Olleo Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Rozumie =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Nie wiem czy ktoś cokolwiek z rozumie z mojego bełkotu Jakiego bełkotu.. Znakomicie, prosto i zrozumiale przedstawione. Świadczy, że piszący zagadnienie zgłębił i w pełni rozumie. Nie można zaciągać ręcznego w samochodzie z napędem na cztery koła (z trzema dyframi) bez wciskania sprzęgła Wynika z tego, że w przypadku DCCD też nie jest wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 GeOrGe, shit, man - REPSECT! :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Jedna uwaga - w sporcie czesto się szarpie ręczny bez wysprzęglania - napędy jakoś dają rade, chcoiaż nie jest to dla nich za miłe, klczu to to że ręczny służy do zerwania przyczpenosci a nie do zatrzymania tylnych kół. to chyba dosc oczywiste, sadze, ze malo kto hamuje recznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Adam., bardzo duzo osób ciagnie ręczny i trzyma...trzyma...trzyma.... o rzeczywiscie zabójcze dla dyferencjału, szczególnie przy większej prędkości, ale jak się krótko szarpnie i doda gazu żeby tył się dalej ślizgał to można nawet przy prawie zblokowanych dyfrach - przecież w S2000 też używają ręcznego mimo centralnej szpery płytkowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 GeOrGe, ładnie to tłumaczysz, brawo Jedna uwaga - w sporcie czesto się szarpie ręczny bez wysprzęglania - napędy jakoś dają rade, chcoiaż nie jest to dla nich za miłe, klczu to to że ręczny służy do zerwania przyczpenosci a nie do zatrzymania tylnych kół. a jak ta cala teoria wyglada w automacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 No to kręcać tylnym kołem powinieneś kręcić wszytskimi, przynajmniej trzema, chociaż trochę wolniej ale jednak. Dżanek bodajże wie ile Nm oporu powinna stawiać centralna wiskoza. Ale jak mówiłem podnieś jedno przednie koło i spróbuj zakręcić, albo oba tylne. To Ci da jakiś obraz stanu wiskoz. I jak? Czy ktoś zna wartości Nm tej wiskozy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam. Niestety wiskoza w moim autku umiera(słychać metaliczne stuki przy pełnym skręcie kół podobne jak przy wybitych przegubach) mechanik mówił że dobrą używaną ma za 800 zł, robocizna 1000 plus uszczelniacze:( zastanawiam się bo na allegro za 1000-1300 mozna kupić skrzynie na którą sprzedający dają gwarancję oczywiście tylko rozruchową. Kuszonca propozycja tym bardziej, że przełożyć skrzynie mógł bym sam. Czy znacie jakiś sposób sprawdzenia skrzyni(wiskozy) przed jej założeniem. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Witam. Niestety wiskoza w moim autku umiera(słychać metaliczne stuki przy pełnym skręcie kół podobne jak przy wybitych przegubach) mechanik mówił że dobrą używaną ma za 800 zł, robocizna 1000 plus uszczelniacze:( zastanawiam się bo na allegro za 1000-1300 mozna kupić skrzynie na którą sprzedający dają gwarancję oczywiście tylko rozruchową. Kuszonca propozycja tym bardziej, że przełożyć skrzynie mógł bym sam. Czy znacie jakiś sposób sprawdzenia skrzyni(wiskozy) przed jej założeniem.Pozdrowionka Jak chcesz ja mam wiskoze uzywana za 500zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam. Cały czas zastanawiam się od czego ta wiskoza mogła paść??? Auto nie ma wiele przejechane(widać to po stanie kierownicy, tapicerki i pedałów) dość długo stał(to widać po stanie podwozia). Odkąd go mam 3 razy były badane chamulce na rolkach, ale w ich instrukcji było napisane, że kręcą sie wolniej niż 6km/h i mogą być na nich badane samochody subaru. Ostatnio też zrobiłem kilka "boczków" na sniegu (bez ręcznego) i tyle. Auto katowane nie było. Przynajmniej przeze mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 beny_trol, wystarczy, ze ktoś się zakopał w śniegu/błocie a potem na pałę wciskał gaz i mielił w miejscu przez kilka minut, ludzie różnie reagują w takich sytuacjach. Potem albo wyjechał o własnych siłach albo przyjechał traktor i wyciągnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rallymaniak74 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Czyli jednak podcinanie recznym polaczone z wyprzeganiem moze rozwalic wiskoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Czemu tak uważasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czyli jednak podcinanie recznym polaczone z wyprzeganiem moze rozwalic wiskoze. No przy odpowiednio dlugim podcinaniu tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Słuchaj ja zawsze chętnie, ale mity krążące o moich rzekomych umiejętnościach są mocno przesadzone.... Nie są, nie są... Nawt do mnie - początkującego subaroposiadacza już dotarły informacje (nie opowieści) o Tobie, Twoich umiejętnościach i wiedzy. [ Dodano: Sob Sty 26, 2008 10:28 am ] Czyli jednak podcinanie recznym polaczone z wyprzeganiem moze rozwalic wiskoze. No przy odpowiednio dlugim podcinaniu tak PODCINANIE raczej nie zaszkodzi, ale TRZYMANIE rękawa zbyt długo (często obserwowane u niektórych kierowców zjawisko) zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Jeśli chodzi o napędy w Subaru, u mnie to wszystko "wyje", nie za głośno, ale słychać ze pracuje, jeden szpec, powiedział ze sie w koncu to wszystko sypnie, mi jednak wydaje sie ze takie wycie jest normalne, jeźdizłem kilkoma egzemplarzami i podobnie było słychac układ napędowy (w jednych ciszej w innych głosniej) A co na to The Forum? Pewnie zaraz mnie zjecie że samymi rzęchami jeździłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam! Mam pytanko czy Skrzynia biegów pochodząca od imprezy kombi z 1998 roku będzie pasować do mojego auta??? Też impreza kombi ale z 1993!!! Pozdrawiam wszystkich Ps: JA CHCĘ ABY MOJE AUTO JEŹDZIŁO!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam! Mam pytanko czy Skrzynia biegów pochodząca od imprezy kombi z 1998 roku będzie pasować do mojego auta??? Też impreza kombi ale z 1993!!! Pozdrawiam wszystkich napisz moze jakie masz auto 1.6 1.8 2.0 2.0T 2.2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ja mam imprezę 1,6 kombi 1993, skrzynia jest od 1,6 kombi ale z 1998 czyli po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Ja mam imprezę 1,6 kombi 1993, skrzynia jest od 1,6 kombi ale z 1998 czyli po lifcie Chyba trzeba cos rzezbic, przynajmniej w GT jest inna obudowa. AFAIK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 A ktoś wie cos na temat "wycia" napędów? To jest normalne? Czy powinna byc zupełna cisza? Jak to jest w Waszych egzemplarzach? Jeździłem innymi subarakami i zawsze coś sie tma odzywało, a jak to jest w WRXie? Czy wyjące napędy oznaczają szybki koniec układu......czy to nic niepokojącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 U mnie tylko nieco wyje, jak hamuje silnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 U mnie na pełbym obciążeniu wyje bardzo słabo. Jak jade na biegu bez gazu to słychac dość głośne wycie. Jedni mówią ze to koniec samochodu, inni że tak ma byc....i komu tu wierzyć.... Jeździłem Imprezą MY97 też wyło tylko troche ciszej. W Legacy MY92 wyło za to dużo głośniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny_trol Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam. Czy ktoś morze się orientuje jaką najmłodszą skrzynię biegów mogę wsadzić do swojego autka ( 1.6 kombi 93 rok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Chyba nową, jak zakupisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się