chojny Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 :shock: Jednak benzyna to benzyna 8) Teraz rozumiem o czym mówił Hołowczyc :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Teraz rozumiem o czym mówił Hołowczyc O tym samym sobie pomyślałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Te Hummery wydają się być sporo lżejsze niż Miniaki. beben, może mieć rację, mogli skalkulować że RWD będzie się bardziej opłacać i dlatego nie włożyli AWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja wierzę że Hołek wygra. ja też 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 brzydki ten hammer jak nie wiem ale mega spektakularny 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Gordon też powraca i wyprzedził Hołka w generalce ale patrząc na ten film to i tak super Miniaki jadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Hummery są tak szybkie, że gdyby nie takie akcje oba były by pewnie w TOP3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Krzysztof Hołowczyc: "To był kolejny długi, trudny i bardzo szybki etap, sprzyjający Hummerom. Prawie cały czas jechaliśmy "denkiem" czyli 170-180 na godzinę. Dosyć szybko doszliśmy motocykle i quady, ale ciężko było je wymijać w ogromnym kurzu. Naser po stracie na początku oe’su jechał jak szalony, bardzo blisko nas wymijał i kamieniami strzelającymi spod kół uszkodził szyby mnie i Nani Romie. Peterhansel miał tym razem problemy ze wspomaganiem. Kiedy go doszliśmy to szybko i ładnie nas przepuścił i dzięki jego awarii udało nam się odrobić 3 minuty. Niestety nie udało nam się obronić 2 miejsca i Robby Gordon wyprzedził nas w generalce, ale różnice są małe i w zasadzie każdy z czołowej piątki ma dalej szansę na zwycięstwo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Naser po stracie na początku oe’su jechał jak szalony, bardzo blisko nas wymijał i kamieniami strzelającymi spod kół uszkodził szyby mnie i Nani Romie. zdyskwalifkować go :!: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Hummery są tak szybkie, że gdyby nie takie akcje oba były by pewnie w TOP3: W sumie jest to koncepcja. Jak będą się tak na zmianę ciągać po pustyni, to jeden wygra a drugi będzie drugi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Małysz 39 dzisiaj, jak na tak długi i trudny etap do dobry wynik 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Te Hummery wydają się być sporo lżejsze niż Miniaki. Mini - 1900kg Hummer - 2014kg (wg strony dakar.com)/4500lbs (wg innych źródeł w internecie) Weźcie jeszcze pod uwagę, że Hummer ma nielimitowany skok zawieszenia, a 4x4 do 25 cm lub 30 cm w zależności od typu zawieszenia. W praktyce wygląda to tak, że Hummer ma dwa razy większy skok zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Weźcie jeszcze pod uwagę, że Hummer ma nielimitowany skok zawieszenia, a 4x4 do 25 cm lub 30 cm w zależności od typu zawieszenia. W praktyce wygląda to tak, że Hummer ma dwa razy większy skok zawieszenia. Jeżeli mają takie amory jak w rajdach BAJA - to widziałem ten metrowy skok w akcji :shock: :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Łaskawiec zakończył już Dakar http://www.motogen.pl/sport/rajd-dakar/ ... art96.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Amor na samochodzie typu BAJA (nie Subaru Baja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Mini - 1900kgHummer - 2014kg (wg strony dakar.com)/4500lbs (wg innych źródeł w internecie) Weźcie jeszcze pod uwagę, że Hummer ma nielimitowany skok zawieszenia, a 4x4 do 25 cm lub 30 cm w zależności od typu zawieszenia. W praktyce wygląda to tak, że Hummer ma dwa razy większy skok zawieszenia. .....................i Mini 300 a Hammer z ponad pincet KM jak ma silnik z vetty , wiec nie trzeba byc orlem z matematyki zeby zobaczyc jaka jest roznica w osiagach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 no to Hołek do Hummera w następnym Dakarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Łaskawiec zakończył już Dakar szkoda Łaskawca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Weźcie jeszcze pod uwagę, że Hummer ma nielimitowany skok zawieszenia, a 4x4 do 25 cm lub 30 cm w zależności od typu zawieszenia. W praktyce wygląda to tak, że Hummer ma dwa razy większy skok zawieszenia. I pewnie dlatego wyglądają na sporo lżejsze. Ale zapierdzielają nieprzeciętnie, jeśli by jechały jeszcze do tego bezawaryjnie to miniaki walczyły by o 3 miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 W sumie to wychodzi, że Hummery są lepsze na Dakar. Na twardej nawierzchni idą pełną dzidą nie zważając zbytnio na nierówności a na wydmach mogą sobie sterować ciśnieniem. Prowadzenie Miniaków trzyma Peterhansel, który zjadł zęby na pustyni. Nasser to w tym rajdzie tak trochę jeździec bez głowy: tu zyska 15 minut a tam straci. Ciekawe jakby Hołek się sprawdził w Hummerze a przede wszystkim czy by mu pasował. Przed rajdem wspomniał, że Mini jest super dla niego bo przypomina wurce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie kumam dzisiejszej sytuacji w klasie motocykli Despres (+kilku innych), utknął w błotnej pułapce, popłakał się sędzią i odjęli mu czas. Jak inni utkną na wydmach czy w błocie, czy po prostu mają awarie nikt im czasu nie odejmuje! Jednak chyba są równi i równiejsi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Gordon się wściekł, trzeba go zbadać. -- 10 sty 2012, o 16:49 -- Nasser ma problemy z alternatorem czy cuś, chyba już pojeździł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Podali info że Nasser się wycofał z Dakaru na 174 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Hołek przycisnął. Mam nadzieję że on nie jedzie na 100%. Teraz bez zbędnego ryzyka, aby utrzymać się w czubie, a na końcu w pędzel i do mety ! -- 10 sty 2012, o 18:15 -- Pasek alternatora załatwił Nassera w tym Dakarze. Ja mam słabą pamięć raczej, ale coś mi się przypomina że przez taką drobną usterkę już chyba ktoś musiał zrezygnować z Dakaru. Nie był to Hołek ? Kto pamięta ? -- 10 sty 2012, o 19:46 -- Hołek odrabia po kilka sekund do Gordona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się