pawels1 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Bez mojej wiedzy ( bez uprzedniega zapytania) wgrano mi do legacy nowe oprogramowanie w serwisie.Samochód jezdzi do d...... stracił moc.gorzej przyspiesza. Jakie są możliwości powrotu samochodu do stanu w jakim go kupiłem.Gdyby jezdził jak dzisiaj za żadne skarby bym go nie kupił. : Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Bez mojej wiedzy ( bez uprzedniega zapytania) wgrano mi do legacy nowe oprogramowanie w serwisie.Samochód jezdzi do d......stracił moc.gorzej przyspiesza. Jakie są możliwości powrotu samochodu do stanu w jakim go kupiłem.Gdyby jezdził jak dzisiaj za żadne skarby bym go nie kupił. : Czyżby ASO Zasada ? Ja byłem tam tylko raz, pierwszy i ostatni (podczas kupna auta). Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Jakie jest wytlumaczenie niemozliwosci powrotu do strarego softu? Przeciez to nie jest kwestia techniczna. Czy zasada dotyczy tylko Polski ??? Czy nowe auta maja nowy soft??? Czy mam sobie kupic nowe auto bo moje przestaje mi sie podobac po wykastrowaniu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m_dz Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Zmiana softu w dieslach, nie powoduje zmiany max momentu i mocy. Czasami, należy mieć troszkę większe umiejętności w prowadzeniu pojazdami osobowymi niż osoba, która co dopiero zdała egzamin na prawo jazdy! A tłumaczenie, że ktoś ma prawo jazdy od 30 lat i przejechał 100 tys km, jest troszkę „dziecinne”, niemające nic wspólnego z realnymi umiejętnościami w prowadzeniu samochodu Może zaistnieć sytuacja, że problem ze spadkiem mocy nie jest związany z oprogramowaniem lecz np. z zabrudzonym filtrem powietrza, złej jakości paliwem itp. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarutux Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Czy nowe auta maja nowy soft???Wg uzyskanych przeze mnie informacji z pierwszej ręki, nowe samochody przychodzą ze starym - normalnym oprogramowaniem, a nowe instalowane jest przed sprzedażą. pawels1: zrobiło mi się zimno po przeczytaniu Twojego postu, bo po odwiedzinach w Rzeszowie stwierdziłem podobne zachowanie naszego samochodu (patrz → Ku przestrodze). Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Zmiana softu w dieslach, nie powoduje zmiany max momentu i mocy.Czasami, należy mieć troszkę większe umiejętności w prowadzeniu pojazdami osobowymi niż osoba, która co dopiero zdała egzamin na prawo jazdy! A tłumaczenie, że ktoś ma prawo jazdy od 30 lat i przejechał 100 tys km, jest troszkę „dziecinne”, niemające nic wspólnego z realnymi umiejętnościami w prowadzeniu samochodu Może zaistnieć sytuacja, że problem ze spadkiem mocy nie jest związany z oprogramowaniem lecz np. z zabrudzonym filtrem powietrza, złej jakości paliwem itp. :wink: Jesli do mnie pijesz to nie jest ten przypadek. Bo moje doswiadczenie to nie 100kkm a 1000kkm i jezdilem takimi wynalazkami ze nawet bys nie wiedzial ktoredy do nich sie wsiada (przypowiesc autora) Prosilem kiedys o wykresy przed i po zmianie softu bo wydawalo mi sie dziwne ze wygladzenie z dolu nie jest jedyna ingerecja w soft , bo i po co? Chyba ze midzy 1800 a2200rpm jest za stromo ale to nie wyjscnia zmiany mocy przy 3600rpm. A co do filtra, paliwa i temperatury zewnetrznej lub obciazenia auta itp to: filtry nowe, paliwo zawsze w tej samej stacji, temperatur zewnetrna nawet nizsza, wiatr malo znaczacy, doswiadczenie przeprowadzone kilkukrotnie (nawey dziesiecio krotnie) w tym samym miejscu ps. Nie wiem z jkiego powodu ten post sie wkleil wlasnie tutaj gdyz byla to odpowiedz i cytat z inego watku o podobnym temacie -- 4 paź 2010, o 12:06 -- Czy nowe auta maja nowy soft???Wg uzyskanych przeze mnie informacji z pierwszej ręki, nowe samochody przychodzą ze starym - normalnym oprogramowaniem, a nowe instalowane jest przed sprzedażą. pawels1: zrobiło mi się zimno po przeczytaniu Twojego postu, bo odwiedzinach w Rzeszowie stwierdziłem podobne zachowanie naszego samochodu (patrz → Ku przestrodze). Dwiem sie jak jest z softem we Francji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosiecki Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody. Nowy soft jest inny, mnie nie odpowiada i przestrzegam wszystkich. To nie jest Subaru, będzie to zwykły, niewyszukany diesel i do tego zmulony. Może jest łatwiej ruszać ale żeby komuś nie zabrakło przy wyprzedzniu. U mnie sprzęgło O.K. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody. Sądzi Pan , że nieprawda powtarzana przez Pana wiele razy , w różnych watkach forum (cyt. "bez mojej wiedzy i zgody") cos zmieni.... :?: może brak dalszych doświadczeń z tym serwisem....byłby jakimś rozwiązaniem :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
polak900 Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody. Nowy soft jest inny, mnie nie odpowiada i przestrzegam wszystkich. To nie jest Subaru, będzie to zwykły, niewyszukany diesel i do tego zmulony. Może jest łatwiej ruszać ale żeby komuś nie zabrakło przy wyprzedzniu. U mnie sprzęgło O.K. sorry ale jestem innego zdania nowy soft sprawdza się doskonale, poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 "poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka" ale subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
subleo Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka Eee tam --> Audi R10 TDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
polak900 Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 "poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka"ale subaru subaru inne też benzyną sobie poszalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 "poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka"ale subaru subaru inne też benzyną sobie poszalej i tu bracie nie masz calkiem racji :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
polak900 Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 "poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka"ale subaru subaru inne też benzyną sobie poszalej i tu bracie nie masz calkiem racji :roll: myślę że mam: diesel w subaru to nie jest wyczynowe auto tak jak impreza wrx to jest samochód do spokojnej rozsądnej jazdy o sporych możliwościach ekonomiczne: mnie na trasie 6.0 l przy 4X4 jest to bardzo dobry wynik jakbym chciał sobie poszaleć to zakupił bym imprezę lub legacy ale benzyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 A moj to pali 6 litrow jak jade z gorki i wcale mi sie nie spieszy do biura a tak inaczej to 9l i niejdnokrotnie dochodzi do 200km/h, sa gusta i guscuki. przed wczoraj padal drobny deszczyk pojechalem sobie na nieuczeszczany przy takiej pogodzie parking i cale dwie godziny staralem sie jak najbardziej utytlac moje auto, z nizlym skutkiem i bananem na pysku i zapewniam cie ze taka zabaw jest fajniejsza forkiem dislem niz wolnym ssakiem. Kupiles sobie forka jako dupowoz to ci to pasi a mnie nie pasi bo....... tak mi sie podoba a podobalo mi sie bardziej przed "kastracja" i tyle.... napisalem :"i tu bracie nie masz calkiem racji " zamist: i tu bracie calkiem nie masz racji bo mimo wszysto sznuje twoja SUBIEKTYWNA wypowiedz Tez potrafie byc pacyfista Ale nie w stosuku do slizgawek ktore mnie bawia -hawk- Link to comment Share on other sites More sharing options...
polak900 Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 A moj to pali 6 litrow jak jade z gorki i wcale mi sie nie spieszy do biura a tak inaczej to 9l i niejdnokrotnie dochodzi do 200km/h, sa gusta i guscuki. przed wczoraj padal drobny deszczyk pojechalem sobie na nieuczeszczany przy takiej pogodzie parking i cale dwie godziny staralem sie jak najbardziej utytlac moje auto, z nizlym skutkiem i bananem na pysku i zapewniam cie ze taka zabaw jest fajniejsza forkiem dislem niz wolnym ssakiem. Kupiles sobie forka jako dupowoz to ci to pasi a mnie nie pasi bo....... tak mi sie podoba a podobalo mi sie bardziej przed "kastracja" i tyle.... napisalem :"i tu bracie nie masz calkiem racji " zamist: i tu bracie calkiem nie masz racji bo mimo wszysto sznuje twoja SUBIEKTYWNA wypowiedz Tez potrafie byc pacyfista Ale nie w stosuku do slizgawek ktore mnie bawia -hawk- jestem tak samo tolerancyjny jak ty ja używam samochodu do normalnej bezpiecznej jazdy ponieważ mam rodzinę i czasy zabaw (upalań) za sobą ty masz radochę z upalania - ważne że jesteś szczęśliwy pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 az sam sie sobie dziwie w moim wieku Link to comment Share on other sites More sharing options...
subarutux Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Miałem się już nie odzywać w tej sprawie, ale nie zdzierżyłem. Panowie, zaczyna to przypominać onet.pl! Uprzejmie przypominam, że założono ten wątek w celu uzyskania odpowiedzi od Działu Technicznego na pytanie, jak przywrócić samochód do stanu sprzed przeprogramowania. Przypominam również piszącym, a niezainteresowanym bezpośrednio, że są osoby, które: a) nabyły samochód w oparciu o właściwości starego oprogramowania; oprogramowanie to im odpowiada i chcą, żeby takie pozostało. Więc proponuję, żeby z przekonywaniem się nawzajem, co jest lepsze ew. do czego się nadaje Boxer Diesel, a do czego nie, przenieść się do działu Off Topic, a Dział Techniczny bardzo proszę o wykładnię problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urabus Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 jak przywrócić samochód do stanu sprzed przeprogramowania To proste: trzeba wgrać stary soft Jak przypuszczam jest tylko jeden mały problem: FHI nie udostępniło serwisom tego softu :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 niemozliwe zeby nie mieli "normalnego" softu. Mam wrazenie ze "ten" soft nie pohodzi od FHI bo w innych krajach o n im nie slyszeli . :roll: Do servisowania jest konieczny normalny soft. Sa uaktulnienia jak wszedzie. Ostatnio wgrywalem uaktualnienie do imprezy bo cos nie gralo z rozruchem, byl zrobiony kompletny flesh i wszystko gra. Jeszcze mi zostalo 4kkm do przegladu forka, pewnie za miesiac dam znac jeki rezultat z normalna aktualizacja. Przekonywanie sie do czego sluzy lub moze sluzuc boxer diesel ma pewien dosc mocny zwiazek z tematem gdyz jest to argumentacja rozbieznosci celow i nie wiemy jaka jest pozycja dyrekcji. Boxer iesel dupowoz czy boxer diesel subaru? To jest forum i kazdy ma chyba prawo powiedziec nie tylko co ale i dlaczego. Wypowiedam sie prywatnie i nie daj boh czto by moi pracownicy to czytali Wniosek: pozycja (brak pozycji) dyrekcji pewnie jest uzasadniona. " :roll: Punkt widznia zalezy od punktu siedzenia" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urabus Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 niemozliwe zeby nie mieli "normalnego" softu Jeśli serwisy mają stary soft to nie chce mi się wierzyć, żeby nie można było dogadać się w sprawie downgradeu No chyba, że klient jest z grupy wysokiego ryzyka i nie chcą narażać się na kolejną awanturę o kapustę :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzioba Posted October 19, 2010 Share Posted October 19, 2010 Jesli ktos jest kumplem serwisu to na pewno nie wgraja mu nowego softu bez wyjasnienia o co chodzi (a wiedza o co chodzi) a jak sie nie jast kumplem to sie nie jest. Tajemnica pozostaje z jakiego powodu mowi sie ze nie mozna zrobic downgarde. Choc i to "down" tez moze byc juz dzis nieaktualne bo normalny soft napewno ewolouje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Hmm... i co tu zrobić? Czytam te opinie i widze że wrażenia użytkowników są skrajne... W sumie nie mam kłopotu ze sprzęgłem (fakt, czasem auto zgaśnie jak jest obciążone i rusza pod górkę) ale z drugiej strony nie chce stracić obecnej charakterystyki auta (kto powiedział że legacy D nie może latać bokami, albo kręcić kółek na mokrym asfalcie, nie mówiąć o szutrze czy śniegu ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubacki Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Hmm... i co tu zrobić? Czytam te opinie i widze że wrażenia użytkowników są skrajne... W sumie nie mam kłopotu ze sprzęgłem (fakt, czasem auto zgaśnie jak jest obciążone i rusza pod górkę) ale z drugiej strony nie chce stracić obecnej charakterystyki auta (kto powiedział że legacy D nie może latać bokami, albo kręcić kółek na mokrym asfalcie, nie mówiąć o szutrze czy śniegu ) Mój tata ma legaca d z nowym softem, z ciekawości po zmianie softu na nowy chciałem zobaczyć jaki jest mułowaty po nowym sofcie i zdziwko bo nie jest mułowaty........za to łatwiej jest ruszyć, dlatego był to impuls do zmiany softu w moim forku. Kiedyś w przyszłości i tak zrobię jeszcze jedną zmianę softu ale to jak gwarancja minie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kugi Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Kiedyś w przyszłości i tak zrobię jeszcze jedną zmianę softu ale to jak gwarancja minie taaa, też się na to szykuje :wink: W sumie jak wgram nowy soft i nie będzie mi się podobać to pomęcze się rok, a potem zmiany zmiany zmiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts