Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

http://cgi.ebay.co.uk/Subaru-Impreza-WRX-STI-Legacy-BH5-300km-Gauge-Cluster_W0QQitemZ230064165748QQihZ013QQcategoryZ72205QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

moze ktoś wiecej mi powie na temat tego legacy, specyfikacje!!!! Link do samych zegarow ktore sa kozackie

 

Po co zegary do 10tys rpm skoro czerwone pole jest przy 7 :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ITR oraz S2000 to mistrzostwo, ale civic VTi też daje rade, choć kręci się tylko do 8200.

 

Nie tylko honda daje rade w domu mam corolke TS i musze powiedziec ze jezdzi to calkiem zwawo ( zdecydowanie lepiej niz wyglada to na papierze ) ciagnie ladnie na lifcie az to odciecia przy tez przy 8200 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ITR oraz S2000 to mistrzostwo, ale civic VTi też daje rade, choć kręci się tylko do 8200.

 

Nie tylko honda daje rade w domu mam corolke TS i musze powiedziec ze jezdzi to calkiem zwawo ( zdecydowanie lepiej niz wyglada to na papierze ) ciagnie ladnie na lifcie az to odciecia przy tez przy 8200 :wink:

Dobry samochód.

Seryjna CTS jedzie prawie równo z seryjnym Civicem TypeR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ITR oraz S2000 to mistrzostwo, ale civic VTi też daje rade, choć kręci się tylko do 8200.

 

Nie tylko honda daje rade w domu mam corolke TS i musze powiedziec ze jezdzi to calkiem zwawo ( zdecydowanie lepiej niz wyglada to na papierze ) ciagnie ladnie na lifcie az to odciecia przy tez przy 8200 :wink:

Dobry samochód.

Seryjna CTS jedzie prawie równo z seryjnym Civicem TypeR.

 

Dokladnie. Kiedys duzo osob bylo zdania, ze CTS jest do dupy, ze nie jedzie i w ogole porazka (w porownaniu co CTRa) Gdy stanely te dwa auta na kresce Honda, miala ciezkie zycie aczkolwiek jezeli obydwa auta sa seryjne troche szybszy jest Civic. Wyszlo tylko to, ze CorollaTS w dobrych rekach jest na prawde szybka.

Turdzi, wrzuc jakies zdjecia i to najlepiej kilka, chialbym zobaczyc jak to wyglada blizej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna CTS jedzie prawie równo z seryjnym Civicem TypeR.

 

No nie do końca az taki szybki ale jak sie nauczy zmieniać biegi to da sie nim pojechać naprawdę szybko niestety zawias jest zdecydowanie za miękki ale z drugiej strony takie było założenie konstruktorów.

 

Jak mi sie uda to cos wrzucę na dzień dzisiejszy mam tylko takie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy były sti z kierownicą po dobrej stronie?

Inna sprawa jest taka że zostaliście już panowie mniejszością czyli tymi którzy zostali w Polsce i już tylko dla was dobra strona kierownicy to lewa :-)

Pozostaje pytanie:

czy oni nas wszystkich przerobią na swoje? Czy to my zbudujemy swoją kolonię w uk i to my nauczymy titajmów po kórej stronie powinno się mocować kierownice :-) :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna CTS jedzie prawie równo z seryjnym Civicem TypeR.

 

No nie do końca az taki szybki ale jak sie nauczy zmieniać biegi to da sie nim pojechać naprawdę szybko niestety zawias jest zdecydowanie za miękki ale z drugiej strony takie było założenie konstruktorów.

 

Jak mi sie uda to cos wrzucę na dzień dzisiejszy mam tylko takie :wink:

 

Wszystko zalezy takze jak ogarniasz sprzet, dla mnie takze zaskoczeniem bylo, ze CTR byl tylko odrobine szybszy od CTSa :shock: Nie wiem, moze fabryka dala jakis prezent danemu egzemplarzowi :roll: Oczywiscie mowa jest o kresce bo w zakretach podobno Honda jest juz zdecydowanie lepsza.

Turdzi, wrzuc foty swojej wlasnej fury i najlepiej cos ze srodka. Chyba rozni sie czyms ta wersja od zwyklej? :)

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna CTS jedzie prawie równo z seryjnym Civicem TypeR.

 

No nie do końca az taki szybki ale jak sie nauczy zmieniać biegi to da sie nim pojechać naprawdę szybko niestety zawias jest zdecydowanie za miękki ale z drugiej strony takie było założenie konstruktorów.

 

Jak mi sie uda to cos wrzucę na dzień dzisiejszy mam tylko takie :wink:

 

Wszystko zalezy takze jak ogarniasz sprzet, dla mnie takze zaskoczeniem bylo, ze CTR byl tylko odrobine szybszy od CTSa :shock: Nie wiem, moze fabryka dala jakis prezent danemu egzemplarzowi :roll: Oczywiscie mowa jest o kresce bo w zakretach podobno Honda jest juz zdecydowanie lepsza.

Turdzi, wrzuc foty swojej wlasnej fury i najlepiej cos ze srodka. Chyba rozni sie czyms ta wersja od zwyklej? :)

Pzdr.

Dokładnie na prostej CTS daje rade, a jeżeli chodzi o zakręty to niebo a ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...