Jump to content

oprogramowanie boxer diesel


Recommended Posts

Bez mojej wiedzy ( bez uprzedniega zapytania) wgrano mi do legacy nowe oprogramowanie w serwisie.Samochód jezdzi do d......

stracił moc.gorzej przyspiesza.

Jakie są możliwości powrotu samochodu do stanu w jakim go kupiłem.Gdyby jezdził jak dzisiaj za żadne skarby bym go nie kupił. :

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bez mojej wiedzy ( bez uprzedniega zapytania) wgrano mi do legacy nowe oprogramowanie w serwisie.Samochód jezdzi do d......

stracił moc.gorzej przyspiesza.

Jakie są możliwości powrotu samochodu do stanu w jakim go kupiłem.Gdyby jezdził jak dzisiaj za żadne skarby bym go nie kupił. :

Czyżby ASO Zasada ?

 

Ja byłem tam tylko raz, pierwszy i ostatni (podczas kupna auta).

Link to comment
Share on other sites

Jakie jest wytlumaczenie niemozliwosci powrotu do strarego softu? Przeciez to nie jest kwestia techniczna. Czy zasada dotyczy tylko Polski ??? Czy nowe auta maja nowy soft??? Czy mam sobie kupic nowe auto bo moje przestaje mi sie podobac po wykastrowaniu???

Link to comment
Share on other sites

Zmiana softu w dieslach, nie powoduje zmiany max momentu i mocy.

Czasami, należy mieć troszkę większe umiejętności w prowadzeniu pojazdami osobowymi niż osoba, która co dopiero zdała egzamin na prawo jazdy!

A tłumaczenie, że ktoś ma prawo jazdy od 30 lat i przejechał 100 tys km, jest troszkę „dziecinne”, niemające nic wspólnego z realnymi umiejętnościami w prowadzeniu samochodu :mrgreen:

 

Może zaistnieć sytuacja, że problem ze spadkiem mocy nie jest związany z oprogramowaniem lecz np. z zabrudzonym filtrem powietrza, złej jakości paliwem itp. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Czy nowe auta maja nowy soft???
Wg uzyskanych przeze mnie informacji z pierwszej ręki, nowe samochody przychodzą ze starym - normalnym oprogramowaniem, a nowe instalowane jest przed sprzedażą.

 

pawels1: zrobiło mi się zimno po przeczytaniu Twojego postu, bo po odwiedzinach w Rzeszowie stwierdziłem podobne zachowanie naszego samochodu (patrz → Ku przestrodze).

Link to comment
Share on other sites

Zmiana softu w dieslach, nie powoduje zmiany max momentu i mocy.

Czasami, należy mieć troszkę większe umiejętności w prowadzeniu pojazdami osobowymi niż osoba, która co dopiero zdała egzamin na prawo jazdy!

A tłumaczenie, że ktoś ma prawo jazdy od 30 lat i przejechał 100 tys km, jest troszkę „dziecinne”, niemające nic wspólnego z realnymi umiejętnościami w prowadzeniu samochodu :mrgreen:

 

Może zaistnieć sytuacja, że problem ze spadkiem mocy nie jest związany z oprogramowaniem lecz np. z zabrudzonym filtrem powietrza, złej jakości paliwem itp. :wink:

 

Jesli do mnie pijesz to nie jest ten przypadek. Bo moje doswiadczenie to nie 100kkm a 1000kkm i jezdilem takimi wynalazkami ze nawet bys nie wiedzial ktoredy do nich sie wsiada (przypowiesc autora)

Prosilem kiedys o wykresy przed i po zmianie softu bo wydawalo mi sie dziwne ze wygladzenie z dolu nie jest jedyna ingerecja w soft , bo i po co? Chyba ze midzy 1800 a2200rpm jest za stromo ale to nie wyjscnia zmiany mocy przy 3600rpm.

A co do filtra, paliwa i temperatury zewnetrznej lub obciazenia auta itp to:

filtry nowe, paliwo zawsze w tej samej stacji, temperatur zewnetrna nawet nizsza, wiatr malo znaczacy, doswiadczenie przeprowadzone kilkukrotnie (nawey dziesiecio krotnie) w tym samym miejscu

 

 

ps. Nie wiem z jkiego powodu ten post sie wkleil wlasnie tutaj gdyz byla to odpowiedz i cytat z inego watku o podobnym temacie

 

-- 4 paź 2010, o 12:06 --

 

Czy nowe auta maja nowy soft???
Wg uzyskanych przeze mnie informacji z pierwszej ręki, nowe samochody przychodzą ze starym - normalnym oprogramowaniem, a nowe instalowane jest przed sprzedażą.

 

pawels1: zrobiło mi się zimno po przeczytaniu Twojego postu, bo odwiedzinach w Rzeszowie stwierdziłem podobne zachowanie naszego samochodu (patrz → Ku przestrodze).

Dwiem sie jak jest z softem we Francji.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody. Nowy soft jest inny, mnie nie odpowiada i przestrzegam wszystkich. To nie jest Subaru, będzie to zwykły, niewyszukany diesel i do tego zmulony. Może jest łatwiej ruszać ale żeby komuś nie zabrakło przy wyprzedzniu. U mnie sprzęgło O.K.

Link to comment
Share on other sites

Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody.

Sądzi Pan , że nieprawda powtarzana przez Pana wiele razy , w różnych watkach forum (cyt. "bez mojej wiedzy i zgody") cos zmieni.... :?: może brak dalszych doświadczeń z tym serwisem....byłby jakimś rozwiązaniem :?:

Link to comment
Share on other sites

Ja też mam podobne doświadczenia z serwisem , ten sam myk. Porawili coś bez mojej wiedzy i zgody. Nowy soft jest inny, mnie nie odpowiada i przestrzegam wszystkich. To nie jest Subaru, będzie to zwykły, niewyszukany diesel i do tego zmulony. Może jest łatwiej ruszać ale żeby komuś nie zabrakło przy wyprzedzniu. U mnie sprzęgło O.K.

 

 

sorry ale jestem innego zdania

nowy soft sprawdza się doskonale, poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka

Link to comment
Share on other sites

"poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka"

ale subaru :evil:

subaru inne też

benzyną sobie poszalej

 

i tu bracie nie masz calkiem racji :roll:

Link to comment
Share on other sites

"poza tym diesel to diesel raczej nie wyścigówka"

ale subaru :evil:

subaru inne też

benzyną sobie poszalej

 

i tu bracie nie masz calkiem racji :roll:

myślę że mam: diesel w subaru to nie jest wyczynowe auto tak jak impreza wrx

to jest samochód do spokojnej rozsądnej jazdy o sporych możliwościach

ekonomiczne: mnie na trasie 6.0 l przy 4X4 jest to bardzo dobry wynik

jakbym chciał sobie poszaleć to zakupił bym imprezę lub legacy ale benzyna

Link to comment
Share on other sites

A moj to pali 6 litrow jak jade z gorki i wcale mi sie nie spieszy do biura a tak inaczej to 9l i niejdnokrotnie dochodzi do 200km/h, sa gusta i guscuki. przed wczoraj padal drobny deszczyk pojechalem sobie na nieuczeszczany przy takiej pogodzie parking i cale dwie godziny staralem sie jak najbardziej utytlac moje auto, z nizlym skutkiem i bananem na pysku i zapewniam cie ze taka zabaw jest fajniejsza forkiem dislem niz wolnym ssakiem. Kupiles sobie forka jako dupowoz to ci to pasi a mnie nie pasi bo....... tak mi sie podoba a podobalo mi sie bardziej przed "kastracja" i tyle.... napisalem :"i tu bracie nie masz calkiem racji " zamist: i tu bracie calkiem nie masz racji bo mimo wszysto sznuje twoja SUBIEKTYWNA wypowiedz :) Tez potrafie byc pacyfista :mrgreen: Ale nie w stosuku do slizgawek ktore mnie bawia -hawk-

Link to comment
Share on other sites

A moj to pali 6 litrow jak jade z gorki i wcale mi sie nie spieszy do biura a tak inaczej to 9l i niejdnokrotnie dochodzi do 200km/h, sa gusta i guscuki. przed wczoraj padal drobny deszczyk pojechalem sobie na nieuczeszczany przy takiej pogodzie parking i cale dwie godziny staralem sie jak najbardziej utytlac moje auto, z nizlym skutkiem i bananem na pysku i zapewniam cie ze taka zabaw jest fajniejsza forkiem dislem niz wolnym ssakiem. Kupiles sobie forka jako dupowoz to ci to pasi a mnie nie pasi bo....... tak mi sie podoba a podobalo mi sie bardziej przed "kastracja" i tyle.... napisalem :"i tu bracie nie masz calkiem racji " zamist: i tu bracie calkiem nie masz racji bo mimo wszysto sznuje twoja SUBIEKTYWNA wypowiedz :) Tez potrafie byc pacyfista :mrgreen: Ale nie w stosuku do slizgawek ktore mnie bawia -hawk-

 

jestem tak samo tolerancyjny jak ty

ja używam samochodu do normalnej bezpiecznej jazdy ponieważ mam rodzinę i czasy zabaw (upalań) za sobą

ty masz radochę z upalania - ważne że jesteś szczęśliwy

pozdro :)

Link to comment
Share on other sites

Miałem się już nie odzywać w tej sprawie, ale nie zdzierżyłem. Panowie, zaczyna to przypominać onet.pl! :evil:

 

Uprzejmie przypominam, że założono ten wątek w celu uzyskania odpowiedzi od Działu Technicznego na pytanie, jak przywrócić samochód do stanu sprzed przeprogramowania. Przypominam również piszącym, a niezainteresowanym bezpośrednio, że są osoby, które:

a) nabyły samochód w oparciu o właściwości starego oprogramowania;

B) oprogramowanie to im odpowiada i chcą, żeby takie pozostało.

 

Więc proponuję, żeby z przekonywaniem się nawzajem, co jest lepsze ew. do czego się nadaje Boxer Diesel, a do czego nie, przenieść się do działu Off Topic, a Dział Techniczny bardzo proszę o wykładnię problemu.

Link to comment
Share on other sites

jak przywrócić samochód do stanu sprzed przeprogramowania

To proste: trzeba wgrać stary soft :idea:

Jak przypuszczam jest tylko jeden mały problem: FHI nie udostępniło serwisom tego softu :roll:

Link to comment
Share on other sites

niemozliwe zeby nie mieli "normalnego" softu. Mam wrazenie ze "ten" soft nie pohodzi od FHI bo w innych krajach o n im nie slyszeli . :roll: Do servisowania jest konieczny normalny soft. Sa uaktulnienia jak wszedzie. Ostatnio wgrywalem uaktualnienie do imprezy bo cos nie gralo z rozruchem, byl zrobiony kompletny flesh i wszystko gra. Jeszcze mi zostalo 4kkm do przegladu forka, pewnie za miesiac dam znac jeki rezultat z normalna aktualizacja.

Przekonywanie sie do czego sluzy lub moze sluzuc boxer diesel ma pewien dosc mocny zwiazek z tematem gdyz jest to argumentacja rozbieznosci celow i nie wiemy jaka jest pozycja dyrekcji. Boxer iesel dupowoz czy boxer diesel subaru? To jest forum i kazdy ma chyba prawo powiedziec nie tylko co ale i dlaczego.

Wypowiedam sie prywatnie i nie daj boh czto by moi pracownicy to czytali :oops::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Wniosek: pozycja (brak pozycji) dyrekcji pewnie jest uzasadniona. " :roll: Punkt widznia zalezy od punktu siedzenia"

Link to comment
Share on other sites

niemozliwe zeby nie mieli "normalnego" softu

Jeśli serwisy mają stary soft to nie chce mi się wierzyć, żeby nie można było dogadać się w sprawie downgradeu :idea: No chyba, że klient jest z grupy wysokiego ryzyka i nie chcą narażać się na kolejną awanturę o kapustę :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jesli ktos jest kumplem serwisu to na pewno nie wgraja mu nowego softu bez wyjasnienia o co chodzi (a wiedza o co chodzi) a jak sie nie jast kumplem to sie nie jest. Tajemnica pozostaje z jakiego powodu mowi sie ze nie mozna zrobic downgarde. Choc i to "down" tez moze byc juz dzis nieaktualne bo normalny soft napewno ewolouje.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... i co tu zrobić? Czytam te opinie i widze że wrażenia użytkowników są skrajne... W sumie nie mam kłopotu ze sprzęgłem (fakt, czasem auto zgaśnie jak jest obciążone i rusza pod górkę) ale z drugiej strony nie chce stracić obecnej charakterystyki auta (kto powiedział że legacy D nie może latać bokami, albo kręcić kółek na mokrym asfalcie, nie mówiąć o szutrze czy śniegu :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Hmm... i co tu zrobić? Czytam te opinie i widze że wrażenia użytkowników są skrajne... W sumie nie mam kłopotu ze sprzęgłem (fakt, czasem auto zgaśnie jak jest obciążone i rusza pod górkę) ale z drugiej strony nie chce stracić obecnej charakterystyki auta (kto powiedział że legacy D nie może latać bokami, albo kręcić kółek na mokrym asfalcie, nie mówiąć o szutrze czy śniegu :mrgreen: )

 

Mój tata ma legaca d z nowym softem, z ciekawości po zmianie softu na nowy chciałem zobaczyć jaki jest mułowaty po nowym sofcie i zdziwko bo nie jest mułowaty........za to łatwiej jest ruszyć, dlatego był to impuls do zmiany softu w moim forku.

Kiedyś w przyszłości i tak zrobię jeszcze jedną zmianę softu ale to jak gwarancja minie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś w przyszłości i tak zrobię jeszcze jedną zmianę softu ale to jak gwarancja minie

 

taaa, też się na to szykuje :wink: W sumie jak wgram nowy soft i nie będzie mi się podobać to pomęcze się rok, a potem zmiany zmiany zmiany :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...