Skocz do zawartości

EVO 9 vs. STI '06


gr1zly

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 454
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie mily

 

"niemily" razem :twisted: :twisted: :twisted:

 

TJ nie prowokuj i nie podnos mi cisnienia bo nie chce byc nie mily

Jak sie przejedziesz evo 9 i potem sti'06 to sie dopiero wypowiadaj

 

A wiesz co ja Ci na to powiem? Patrz na zalacznik :twisted:

 

 

 

 

P.S. ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze palnujecie sprowadzenie spec-c Type Ra??

 

nie ;)

 

chyba nie bede taka rewelacja jak SE ??

 

ach nie? :twisted:

 

 

 

Smiem twierdzic, ze L.E. bedzie szybsze od Type RA (wiem, trudno to bedzie stwierdzic...), a byc moze nawet od tego EVO GT :) A S.E. przy L.E. to pikus, uwierz 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TJ skoncz z ta szopka nie chce nic mowic ale rozmawialem z kims kto jezdzil tym prototypem LE jesli mozna to tak nazwac i powiedzial ze zadna rewelacja, nie trudno zeby bylo szybsze od type ra ktore ma 280km :P, poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, EVO? Tzn. Mitsubishi? :shock:

 

To oni teraz samochody robia? :shock: :lol::mrgreen:

 

Hmm... Chyba Smierci w ... zagladasz :evil:

 

A by the way - gdyby ktos musiał przeliczac cokolwiek na nasze jednostki miary polecam http://www.esbcalc.com/ - trzeca zassac unit cinvertera (free) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gr1zly,

Poezja co do jazdy. Szkoda tylko że stacje benzynowe sa tak rzadko :evil: Co do różnic to Evo 9 jest oparte własnie na 8 MR - jeśli chodzi o skorupe (aluminiowy dach, błotniki etc). Skrzynia jest 6 i oczywiście ACD też :D Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!:

 

Knock-Down zebe nie powiedziec Knock-Out :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie :D

 

Amerykanski MR to akurat najciezsze Evo w historii tego samochodu.

Nie wiem skad masz te dane, pewnie pomylilo ci sie z RS-em :roll: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, EVO? Tzn. Mitsubishi? :shock:

 

To oni teraz samochody robia? :shock: :lol::mrgreen:

 

Hmm... Chyba Smierci w ... zagladasz :evil:

 

Spokojnie - zwracaj uwage na emotionki ;) ... BTW - polecam film TAXI :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto 8MR jest lżejsze od 8 o 136 kg, masz dodatkowo ksenony, których do dziś nie ma nawet w 9 w Polsce. Wg danych z papierów ma 280 KM i 390 Nm. Do tego kute BBS-y. Tyle w skrócie :D

 

Amerykanski MR to akurat najciezsze Evo w historii tego samochodu.

Nie wiem skad masz te dane, pewnie pomylilo ci sie z RS-em :roll: 8)

 

Te dane odnoszą się do porównania MR z USA do europejskiej 8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shodan, mam fragment jakiejs publikacji z USA:

The main difference between MR and regular (RS and standard) Evo are: 6 speed transmission, aluminum roof with Vortex Generators, aluminum hood and fenders, one piece forged BBS wheels (lighter than stock Enkei’s), specially-tuned Bilstein shock absorbers, three gauge package plus nicer interior with metal shift knob and stickers. The MR is about 300lbs lighter than normal EVO. This car rides much softer and smoother than regular Evo and is actually faster around the track mainly due to superb suspension set up (where regular EVO pulls 0.88g the MR reaches 0.98g). Air condition, power front and rear windows, 140Watts AM/FM radio with in dash CD and 6 speakers, ABS brakes (huge BREMBO’s), HID (xenon headlights).

MR’s 2.0-liter turbo-charged inline four jumps 5 horses to 276 hp and torque grows from 273 lb-ft to 286 lb-ft. The modest gains come courtesy of a larger turbine nozzle in the turbo and a lighter, more circular wastegate valve set to a maximum of 20.3 psi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shodan, mam fragment jakiejs publikacji z USA:

 

OK, juz rozumiem :roll:

Nie sugeruj sie artykulem napisanym przez jakies pismaka.

 

To ja ci opowiem, bo akurat evo jezdze od jakiegos czasu, rozwazalem import z USA i mam jakies pojecie na ten temat.

 

Twoj samochod wazy 3285 lbs = 1490 kg.

 

W Europie sa dostepne dwa modele Evo 8 GSR, oba maja inna wage i inne parametry:

CT9A Evo VIII (2003) wazy 1380 kg (import z Japonii, RHD)

CT9A Evo VIII 260 (2004) wazy 1470 kg (homologowane w EU)

 

Logicznie rzecz biorac, twoj samochod nie moze byc lzejszy z 6MT i systemem audio, oraz z wieksza iloscia wyposazenia, ktore tez swoje wazy. A aluminiowy dach i troche lzejsze felgi powoduja, ze ta roznica nie jest tak duza - ale w dalszym ciagu jest to najciezsze mozliwe Evo 8)

 

Co nie oznacza, ze nie jest to szybki samochod :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TJ skoncz z ta szopka nie chce nic mowic ale rozmawialem z kims kto jezdzil tym prototypem LE jesli mozna to tak nazwac i powiedzial ze zadna rewelacja, nie trudno zeby bylo szybsze od type ra ktore ma 280km :P, poza tym nie liczy sie to ze auto jedzie szybko na prostej wazniejsze jest ze przy duzej predkosci skreca bez "rycia przodem" :!:

 

Prosze Cie....masz mnie naprawde za takiego glupca, ktory by sie jaral tym, ze samochod jest szybki na prostej bo ma wiecej koni? :roll: Ciesze sie, ze rozmawiales z kims, kto tym jezdzil - ja tez rozmawialem z osoba, ktora tym jezdzila w bardziej ekstremalnych warunkach, a nawet sam bylem pasazerem i wiem jak to jezdzi.

Z mojej strony EOT, poczekamy na efekt koncowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...