Adam12 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 co ciekawe miał napęd na cztery koła czy aby na pewno ? Nawet Haldex piątej generacji pracuje tylko do 40km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 No właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 co ciekawe miał napęd na cztery koła czy aby na pewno ? Nawet Haldex piątej generacji pracuje tylko do 40km/h. Możesz podać jakieś wiarygodne źródło tej informacji ? tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) niestety napędy nie są tak dobre jak sAWD dzisiaj się przekonałem jadąc po zaśnieżonej drodze ale nowy passat wyprzedzał przede mną audi , i nie wiem jak to się stało w pakował się do rowu , zarzuciło go po zjedzie na właściwy pas po manewrze , co ciekawe miał napęd na cztery koła odpowiedz jest oczywista było za szybko , ślisko napewno jakiego napędu bys nie miał, jak dobrym kierowcą byś nie był za kółkiem trzeba przede wszystkim myslec i przewidywac. Jeżeli tego nie robisz to nawet czołgiem na gąsienicach wywalisz dzwona czy wpadniesz do rowu.. To dlaczego skusiłeś się na takie Subaru... ? Dobre pytanie,sam się nad tym zastanawiam z każdym kolejnym dniem użytkowania tego samochodu. podobnie jak ja. A na poważnie chciałem spróbowac Subaru, spróbowałem XV'a i się zakrztusiłem (również jeżeli chodzi o serwis) i nikomu tego auta nie polecę Edytowane 17 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Oczywiście ze tak każdy napęd ma pewna granice prędkości ale w Subaru według mnie a jeżdżę już długo tym autem jest ona dosyć daleko przesunięta ale to może w jakimś sensie być zdradliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 opony > umiejętności > napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opony miał Conti z ciekawości sprawdziłem , umiejętności , napęd sam stwierdził ze podobno na cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 co ciekawe miał napęd na cztery koła czy aby na pewno ? Nawet Haldex piątej generacji pracuje tylko do 40km/h. Możesz podać jakieś wiarygodne źródło tej informacji ? tapatalk NIe znam się VAG'a ale wzwiązku z tym, że miałem przez dłuższą chwilę korpopassata 4Motion więc zapytałem w ASO czemu czasami w zakrętach czuję dołączanie tyłu na śliskim powiedzieli, że tak działa ten napęd ....... Może do MY15 montowali Haldex'a IV. Ten z tego co pamiętam miał taki zapis w spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 podobnie jak ja. A na poważnie chciałem spróbowac Subaru, spróbowałem XV'a i się zakrztusiłem (również jeżeli chodzi o serwis) i nikomu tego auta nie polecę Ja mam go już przeszło 3,5 roku zrobione 150tyś i jestem mega zadowolony 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumcia Opublikowano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 opony > umiejętności > napęd Dokładnie tak jak piszesz. Nawet dobry napęd nie zrekompensuje źle dobranych opon i braku umiejętności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Napęd robi różnicę. Mój OBK wylądował na serwisie podczas urlopu. Pojawiła się awaria (dyskoteka na zegarach), która zniknęła zamoistnie po nocy na serwisie. Podstawiono mi zastępczego Hultaja I40 z napędem na przód. Zrobiłem autami FWD kilka setek tyś km i jeździło mi się dobrze, jednak po przesiadce z subaru, jazda autem FWD po śniegu była lekko "stresująca", i szybko musiałem obniżyć średnie prędkości podróżowania. Na pytanie z serwisu czy mają dalej szukać przyczyny "dyskoteki" czy oddać mi auto powiedziałem, że chcę moje Subaru natychmiast. Uczucie pewności podczas jazdy powróciło natychmiast. Co do relacji jakość / cena w XV powiem tylko, że wśród kompaktów poziom wykończenia zbyt wysoki nie jest więc i nie ma co za bardzo psioczyć. Za cenę żony XV-a (2.0 Comfort CVT, skóra) można kupić np. Peugeota 308 SW w dobrej wersji (trochę lepiej wyciszone) lub Suzuki SX4 4x4 automat (niekoniecznie cichsze) z turbosilniczkiem 1.4. Peugeotów miałem kilka, bardzo je lubię, ale wolę jeździć Subaru, Suzuki kilkoma jeździłem i więcej nie potrzebuję - też wolę Subaru. A tak w ogóle to wolałbym Mercedesa GLC... ale mnie nie stać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Za cenę żony XV-a (2.0 Comfort CVT, skóra) chopie za 25k+ eur czyli 110k pln+ ( + bo nie wiem ile kosztuje skóra do wersji comfort) można kupić crossovera praktycznie każdego producenta nie marki premium bądz hb... Także w chwili obecnej mając taka pule do wydania na auto możliwosci wyboru auta są naprawde spore a jak w gre wchodzi roczny badz 2-3 latek to już wogole są chyba nieograniczone. Nie oszukujmy się to nie jest mała kwota i wydajac takie pieniądze od auta oczekuje się niezłego komfortu podróżowania - XV tego imo absolutnie nie oferuje. Auto na naszych drogach pomimo ze w sprzedaży od 2012 całkowicie egzotyczne - zresztą wcale mnie to nie dziwi Edytowane 22 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Czego w stanach się sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 @Karas Nie twierdzę, że XV jest tani, zawsze wręcz twierdziłem, że zakup SUV-a to głupota. Skoro jednak obracamy się w tym segmencie to jaki mamy wybór? Qashqai, SX4, SX Cross ??? To nie jest konkurencja. CX5, TUSCON, SPORTAGE, TIGUAN, KUGA itp są znacznie droższe. O używanych nie piszmy bo to bez sensu (nie kupowanie ale porównywanie z nowymi). Podsumowując, zakup nowego XV-a wydaje się wręcz okazyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 osobiście będę się upierał, że obecny XV to Impreza HB na szczudłach co akurat jak dla mnie jest jedną z zalet tegoż auta wspomniane CX5, Tuscon, Sportage, Tiguan, Kuga to bardziej "konkurencja" dla Forestera biorąc pod uwagę "suvowatość" konstrukcji tych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 Mi XV wydaje się nieco podobny do V60 CC. W koncepcie auta jako takiego - podniesiony prześwit, łatwiejsze wsiadanie, lepsze zdolności poza asfaltem. Oczywiście Volvo jest lepiej wykonane, ale cena.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Stąd też moja opinia, że XV jest na poziomie cenowym Kompaktów (Automat, 4x4), przy wyraźnie lepszej trakcji. Prowadzenie to było to co zdecydowało w moim przypadku o zakupie XV-a a nie CX-5. W CX-5 napęd jest tragiczny, dopinany tył działa tak, że wolałbym, żeby go nie było. Inne przymioty (wnętrze, bagażnik) przemawiały za modelem Mazdy. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez Strusiu72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 W Genewie bedzie przedstawiony nowy xv, nie concept, a wersja produkcyjna: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Fajnie się zapowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Skiba Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Fakt, moze wygladac niezle. Nowa Impreza budzila skrajne emocje w porownaniu do konceptu, ale jak to z Subaru - na zywo podobno wyglada lepiej W nowym XV troche mnie martwi duzy zwis przedni, ktory chyba wykluczy go nawet z lekkiego off-roadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) eh już miałem zakładać nowy temat to mnie wyprzedziłeś. Może wyodrębnić nowy temat dla nowego XV? Edytowane 23 Stycznia 2017 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 Fakt, moze wygladac niezle. Nowa Impreza budzila skrajne emocje w porownaniu do konceptu, ale jak to z Subaru - na zywo podobno wyglada lepiej W nowym XV troche mnie martwi duzy zwis przedni, ktory chyba wykluczy go nawet z lekkiego off-roadu. Aktualny XV też ma duży zwis przedni. W końcu to crossover a nie terenówka. Zresztą zawsze można przyciąć zderzak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) Qashqai, SX4, SX Cross ??? To nie jest konkurencja Aktualny XV też ma duży zwis przedni. W końcu to crossover a nie terenówka. dokładnie XV to crossover i właśnie z tym segmentem aut go zestawiam - zresztą wcale dużo większy od konkurencji to on nie jest już gdzieś zestawiałem go z ASX'em czy Renegate'em. Konkurencja w postaci CX5 czy Tiguan itp to rywale dla Foka nie XV'a. Zresztą XV jest i tak od Forka mniejszy od CX5 też itp. W gamie Subaru jest XV - crossover ( zrobiony najtaniej jak się da tzn. zwiększenie przeswitu w hb + dodatnie listewek ochronnych na nadkola chociaż tu akurat XV był bazą dla imprezy) oraz Forek - Suv. Moim zdaniem zestawianie XV z klasą Suv tj. Forkiem, CX5, HR-V, CR-V jest błędne. Bo idąc tym tokiem myślenia to równie dobrze możemy XV'a zestawic z Q5 , q7, x5,x7, Range Roverem i wyjdzie na to ze własiciele tych aut to "frajerzy" którzy przepłacili bo przecież mogli kupic Subaru XV... W chwili obecnej rynek crossoverów jest tak rozrośnięty, że na prawdę warto odwiedzić parę salonów zanim wybierzemy XV'a -przed którym przestrzegam bo auto IMO jest kompletnie nie warte tych pieniedzy edit chyba ze poprawiono go w stosunku do my14 Edytowane 23 Stycznia 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2017 (edytowane) jest nadzieja, że to wciąż będzie 'tylko" Impreza "na szczudłach" Edytowane 23 Stycznia 2017 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się