subleo Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 stąd wnioskuję o niższym przebiegu(zawsze myślałem, że prędkościomierz działa w zestawie z licznikiem kilometrów) Teraz się nad tym zastanowiłem i...niestety nie wiem czy Twoja hipoteza nie jest prawdziwa. Wczoraj zrobiłem trasę Polska - Węgry i wyszło wg licznika 259 km. Natomiast tą samą trasę http://maps.google.pl szacują na 235 km odległości (patrz MAPA). Ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Reasumując, wg powyższych przesłanek, spalanie jest wyższe o ~20% niż wskazania komputera (o 10% wyższe niż obliczenia uzyskane na podstawie tankowania). Dokladnie. Jesli przejechany dystans bylby zawyzany, a roznica w zuzyciu paliwa jest nadal 10% to znaczyloby, ze faktyczne zuzycie jest o 20% wyzsze od pokazywanego przez komputer. Musze sprawdzic nawigacja odleglosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 u mnie 200na liczniku =192 na gps 100 na liczniku 92 na gps blad nie jast liniowy ??? Wynika z tego ze przy 100 jeszcze kola boksujom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktostam Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Z cala pewnoscia nie jest liniowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronin53 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 u mnie 200na liczniku =192 na gps100 na liczniku 92 na gps blad nie jast liniowy ??? Wynika z tego ze przy 100 jeszcze kola boksujom Coś w tym boksowaniu jest, chociaż setka to za mało, ale np. w takim Suzuki Hayabusa to przy 300 km/h jest 10% uślizgu tylnego koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 W subaru to pewnie sie felgi w oponach obracaja coby nie pzwijac asfaltu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 "W subaru to pewnie sie felgi w oponach obracaja :mrgreen: coby nie pzwijac asfaltu :shock:" HY HY -U MNIE TEZ ZANIZA O OK 10km/h NO I PYTANIE -KTOS ROBIL HOMOLOGACJE? -CZY TO ZGODNE Z PRAWEM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 NO I PYTANIE -KTOS ROBIL HOMOLOGACJE? -CZY TO ZGODNE Z PRAWEM? Jak najbardziej. Liczniki prędkości mają tolerancję i wyskalowane są tak, że pokazują prędkość większą od rzeczywistej (nie mogą pokazywać mniejszej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 SZKODA ZE NIE RÓWNĄ RZECZYWISTEJ LUB CHOCIAZ Z MNIEJSZYM BŁĘDEM :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Nie jest to duży problem. Jak zna się błąd swojego licznika, to wie się że można bez konsekwencji jechać np: 100km/h na 90-tce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlb Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 NO I PYTANIE -KTOS ROBIL HOMOLOGACJE? -CZY TO ZGODNE Z PRAWEM? Jak najbardziej. Liczniki prędkości mają tolerancję i wyskalowane są tak, że pokazują prędkość większą od rzeczywistej (nie mogą pokazywać mniejszej). Zdaje się ze nawet jakieś unijne zalecenia są w tym temacie. Dlatego nie ma to jak pokładowy GPS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Czy ktos jażdzi z powerboxem w subaru diesel? Jakie wrażenia z jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Czy ktos jażdzi z powerboxem w subaru diesel? Jakie wrażenia z jazdy? Nie ten wątek na takie pytania... ...powiedziałbym nawet: nie to forum :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU 00001 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 wracając do meritum czuje się w obowiązku dodać również swoją opinie na temat, tym bardziej, że opinia jest oparta o doświadczenia własne (bo nadejszła wiekopomna chwila) i również dostąpiłem zaszczytu AP-GREJDU SOFTŁERU tak bardzo rozreklamowany oraz znienawidzony (przez część userów) na łamach forum up-grade okazał się chyba być nie taki straszny, jak to sobie wyobrażałem, istotnie, silnik jest mniej drapieżny, łagodniej się rusza na "jedynce", jego praca wydaje się płynniejsza, brakuje typowych szarpnięć, to chyba z pożytkiem dla tych bardziej narwanych operatorów, ogólnie mam wrażenie że taka charakterystyka niewątpliwie wpłynie na żywotność silnika oraz podzespołów, nie mierzyłem jeszcze, czy osiągi również uległy zmianie ..z ciekawości sprawdzę, bo przez łagodne wkręcanie się na obroty, odnoszę wrażenie że ucierpiało delikatnie przyśpieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Zgadzam się i podzielam opinię LU 0001 Auto jest przyjaźniejsze w czasie ruszania i zmiany biegów. Autem jedzie się bardziej płynnie, jedwabiście rzekłbym. Fakt, auto jest nieco mniej dynamiczne i jakby ociężałe ale powyższa zaleta z nawiązką rekompensuję tę stratę w szybkości reakcji na pedał gazu. Takiej jazdy oczekuję od dupowozu. PS. Odkąd do szybszej jazdy kupiłem GT, nie mam parcia na urywanie dziesiątych części sekundy dieslem. Gorąco polecam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU 00001 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 ale jeśli ktoś porusza się często w ruchu miejskim, z pewnością szybko odczuje zmianę. sprzęgło jest łagodniejsze, w porównaniu z poprzednią edycją oprogramowania, a dokładnie, sprawia wrażenie mniej czułego, co ewidentnie wpływa na komfort jazdy w korku, wcześniej zdarzało mi się, nawet często zadławić silnik... aby do tego nie dopuścić musiałem bardzo pilnować obrotów, aby ruszając wskazówka obrotomierza wskazywała równo 1000, wtedy ten problem znikał aktualnie ten kłopotliwy (i zawstydzający) problem mnie nie dotyczy. polecam zatem niezdecydowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlb Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 ale jeśli ktoś porusza się często w ruchu miejskim, z pewnością szybko odczuje zmianę.sprzęgło jest łagodniejsze, w porównaniu z poprzednią edycją oprogramowania To wszystko prawda... Niestety podczas którejś obowiązkowej wizyty serwisowej nie dopilnowałem i wgrali mi to kastrujące oprogramowanie. Wydawałoby się że w serwisach Subaru powinni pracować nieco inteligentniejsi ludzie i chociażby zapytać czy klient sobie tego życzy - ale jest jak wszędzie - zrobić tak by z zewnątrz nie było widać, wmówić klientowi że jeździ najlepszym autem pod słońcem i wziąć kasę. W efekcie wymiany autem faktycznie jeździ się nieco łatwiej, ale i straciło część swojego sportowego charakteru: teraz przyzwoity moment pojawia się od około 2,5 tys. obrotów, stąd by pociągnąć nie najlżejszego przecież Forka - trzeba kręcić silnik na 3-4 tys, a przy 5 tys. odcina paliwo - więc słabo to wygląda, mamy do dyspozycji tylko około 2tys. obrotów... Coś czuję że wraz z końcem gwarancji skończą się moje wizyty w "autoryzowanych" serwisach - na szczęście są takie które nie robią masówki i naprawdę lubią grzebać się w tych autach. Żadnych power-boxów na ślepo zakładać nie warto: trzeba to zrobić dobrze, na hamowni, dokładnie kontrolując charakterystyki - bo każdy silnik jest jednak nieco inny. Na szczęście są i takie serwisy - o których SIP wolałoby zapomnieć, ale z drugiej strony, wgrywając wykastrowane oprogramowanie - samo napędza im klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Wydawałoby się że w serwisach Subaru powinni pracować nieco inteligentniejsi ludzie i chociażby zapytać czy klient sobie tego życzy - ale jest jak wszędzie - zrobić tak by z zewnątrz nie było widać, wmówić klientowi że jeździ najlepszym autem pod słońcem i wziąć kasę. na pocieszenie mogę tylko dodać, że ja mam w obu naszych autach z SBD wymienione oprogramowanie i.... ...każdy i tak jeździ zupełnie inaczej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 bo do jednego wgrali pac-mana :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 A nie wiecie może czy ASO ma jakieś softy zwiększające moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 ztcw to nie ma.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A nie wiecie może czy ASO ma jakieś softy zwiększające moc? nie kapuję tego, ale nie mają nawet do aut po gwarancji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A może ktoś ma juz jakieś doświadczenie z podnoszeniem mocy w SBD? Po czterech latach eksploatacji już mi trochę za wolno :wink: Możecie kogoś polecić co robi to z głową i się na tym zna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 A może ktoś ma juz jakieś doświadczenie z podnoszeniem mocy w SBD? Po czterech latach eksploatacji już mi trochę za wolno :wink: Możecie kogoś polecić co robi to z głową i się na tym zna? wysłałem Ci na PW - oni też robią inną bardzo fajną rzecz, a mianowicie wyłączają ten beznadziejny DPF :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anathema Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Też wysłałem PW. Kugi ma Legacy, więc wycinanie DPF go nie dotyczy ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi