Skocz do zawartości

Jak mnie dziś taki Golf na S8 pogonił....


Kameleon

Rekomendowane odpowiedzi

To ile on ma koni, bo przed chwila było 450 teraz 550 .. .za chwilę będzie 650 :P

 

 

Miał 450, teraz ma 550, a ma mieć jeszcze więcej. Jest zdrowo dłubnięty, a hamulce ma mieć robione w następnej kolejności (wyczytałem z wątku na stronie racingforum). Sama skrzynia DSG też została przestrojona, ma zmienione sprzęgło itd. Nie jestem fanem golfów itp., ale moim zdaniem, nawet na torze, dałby sobie radę z STi (zaraz dopiszą- "aaa, jasne! a na mokrryyyym?!?!" :P).

 

-- 3 paź 2011, o 20:05 --

 

CO ON TAM ... MA?? :mrgreen:

 

 

komentarze uczestników idealnie oddają klimat wyścigów na 1/4 mili :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kameleon, cieniasie :P pora na "warsztat" :lol:

Wydaje mi się Piotrek, że i u Ciebie byłoby cienko :wink: . Wiem że jakby go zaprosić na np. Słomkę to już co innego i możę nawet Justynką byłbym blisko czasowo, ale z drugiej strony taki setup - moc + seryjny zawias z R32 + całe seryjne wyposażenie z zakresu komfortu - czyni z tego auta super dupowóz :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz :D no co ty.... ja się nie miałem zamiaru przymierzać :P

 

nie ta liga (nie mówię że gorsza) / nie ten typ podejścia do użytkowania auta :) daj mu "Panie" jak najlepiej - :)

Wiem, wiem........dlatego napisałem o Słomce :wink: Ale szczerze taki cichociemny dupowóz mógłbym nawet mieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał 450, teraz ma 550, a ma mieć jeszcze więcej. Jest zdrowo dłubnięty, a hamulce ma mieć robione w następnej kolejności (wyczytałem z wątku na stronie racingforum). Sama skrzynia DSG też została przestrojona, ma zmienione sprzęgło itd. Nie jestem fanem golfów itp., ale moim zdaniem, nawet na torze, dałby sobie radę z STi (zaraz dopiszą- "aaa, jasne! a na mokrryyyym?!?!" :P)

 

Bez zawiasu i zrobionego hamulca, niema szans nawet z Gracowego GT-kiem. Robiony na 1/4 mili i na tym koniec, na torze po 5 piciu kółkach by się zapalił, o ile by się skrzynia wcześniej nie zagotowała. Za to stare odelżone GTI zrobione na 280 KM to trudny przeciwnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zawiasu i zrobionego hamulca, niema szans nawet z Gracowego GT-kiem. Robiony na 1/4 mili i na tym koniec, na torze po 5 piciu kółkach by się zapalił, o ile by się skrzynia wcześniej nie zagotowała.

 

to jest dailydriver

na zawodach na ćwiarę nie był (stan na jakis czas temu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj na S8 widziałem chyba to auto:

startowało z połczyńskiej w kierunku powązkowskiej i sprawiało wrażenie, szybko znikającego punktu. 100-300 w 13 sekund robi wrażenie :shock: To chyba auto forumowicza.

Za to stare odelżone GTI zrobione na 280 KM to trudny przeciwnik.

Stare czyli Golf I czy II ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ten "red devil" na bazie Golfa III to masakrator,lubię sobie raz na jakis czas przypomieć ten filmik :D nie powiem daje radę ,zresztą firma Dahlback słynie z takich dłubanin co to robi VW Polo po 900KM :mrgreen:

I jeszcze ta muzyczka :mrgreen:

 

Swoją drogą nasze polskie VTG regularnie łoi tyłki na europejskiej scenie 1/4 mili,a z tą Corvette C3 to też narobili zamieszania na świtowej scenie,coś tam czytałem,że zjeżdżali sie z samych stanów aby zobaczyć Corvette C3 z napędem 4x4 i mocy coś koło 1500KM :shock: drugi ich sprzęt ,czyli kompletnie NIEdragracingowy GMC Typhoon to też kosmiczne pudełko o mocy coś ponad 1200KM :mrgreen:

corvette:

typhoon:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ten "red devil" na bazie Golfa III to masakrator,lubię sobie raz na jakis czas przypomieć ten filmik nie powiem daje radę ,zresztą firma Dahlback słynie z takich dłubanin co to robi VW Polo po 900KM

I jeszcze ta muzyczka

 

Ale z tamtym GTkiem ( :wink: ) miał najciężej a na zakrętach został przez niego zwyczajnie skopany :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ba już dawno tu nie zaglądałem a tu temat się tak rozwinął...

carlos-wrx ja startowałem z 2000 - 2500 obrotów i klasycznie mi zamuliło zanim mi wystartował a tu w Golfie procedura i zostałen strasznie. Po tym zajściu jak jechałem z sąsiadem, który często gania się po mieście wracaliśmy w ciszy :mrgreen:

 

Fakt jest jeden - coraz więcej jest takich samochodów - wiemy po swoich ile kasy taka zabawa kosztuje. Pomimo kryzysu widać po mieście BMWki uturbione niw wspominając o Civicach. Także trafienie takiego cudaka :) na drodze staje się możliwe.

 

-- 14 paź 2011, o 08:31 --

 

wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje - Nie to co ładne, ale to co się komu podoba... Mnie urzekła Impreza ze swoją trakcją i wyglądem, dobrze mi się tym jeździ i nie zamierzam tego zmieniać a raz na jakiś czas jak dorzucę jakieś wiaderko koni czy niutków... Nie tylko Imprezy są wśród nas... :) I dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się osobiście podobała idea "śpiochów"... ba nawet czegoś w stylu "rat-ów"... nikt za skarby świata po wyglądzie nie zgadnie co tam za mechanika siedzi... kolega miał lata temu tak zrobionego Escorta. Buda od 1.3 a bebechy od XR3i całkiem zacnie to się napędzało i niejednemu się oczy ze zdziwienia otwierały...

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hiszpan25, rat dla kogoś kto "wie" jest bardziej niebezpieczny niż totalny sleeper borata zazwyczaj się tez dłubie (prędziej czy później). Ja osobiście bardzo lubię totatne sleeprey - kiedyś już dawno temu pisałem o VOlvo mojego wuja - 805 T7R z programem i paroma modami (kiedyś było pod 300km) w budzie zwykłej 850 na zwykłym alu z 20v. Teraz wydaje sie nic ale to aotu powstało w 97-98 roku i robiło zdziwione miny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stiff ,bo te 15-20 lat temu te 300KM pod maska to był pułap porsche lub najszybszych limuzyn,a teraz?? w limuzynach czy innych kombiakach ,ba nawet suvach moce rzędu 500-600KM ma praktycznie kazdy w swej ofercie (mówie o prestizowych firmach typu mercedes,audi,jaguar,lexus,bmw),a te 300KM to juz standard w klasie wyższej a nierzadko i sredniej.

Wszelakie E klasy,Audi A6 czy inne BMW 5 o mocy w okolicach 300KM to generalnie środek palety modeli pod względem mocy :D

tak więc nie musi to byc sleeper,wystarczy,ze jest to coś z tej półki o której pisałem zdanie wcześniej,a taki 3 czy 3,5 litrowy diesel ma teraz jakies 270-300KM ,niutków leciutko 500 czy 600 i to z samego dołu i taka niepozorna limuzynka robi setkę w te 6s zaskakując wszystkich dookoła,którzy nie spodziewają sie po zwykłym aucie takich startów czy elastyczności podczas wyprzedzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...