PatLove Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 GC8 jest dość lekkie więc z tymi 250-260KM samochód będzie już na prawdę fajnie jechał ale niezależnie od tego ile ma przejechane musisz zwrócić uwagę na wiek bo było nie było remap w 14 letnim silniku wiążę się z pewnym ryzykiem... Generalnie moim skromnym zdaniem droga modyfikacji obrana przez forumowiczów graft i Pavel jest jak najbardziej słuszna i rozsądna. Sam w swojej byłej turbowannie miałem podobne mody i jeżeli nie zamierzasz "budować" silnika, czy samochodu od podstaw to rób tak, jak podpowiedzieli, a jak chcesz coś więcej to albo STI albo budowa samochodu od podstaw pod indywidualne wymagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zatem po pewnym czasie nieodzywania się na forum decyzje idą w kierunku następującym: - dobre gumy - rozpórki> przód i tył - wydech 2,5" od turbo - IC na ta chwilę zostawiam seryjny ale tylko dlatego, że SZUKAM DV SERIĘ DO WRX 05> jak znajdę IC WRX ląduje w GT - kierownica mała jest - Turbo timer zakupiony.....zobaczę jak się będzie sprawować - pompa paliwa>>>>>da coś? wallbro kosztuje ok 300-400zł i ???????????????????????????? Aaa i jeszcze jedno....wszyscy z moich przedmówców mówili, że z GT bez robienia silnika to max 270KM (no i tyle to strach). No szanujmy się ale nie uważacie, że w takim aucie wzrost mocy o 40-50KM i juz KONIEC to zdecydowanie za mało?? Jedna osoba podesłała artykuł zagraniczny o tym, że EJty ogarniają na spoko 300KM. W porównaniu SR20T z s14a bez modzenia w silniku ogarnia moce po 400KM bezawaryjnie!!!! Nie chce tylko wznawiać rozmowy w stylu.....chcesz 300KM na serii to rób ale zaraz stopisz tłoki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Aaa i jeszcze jedno....wszyscy z moich przedmówców mówili, że z GT bez robienia silnika to max 270KM (no i tyle to strach). No szanujmy się ale nie uważacie, że w takim aucie wzrost mocy o 40-50KM i juz KONIEC to zdecydowanie za mało?? Jedna osoba podesłała artykuł zagraniczny o tym, że EJty ogarniają na spoko 300KM Myślę, że przedmówcom chodziło bardziej o skrzynie oraz dalsze elementy przeniesienia napędu. A jak wiadomo 6MT to koszt drugiego GT-ka, więc przeszczep nie każdemu wydaje się właściwym kierunkiem modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 I wszystko się zgadza.Silniki Subaru czyli EJ... ogarniają 300KM bez problemów,nawet na seryjnych gratach.Tyle że są to silniki z STi,czy to z 2.0 czy z 2,5.Ty zapewne masz blok EJ205 z GT i to po jakimś przebiegu,kondycję silnika czy turbo może ocenić tuner,mechanik podczas strojenia czy przygotowania do strojenia.Ten silnik moi zdaniem nie nadaje się do wystrojenia na moce 300KM.Ale tu decyduje właściciel,jeśli będziesz chciał to pewnie,po wprowadzeniu modów,auto zostanie taką mocą obdarzone.Następny etap to napędy z GT,po zestrojeniu na 300KM moment obrotowy będzie oscylował gdzieś powyżej 370-380Nm.Takiej mocy i momentu nie przeżyje żadna skrzynia,półosie z seryjnego GT.Pojeździsz jakiś czas i coś klęknie,oby napęd,relatywnie taniej niż silnik. Na forum wielu przerabiało te tematy,wiedzą co piszą jeśli wspominają o granicy 250KM dla seryjnego,po znacznym przebiegu GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 zestroic chce go na 260-270........silnik ej20g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 zestroic chce go na 260-270........silnik ej20g no i wlasnie jaka jest prawda? czy blok ten jest rzeczywiscie zamkniety/polzamkniety? czy rzeczywiscie tloki i dol w ww motorze sa solidnijesze i zniosia znacznie wiecej niz ej205? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 saszynski powiedz koledze jak to jest - czy moze sobie tego wrxa na otwartym bloku na 300KM stroić i będzie banglało "do końca świata i o jeden dzien dłużej"... mam SERYJNY ej208, 280KM w serii, po strojeniu w Japonii na wciaz SERYJNYM silniku jest ok 350KM przy 1.65bara doladowania. zmieniona jest tylko pompa paliwa na Walbro. zmierze jak bede mial okazje. dane mam od tunera (Pleasure Racing Service). ostatnio byl na hamowni, wyplul 307KM i 410Nm na 95 oktanach... dodatkowo w trybie AWARYJNYM, bo kumpel jechal z padnietymi lambdami. :? struktura EJ208 z Wiki: The B4 is powered by a 'phase 2' all-alloy DOHC, 16-valve, intercooled turbo 2-litre boxer four. According to official Subaru literature, there are several advantages to the boxer design. Due to the balance afforded by horizontally opposed cylinders, the crankshaft requires less weighting and there is no need to install balance shafts. This results in reduced noise, vibration and less power loss. Strength is also an advantage of the boxer design - the crankshaft is sandwiched between the left and right hand crankcases and is supported by 5 main bearings. The low and wide engine structure also lowers the vehicle's centre of gravity and improves mass distribution.Working from the crankcases out, the 'phase 2' engine sees the crank thrust bearing relocated to the rear of the shaft - this reduces transfer of natural frequencies to the transmission, resulting in improved NVH. Pistons are all-new in the B4. Despite being made from forged aluminium, the pistons are heavier (162 up from 152 grams) and incorporate solid skirts, reduced piston pin offset, a molybdenum coating, reduced top-land to cylinder clearance and flat-top combustion surfaces. Improved off-boost torque comes from a raised static compression ratio - 9.0:1 compared to the Impreza WRX's 8.0:1. The two DOHC, 16-valve heads incorporate a fuel-efficient, low-emission design, with a 'tumble swirl air' motion created by a specially shaped intake port and increased valve angle and lift. The belt-driven camshafts act directly on hollow valve stems. Intake valves are hollow (reducing their mass from 51.6 to 48.4 grams) and the exhaust valves (46.7 versus 50.5 grams) are sodium-filled for more efficient heat transfer. link do zr. http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Leg ... generation)#B4 BTW: EJ208 to otwarty blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Ale czy ten ej20g ma faktycznie mocniejsze bebechy w środku?? I moc 240KM?....Mój seryjny GT na gtechu ma 6.0 do 100 -- Pn wrz 10, 2012 8:19 pm -- up!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 ej20g, którego blok wkładałem do swojego miał (chyba) 260KM JDM '96 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 to jest ej20g z 98 roku.... Podobno właśnie w międzyczasie były zmiany......pytanie> na lepsze czy na gorsze?? hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się