Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

gwarancja udzielona w jednym kraju EU musi działać na wszystkie pozostałe. to tak w kwestii gwarancji:)

I tak jest, tylko że ASO w Polsce nie zacznie naprawy auta bez pewności że np. Czesi zwrócą za to kasą. Oni będą sobie dyskutować, a ty czekasz aż łaskawie dojdą do porozumienia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Obie wersje mają Alcantarę, w CZ to ta niższa wersja ma pełną skórę.

"Niższa" wersja w CZ nie ma skóry.

 

Porównanie wersji droższych  daje następujące wyniki :

+ dla CZ : spoiler.

+ dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad :)

 

Co do zakładania firmy w CZ w celu uniknięcia akcyzy / odpisu VAT nie będę się wypowiadał;  

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Obie wersje mają Alcantarę, w CZ to ta niższa wersja ma pełną skórę.

"Niższa" wersja w CZ nie ma skóry.

 

Porównanie wersji droższych  daje następujące wyniki :

+ dla CZ : spoiler.

+ dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad :)

(...)

 

Pozdrowienia

 

Jest sens w FHI produkować odmiennie specyfikacje na każdy rynek? Tak samo jak z akcją serwisową. Na prawdę FHI inaczej zabezpiecza samochody produkowane do PL a inaczej do DE, że Dyrekcja ma wątpliwości co do ich sprawności w kontakcie z solą? Swoją drogą, jest gdzieś STi z elektryką na obu przednich fotelach?

 

 

Porównanie wersji droższych  daje następujące wyniki :

+ dla CZ : spoiler.

+ dla PL : tapicerka skórzana, dach otwierany, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, ISR, szkolenie w SJS no i ..................... możliwość uczestniczenia w Zlocie Plejad  :)

 

Jak dla mnie SIP za słabo reklamuje obecność takiego ekskluzywnego bądź co bądź ekstrasu przy zakupie STi oraz XT. Jest to jednak spora zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja też jestem juz po.....

Powiem tak zazdroszczę tym którzy auto zamówili lub już odebrali.

Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli ale na mnie chyba jeszcze większe zrobiło zawieszenie.

Jest naprawdę fenomenalne daje super kontrolę jest wystarczająco sztywne i sprężyste ale świetne wybiera nierówności i daje duży komfort jazdy na zwlaszcza na polskich drogach.

Dla mnie nowe STI stało się idealnym połączeniem wrażeń ale nie niszczy praktyczności i komfortu na codzień.

Środek zrobił jeszcze lepsze wrażenie przyjechałem nowym Leonem ojca i na jego tle nie ma sie na prawdę czego wstydzić a nawet mogę powiedzieć ze jest super.

Jedyne rozczarowanie tak jak się zresztą spodziewałem to silnik.Reakcja na gaz zdecydowanie lepsza niz u poprzedniku ale autu brakuje z 30-50 KM żeby robił WoW gdyż w tej postaci brakuje mu trochę pary i charakteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jak kupisz 5 lat i 150 kkm to trochę lipa.

Z ciekawych obserwacji to dla mnie Impreza , Forester maja lepsze wykonanie wnętrza niz Legacy zwlaszcza deskę. ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i ja też jestem juz po.....

No proszę, ile jazda testowa może zmienić w postrzeganiu auta :)  Ja już jestem mega pozytywnie nastawiony, a jazda testowa dopiero w przyszłym tygodniu...

 

 

 

Impreza , Forester maja lepsze wykonanie wnętrza niz Legacy zwlaszcza deskę. ......

Poprzednie generacje Forka i Imprezy miały fatalne wnętrze, zatem trzeba się tego postępu spodziwać też w kolejnym Legacy i OBK, a te jeszcze chwila i będą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak STI jest teraz takim autem jakim chciałem żeby było czyli dasz rade poupalac w wolnym czasie ale masz kulturke i komfort jak jezdzisz do pracy czy wrzucisz żonę dzieciaki plus bagaż i spokojnie możesz jechać na wakacje 1000 km ( jak motor wytrzyma ;) ) i będziesz podróżował nie gorzej niz BMW czy Audi. Wyszedłem z STI 2004 i tak wiem auto z innej epoki ale dłuższa podróż tam to była meczarnia.

Tak jak mówiłem wcześniej najwieksza " wada " jest brak mocy i może zdjął bym mu z 50-70 kg.Reszta bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli 

 

 

Akurat układ kierowniczy w nowym sti budzi moje wątpliwości. Na mój gust jest za lekki a ponadto opór nie rośnie liniowo. Przetestowałem go na dosyć ostrym zjeździe z autostrady przy 80-90km/h. Opór na przemian rósł i malał (przy stałej prędkości i skręcie) tak jakby układ wspomagania nie mógł się zdecydować. Nie bardzo mogłem wyczuć ile przyczepności mam jeszcze na przednich kołach.

 

Co do reszty zgoda. Moc, z mojej perspektywy, jest wybuchowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Powiem tak STI jest teraz takim autem jakim chciałem żeby było czyli dasz rade poupalac w wolnym czasie ale masz kulturke i komfort jak jezdzisz do pracy czy wrzucisz żonę dzieciaki plus bagaż i spokojnie możesz jechać na wakacje 1000 km

 

Jak to było? Chyba jakoś tak: "Stworzony przez pasjonatów dla pasjonatów. Także tych z rodzinami" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Inżynierom należą się gratulacje. Przede wszystkim za układ kierowniczy jest ostry jak brzytwa i na prawdę daje wrażenie fantastycznej kontroli

 

 

 

Akurat układ kierowniczy w nowym sti budzi moje wątpliwości. Na mój gust jest za lekki a ponadto opór nie rośnie liniowo. Przetestowałem go na dosyć ostrym zjeździe z autostrady przy 80-90km/h. Opór na przemian rósł i malał (przy stałej prędkości i skręcie) tak jakby układ wspomagania nie mógł się zdecydować. Nie bardzo mogłem wyczuć ile przyczepności mam jeszcze na przednich kołach.

 

Co do reszty zgoda. Moc, z mojej perspektywy, jest wybuchowa.

Za lekki ? Przecież on ma bardzo duży opór prawie jak auto bez wspomagania ( w pozytywnym znaczeniu )

Kto by przypuszczał że będę tak kadzil jakiemuś modelowi Subaru w obecnej gamie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy pewnie od indywidualnych przyzwyczajeń. Do jazdy próbnej podszedłem z pozytywnym nastawieniem i w dużej mierze takie mam do tej pory. Moc, jak dla mnie, jest fenomenalna, kabina przyzwoita, zawieszenie również ale układ kierowniczy mi nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy pewnie od indywidualnych przyzwyczajeń. Do jazdy próbnej podszedłem z pozytywnym nastawieniem i w dużej mierze takie mam do tej pory. Moc, jak dla mnie, jest fenomenalna, kabina przyzwoita, zawieszenie również ale układ kierowniczy mi nie gra.

Czyli z tego wynika ,ze Tobie bardziej odpowiada wspomaganie w BRZcie.

BRZ nie jezdzilem ale jezdziłem GT 86 wspomaganie dziala fajnie,z wyczuwalnym oporem.Moc nie powala ale jest rozwijana liniowo,dlatego STI tak zaskakuje moca w porownaniu z GT86/BRZ.

 STI  moim zdaniem ma na kierownicy zdecydowanie wiekszy opor  i narasta wlasnie liniowo.Moc za to w STI z racji turbo nie jest liniowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...