Skocz do zawartości

EVO 9 vs. STI '06


gr1zly

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 454
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Skoda Rs :mrgreen:

 

Nawet wiem, czyja jest ta Skoda :)

 

I ja też nawet wiem 8). Zresztą, jak człowiek trochę chodzi w Warszawie po klubach, to nie sposób nie znać jej właściciela 8).

 

Ale o tym, że jeździ RS, dowiedziałem się dopiero niedawno, przy okazji wizyty u Adama w AutoGT i prowokacji, jakiej dokonaliśmy stając pod AutoGT nowiusieńkim estiajem '06 :twisted:.

 

Ta Skoda nie jest Adama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja też nawet wiem 8). Zresztą, jak człowiek trochę chodzi w Warszawie po klubach, to nie sposób nie znać jej właściciela 8).

 

Ale o tym, że jeździ RS, dowiedziałem się dopiero niedawno, przy okazji wizyty u Adama w AutoGT i prowokacji, jakiej dokonaliśmy stając pod AutoGT nowiusieńkim estiajem '06 :twisted:.

 

Ta Skoda nie jest Adama.

 

A gdzie ja napisałem, że skoda jest Adama...? :roll:

 

Pisałem o właścicielu skody, którgo poznałem przy okazji wizyty u Adama w AutoGT. Właściciel skody jest tam sprzedawcą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o właścicielu skody, którgo poznałem przy okazji wizyty u Adama w AutoGT. Właściciel skody jest tam sprzedawcą...

 

A Skoda dzielnie stala wczoraj pod Klubo... :) S.E. rownie dzielnie obok niej :)

 

Że co? :shock: Teraz już rozumiem, co miałeś na myśli mówiąc, że idziesz do klubo z "żoną"... :shock:

 

:wink: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam sie do zakupu Subaru STI z 2004 i jezdze po dealerach i testuje Subarki. Ale dzisiaj u dealera mialem okazje przejechac sie, poza STI oczywiscie, Lancerem Evo VIII wersja RS. I w tym momencie oczywiscie zaczely sie porownania.

 

Dla mnie evo ma lepsze fotele, ktore lepiej trzymaja i twardsze zawieszenie. Co do foteli to jest to plus dla evo, ale zawieszenie to plus dla STI, poniewaz ja tym autem bede jezdzil na codzien i nie wytrzesie mnie tak jak w evo. Skrzynia biegow wydaje mi sie lepiej pracuje w Evo, przelozenia sa tak samo krotkie tak jak w STI, ale biegi w Evo wchodza precyzyjniej i "latwiej".

 

Co do przyspieszenia to chyba plus dla STI, wydaje mi sie ze STI lepiej sie zbiera i jest agresywniejsze (sa to oczywiscie tylko moje odczucia). Srodek auta to duzy plus dla STI, poniewaz jak sie wsiada do EVO to ma sie wrazenie jakbysmy siedzieli w zwyklym seryjnym aucie. Deska rozdzielcza EVO jest po prostu koszmarna. W STI w srodku tez nie jest najpiekniej, ale czlowiek czuje ze to auto wyczynowe, a nie jakies zwykle autko.

 

Z zewnatrz oczywiscie STI jest dla mnie ladniejsze, ale EVO tez mi sie podoba i w ostatecznosci tez moglbym nim jezdzic:) Podsumowujac, po dzisiejszym dniu jeszcze bardziej przekonalem sie do STI i zdania nie zmienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia biegow wydaje mi sie lepiej pracuje w Evo, przelozenia sa tak samo krotkie tak jak w STI, ale biegi w Evo wchodza precyzyjniej i "latwiej".

Jak zdecydujesz sie na Subaru, to zamow od razu short throw shifter, kosztuje wprawdzie $340 ale nie policza Ci za instalacje. Powoduje ze lewarek ma krotsza droge pomiedzy przelozeniami i daje lepsze czucie. Mozesz tez zamowic prawie to samo od Kartboy, wersja do STi kosztuje okolo $150, mozesz sam zalozyc albo zlecic komus (okolo godzina roboty), do tego mozesz tez od razu zalozyc sztywniejsze bushingi, jakies $60 za oba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia biegow wydaje mi sie lepiej pracuje w Evo, przelozenia sa tak samo krotkie tak jak w STI, ale biegi w Evo wchodza precyzyjniej i "latwiej".

Jak zdecydujesz sie na Subaru, to zamow od razu short throw shifter, kosztuje wprawdzie $340 ale nie policza Ci za instalacje. Powoduje ze lewarek ma krotsza droge pomiedzy przelozeniami i daje lepsze czucie. Mozesz tez zamowic prawie to samo od Kartboy, wersja do STi kosztuje okolo $150, mozesz sam zalozyc albo zlecic komus (okolo godzina roboty), do tego mozesz tez od razu zalozyc sztywniejsze bushingi, jakies $60 za oba.

 

Jestem ciekaw kto i za ile zajmuje sie tym w Polsce.. :roll: mozna to zrobic u Czopera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam,

 

Duzo juz bylo o osiagach i prowadzeni. Racja, do tego te auta sa.

Ale jesli mowa o eksploatacji na codzien to moze cos powiecie o kosztach?

Ile srednio pala te auta? Do czego sa drozsze np klocki, amory itd??

 

Nie mam porownania z STi 2.5, tylko z 2.0.

Orientacyjne spalanie przy jezdzie po miescie:

STi: 17-18

Evo: 15-16

 

Ceny klockow, amorkow i innych elementow eksploatacyjnych sa podobne - niektore tansze w subaru, niektore w evo i w sumie sie wyrownuje.

 

Wydaje mi sie rowniez, ze przeglady w evo sa tansze - przynajmniej patrzac na cennik autogt - ale nie sprawdzilem jeszcze w praktyce, bo evo jest nowe i jeszcze nie mialem przegladu..

 

Poza tym kupujac taki samochod - kto patrzy na koszty eksploatacji?? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...