Azrael Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Wstyd :wink: :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Azrael bylo slisko ujemna temperatura i mokra nawierzchnia nastepnym razem bedzie szybciej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 W takim razie ja sie tocze, bo mi na 200km to tylko pol baku schodzi . Zrobiłem raz eksperyment - "jazdę na kropelce" (w rozumieniu subarowym ). Nie udało mi się przekroczyć bariery 300 km na baku. Biorąc pod uwagę, że nie wyjeździłem paliwa do zera, wyszło jakieś 18l na setkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 STI '06 bardzo lubi drinki wysokooktanowe w duzych ilosciach , Przemeq na 98 jezdzisz czy na V-Power Racing ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Dobry kierowca pije tyle i jego samochod. Czyli Przemeq musi byc naprawde dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 ja po wypiciu takiej dawki jak STi to bym na intensywnej terapi wyladowal ale jesli chodzi o moj samochodzik to ekonomicznie shodan evo chyba tez lubi popic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 shodan evo chyba tez lubi popic? Oj lubi - duzo zdrowia nas to z Przemeq'iem kosztuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 STI '06 bardzo lubi drinki wysokooktanowe w duzych ilosciach , Przemeq na 98 jezdzisz czy na V-Power Racing ? Na statoilowskiej supremie ( 98 ) Dobry kierowca pije tyle i jego samochod.Czyli Przemeq musi byc naprawde dobry Aż się zawstydziłem . PS. W weekend sprawdzimy, jak to jest z tą naszą formą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Oj lubi - duzo zdrowia nas to z Przemeq'iem kosztuje No ale przecież od dawna jest wiadomo, że nam na życiu nie zależy, no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam, Duzo juz bylo o osiagach i prowadzeni. Racja, do tego te auta sa. Ale jesli mowa o eksploatacji na codzien to moze cos powiecie o kosztach? Ile srednio pala te auta? Do czego sa drozsze np klocki, amory itd?? Nie mam porownania z STi 2.5, tylko z 2.0. Orientacyjne spalanie przy jezdzie po miescie: STi: 17-18 Evo: 15-16 Ceny klockow, amorkow i innych elementow eksploatacyjnych sa podobne - niektore tansze w subaru, niektore w evo i w sumie sie wyrownuje. Wydaje mi sie rowniez, ze przeglady w evo sa tansze - przynajmniej patrzac na cennik autogt - ale nie sprawdzilem jeszcze w praktyce, bo evo jest nowe i jeszcze nie mialem przegladu.. Poza tym kupujac taki samochod - kto patrzy na koszty eksploatacji?? Piszesz o nie dłubniętym evo, bo mi trudno zejść po mieście poniżej 18 l i to bez szaleństw. Ale kto by sie tym przejmował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 W takim razie ja sie tocze, bo mi na 200km to tylko pol baku schodzi . Zrobiłem raz eksperyment - "jazdę na kropelce" (w rozumieniu subarowym ). Nie udało mi się przekroczyć bariery 300 km na baku. Biorąc pod uwagę, że nie wyjeździłem paliwa do zera, wyszło jakieś 18l na setkę . Łącze się z Tobą w bólu :wink: .Ja kiedys próbowałem robić takie testy, ale wtedy z reguły trafiał się jakiś łakomy kąsek do pościgania się po mieście i musiałem oszczędną jazdę zepchnąć na dalszy plan 8) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Łącze się z Tobą w bólu :wink: .Ja kiedys próbowałem robić takie testy, ale wtedy z reguły trafiał się jakiś łakomy kąsek do pościgania się po mieście i musiałem oszczędną jazdę zepchnąć na dalszy plan 8) . To jest dla mnie właśnie definicja "jazdy na kropelce" - nie pałujemy cały czas, a tylko trochę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Nie udało mi się przekroczyć bariery 300 km na baku. to przekroczyles 200? :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Nie udało mi się przekroczyć bariery 300 km na baku. to przekroczyles 200? :shock: :wink: widać w moich genach jest domieszka krakowska, względnie poznańska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 STI '06 bardzo lubi drinki wysokooktanowe w duzych ilosciach , Przemeq na 98 jezdzisz czy na V-Power Racing ? Na statoilowskiej supremie ( 98 ) A wlasnie powiedzcie mi jakie sa zalecenia co do oktanowosci paliwa jesli chodzi o GT i o WRXa EU i US speca (bug eye)? Na czym trzeba jezdzic na czym warto jezdzic a na jakiej ilosci nie powinno sie jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja do WRX'a EU-speca leje conajmniej 98, zreszta na wlewie jest napis SUPER FUEL ONLY, czy jakos tak.Pewnie na 95 tez by pojechal, ale ja wole jednak 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja do GT leje tylko 98 Ultimate, jak go kupiłem to przez 2 miesiące jeździłem na 95 ale doszedłem do wniosku ,że na paliwie nie będę oszczędzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja do WRX'a EU-speca leje conajmniej 98, zreszta na wlewie jest napis SUPER FUEL ONLY, czy jakos tak.Pewnie na 95 tez by pojechal, ale ja wole jednak 98. Super Fuel - to benzyna bezolowiowa 95 oktanow. Super Plus - ma 98 oktanow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 roznica jest odczuwalna zawsze mozna wlac rajdowego ELFa tylko ze litr kosztuje 22zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ja do WRX'a EU-speca leje conajmniej 98, zreszta na wlewie jest napis SUPER FUEL ONLY, czy jakos tak.Pewnie na 95 tez by pojechal, ale ja wole jednak 98. Super Fuel - to benzyna bezolowiowa 95 oktanow. Super Plus - ma 98 oktanow. Problem w tym, ze u nas to pewnie nawet 98 nie jest super fuel, bo jest tak ozeniona . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ALEX leje 95 i jest baaardzo zadowolony . Poza tym - wątków o paliwie było mnóstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Problem w tym, ze u nas to pewnie nawet 98 nie jest super fuel, bo jest tak ozeniona . Ja bym tam w przesadę nie popadał, nie można wszędzie wietrzyć spisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Moze nie spisek, poza tym potraktuj to, co pisze troszke z przymruzeniem oka.Ja po prostu wole lac 98, bo po prostu boje sie, ze kiedys moge zalac 95, ktore rzeczywiscie bylo kiepskiej jakosci i ODPUKAC wysra mi sie silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Nie jestem tylko pewien czy wyższa liczba oktanowa oznacza wyższą jakość paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Nie jestem tylko pewien czy wyższa liczba oktanowa oznacza wyższą jakość paliwa No dobra, a oprócz tego - co jest wyznacznikiem jakości paliwa..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się