mkow Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Z tym 220 to lekka przesada Ja moją erkę na fulu , ale bez skór, wyciągnąłem za 159 tys. Lubię tego wieśwagena, na hamowni 327 PS, gada całkiem dobrze, lecz po lecie idę w millteka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukp Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Dokładnie R można wyrwać za dobra kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Rka na fullu kosztuje 220+ wg cennika. Nawet przy solidnym rabacie nie wyjdzie z tego 160 k... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 ale po co brac do R wszystko i windować cenę i wagę w kosmos skoro wszystko co trzeba to DSG i DCC. Reszta to dodatki i przy drobnej negocjacja R jest za 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Co kto lubi, ja nie lubię golasów. A za Varianta ze wszystkim oprócz skóry nappa u Bursiaka krzyknęli mi 198k... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Nie no w takin Audie music byc jus troche wyposazenia.To Nie EVO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Mowimy wciąż o Golfie czy już o Audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Dziwie sie że na japońskiej marki forum zachwyt autami rzeszy, toż to jakaś prowokacja ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu a dla serwisów! Mam szwagra niemca czystego, on się tak podnieca niemiecką motoryzacją i zachwala że jest taka perfekt , a ja mu udowadniam i skutecznie że jest w błędzie. Ale się wkurza bo wie że mam rację. Edytowane 13 Czerwca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Dziwie sie że na japońskiej marki forum zachwyt autami rzeszy, toż to jakaś prowokacja ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu a dla serwisów! Mam szwagra niemca czystego, on się tak podnieca niemiecką motoryzacją i zachwala że jest taka perfekt , a ja mu udowadniam i skutecznie że jest w błędzie. Ale się wkurza bo wie że mam rację. zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji. Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja. Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu. Edytowane 13 Czerwca 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu a dla serwisów! To ogólnie przypadłość całej współczesnej motoryzacji, żeby daleko nie szukać: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/44932-subaru-wrx-sti-my15/?p=2467660 Problem w tym, że Japonia popadła w marazm i w dodatku z "hot" i "fun" zboczyła w kierunku "pseudo-eko" i "zieeew". W 1996 STI można było ganiać supersamochody. Dziś STI nie nadąża za Passatem 2.0 TSI. Na Europejskie hot-hatche, hot-sedany, hot-kombi, hot-suvy Japonia nie ma żadnej odpowiedzi. Owszem, w kraju kwitnącej wiśni robią samochody dla ludu, niestety przestali robić samochody dla entuzjastów motoryzacji... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji.Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja. Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu. Oczywiście - wszyscy dookoła ponoszą winę, że nie mamy swojej motoryzacji. Niemcy, Ruscy, Żydzi, komuniści a nawet pary gejowskie. Wszyscy, My nie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dokładnie R można wyrwać za dobra kasę. dokładnie - jeśli ktoś szuka 300 konnego kombi 4x4 to w cenie Golfa nie ma nić innego... też byłem do nieco sceptycznie nastawiony, ale po kilku dniach zmieniłem zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dokładnie R można wyrwać za dobra kasę. dokładnie - jeśli ktoś szuka 300 konnego kombi 4x4 to w cenie Golfa nie ma nić innego... też byłem do nieco sceptycznie nastawiony, ale po kilku dniach zmieniłem zdanie. Subaru ma w ofercie odpowiedź na takowego Golfa nazywa się Levorg 2.0 ale ... ... nie u nas Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to Co to jest unia niemiecka i dlaczego ona jest winna temu, ze stare komunistyczne przedsiebiorstwa polskie zamiast zrobic restrukturyzacje, nie byly w stanie przystosowac sie do kapitalizmu i upadly? Inne dzieki inwestycjom zagranicznym wciaz istnieja w tej czy innej formie, oferujac miejsca pracy. A jeszcze inne powstaly praktycznie od zera i z wlasciwym zarzadzaniem podbijaja swiatowe rynki (patrz Solaris). Owszem, w kraju kwitnącej wiśni robią samochody dla ludu, niestety przestali robić samochody dla entuzjastów motoryzacji... Sorry ale czy Ty czytasz to co piszesz? W czasach kiedy wiekszosc producentow idzie w kierunku eko-sreko i samojezdnych samochodow, to wlasnie Japonczycy stawiaja na przystepne samochody dajace radosc z jazdy. Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow? Kazdy kto tym jezdzil potwierdzi, ze TO SA wlasnie auta dla entuzjastow, bez nadmiaru elektroniki, z prawdziwym duchem! Ale nawet drozszy GTR pasuje do tego, oferujac od paru lat znacznie tansza alternatywe dla Porsche 911 i innych. Niedlugo wychodzi nowa Supra, tu sprawa bedzie sie miala podobnie. A to, ze nie maja pierdylionu koni mechanicznych? Tu nie nalezy szukac winy u Japonczykow, ale u zachodnich producentow, ktorzy w swoim owczym pedzie proponuja klientom coraz wiecej mocy, coraz wiecej predkosci, ale tez za coraz wieksza cene! Kto normalny dzis moze sobie pozwolic na nowe M3 albo RS6? I to wszystko w czasach, kiedy jest coraz wiecej ograniczen, coraz wiekszy ruch, ba nawet w Niemczech trwaja dyskusje nad wprowadzeniem ogolnego ograniczenia predkosci na autostradach! Kto i w jakich warunkach wykorzysta te 500KM i wiecej? Komu potrzebne jest urwane kolejne 0,2 sek w przyspieszeniu do setki? Tylko tym, ktorzy lubia masturbowac sie patrzac na same cyferki chyba. Przestanmy wreszcie krytykowac Japonczykow za to, co robia dobrze 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji.Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja. Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu. Oczywiście - wszyscy dookoła ponoszą winę, że nie mamy swojej motoryzacji. Niemcy, Ruscy, Żydzi, komuniści a nawet pary gejowskie. Wszyscy, My nie. zapomniałeś o cyklistach Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow? Kazdy kto tym jezdzil potwierdzi, ze TO SA wlasnie auta dla entuzjastow, bez nadmiaru elektroniki, z prawdziwym duchem! jeździłem BRZ i STI, Mazdą niestety nie, ale to co pisze TJ to prawda najprawdziwsza i do tego najmojsza - fajne auta, gdzie kieruje człowiek a nie komputer dające przy tym ogrom radości z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 @@ketivv, gdyby levorg miał więcej pary to brałbym w ciemno, bo naprawdę super auto [ wygląd, prowadzenie, miejsce/pojemność - wszystko na tak, tylko mocy mu brak ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) brz, rs 6... to tak jak od 40s w filmie poniżej https://www.youtube.com/watch?v=gEBssnItb4k Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Michał KR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 @@ketivv, gdyby levorg miał więcej pary to brałbym w ciemno, bo naprawdę super auto [ wygląd, prowadzenie, miejsce/pojemność - wszystko na tak, tylko mocy mu brak ]Dlatego do nazwy Levorg dopisalem 2.0 Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Sorry ale czy Ty czytasz to co piszesz? W czasach kiedy wiekszosc producentow idzie w kierunku eko-sreko i samojezdnych samochodow, to wlasnie Japonczycy stawiaja na przystepne samochody dajace radosc z jazdy. Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow? Cała Japonia ma w ofercie jednego hot-hatcha - Civica Type-R. Sam Ford ma w ofercie 4 - Fiestę ST, Focusa ST, Focusa ST kombi i Focusa RS. VW ma 13 - Audi S1, Audi S3 w dwóch nadwoziach, Audi RS3, Fabię vRS, Octavię vRS w dwóch nadwoziach i w różnych konfiguracjach silnika/skrzyni/napędu, Polo GTI, Golfa GTI w dwóch nadwoziach, Golfa R 3 nadwoziach. Gdzie masz japońską konkurencję dla RS4? Dla C63 AMG? Dla X5M? Dla Caymana GTS? Dla Mustanga? Jeździłem MX5, trzema ostatnimi generacjami. Żadna mnie nie rusza i przyprawia raczej o znudzenie i zażenowanie, niż szybsze bicie serca. Nie mieszczę się z zamkniętym dachem. To nie jedzie, ma za mało mocy i jest za miękkie, żeby chociaż przypadkiem uznać to za sportowy samochód. BMW E30 318IS bije Miatę pod każdym względem jeśli chodzi o radość z jazdy. BRZ/GT86 nie jedzie i nie skręca w porównaniu z Clio RS Cup. STI jeździłem każdą generacją. GD miałem przez kilka lat. Świat się zmienia, motoryzacja też. STI głównie tyje i z samochodu którym można było ganiać supersamochody zrobiło się krówsko, które nie nadąża za Passatem 2.0 TSI 280, a w zestawieniu ze współczesnymi hot-hatchami z górnej półki cenowej jeździ i wygląda jak samochód sprzed dekady... albo dwóch. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) @@ketivv, gdyby levorg miał więcej pary to brałbym w ciemno, bo naprawdę super auto [ wygląd, prowadzenie, miejsce/pojemność - wszystko na tak, tylko mocy mu brak ] W sumie robią już u nas remapa na 205 koni ale nie ma nigdzie wykresu albo jak poprawia się przyspieszenie 1.6. Może ktoś chce podjąć wyzwanie CTR i pobić ich czasy? STI jeździłem każdą generacją. GD miałem przez kilka lat. Świat się zmienia, motoryzacja też. STI głównie tyje i z samochodu którym można było ganiać supersamochody zrobiło się krówsko, które nie nadąża za Passatem 2.0 TSI 280, a w zestawieniu ze współczesnymi hot-hatchami z górnej półki cenowej jeździ i wygląda jak samochód sprzed dekady... albo dwóch. Ale gdzie nie nadąża bo chyba tylko ze świateł? Tutaj fajnie Zachar podsumował Edytowane 14 Czerwca 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ale gdzie nie nadąża bo chyba tylko ze świateł? I nie uważasz, że to jest poważny problem? Samochód sportowy o rajdowych korzeniach. Och i ach, duma Subaru, a na prostej nie nadąża za rodzinnym kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Dlatego do nazwy Levorg dopisalem 2.0 no szkoda, że takowego u nas nie ma. W sumie robią już u nas remapa na 205 koni ale nie ma nigdzie wykresu albo jak poprawia się przyspieszenie 1.6. mimo wszystko szału nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Może ktoś chce podjąć wyzwanie CTR i pobić ich czasy? Edwin kupi CTR'a i umówi się z Robertem, by pozamiatał tych amatorów z WTCC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrrr Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Ale gdzie nie nadąża bo chyba tylko ze świateł? I nie uważasz, że to jest poważny problem? Samochód sportowy o rajdowych korzeniach. Och i ach, duma Subaru, a na prostej nie nadąża za rodzinnym kombi. Dodam jeszcze, że w drugiej połowie lat 90tych najmocniejszy Passat miał 193KM i 0-100 na poziomie 8 sekund. STI w tym czasie miało 280 KM i 0-100 poniżej 5 sekund. Wtedy nikt nie miał wątpliwości, który z nich jest szybki. Dziś Passat ma na papierze 280KM a naprawdę powyżej 300 i 0-100 poniżej 5,5 s. STI ma 20KM więcej niż 20 lat temu i 0-100 sekundę gorsze, niż 20 lat temu. Nadal jest szybkie. I nadal daje radość z jazdy. Ale świat poszedł mocno do przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się