Adam12 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Normalna temperatura mówiłem, że się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Oj @Adam12 ale lepiej jak jest ciut niższa Zależy jaki olej i tak dalej... Tak naprawdę to na The Forum już prawie wszystko napisano w tym temacie. I proszę o jeszcze jedno, nie róbmy drugiego wątku olejowego tutaj, ten jest w "Nielegalu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 ja mam na myśli bardziej pracę 2.5T vs. 2.0DIT. U mnie norma to 93-96 st. a 106 to max. który raz zobaczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 ja mam na myśli bardziej pracę 2.5T vs. 2.0DIT. U mnie norma to 93-96 st. a 106 to max. który raz zobaczyłem Też bym chciał mieć fabryczny czujnik, niestety nie mam i by być w zgodzie z gwarancją trzeba było poszukać innego rozwiązania. Się znalazło. U mnie zegar temperatury pokazuje w jeździe miejskiej żółte pole czyli maks 121. Tak jest zaprogramowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Pewnie tyle, żeby zauważyćŻeby co zauważyć?RóżnicęJaką?Istotna Kilka postów, konkretów brak, czyli nie masz pojęcia o czym piszesz ale piszesz dla... popisania. Kolejny internetowy specjalista dlugo tak jeszcze bedziecie sie przekomarzac...?Przepraszam że tyle to trwało ale w sumie to dawałem szansę czekając na jakiś konkret choć z założeniem że i tak się nie pojawi. @wredny, nie zawiódł Jednemu koledze podoba się najnowsza impreza, ale martwi się o jazdę ponad 200 na godzinę na dłuższych dystansach, na co drugi kolega odpisał, że u niego olej się nagrzewa juz przy 160... Nasuwa się wniosek - przy ponad 200 nagrzeje się jeszcze bardziej. Jakich jeszcze konkretów oczekujesz? To chyba logiczne, że jeżeli samochód jedzie szybciej to silnik pracuje pod większym obciążeniem. Piszesz, że są znaczne, istotne, zauważalne itd. różnice bez konkretów jakie różnice masz na myśli i co one oznaczają dla silnika, czy i jaki mają wpływ na jego pracę, co oznaczają dla właściciela samochodu? Po ogólnych wpisach oczekuje nic więcej jak konkretów a nie kolejnych ogólników. Skoro to takie logiczne to skąd Twoje pytania? Czy to takie istotne, że miał 120 a nie 115 stopni w kontekście tego, że rozmowa była o wiele większych obciążeniach niż te do których odnosił się _adi? Chwilę później z resztą doprecyzował... Bardzo istotne. Masz jakieś niekonkretne obawy, piszesz o istotnych ale ani bliżej ani dalej nieokreślonych zmiennych i mających z tego wynikać... dokładnie nie wiadomo co ma wynikać więc się pytam o czym piszesz i co chcesz nam tak istotnego, ważnego itd. przekazać. Jak sam zauważyłeś można na szczęście liczyć na innych forumowiczów, potrafią konkretnie napisać o co im chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Ayu spróbuj przy następnej wymianie innego oleju. Znajomy w Focusie RS mk2 zawsze lał oem castrola, bo tak trzeba, bo zlecany przez Forda itp itd, w końcu zalał Millersa i cytuję : po pierwszych kilometrach i obserwacji wskaźników ciśnienia i temperatury oleju przegoniłem zielonka 250km/h przez ok 50 km... Jestem "w szoku".... temperatura ok 10-15 stopni niższa, ciśnienie na pierwszych światłach po tej "trasie" jak na zimnym Castrolu... Sam nie wiem co powiedzieć... z mojej strony koniec o oleju teraz trochę się pochwale Zamówiłem dywaniki RIGUM do WRX, identyczne jak ma Ayu, na żywo są super a cena jeszcze lepsza od Rezaw Plast Dodatkowo poczyniłem kroki w kierunku wymiany zwykłego radia na oem nawi: czekam z niecierpliwością na przejściówkę, która już płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) na OEM ? wstaw jakies porzadne 2 DIN DVB z normalna Navi i DVB TV Tuner Co akrat jest moze i malo potrzebne w WRX) Edytowane 26 Października 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 @Than_Junior foty z kalkulatora Odnosnie temperatury: skoro wszystkie egzemplarze tego samego modelu maja podobnie, to widocznie tak ma byc i koniec. Nie ma co ciagnac tematu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 na OEM ? wstaw jakies porzadne 2 DIN DVB z normalna Navi i DVB TV Tuner Co akrat jest moze i malo potrzebne w WRX) taka mi została po BRZ, poza tym podoba mi się z wyglądu nie jestem audiofilem, a nawigacja w BRZ nawet się jakoś sprawowała. Ale nie mówię nie - może kiedyś wpadnie coś lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 120 to nic wielkiego. Co prawda w vag ale po szybkiej trasie 200+ przez jakies 70km miałem tyle. Castrol 5w30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Mój egzemplarz jakiś taki... Hmm... Jakby bardziej używany 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 To było w wakacje. Na pewno nie było wtedy upału, ale było ciepło. Nie padał deszcz, nie było mgły. Bezwietrznie lub bardzo słaby wiatr. W aucie ja - 71 kg i żona - niecałe 50 kg. Cały zbiornik paliwa, z bagaży tylko bardzo mała torba podróżna. Droga trochę pod górkę, trochę z górki ale w większości płaska. Ciśnienie w oponach 2.3, 2.2. Szyby pozamykane, możliwe że włączona klimatyzacja ale tutaj nie mam pewności bo rzadko jej używam. Włączony tempomat na 170 km/h. Napisz co jadłeś jeszcze na śniadanie (czy ostre jedzenie czy łagodne) - może to mieć istotny wpływ na spalanie Przepraszam za offa, ale nie mogłem się powstrzymać. Haha. Pisałem to z uśmiechem więc luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Pegi, wychowywany zgodnie z przeznaczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Ma ciężką drogę po bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredny Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Mój egzemplarz jakiś taki... Hmm... Jakby bardziej używany Nice! Ale lepiej zaloz chlapacze przed zima - szkoda takiego ladnego lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 No ładnie @pegi Chyba też tak delikatnie przyciemnienie szyb zrobię na wiosnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 A ja faktycznie chyba w końcu pomyślę o jakiś chlapaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 @@pegi, dopóki widać kolor lakieru to nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 dopóki widać kolor lakieru to nie jest źle bywa że kolor lakieru współgra z kolorem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No tak, można czekać, aż błota będzie tyle, że samo zacznie odpadać, ale zimą to jest kłopot, bo auto brudzi się jeszcze bardziej, a niestety, nawet w opcji, w sti nie ma wycieraczek na boczne szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No tak, można czekać, aż błota będzie tyle, że samo zacznie odpadać myjnie też muszą zarabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Zrezygnowali z tylnej wycieraczki ze względu na wage.☺☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Przy okazji, wiadomo czemu japońskie Imprezy miały wycieraczki a europejskie nie? Jakieś przepisy, czy ot tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 @@pegi, ja tam zimą auta z zasady nie myję, poza szybami i światłami, w końcu taka centymetrowa warstwa błota świetnie chroni przed solą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Przy okazji, wiadomo czemu japońskie Imprezy miały wycieraczki a europejskie nie? Jakieś przepisy, czy ot tak? dluuuuuga tradycja. Podobno wywodzi sie z tego, ze europejksie limuzyny nie mialy nigdy wycieraczek tylnych, wiec zeby nie tracic prestizu w oczach Europejczykow, zaradni Japonczycy zdecydowali sie zrezygnowac z tego zbednego elementu na rynek EU Dotyczy to niemal wszystkich japonskich sedanow/limuzyn Edytowane 27 Października 2015 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się