Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie, to rozumiem rozczarowanie tych ludzi i zgaduję, że czułbym się podobnie.

Czy w związku z tym czułbym potrzebę rekompensaty? Chyba nie.

 

Za stary jestem żeby mnie życie i świat dóbr materialnych był w stanie rozczarować B)

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, lukaswoj napisał:

Generalnie, to rozumiem rozczarowanie tych ludzi i zgaduję, że czułbym się podobnie.

Czy w związku z tym czułbym potrzebę rekompensaty? Chyba nie.

 

Za stary jestem żeby mnie życie i świat dóbr materialnych był w stanie rozczarować B)

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

 

 

 

50084458_2257303534314649_3674951121434050560_n.jpg

 

 

Ciekawe i rzeczowe porównanie. 

 

 

 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, allu napisał:

Zmienić wydech. Jakiś catback, perrin czy invidia itp. Tylko upewnij się czy będzie końcówka pasować do seryjnego downpipu, bo inaczej będziesz musiał przerabiać. 

 

bulgotu nie bedzie... Forek XT ma w zasadzie taki sam silnik i wydech, mam u siebie 3" calowy cat-back i klasycznego bulgotu oczywiscie nie ma (jest glosniej i bardziej "rasowo", ale to zupelnie cos innego)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mRoZiOo napisał:

A ktoś z tu obecnych podejmował się już wymiany kolektora w WRX? I z jakim efektem... :) ?

2.0DIT ma w innym miejscu turbinę, nie wystarczy zmienić kolektor, musiałbyś wszystko przerabiać. Nie sądzę że ktoś się za to zabrał tylko dla samego bulgotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, mRoZiOo napisał:

No to słabo...

Nie zjedzcie mnie, ale czy wrzucając np roznoodleglisciowy wydech końcowy nie oszukamy trochę "systemu"? Czy nie ma czegoś takiego w ogole? :)

Nie ma czegoś takiego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, OBK CVT napisał:

 

zona tak bulgocze przy kazdym tankowaniu estiaja ze u mnie zadne przerobki nie sa potrzebne  ;)

 

tapatalked

 

ale u was przynajmniej jest rownowaga: dyszel + turbo-benzyna... u nas turbo-benzyna x 2, wiec wyobrazasz, co sie u mnie dzieje? :blink::biglol:

 

p.s. zona jezdzi Forkiem, zalozylem cat-back'a nic jej o tym nie mowiac - pierwsza reakcja byla taka, ze nie wpusci mnie do domu, dopoki nie zaloze z powrotem ori wydechu... ale jakos dala sie namowic na kolejne "glosne" auto :ph34r:

Edytowane przez eddie_gt4
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2019 o 23:53, Infra napisał:

Po bulgot.

 

INFRA, u Ciebie jest dokładnie taki układ jak u mnie, czy Ty tylko zmieniasz kolektor i bulgotasz?

P.s Ok widzę - masz wolnossący...

Czyli nikt nikt nie próbował? Pewnie w stanach trzeba szukać.

Ps. Jak w stanach mówią na bulgot ? Musze wiedzieć jak to znaleźć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, mRoZiOo napisał:

 

INFRA, u Ciebie jest dokładnie taki układ jak u mnie, czy Ty tylko zmieniasz kolektor i bulgotasz?

P.s Ok widzę - masz wolnossący...

Czyli nikt nikt nie próbował? Pewnie w stanach trzeba szukać.

Ps. Jak w stanach mówią na bulgot ? Musze wiedzieć jak to znaleźć ;)

Kolektor różnoodległościowy to podstawa bulgotu, a dobre końcówki go odpowiednio uwydatniają :)

 

Po angielsku na bulgot subaru mówią rumble :) boxer rumble or subaru rumble...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...