Gorus Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tak. Użytkownik wklejał wykres na poprzedniej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Forumowy? Mam parę uwag do tego testu. - w trzeciej minucie tester twierdzi że auto ma mniejszą moc niż deklarowane 200 koni. Jaka jest podstawa tego twierdzenia? - jest też mowa o tym że byle passat TDI może BRZta 'objechać'. Otóż kierowca takiego passat-a jeżeli będzie chciał dotrzymać tempa (np. na torze) zaryje dziobem w barierkę przy pierwszym zakręcie. Miałem kiedyś przed sobą kierowcę Touarega, który z powodu swojego V6 najwyraźniej mniemał że ma auto sportowe. Chciał zobaczyć czy dotrzymam mu kroku na ostrym łuku autostradowym. Biedak przy 100 km/h wyglądał jak 'Dar Pomorza' na wietrze. - 4:40 nie ma możliwości by BRZ na letnich oponach, przy 40 km\h wyskoczył bokiem przy 'delikatnym dotknięciu gazu'. Driftowałem nim nie raz na mokrym torze, na dwójce trzeba porządnie wcisnąć by sprowokować i utrzymać poślizg. Poza tym dobra recenzja i film jak na pierwszy raz. Autorom życzę powodzenia na YT. Edytowane 6 Stycznia 2015 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) BRZ forumowy, od kilku dni na innych tablicach Co do mocy - wykres na 110 stronie BTW ja ten samochód kocham i wszystko mi się w nim podoba, ale to nie ja robiłem test no może poza dołkiem w przebiegu momentu mi się wszystko podoba Edytowane 6 Stycznia 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Co do mocy - wykres na 110 stronie Daleko idace wnioski na podstawie jednego wykresu. Roznica 7 koni moze sie zdarzyc przy takim pomiarze ale to jeszcze nie oznacza ze fabrycznie te auta nie osiagaja katalogowej mocy. Nie jest to rowniez wielkosc ktora mozna 'odczuc' a tak twierdzi tester. Czy podczas pomiaru auto bylo zatankowane benzyna 98? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Tak oczywiście 98 Przejrzałem kilkadziesiąt wykresów i nigdzie nie widziałem, żeby ktoś miał 200KM w serii.... http://www.litchfieldblog.co.uk/?p=1933 Pierwszy z brzegu przykład... Edytowane 7 Stycznia 2015 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ja bym się tak bardzo wykresem z hamowni nie przejmował bo co hamownia to inny wykres. Sama hamownia ma swoje "potrzeby" i należy ją dobrze zmontować, nadzorować i kalibrować. Obiecuję, ze jak będę miał swojego to będę miał wykres z hamowni na 212 KM, na przykład A do diesle, to na pewno będą miały lepsze odejście na starcie, bez dwóch zdań. Ale w tym aucie nie chodzi o sprint do setki, a raczej rozsądek w zabawie i baaardzo miłe doznania z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Do tej pory nie spotkałem 2.0 TDI, który by mi podskoczyl ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 gdyby ktoś był chętny to sprzedam: http://allegro.pl/oryginalny-subwoofer-subaru-brz-toyota-gt86-zestaw-i4971709153.html dla forumowiczów niższa cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie chce zeby zabrzmialo to bratobojczo ale taki zcipowany;) VW GTD moze dac rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autoblog uzyskal 170 km na kolach; czyli realistyczne 15% mniej niz nominalne 200. http://www.autoblog.com/2012/01/24/first-toyota-ft-86-coupe-dynod/ Zdaje sie ze hamownie realistycznie moga zmierzyc moc na kolach, moc nominalna jest nastepnie kalkulowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) hamownia hamowni nie rowna, kazda ma jakis tam blad pomiarowy . Do tego dochodza warunki zewnetrzne np temp powietrza i cos tam jeszcze. Na prostej dobrze zczipowane tdi lub jakas skoda yeti 1.8t moze okazac sie szybsza:) Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_bolek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Wrażenia po 5k: - jest szybko (przy prędkościach 180-200 bardzo stabilnie i pewnie) - jest wygodnie (dziury jak dziury - życia nie oszukasz) - dlaczego "wszyscy" busiarze mają źle ustawione światła? - jest przestronnie (bagażnik - 2 walizki + kilka drobnych rzeczy to nie problem) - czasami czuję się jak stary dziadek przy wysiadaniu - spalanie zdecydowanie na plus! Przygotowywałem się na okolicę 15 jest 11 a trasa przy rozsądnych prędkościach to 9 - "to w ten zakręt można wejść z taką prędkością?" - w środku nie ma "ciszy" w okolicach prędkości autostradowych ale nie jest nieznośnie - długą jazda nie męczy - jak mógłem wcześniej jeździć wozami drabiniastymi? Edytowane 7 Stycznia 2015 przez super_bolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Wrażenia po 5k: - jest szybko (przy prędkościach 180-200 bardzo stabilnie i pewnie) - jest wygodnie (dziury jak dziury - życia nie oszukasz) - dlaczego "wszyscy" busiarze mają źle ustawione światła? - jest przestronnie (bagażnik - 2 walizki + kilka drobnych rzeczy to nie problem) - czasami czuję się jak stary dziadek przy wysiadaniu - spalanie zdecydowanie na plus! Przygotowywałem się na okolicę 15 jest 11 a trasa przy rozsądnych prędkościach to 9 - "to w ten zakręt można wejść z taką prędkością?" - w środku nie ma "ciszy" w okolicach prędkości autostradowych ale nie jest nieznośnie - długą jazda nie męczy - jak mógłem wcześniej jeździć wozami drabiniastymi? Pelna zgoda, przy okazji: czy brakuje Ci "przyspieszenia"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Wrzucam kolejny filmik, który pojawił się niedawno na YT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) hamownia hamowni nie rowna, kazda ma jakis tam blad pomiarowy . Do tego dochodza warunki zewnetrzne np temp powietrza i cos tam jeszcze. Hamownia wykonuje obliczenia uwzgledniajac temp powietrza, wilgotnosc, itp Podaje znormalizowany wynik w normie DIN (chyba). Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Są jeszcze inne parametry, które dotyczą typowo samego urządzenia hamującego i rozpraszania energii z hamowania... A tutaj wielu speców nie zbyt się przykłada żeby sprostać wymaganiom producenta hamowni. Chodzi o kubaturę pomieszczenia, typ i intesywność chłodzenia hamowni, zasilanie, rodzaj urządzenia wytwarzającego obciążenie, o wzorcowaniu czy kalibrowaniu nie wspomnę. Ciekawe ile z tych hamowni ma papier np. Instytutu Miar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Slyszalem to wiele razy od operatorow hamowni, ze to urzadzenie nie sluzy do pomiaru mocy ale jest narzedziem do porownania mocy przed i po modyfikacjach w samochodzie. Na pewno nie mozna porownywac wynikow z roznych hamowni. Do pomiaru mocy silnika sluza hamownie silnikowe, ale wtedy trzeba go wyjac z samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Cześć, nie wiem czy było ale ciekawa historia pewnego brz'a od dnia zakupu poprzez kolejne modyfikacji. Mnie się podoba …. https://www.youtube.com/user/projectbrz/videos Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ej nie ma co wmawiać, że hamownie rysują wykresy w Paincie Jednak większość hamowanych "nowych" aut seryjnych na takich samych hamowniach ma serie. Idąc waszym tokiem rozumowania. W internecie powinno być tyle samo wykresów BRZtów z "bonusem", albo i więcej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ja bym się tak bardzo wykresem z hamowni nie przejmował bo co hamownia to inny wykres. Sama hamownia ma swoje "potrzeby" i należy ją dobrze zmontować, nadzorować i kalibrować. Obiecuję, ze jak będę miał swojego to będę miał wykres z hamowni na 212 KM, na przykład A do diesle, to na pewno będą miały lepsze odejście na starcie, bez dwóch zdań. Ale w tym aucie nie chodzi o sprint do setki, a raczej rozsądek w zabawie i baaardzo miłe doznania z jazdy. Ja tam się na hamowniach nie znam, ale wydaję mi się, że pocieszacie się trochę na "siłę". Jak miałem bravkę, to czytałem forum fiatbravoklub i tam większość właścicieli po hamowni twierdziło że Fiat daje "ekstra Km" bo T-Jety 120 konne potrafiły na hamowni po 135 Km wykręcić. Abstrachując od dokładności samej hamowni, nie wydaje mi się żeby właściciele Fiatów trafiali tam gdzie hamownia dodaje, a właściciele BRZ pechowo tam gdzie odejmuje.... Żeby to jeszcze 4x4 było, tam pomiar inny, ale to ośka... Ja bym się nie przejmował, auto śliczne, a że zbiera się jak 1.4 z turbiną - cóż takie czasy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Lepiej by bylo sprawdzic ile te konie mechaniczne sa warte w rzeczywistosci i np porownac przyspieszenie 0-200 czy cos podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr_ Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ech gdyby miał te pełne 200 koni to by ich objechał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ehh...gdyby tak BRZ otrzymał 2.0 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 To dalej wynik bylby taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Czasowy czy pozycyjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się