slesz Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 moja dwumasa ma 196kkm.. przy następnej wymianie sprzęgła wymienię także ją (o ile wcześniej nie sprzedam bo jakoś koło zimy będę myślał o nowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2r Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 czy ktoś wykonuje taką profilaktykę ? bo jak tak to ja się piszę legaś dobrze mi służy i chialbym żeby tak zostało Ja na razie z dwóch źródeł słyszałem o profilaktycznej wymianie dwumasy po ok. 100kkm. Pozdr. dzieki , u mnie 110 kkm się zbliża moze ktoś poteirdzic z tą dwumasą ? seriwsuje w aso, nic takiego mi nie doradzali w MTS tak polecają pozdrawiam, MR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 (edytowane) U mnie awaria wału nastąpiła 200 km po wymianie sprzęgła ... ale ja się nie znam. A jaki miałeś przebieg? Na gwarancji za pięć dwunasta czyli tak koło 95 tys przebiegu. Dodatkowo - przy okazji spotkania z sarną -wymieniono mi sporo bebechów w środku .., czyli mam nowe sprzęgło , dwumasę i silnik Edytowane 6 Lipca 2013 przez aigle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 @@aigle,ale kompletne sprzęgło wymieniałeś z dwumasą? Czy tylko tarczę sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Komplet. Jeśli dobrze pamietam to był jakiś problem z dwumasą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 o ile wcześniej nie sprzedam wygląda na to że jednak wcześniej wymienię bo chyba zaczyna być słychać dwumasę (jeszcze potwierdzę po rozebraniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mechanior_Marecki Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 jak szykujesz do sprzedania to mam dwumaske o malutkim przebiegu. oddam w dobre rece... odp na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 potwierdzam po rozebraniu ale objawy na tyle subtelne, że nie dziwię się że można nie słyszeć i tłuc tą dwumasę aż do poważnej awarii.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 ale objawy na tyle subtelne, czyli jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 ja te objawy zauważyłem jak stałem na przejeździe kolejowym, bieg jałowy, ręczny, może ma to znaczenie że stałem około 15 minut bo się najechało tych pociągów od pyty.. słychać było cichutkie dźwięki które mi się kojarzyły z malutkimi detonacjami - nieregularne (najpierw myślałem że to paliwo ) do tego powoli zwiększając obroty podczas jazdy w okolicach 2500rpm przez chwilę brzęczenie (tak do 2700-2800rpm) i to było słyszalne tylko przy zamkniętej masce i w środku (po otworzeniu maski nie było przestrzeni która mogłaby rezonować) - dość wyraźne ale na wyższych biegach (3,4,5) niespecjalnie intrygujące, brak objawów ślizgania i brak niepokojących zapachów na tyle ciche te dźwięki że włączone radio maskuje je totalnie, mój ojciec (prawo jazdy 42 lata, miliony kilometrów) absolutnie nic nie słyszał (chociaż może słuch mu na polowaniach od huku siada ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 no to faktycznie subtele, moze rzeczywiscie lepiej rozebrac i sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) muszę sprostować - brzęczenie nie miało absolutnie związku z dwumasą brzęczał wlot powietrza do filtra powietrza (podklejony, uciszony) także objaw dwumasy u mnie to tylko to cichutkie stukanie - wygląda na to że naprawdę wcześnie udało mi się ją usłyszeć (na szczęście ) Edytowane 18 Lipca 2013 przez slesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Kurde, nieciekawie wam powiem z tymi dieslami ;/. Mam takie pytanie, czy 2.0 Outback z tym samym dieslem ma takie same problemy? Bo miałem takiego kupić z 2011 ale jakoś wyszło, ze forek i na benzynie 2.0. Czy benzynę też dotyczą te problemy ze sprzęgłem? (wersja z "reduktorem")?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) wracamy do początku nie ma problemu ze sprzęgłem tylko z obsługą sprzęgła.. a jak zignorujesz objawy tegoż sprzęgła to faktycznie mogą zacząć się spore problemy.. 2.0 n/a ma dużo niższy moment więc dużo trudniej o spowodowanie tego typu awarii.. (ale jak się postarasz to i w poldku sprzęgło spalisz ) druga sprawa, że gdyby nie wnikliwa lektura forum to dużo wcześniej zmieniłbym soft (zmieniłem bo powoli szykuję się do zmiany auta i nie chciałem żeby ewentualny kupujący na jeździe próbnej mi sprzęgło dewastował ) i dobrze bym zrobił bo auto teraz zachowuje się zdecydowanie bardziej komfortowo a spadku osiągów subiektywnie nie stwierdzam.. Edytowane 18 Lipca 2013 przez slesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Ku pokrzepieniu serc posiadaczy diesli: promocja na short block: http://www.sklep.emilfrey.pl/pl/p/Silnik-krotki-short-block-DIESEL-LEGFOR/107 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudia Dariusz Maj Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Witam, Czy możecie się pochwalić jaki przebieg teraz macie w 2,0D? Kupiłem Legacy z 2009r. [luty] z 178kkm i chciał bym wierzyć, że dobrze zrobiłem Miałem do wyboru OBK 2,5 NA + LPG, ale kultura pracy i przebieg momentu odpowiada mi bardziej w Dieslu. Może ktoś napisać, czym objawia się zurzyty dwumas? Pozdrawiam - świeży wielbiciel marki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Ja mam aktualnie 141000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Może ktoś napisać, czym objawia się zurzyty dwumas? Dziwne odgłosy z okolic sprzęgła,stukanie przy szybkim odpuszczaniu pedału sprzęgła,poszarpywanie przy ruszaniu i zmianie biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Miałem do wyboru OBK 2,5 NA + LPG, ale kultura pracy i przebieg momentu odpowiada mi bardziej w Dieslu. Przebieg momentu ok zgoda, ale nie pisz, ze kultura pracy dizla 4 cylindrowego jest lepsza od benyzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 A nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaMir Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jak można porównać kulturę pracy dizla do benzyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jak można porównać kulturę pracy dizla do benzyny... odpal nawet na zimno nowy silnik BMW z serii F01 mozesz byc w szoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Jak można porównać kulturę pracy dizla do benzyny... odpal nawet na zimno nowy silnik BMW z serii F01 mozesz byc w szoku Carfit, ale 4 cylindrowca, czy R6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaMir Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 No ale porównujemy silniki Subaru. Jeździłem SBD i jakby nie patrzeć benzyna pracuje z większą kulturą. Nie wspomnę o autokalibracji SBD... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 temat już dawno nie grzebany... firmowy normalnie używany SBD, kupiony na Litwie, padł po gwarancji Walił stukał parę lat, zgłaszane w ASO itp pierdoły, oczywiście przeglądy w ASO i oczywiście co? WAŁ pękł.więc aż zagrałem dzisiaj w lotka bo to tak "rzadki" przypadek ja wygrana w lotka. Pozdrawiam p.s. plus, ze ASO naprawia i to bez żadnych awantur itp:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się