Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

 Z tym 220 to lekka przesada :) Ja moją erkę na fulu , ale bez skór, wyciągnąłem za 159 tys. Lubię tego wieśwagena, na hamowni 327 PS, gada całkiem dobrze, lecz po lecie  idę w millteka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie sie że na japońskiej marki forum zachwyt autami rzeszy, toż to jakaś prowokacja :) ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu :) a dla serwisów!

Mam szwagra niemca czystego, on się tak podnieca niemiecką motoryzacją i zachwala że jest taka perfekt , a ja mu udowadniam i skutecznie że jest w błędzie. Ale się wkurza :) bo wie że mam rację.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwie sie że na japońskiej marki forum zachwyt autami rzeszy, toż to jakaś prowokacja :) ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu :) a dla serwisów!

Mam szwagra niemca czystego, on się tak podnieca niemiecką motoryzacją i zachwala że jest taka perfekt , a ja mu udowadniam i skutecznie że jest w błędzie. Ale się wkurza :) bo wie że mam rację.

zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji.

Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to :)

Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja. 

Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 ludu ocknijcie się te auta są nie dla ludu :) a dla serwisów!

 

To ogólnie przypadłość całej współczesnej motoryzacji, żeby daleko nie szukać: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/44932-subaru-wrx-sti-my15/?p=2467660

 

Problem w tym, że Japonia popadła w marazm i w dodatku z "hot" i "fun" zboczyła w kierunku "pseudo-eko" i "zieeew". W 1996 STI można było ganiać supersamochody. Dziś STI nie nadąża za Passatem 2.0 TSI. Na Europejskie hot-hatche, hot-sedany, hot-kombi, hot-suvy Japonia nie ma żadnej odpowiedzi. Owszem, w kraju kwitnącej wiśni robią samochody dla ludu, niestety przestali robić samochody dla entuzjastów motoryzacji...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji.

Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to :)

Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja.

Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu.

Oczywiście - wszyscy dookoła ponoszą winę, że nie mamy swojej motoryzacji. Niemcy, Ruscy, Żydzi, komuniści a nawet pary gejowskie. Wszyscy, My nie.
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dokładnie R można wyrwać za dobra kasę.

 

dokładnie - jeśli ktoś szuka 300 konnego kombi 4x4 to w cenie Golfa nie ma nić innego... też byłem do nieco sceptycznie nastawiony, ale po kilku dniach zmieniłem zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładnie R można wyrwać za dobra kasę.

dokładnie - jeśli ktoś szuka 300 konnego kombi 4x4 to w cenie Golfa nie ma nić innego... też byłem do nieco sceptycznie nastawiony, ale po kilku dniach zmieniłem zdanie.

Subaru ma w ofercie odpowiedź na takowego Golfa nazywa się Levorg 2.0 ale ...

 

 

 

 

... nie u nas :(

 

 

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to

 

Co to jest unia niemiecka i dlaczego ona jest winna temu, ze stare komunistyczne przedsiebiorstwa polskie zamiast zrobic restrukturyzacje, nie byly w stanie przystosowac sie do kapitalizmu i upadly? Inne dzieki inwestycjom zagranicznym wciaz istnieja w tej czy innej formie, oferujac miejsca pracy. A jeszcze inne powstaly praktycznie od zera i z wlasciwym zarzadzaniem podbijaja swiatowe rynki (patrz Solaris).

 

 

 

Owszem, w kraju kwitnącej wiśni robią samochody dla ludu, niestety przestali robić samochody dla entuzjastów motoryzacji...

 

Sorry ale czy Ty czytasz to co piszesz? W czasach  kiedy wiekszosc producentow idzie w kierunku eko-sreko i samojezdnych samochodow, to wlasnie Japonczycy stawiaja na przystepne samochody dajace radosc z jazdy. Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow? Kazdy kto tym jezdzil potwierdzi, ze TO SA wlasnie auta dla entuzjastow, bez nadmiaru elektroniki, z prawdziwym duchem! Ale nawet drozszy GTR pasuje do tego, oferujac od paru lat znacznie tansza alternatywe dla Porsche 911 i innych. Niedlugo wychodzi nowa Supra, tu sprawa bedzie sie miala podobnie. A to, ze nie maja pierdylionu koni mechanicznych? Tu nie nalezy szukac winy u Japonczykow, ale u zachodnich producentow, ktorzy w swoim owczym pedzie proponuja klientom coraz wiecej mocy, coraz wiecej predkosci, ale tez za coraz wieksza cene! Kto normalny dzis moze sobie pozwolic na nowe M3 albo RS6? I to wszystko w czasach, kiedy jest coraz wiecej ograniczen, coraz wiekszy ruch, ba nawet w Niemczech trwaja dyskusje nad wprowadzeniem ogolnego ograniczenia predkosci na autostradach! Kto i w jakich warunkach wykorzysta te 500KM i wiecej? Komu potrzebne jest urwane kolejne 0,2 sek w przyspieszeniu do setki? Tylko tym, ktorzy lubia masturbowac sie patrzac na same cyferki chyba.

 

Przestanmy wreszcie krytykowac Japonczykow za to, co robia dobrze :rolleyes: 

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zazdroszczę szwagrowi. Chciałbym móc tak bronić polskiej motoryzacji.

Naszą? Unia niemiecka zrobiła wszystko by nie było nic!!!! nawet ostatniego autosana zrujnowali. Chwalmy Rzesze!!! oni czekają na to :)

Mówimy o Japońskiej dla ludu , to jest motoryzacja.

Sorry ale nie mogłem mam awersje do kogoś kto "nami" steruje , tak po prostu.

Oczywiście - wszyscy dookoła ponoszą winę, że nie mamy swojej motoryzacji. Niemcy, Ruscy, Żydzi, komuniści a nawet pary gejowskie. Wszyscy, My nie.

 

zapomniałeś o cyklistach ;)

 

 

Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow? Kazdy kto tym jezdzil potwierdzi, ze TO SA wlasnie auta dla entuzjastow, bez nadmiaru elektroniki, z prawdziwym duchem!
jeździłem BRZ i STI, Mazdą niestety nie, ale to co pisze TJ to prawda najprawdziwsza i do tego najmojsza - fajne auta, gdzie kieruje człowiek a nie komputer dające przy tym ogrom radości z jazdy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@ketivv, gdyby levorg miał więcej pary to brałbym w ciemno, bo naprawdę super auto [ wygląd, prowadzenie, miejsce/pojemność - wszystko na tak, tylko mocy mu brak :( ]

Dlatego do nazwy Levorg dopisalem 2.0 ;)

 

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale czy Ty czytasz to co piszesz? W czasach  kiedy wiekszosc producentow idzie w kierunku eko-sreko i samojezdnych samochodow, to wlasnie Japonczycy stawiaja na przystepne samochody dajace radosc z jazdy. Bo czym innym jest Gt86/BRZ, nowy STI czy Mazda MX5? Czy jezdziles ktorymkolwiek z tych samochodow?

 

Cała Japonia ma w ofercie jednego hot-hatcha - Civica Type-R. Sam Ford ma w ofercie 4 - Fiestę ST, Focusa ST, Focusa ST kombi i Focusa RS. VW ma 13 - Audi S1, Audi S3 w dwóch nadwoziach, Audi RS3, Fabię vRS, Octavię vRS w dwóch nadwoziach i w różnych konfiguracjach silnika/skrzyni/napędu, Polo GTI, Golfa GTI w dwóch nadwoziach, Golfa R 3 nadwoziach. Gdzie masz japońską konkurencję dla RS4? Dla C63 AMG? Dla X5M? Dla Caymana GTS? Dla Mustanga?

 

Jeździłem MX5, trzema ostatnimi generacjami. Żadna mnie nie rusza i przyprawia raczej o znudzenie i zażenowanie, niż szybsze bicie serca. Nie mieszczę się z zamkniętym dachem. To nie jedzie, ma za mało mocy i jest za miękkie, żeby chociaż przypadkiem uznać to za sportowy samochód. BMW E30 318IS bije Miatę pod każdym względem jeśli chodzi o radość z jazdy.

 

BRZ/GT86 nie jedzie i nie skręca w porównaniu z Clio RS Cup.

 

STI jeździłem każdą generacją. GD miałem przez kilka lat. Świat się zmienia, motoryzacja też. STI głównie tyje i z samochodu którym można było ganiać supersamochody zrobiło się krówsko, które nie nadąża za Passatem 2.0 TSI 280, a w zestawieniu ze współczesnymi hot-hatchami z górnej półki cenowej jeździ i wygląda jak samochód sprzed dekady... albo dwóch.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@ketivv, gdyby levorg miał więcej pary to brałbym w ciemno, bo naprawdę super auto [ wygląd, prowadzenie, miejsce/pojemność - wszystko na tak, tylko mocy mu brak :( ]

W sumie robią już u nas remapa na 205 koni ale nie ma nigdzie wykresu albo jak poprawia się przyspieszenie 1.6.

 

 

Może ktoś chce podjąć wyzwanie CTR i pobić ich czasy? ;)

 

 

 

 

 

 

STI jeździłem każdą generacją. GD miałem przez kilka lat. Świat się zmienia, motoryzacja też. STI głównie tyje i z samochodu którym można było ganiać supersamochody zrobiło się krówsko, które nie nadąża za Passatem 2.0 TSI 280, a w zestawieniu ze współczesnymi hot-hatchami z górnej półki cenowej jeździ i wygląda jak samochód sprzed dekady... albo dwóch.

 

Ale gdzie nie nadąża bo chyba tylko ze świateł?

 

Tutaj fajnie Zachar podsumował

 

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dlatego do nazwy Levorg dopisalem 2.0 ;)
  no szkoda, że takowego u nas nie ma.

 

 

 

W sumie robią już u nas remapa na 205 koni ale nie ma nigdzie wykresu albo jak poprawia się przyspieszenie 1.6.

 

mimo wszystko szału nie będzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale gdzie nie nadąża bo chyba tylko ze świateł?

 

I nie uważasz, że to jest poważny problem? Samochód sportowy o rajdowych korzeniach. Och i ach, duma Subaru, a na prostej nie nadąża za rodzinnym kombi.

 

 

Dodam jeszcze, że w drugiej połowie lat 90tych najmocniejszy Passat miał 193KM i 0-100 na poziomie 8 sekund. STI w tym czasie miało 280 KM i 0-100 poniżej 5 sekund. Wtedy nikt nie miał wątpliwości, który z nich jest szybki. Dziś Passat ma na papierze 280KM a naprawdę powyżej 300 i 0-100 poniżej 5,5 s. STI ma 20KM więcej niż 20 lat temu i 0-100 sekundę gorsze, niż 20 lat temu. Nadal jest szybkie. I nadal daje radość z jazdy. Ale świat poszedł mocno do przodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...