gr1zly Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 OGS ja ci powiem ze nawet calkiem dobre... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Eeeeee tam..... EVO tylko lolki jezdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 TJ nie prowokuj i nie podnos mi cisnienia bo nie chce byc nie mily Jak sie przejedziesz evo 9 i potem sti'06 to sie dopiero wypowiadaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 nie mily "niemily" razem :twisted: TJ nie prowokuj i nie podnos mi cisnienia bo nie chce byc nie mily Jak sie przejedziesz evo 9 i potem sti'06 to sie dopiero wypowiadaj A wiesz co ja Ci na to powiem? Patrz na zalacznik P.S. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 zdjecie zdjeciem tzn. ze palnujecie sprowadzenie spec-c Type Ra?? uwierze jak zobacze zmiana planow dotyczacych LE, ktore chyba nie bede taka rewelacja jak SE ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 ze palnujecie sprowadzenie spec-c Type Ra?? nie chyba nie bede taka rewelacja jak SE ?? ach nie? Smiem twierdzic, ze L.E. bedzie szybsze od Type RA (wiem, trudno to bedzie stwierdzic...), a byc moze nawet od tego EVO GT A S.E. przy L.E. to pikus, uwierz 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 I to PPP, dzięki któremu auto będzie miało 350 KM..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Smiem twierdzic, ze L.E. bedzie szybsze od Type RA Chyba jednak nie :roll: A S.E. przy L.E. to pikus, uwierz :shock: Tutaj się nie zgodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Dla mnie L.E. to jedna wielka sciema i nabijanie ludzi w butelke - wplac zaliczke, ale nie mozemy ci na razie powiedziec co kupujesz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 TJ skoncz z ta szopka nie chce nic mowic ale rozmawialem z kims kto jezdzil tym prototypem LE jesli mozna to tak nazwac i powiedzial ze zadna rewelacja, nie trudno zeby bylo szybsze od type ra ktore ma 280km , poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Przemeq, EVO? Tzn. Mitsubishi? :shock: To oni teraz samochody robia? :shock: Hmm... Chyba Smierci w ... zagladasz A by the way - gdyby ktos musiał przeliczac cokolwiek na nasze jednostki miary polecam http://www.esbcalc.com/ - trzeca zassac unit cinvertera (free) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ja jezdzilem 8 i STI 05. Jak dla mnie mitsu jest bardziej real driver car i tyle. Poza tym subarka musi miec 2.5 by dotrzymac tempa. STI pelen respekt, ale evo zawsze bylo szybsze i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 man111 MR z USA jak ci sie jezdzi ile koni, w Mr juz jest 6 biegowa skrzynka i ACD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 gr1zly, Poezja co do jazdy. Szkoda tylko że stacje benzynowe sa tak rzadko Co do różnic to Evo 9 jest oparte własnie na 8 MR - jeśli chodzi o skorupe (aluminiowy dach, błotniki etc). Skrzynia jest 6 i oczywiście ACD też Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!: Knock-Down zebe nie powiedziec Knock-Out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie Amerykanski MR to akurat najciezsze Evo w historii tego samochodu. Nie wiem skad masz te dane, pewnie pomylilo ci sie z RS-em :roll: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Przemeq, EVO? Tzn. Mitsubishi? :shock: To oni teraz samochody robia? :shock: Hmm... Chyba Smierci w ... zagladasz Spokojnie - zwracaj uwage na emotionki ... BTW - polecam film TAXI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 man111 a zawieszenie masz Bilsteina tak jak w evo 9 P03 w polsce, mozna ksenony domowic do 9 i to za bardzo rozsadne pieniadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie Amerykanski MR to akurat najciezsze Evo w historii tego samochodu. Nie wiem skad masz te dane, pewnie pomylilo ci sie z RS-em :roll: 8) Te dane odnoszą się do porównania MR z USA do europejskiej 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 gr1zly, zawieszenie oczywiście Bilsteina. Z tego co słyszałem w 9 wymienia się żarnik ale ponoć jest to bardziej ksenon look aniżeli ksenon ale pewności nie mam :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Te dane odnoszą się do porównania MR z USA do europejskiej 8 Masz zrodlo tych danych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 shodan, mam fragment jakiejs publikacji z USA: The main difference between MR and regular (RS and standard) Evo are: 6 speed transmission, aluminum roof with Vortex Generators, aluminum hood and fenders, one piece forged BBS wheels (lighter than stock Enkei’s), specially-tuned Bilstein shock absorbers, three gauge package plus nicer interior with metal shift knob and stickers. The MR is about 300lbs lighter than normal EVO. This car rides much softer and smoother than regular Evo and is actually faster around the track mainly due to superb suspension set up (where regular EVO pulls 0.88g the MR reaches 0.98g). Air condition, power front and rear windows, 140Watts AM/FM radio with in dash CD and 6 speakers, ABS brakes (huge BREMBO’s), HID (xenon headlights). MR’s 2.0-liter turbo-charged inline four jumps 5 horses to 276 hp and torque grows from 273 lb-ft to 286 lb-ft. The modest gains come courtesy of a larger turbine nozzle in the turbo and a lighter, more circular wastegate valve set to a maximum of 20.3 psi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 shodan, mam fragment jakiejs publikacji z USA: OK, juz rozumiem :roll: Nie sugeruj sie artykulem napisanym przez jakies pismaka. To ja ci opowiem, bo akurat evo jezdze od jakiegos czasu, rozwazalem import z USA i mam jakies pojecie na ten temat. Twoj samochod wazy 3285 lbs = 1490 kg. W Europie sa dostepne dwa modele Evo 8 GSR, oba maja inna wage i inne parametry: CT9A Evo VIII (2003) wazy 1380 kg (import z Japonii, RHD) CT9A Evo VIII 260 (2004) wazy 1470 kg (homologowane w EU) Logicznie rzecz biorac, twoj samochod nie moze byc lzejszy z 6MT i systemem audio, oraz z wieksza iloscia wyposazenia, ktore tez swoje wazy. A aluminiowy dach i troche lzejsze felgi powoduja, ze ta roznica nie jest tak duza - ale w dalszym ciagu jest to najciezsze mozliwe Evo 8) Co nie oznacza, ze nie jest to szybki samochod :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 TJ skoncz z ta szopka nie chce nic mowic ale rozmawialem z kims kto jezdzil tym prototypem LE jesli mozna to tak nazwac i powiedzial ze zadna rewelacja, nie trudno zeby bylo szybsze od type ra ktore ma 280km , poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!: Prosze Cie....masz mnie naprawde za takiego glupca, ktory by sie jaral tym, ze samochod jest szybki na prostej bo ma wiecej koni? :roll: Ciesze sie, ze rozmawiales z kims, kto tym jezdzil - ja tez rozmawialem z osoba, ktora tym jezdzila w bardziej ekstremalnych warunkach, a nawet sam bylem pasazerem i wiem jak to jezdzi. Z mojej strony EOT, poczekamy na efekt koncowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 najlepiej na jakims torze gt340 vs LE <--- i potem ktos nie bedzie mial juz nic wiecej do powiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się