Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

A jaką inna taktykę byś polecał Ferrari? Zostawić na torze Michaela? Massę?

 

Zdecydowanie należało zostawić Massę!

 

I stracic cenne punkty w klasyfikacji producentów?

 

Suma sumarum by nie stracili - Schumi bylby pierwszy Masa 3. A wszyscy wiedza ze "name of the game " to zwyciestwo w klasyfikacji indywidualnej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogl, ale zakret nr 8 za samochodem Alonso to koszmar - tam trzeba duuuuz przyczepnosci a w zawirowaniach za innym samochodem to ruletka.

 

Ja uwazam, ze popelnili blad taktyczny - w klasyfikacji konstruktorow maja duzo mniej punktow do odrobienia - wiec powinni ustwaic pit stop pod Shumiego, bo wyscigow coraz mniej a punktow az 12 do odrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tej 6 czy nawet 5 pozycji. Nie wiem czy rzeczywiście coś się z mocą bolidu działo, czy taktyka zawiodła?

 

wg mnie ewidentnie bolid się kończył... a raczej silnik który jechał podczas GP Węgier. nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale w pewnym momencie pokazali pierwszą ósemkę największych prędkości maksymalnych. pierwszy był bodajże Alonso 317 km/h ale ósmy był ktoś (nie pamiętam kto) kto miał raptem 307. pytanie gdzie Kubica? skoro tak tracił na szybkich prostych to nie dziwota, że zajął miejsce jakie zajął. oczywiście, że vmax to nie wszystko ale niska maksymalna pozwala domniemywać, że i na przyśpieszeniu bolid znacznie tracił. no nic szkoda. ale z drugiej strony nie można było oczekiwać, że Kubica w drugim starcie będzie walczył o podium. ten chłopak karierę ma jeszcze przed sobą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam, ze popelnili blad taktyczny - w klasyfikacji konstruktorow maja duzo mniej punktow do odrobienia - wiec powinni ustwaic pit stop pod Shumiego, bo wyscigow coraz mniej a punktow az 12 do odrobienia.

 

 

Kiepsko to wygląda, jak Alonso nie popełni błędy albo Renault sie nie zepsuje to może być słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tej 6 czy nawet 5 pozycji. Nie wiem czy rzeczywiście coś się z mocą bolidu działo, czy taktyka zawiodła?

 

wg mnie ewidentnie bolid się kończył... a raczej silnik który jechał podczas GP Węgier. nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale w pewnym momencie pokazali pierwszą ósemkę największych prędkości maksymalnych. pierwszy był bodajże Alonso 317 km/h ale ósmy był ktoś (nie pamiętam kto) kto miał raptem 307. pytanie gdzie Kubica? skoro tak tracił na szybkich prostych to nie dziwota, że zajął miejsce jakie zajął. oczywiście, że vmax to nie wszystko ale niska maksymalna pozwala domniemywać, że i na przyśpieszeniu bolid znacznie tracił. no nic szkoda. ale z drugiej strony nie można było oczekiwać, że Kubica w drugim starcie będzie walczył o podium. ten chłopak karierę ma jeszcze przed sobą

 

Podobno zdecydowali zmienić opony na bardziej miekkie i stad te problemy w drugiej polowie wyscigu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogl, ale zakret nr 8 za samochodem Alonso to koszmar - tam trzeba duuuuz przyczepnosci a w zawirowaniach za innym samochodem to ruletka.

 

Ja uwazam, ze popelnili blad taktyczny - w klasyfikacji konstruktorow maja duzo mniej punktow do odrobienia - wiec powinni ustwaic pit stop pod Shumiego, bo wyscigow coraz mniej a punktow az 12 do odrobienia.

 

Dokładnie tak! Poza tym mistrzostwo dla Shumiego to większy prestiż dla Ferrari niż mistrzostwo konstruktorów. To był jedyny moment kiedy mogli w "białych rękawiczkach" ustawić bieg pod Shumiego. Szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko juz sie wyjasnilo...Zle dobrane opony, ze wskazaniem na drugi pit-stop. Ale dobrze, ze Kubica ukonczyl kolejny wyscig. Nie wiem czy ktos zauwazyl, gdy na tym pierwszym zakrecie, zaraz po starcie ktorys z zawodnikow za Robertem poszedl na blokach i o centymetry minal tyl bolidu naszego zawodnika...nie mowiac juz o tym chaosie co dzial sie przed nim...Ja jestem zadowolony z tego wyscigu, bo walka z Webberem i Fisico w pierwszej czesci wyscigu dostarczyla wiele emocji i pokazal, ze jak bolid nie szwankuje, to potrafi nawiazac kontakt z czolowka. A to dopiero jego drugi wyscig w F1 :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...