Skocz do zawartości

EVO 9 vs. STI '06


gr1zly

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatni numer GT zainspirowal mnie i mojego tate zeby porownac na zywo evo i sti, myslalem ze to bedzie skomplikowane ale w gruncie rzeczy nie jest, jutro musimy byc o 10 rano na bemowie i bedziemy mieli mozliwosc przejchania sie evo 9 340km nie musze dodawac ze jedziemy STI wiec kilka kolek jednym i potem druim autem to jest chyba najlepsze porownanie jutro kolo 15 na forum wkleje relacje i zdjecia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 454
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Obojetne jak dla mnie wyjdzie ten test i tak bym wolał Sti.

Subaru stawia na mechanikę a Mitsu na elektronikę.

Ostatnio mam złe doświadczenia z autami wyposażonymi w najnowszą elektronike.Aż strach pomyśleć mieć takie np, 10 letnie auto - kto się wtedy z tym dogada??Jak te systemy trakcji będą działać przy niedomodze 1 lub 2 czujników??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JurekM, nie chce Cie zasmucac ale ostatnio widzialem schemat dzialania DCCD. Czujniki przy kazdym z kol, przy pedale gazu, przepustnicy, przy hamulcu, przy kierownicy, czujnik przeciazenia bocznego i czujnik wilgotnosci fotela kierowcy. Wot, elektrika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wrocilem do domu :) zaczne od srodka wnetrze evo jest prownywalne do sti ale stolki recaro sa duzo lepsze niz sti lepiej trzymaja, kierownica hmm.. mniejsza i bardziej poreczna.

Przyjechalismy do salono i zanim wsiedlismy do evo wlasciciel zrobil wyklad od nosnie napedu i toru jazdy w evo, na poczatku porwadzil wlasciel Auto GT pokazal jak mozna szybko przemieszczac sie po warszawie :twisted: potem sie przesiedlimy i jezdzilem na zmane z tata nie znam warszawy ale byly to okolice bemowa :)

Nie bede pisal o osiagach bo kazdy wie jak jest jak auto ma ponad 300km to musi jechac nie ma innej mozliwosci :) uklad kierowniczy bije STI na lopatki prowadzi sie jak gokart cos cudownego, hamulce nie porownywalnie lepsze i osttania najwazniejsza rzecz uklad napedowy prowadzi sie jak po szynach tyl nie ucieka wszystko jest idealne. Minusem oczywiscie jest dzwiek jaki to auto z siebie wydobywa ale.. Liczy sie to jak auto sie prowadzi w zakretach a nie na prostej i w tym pojedynku ja mam tylko jednego zwyciesce i jest niem EVO, Subaru powinno duzo zmienic zeby dorownac Mitsubishi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...