alphaOne Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 to prawda, tym bardziej ze warunki Subaru dotyczące zmian w aucie z tego co pamiętam są dość restrykcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 gwarancja udzielona w jednym kraju EU musi działać na wszystkie pozostałe. to tak w kwestii gwarancji:) I tak jest, tylko że ASO w Polsce nie zacznie naprawy auta bez pewności że np. Czesi zwrócą za to kasą. Oni będą sobie dyskutować, a ty czekasz aż łaskawie dojdą do porozumienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Lipca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Obie wersje mają Alcantarę, w CZ to ta niższa wersja ma pełną skórę. "Niższa" wersja w CZ nie ma skóry. Porównanie wersji droższych daje następujące wyniki : + dla CZ : spoiler. + dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad Co do zakładania firmy w CZ w celu uniknięcia akcyzy / odpisu VAT nie będę się wypowiadał; Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Obie wersje mają Alcantarę, w CZ to ta niższa wersja ma pełną skórę. "Niższa" wersja w CZ nie ma skóry. Porównanie wersji droższych daje następujące wyniki : + dla CZ : spoiler. + dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad (...) Pozdrowienia Jest sens w FHI produkować odmiennie specyfikacje na każdy rynek? Tak samo jak z akcją serwisową. Na prawdę FHI inaczej zabezpiecza samochody produkowane do PL a inaczej do DE, że Dyrekcja ma wątpliwości co do ich sprawności w kontakcie z solą? Swoją drogą, jest gdzieś STi z elektryką na obu przednich fotelach? Porównanie wersji droższych daje następujące wyniki : + dla CZ : spoiler. + dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad Jak dla mnie SIP za słabo reklamuje obecność takiego ekskluzywnego bądź co bądź ekstrasu przy zakupie STi oraz XT. Jest to jednak spora zaleta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Podejrzewam, ze w Jp mozesz sobie auto dowolnie skonfigurowac. W EU sa pakiety w zaleznosi od importera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 No i ja też jestem juz po..... Powiem tak zazdroszczę tym którzy auto zamówili lub już odebrali. Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli ale na mnie chyba jeszcze większe zrobiło zawieszenie. Jest naprawdę fenomenalne daje super kontrolę jest wystarczająco sztywne i sprężyste ale świetne wybiera nierówności i daje duży komfort jazdy na zwlaszcza na polskich drogach. Dla mnie nowe STI stało się idealnym połączeniem wrażeń ale nie niszczy praktyczności i komfortu na codzień. Środek zrobił jeszcze lepsze wrażenie przyjechałem nowym Leonem ojca i na jego tle nie ma sie na prawdę czego wstydzić a nawet mogę powiedzieć ze jest super. Jedyne rozczarowanie tak jak się zresztą spodziewałem to silnik.Reakcja na gaz zdecydowanie lepsza niz u poprzedniku ale autu brakuje z 30-50 KM żeby robił WoW gdyż w tej postaci brakuje mu trochę pary i charakteru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 autu brakuje z 30-50 KM Problem zniknie po zakończeniu okresu gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 No tak ale jak kupisz 5 lat i 150 kkm to trochę lipa. Z ciekawych obserwacji to dla mnie Impreza , Forester maja lepsze wykonanie wnętrza niz Legacy zwlaszcza deskę. ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 No i ja też jestem juz po..... No proszę, ile jazda testowa może zmienić w postrzeganiu auta Ja już jestem mega pozytywnie nastawiony, a jazda testowa dopiero w przyszłym tygodniu... Impreza , Forester maja lepsze wykonanie wnętrza niz Legacy zwlaszcza deskę. ...... Poprzednie generacje Forka i Imprezy miały fatalne wnętrze, zatem trzeba się tego postępu spodziwać też w kolejnym Legacy i OBK, a te jeszcze chwila i będą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Powiem tak STI jest teraz takim autem jakim chciałem żeby było czyli dasz rade poupalac w wolnym czasie ale masz kulturke i komfort jak jezdzisz do pracy czy wrzucisz żonę dzieciaki plus bagaż i spokojnie możesz jechać na wakacje 1000 km ( jak motor wytrzyma ) i będziesz podróżował nie gorzej niz BMW czy Audi. Wyszedłem z STI 2004 i tak wiem auto z innej epoki ale dłuższa podróż tam to była meczarnia. Tak jak mówiłem wcześniej najwieksza " wada " jest brak mocy i może zdjął bym mu z 50-70 kg.Reszta bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli Akurat układ kierowniczy w nowym sti budzi moje wątpliwości. Na mój gust jest za lekki a ponadto opór nie rośnie liniowo. Przetestowałem go na dosyć ostrym zjeździe z autostrady przy 80-90km/h. Opór na przemian rósł i malał (przy stałej prędkości i skręcie) tak jakby układ wspomagania nie mógł się zdecydować. Nie bardzo mogłem wyczuć ile przyczepności mam jeszcze na przednich kołach. Co do reszty zgoda. Moc, z mojej perspektywy, jest wybuchowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ..... to nowy My Sti 2015 nie ma klasycznego magla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Sti 2015 ma hydraulicze wspomaganie,wiec powinno byc wszystko liniowo. Jakie ma BRZ ??? eletromechaniczne? takie jak GT86??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Powiem tak STI jest teraz takim autem jakim chciałem żeby było czyli dasz rade poupalac w wolnym czasie ale masz kulturke i komfort jak jezdzisz do pracy czy wrzucisz żonę dzieciaki plus bagaż i spokojnie możesz jechać na wakacje 1000 km Jak to było? Chyba jakoś tak: "Stworzony przez pasjonatów dla pasjonatów. Także tych z rodzinami" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Sti 2015 ma hydraulicze wspomaganie,wiec powinno byc wszystko liniowo. Jakie ma BRZ ??? eletromechaniczne? takie jak GT86??? BRZ ma elektormechaniczne wspomaganie tak jak GT86. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli Akurat układ kierowniczy w nowym sti budzi moje wątpliwości. Na mój gust jest za lekki a ponadto opór nie rośnie liniowo. Przetestowałem go na dosyć ostrym zjeździe z autostrady przy 80-90km/h. Opór na przemian rósł i malał (przy stałej prędkości i skręcie) tak jakby układ wspomagania nie mógł się zdecydować. Nie bardzo mogłem wyczuć ile przyczepności mam jeszcze na przednich kołach. Co do reszty zgoda. Moc, z mojej perspektywy, jest wybuchowa. Za lekki ? Przecież on ma bardzo duży opór prawie jak auto bez wspomagania ( w pozytywnym znaczeniu ) Kto by przypuszczał że będę tak kadzil jakiemuś modelowi Subaru w obecnej gamie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Wszystko zależy pewnie od indywidualnych przyzwyczajeń. Do jazdy próbnej podszedłem z pozytywnym nastawieniem i w dużej mierze takie mam do tej pory. Moc, jak dla mnie, jest fenomenalna, kabina przyzwoita, zawieszenie również ale układ kierowniczy mi nie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Wszystko zależy pewnie od indywidualnych przyzwyczajeń. Do jazdy próbnej podszedłem z pozytywnym nastawieniem i w dużej mierze takie mam do tej pory. Moc, jak dla mnie, jest fenomenalna, kabina przyzwoita, zawieszenie również ale układ kierowniczy mi nie gra. Czyli z tego wynika ,ze Tobie bardziej odpowiada wspomaganie w BRZcie. BRZ nie jezdzilem ale jezdziłem GT 86 wspomaganie dziala fajnie,z wyczuwalnym oporem.Moc nie powala ale jest rozwijana liniowo,dlatego STI tak zaskakuje moca w porownaniu z GT86/BRZ. STI moim zdaniem ma na kierownicy zdecydowanie wiekszy opor i narasta wlasnie liniowo.Moc za to w STI z racji turbo nie jest liniowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 STI moim zdaniem ma na kierownicy zdecydowanie wiekszy opor i narasta wlasnie liniowo. Cóż, moje subiektywne doświadczenie było inne; auto mi się jednak podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 TurdziGT a wystarczylo się przejechać !!...gdzie są jeszcze maruderzy teoretycy nie widzę dziękuję Teraz czekam na moje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ..gdzie są jeszcze maruderzy teoretycy ... No daj mecz obejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 ..gdzie są jeszcze maruderzy teoretycy ... No daj mecz obejrzeć Przyznam, że to Ci się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 He he dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 gdzie są Ci co mówili, że My15 to tylko "lifting" poprzedniego sedana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 wszystko ok, ale przydałoby się albo zrzucenie kilku kg albo wzmocnienie auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się