Skocz do zawartości

Subarowicze na "2 kółkach"


Lucass

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, Jaca68 napisał(a):

Bez przesady, trochę mi do tego brakuje, wygląda to raczej tak :)

 

P. S. Ten drugi na ostatniej fotce to szef Honda Motocykle na Polskę,  dobry kozak :)

FB_IMG_1719176213069.jpg

FB_IMG_1719176265871.jpg

FB_IMG_1719176228938.jpg

FB_IMG_1719176218251.jpg

Edytowane przez skwaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
9 minut temu, thomson0073 napisał(a):

Dzień dobry! 
Panowie melduję! Od dziś jestem pełnoprawnym motocyklistą! :yahoo::yahoo::yahoo:
Prawko na kat. A zdane! 

Duke125 szuka nowego domu!

Gratulacje i LWG! 

 

Mam tylko nadzieję, że nie zamierzasz na tym zakończyć swoich motocyklowych szkoleń :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, thomson0073 napisał(a):


Prawko na kat. A zdane! 

 

Gratulacje.

 

Meldunek " z pola walki" - wczoraj mi stuknęło ponad 20 tysięcy km na Transalpie. Mam go od 26.07.2023. Całkiem, całkiem wynik :)

  • Dzięki! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fulcrum napisał(a):

ta gazetka jeszcze istnieje? jak zaczynali byli świetni

Tak, Pejser nadal ciągnie temat, a do redakcji ściągnął m.in. Stunter13 czy Saletę, o którym sporo ludzi nie wie że całkiem nieźle zamiata na torze :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam zaraz jeździł... Cały czas jeździ :-P
@fulcrum zakładam, że po sportach celujesz w v4, ja mam 950s, po nowemu v2s, mogę za wiele nie pomóc. Na jeździe sprawdź tryby jazdy, ustawienia zawieszenia, pozycję jazdy. Nie słyszę, żeby v2 lub v4 psuły się. Swoją mam 3 lata, w piątek przegląd gwarancyjny był, 21 kkm, do tej pory nic się nie popsuło, moto nadal cieszy.
Jakby coś, pytaj, postaram się odpowiedzieć :-)
Jeszcze na @Jaca68 ma/miał 1260, ale te od kilku lat już niedostępne.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bednarcm napisał(a):

Oj tam zaraz jeździł... Cały czas jeździ :-P
@fulcrum zakładam, że po sportach celujesz w v4, ja mam 950s, po nowemu v2s, mogę za wiele nie pomóc. Na jeździe sprawdź tryby jazdy, ustawienia zawieszenia, pozycję jazdy. Nie słyszę, żeby v2 lub v4 psuły się. Swoją mam 3 lata, w piątek przegląd gwarancyjny był, 21 kkm, do tej pory nic się nie popsuło, moto nadal cieszy.
Jakby coś, pytaj, postaram się odpowiedzieć :-)
Jeszcze na @Jaca68 ma/miał 1260, ale te od kilku lat już niedostępne.

na testy mam dostać v4 rally. dziwnie będzie jeździć wyprostowanym moto o takich osiągach. bo toto coś tam jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na testy mam dostać v4 rally. dziwnie będzie jeździć wyprostowanym moto o takich osiągach. bo toto coś tam jedzie?
W piątek chciałem się nią przejechać czekając na serwis swojej, ale najpierw jakieś spotkanie w robocie, później była zajęta. No ponoć coś tam jedzie, szybko i wygodnie :-) Rally dodatkowo ma większy zbiornik paliwa, w jeździe testowej nie ma to znaczenia, ale może zaważyć na decyzji o kupnie, zależnie od przeznaczenia tego moto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fulcrum napisał(a):

wszyscy kumple mi się przesiadają na te motocyklowe SUVy, większość na KTMy, chcę zobaczyć czy dam radę tym jeździć

SKS :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Bednarcm napisał(a):

Jeszcze na @Jaca68 ma/miał 1260, ale te od kilku lat już niedostępne.

MS 1260 jest najlepszym moto ever. :thumbup:

Obecna V2 jest bardzo do niej podobna jeśli chodzi o pozycję. V4 to zupełnie inne moto bardziej sportowo się siedzi (nogi). Mi nie pasuje, ale po ścigaczu może być optymalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, tremba napisał(a):

Bo ja wiem... śmignij nad tym nogą przy wsiadaniu, trzeba być nieco rozciągniętym :D

kumple na to jakoś tak dziwnie wsiadają, że stają na secie z lewej strony i dopiero wtedy prawą nogę przerzucają na drugą stronę  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2024 o 00:09, fulcrum napisał(a):

kumple na to jakoś tak dziwnie wsiadają, że stają na secie z lewej strony i dopiero wtedy prawą nogę przerzucają na drugą stronę  :)

Ja wsiadam normalnie stojąc na ziemi, a nie jestem przesadnie wysoki (178).

Jak siedzę to do ziemi też spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
4 godziny temu, thomson0073 napisał(a):

Czołem! 

Panowie jadę oglądać w przyszłym tygodniu KTM Duke790 z silnikiem LC8c. Na co szczególnie zwrócić uwagę w tym modelu? 

O grubo, ten sprzęt oddziela chłopców od mężczyzn :ok:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Guliwer napisał(a):

O grubo, ten sprzęt oddziela chłopców od mężczyzn :ok:

To nie wiem czy się cieszyć, czy lękać? :krecka_dostal:
Tak całkiem serio... wiem, że będzie to dla mnie przepaść i nie posiadając jeszcze 790-ki mam do niej respekt.
Z drugiej strony, nie kupuję go do upalania i szaleństw na torze. 
Na początku zachowawczo podejdę do tematu i zacznę od najbardziej cywilnych ustawień jazdy. Zresztą te możliwości wyboru trybu jazdy bardzo mnie przekonują do tego motocykla, bo podobno może być bardzo spokojny i liniowy, albo pokazać pazur.
No i jego wielkość i masa... niestety nie należy do tych wysokich, przy moich 172cm wzrostu, zakładam, że Duke będzie dobrym rozwiązaniem.
No i kolejna sprawa na plus do zakupu to fakt, że Duke ma być z 2023 roku i przebieg w okolicy 3000km. Zakładam, że jak się na niego zdecyduję to zostanie ze mną na dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, thomson0073 napisał(a):

Panowie jadę oglądać w przyszłym tygodniu KTM Duke790 z silnikiem LC8c


Bierz. Nie zastanawiaj sie. 
 

Mialem okazje przejechac sie Adventure‘m na tym silniku - podczas treningu ÖAMTC. 2 cylindry robia robote. Motocykl ma wystarczajaco mocy i przy tym da sie jezdzic bardzo przyjemnie i spokojnie.  
 

Moj znajomy (kierowca testowy w tej firmie - jezdzi wszystkim, co fabryka wypuszcza), chwali sobie wlasnie klase srednia KTMa. 
 

Duke i Adventure 1290 to zupelnie inna liga, ale gdyby mial brac motocykl dla siebie celowałby zarowno w 790 jak i w 890. To silniki, ktore zapewniaja najwieksza frajde z jazdy, bez poczucia walczenia o przyczepnosc czy trakcje. 
 

Jedynie, co zawsze (!) krytykuje - wysokosc kanapy. Niestety.

 

Trzeba sie przymierzyc. 
 

Tak naprawde, ty przy tej masie motocykla nawet 95 KM jest w zupelnosci wystarczajace.
 

Reszta to robi marketing - po co komu 160 KM i do tego mnostwo elektroniki, zeby to wogole przelozyc na droge. 
 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...