Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

ale... kurde brzydszego buga nie mili...

Czyli zdania są podzielone, wg mnie to jedno z ładniejszych zestawień (bug i ten kolor).  ;)

 

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś.

 

Bug WRX w tym kolorze jest spoko bardziej chodziło mi, że był w takim stanie nie zbyt uszanowanym, zmęczonym życiem i na tych kółeczkach z US-apec-a

No chyba że to bug Pana Mikiciuka to ok :P  :D

 

Swego czasu nawet SIP udostępniał do testów takiego bordowego robala :)

90ba66cf9205334bd77521126da16.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O starszym modelach możemy pisac , ale jest tez obecnie produkowany STI ktory jest jednym z aut marzen.

Gdyby czasem do SIP trafił przez pomylke model z japonskiej spec biore w ciemno,nawet z kierą po prawej str...

 

http://www.subaru.jp/wrx/sti/driving/boxer.html

 

Czy naprawde nie możemy nic zrobic zeby na EU trafiał model z japonska specyfikacja???

Te z ej25 na Ameryke,na Ameryke niech płyna!!!!

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem 300km , tylko po krętych mało uczęszczanych górskich drogach , były szybkie partie , były i serpentyny , sucho jak pieprz , polskie nierówności , opony zimowe . Naprawdę chapeau bas , dla inżynierów z FHI :bowdown: . To z całą stanowczą najlepsze STI ever :thumbup: . Miałem kilka STI , jezdziłem i jeżdzę wieloma , ale model MY15 zabija .... dosłownie . Jest do bólu precyzyjny i tnie zakręty jak najlepszy lekarski skalpel :twisted: , aż sie wysiadać nie chciało :) . W ostre zakręty które doskonale znam , Focusem RS-em na semi slicku Federal 595 , wjezdzałem 80km/h  i pewnie jeszcze 5-10km/h wiecej już bym nie wyjechał ;) , STI wjechałem również 80 km/h ale  na zimówce ( opony już piszczały ESP sie nie włączyło )  , i czuć było że można ciut wiecej ale sie bałem :( . Naprawde pod wzgledem zawieszenia , układu kierowniczego , sztywności budy , przeniesienia napędu , czy nawet krótszego skoku lewarka i bardzo prezyjnej zmiany biegów, to znakomity wóz :idea: . Jedyną bolączką jest układ hamulcowy , i tu muszę skarcić FHI , a szczególnie firmę BREMBO . Owszem na co dzień jest ok , ale agresywniejsza jazda powoduje że to spowalniacze a nie hamulce :evil: które nie radzą sobie z 1,5 tonowym autem. Moim zdaniem największy problem jest chyba w klockach , zmienie je niedługo na inne i zobaczymy co będzie .

Jeśli chodzi o silnik to póki co wszystko ok , przejechane 3kkm po zmianie oleju , nie zużył ani grama , a lekko nie ma :mrgreen: , zużycie paliwa aż nie przystoi na Subaru ;) , średnie odkąd odebralem auto czyli 3,5kkm 15,4l/100 . Dziś przez 300km 18,4 więc bardzo dobrze jak na taką jazdę .

Co do prowadzenia jeszcze , ja sie mogę nie znać ;) .... ale w święta Bożego Narodzenia , dałem STI w ręce jednego z najlepszych kierowców na ........ świecie :P;) , trochę polatał po śniegu ,  (nawet jeden forumowicz miał okazję być na prawym :lol: ) i był zdumiony tym autem .... i jak to powiedział , "ale ma płuco " i "nie wiarygodny grip" :) jak na opony 245/40r18 :biglol: . Wsiadł do auta , i od razu zaczął tak zamiatać i walić boki , że mi sie nogi ugieły :mrgreen: .

To tyle wieści o nowym STI , sobota jest i mi sie nudzi :twisted:

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co napisał Edwin to niestety prawda ;). dodam jeszcze tylko link nawiązujący do "pasjonatów z rodzinami" z hasła reklamowego 

 

https://www.facebook.com/391878757620400/photos/pcb.522472721227669/522472657894342/?type=1&theater

Edytowane przez herrkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A jakie klocki ma seryjnie

 

Prawdopodobnie ( nie wyciagałem ich ) ale jeśli są takie same jak w poprzednich to klocki BREMBO , a tak naprawdę JURID .  


 

 

hamulce po rozgrzaniu słabną mocno? 

Słabną niestety i to za szybko , dwa razy dziś musiałem ostudzić bo by była bariera  :) . Na zimno hamuja normalnie , w codziennym uzytkowaniu też ok , ale ciut wiecej prędkości i zaczyna być problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda sedan "11 ale będzie dla porównania.....

 

To żółte to łóżeczko... Resztę widać:-)

 

Powiem Ci że my15 ma większy kufer od my11 (podłoga do końca kufra pozostaje płaska no i wnęka na koło jest wyłożona i pusta - mam zestaw naprawczy). Poza tym szerzej otwierają się tylne drzwi prawie na 90 stopni. Jeżdżąc my11 myślałem że nie da się więcej przestrzeni wyciągnąć, jednak jak widać ogarnęli :)

 

aaa i dodam że eleganckie zabudowanie zawiasów również zabrało trochę miejsca. 

Edytowane przez herrkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co prawda sedan "11 ale będzie dla porównania.....

To żółte to łóżeczko... Resztę widać:-)

 

 

Powiem Ci że my15 ma większy kufer od my11 (podłoga do końca kufra pozostaje płaska no i wnęka na koło jest wyłożona i pusta - mam zestaw naprawczy). Poza tym szerzej otwierają się tylne drzwi prawie na 90 stopni. Jeżdżąc my11 myślałem że nie da się więcej przestrzeni wyciągnąć, jednak jak widać ogarnęli :)

 

aaa i dodam że eleganckie zabudowanie zawiasów również zabrało trochę miejsca.

 

Tak.... Widziałem.... Jeździłem.... Ekstra auto:-) a ładowny jak mega Van drużyny A:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

aaa i dodam że eleganckie zabudowanie zawiasów również zabrało trochę miejsca. 

 

Tia , wogóle w tym STI jest tyle innych rzeczy , bajerów , jakości , że aż sie wierzyć nie chce że to SUBARU a szczegolnie STI :) . Dla mnie ten kierunek jest wręcz idealny , ale ja stary jestem  :twisted:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

aaa i dodam że eleganckie zabudowanie zawiasów również zabrało trochę miejsca.

 

 

Tia , wogóle w tym STI jest tyle innych rzeczy , bajerów , jakości , że aż sie wierzyć nie chce że to SUBARU a szczegolnie STI :) . Dla mnie ten kierunek jest wręcz idealny , ale ja stary jestem  :twisted:

Ty chociaż o heblach piszesz, zakrętach i osiągach, a my o pojemności kufra prawimy:-) więc kto tu jest stary!:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

aaa i dodam że eleganckie zabudowanie zawiasów również zabrało trochę miejsca.

 

Tia , wogóle w tym STI jest tyle innych rzeczy , bajerów , jakości , że aż sie wierzyć nie chce że to SUBARU a szczegolnie STI :) . Dla mnie ten kierunek jest wręcz idealny , ale ja stary jestem  :twisted:

Ty chociaż o heblach piszesz, zakrętach i osiągach, a my o pojemności kufra prawimy:-) więc kto tu jest stary!:-)

 

 

HOWGH....ale niedługo zabieram go gdzieś na szuterek i tor może;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o silnik to póki co wszystko ok , przejechane 3kkm po zmianie oleju , nie zużył ani grama , a lekko nie ma :mrgreen: , zużycie paliwa aż nie przystoi na Subaru ;) , średnie odkąd odebralem auto czyli 3,5kkm 15,4l/100 . Dziś przez 300km 18,4 więc bardzo dobrze jak na taką jazdę .

 

Po 3.5kkm średnie 15.4l/100 to faktycznie auto dla bogatych.Moje 300 KM po 70kkm na kompie pokazuje 9.0l/100 od nowości no ale ja pewnie za wolo jeżdze.Jezeli mam być szczery to spalanie to jedyna rzecz za która nie tęsknię po sprzedaży STI............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli chodzi o silnik to póki co wszystko ok , przejechane 3kkm po zmianie oleju , nie zużył ani grama , a lekko nie ma :mrgreen: , zużycie paliwa aż nie przystoi na Subaru ;) , średnie odkąd odebralem auto czyli 3,5kkm 15,4l/100 . Dziś przez 300km 18,4 więc bardzo dobrze jak na taką jazdę .

Po 3.5kkm średnie 15.4l/100 to faktycznie auto dla bogatych.Moje 300 KM po 70kkm na kompie pokazuje 9.0l/100 od nowości no ale ja pewnie za wolo jeżdze.Jezeli mam być szczery to spalanie to jedyna rzecz za która nie tęsknię po sprzedaży STI............

 

 

W Norwegi , to dość trudno o wyższe spalanie  ;)

Średnia 15l to dużo ?  :o  stare STI paliło co najmniej kilka litrów wiecej , a wynik 20l to pluniecie przez ramie  ;) , tu pewnie tez sie tak da bez problemów , ale od Lanosa wyraźnie STI mniej palą . W focusie też spalanie bylo na podobnym poziomie , a w RS4 jeszcze wiecej  :). Ale bądzmy szczerzy , nikt nie kupuje tych dla patrzenia ile pala, przyjemnosc kosztuje i tyle . 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sti 03 nigdy mi nie spaliło poniżej 15. Za to sti"11 z rodziną na pokładzie potrafi spalić mniej:-)

Miedzy moim obecnym sti, a Nowym sti jest potężna różnica. Powiedziałbym, ze różnica klas:-) Nowy jest pod każdym względem lepszy. Kupię go za rok:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sti 03 nigdy mi nie spaliło poniżej 15. Za to sti"11 z rodziną na pokładzie potrafi spalić mniej:-)

Miedzy moim obecnym sti, a Nowym sti jest potężna różnica. Powiedziałbym, ze różnica klas:-) Nowy jest pod każdym względem lepszy. Kupię go za rok:-)

 

Dokładnie tak :)

 

Poza tym , sedan MY11 mimo że niby to samo jak Lanos 08 , to sedan sporo lepszy , nawet ECU jest inne i inaczej reaguje na wirusa ;)  jest bardziej dynamiczny i lepiej reaguje na gaz jak MY08 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli chodzi o silnik to póki co wszystko ok , przejechane 3kkm po zmianie oleju , nie zużył ani grama , a lekko nie ma :mrgreen: , zużycie paliwa aż nie przystoi na Subaru ;) , średnie odkąd odebralem auto czyli 3,5kkm 15,4l/100 . Dziś przez 300km 18,4 więc bardzo dobrze jak na taką jazdę .

 

Po 3.5kkm średnie 15.4l/100 to faktycznie auto dla bogatych.Moje 300 KM po 70kkm na kompie pokazuje 9.0l/100 od nowości no ale ja pewnie za wolo jeżdze.Jezeli mam być szczery to spalanie to jedyna rzecz za która nie tęsknię po sprzedaży STI............

 

W Norwegi , to dość trudno o wyższe spalanie  ;)

Średnia 15l to dużo ?  :o  stare STI paliło co najmniej kilka litrów wiecej , a wynik 20l to pluniecie przez ramie  ;) , tu pewnie tez sie tak da bez problemów , ale od Lanosa wyraźnie STI mniej palą . W focusie też spalanie bylo na podobnym poziomie , a w RS4 jeszcze wiecej  :). Ale bądzmy szczerzy , nikt nie kupuje tych dla patrzenia ile pala, przyjemnosc kosztuje i tyle .

Nie no tak ale nie wiem dlaczego dla STI najbardziej niekorzystna była autostrada.Lepiej było jechać zwykła droga z butem w podłodze niż tysiąc sie 130 po autostradzie wtedy paliwo znikali dosłownie w oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, że te nowsze eSTiaje doskonale sprawdzają się w charakterze family-car :D

Dobre... To sobie rodzinne fury pokupowaliśmy.....:-)

 

Tak jak herrkam pisał odnośnie bagażńika- w nowym sti bedzie nam i wygodniej i szybciej:-)!

Edytowane przez marcinwrxsti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

potwierdzam, że te nowsze eSTiaje doskonale sprawdzają się w charakterze family-car :D

Dobre... To sobie rodzinne fury pokupowaliśmy.....:-)

 

Tak jak herrkam pisał odnośnie bagażńika- w nowym sti bedzie nam i wygodniej i szybciej:-)!

 

podać linka do nowego Superba ?  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no tak ale nie wiem dlaczego dla STI najbardziej niekorzystna była autostrada.Lepiej było jechać zwykła droga z butem w podłodze niż tysiąc sie 130 po autostradzie wtedy paliwo znikali dosłownie w oczach.

 

Ponieważ jadąc takim STi autostradą na zasadzie "pedal to the metal" dawka paliwa jest odpowiednio wzbogacona, aby też schładzać denka tłoków i stąd takie wyniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...