Skocz do zawartości

oprogramowanie boxer diesel


pawels1

Rekomendowane odpowiedzi

stąd wnioskuję o niższym przebiegu(zawsze myślałem, że prędkościomierz działa w zestawie z licznikiem kilometrów)

Teraz się nad tym zastanowiłem i...niestety nie wiem czy Twoja hipoteza nie jest prawdziwa. Wczoraj zrobiłem trasę Polska - Węgry i wyszło wg licznika 259 km. Natomiast tą samą trasę http://maps.google.pl szacują na 235 km odległości (patrz MAPA).

 

Ciekawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Reasumując, wg powyższych przesłanek, spalanie jest wyższe o ~20% niż wskazania komputera (o 10% wyższe niż obliczenia uzyskane na podstawie tankowania).

Dokladnie. Jesli przejechany dystans bylby zawyzany, a roznica w zuzyciu paliwa jest nadal 10% to znaczyloby, ze faktyczne zuzycie jest o 20% wyzsze od pokazywanego przez komputer. Musze sprawdzic nawigacja odleglosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
NO I PYTANIE -KTOS ROBIL HOMOLOGACJE? -CZY TO ZGODNE Z PRAWEM?

Jak najbardziej.

 

Liczniki prędkości mają tolerancję i wyskalowane są tak, że pokazują prędkość większą od rzeczywistej (nie mogą pokazywać mniejszej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO I PYTANIE -KTOS ROBIL HOMOLOGACJE? -CZY TO ZGODNE Z PRAWEM?

Jak najbardziej.

Liczniki prędkości mają tolerancję i wyskalowane są tak, że pokazują prędkość większą od rzeczywistej (nie mogą pokazywać mniejszej).

 

Zdaje się ze nawet jakieś unijne zalecenia są w tym temacie. Dlatego nie ma to jak pokładowy GPS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

wracając do meritum czuje się w obowiązku dodać również swoją opinie na temat,

tym bardziej, że opinia jest oparta o doświadczenia własne (bo nadejszła wiekopomna chwila)

i również dostąpiłem zaszczytu AP-GREJDU SOFTŁERU

 

tak bardzo rozreklamowany oraz znienawidzony (przez część userów) na łamach forum up-grade

okazał się chyba być nie taki straszny, jak to sobie wyobrażałem,

istotnie, silnik jest mniej drapieżny, łagodniej się rusza na "jedynce", jego praca wydaje się płynniejsza,

brakuje typowych szarpnięć, to chyba z pożytkiem dla tych bardziej narwanych operatorów,

ogólnie mam wrażenie że taka charakterystyka niewątpliwie wpłynie na żywotność silnika oraz podzespołów,

 

nie mierzyłem jeszcze, czy osiągi również uległy zmianie ..z ciekawości sprawdzę,

bo przez łagodne wkręcanie się na obroty, odnoszę wrażenie że ucierpiało delikatnie przyśpieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się i podzielam opinię LU 0001

 

Auto jest przyjaźniejsze w czasie ruszania i zmiany biegów. Autem jedzie się bardziej płynnie, jedwabiście rzekłbym. Fakt, auto jest nieco mniej dynamiczne i jakby ociężałe ale powyższa zaleta z nawiązką rekompensuję tę stratę w szybkości reakcji na pedał gazu. Takiej jazdy oczekuję od dupowozu.

 

PS. Odkąd do szybszej jazdy kupiłem GT, nie mam parcia na urywanie dziesiątych części sekundy dieslem. Gorąco polecam!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ale jeśli ktoś porusza się często w ruchu miejskim, z pewnością szybko odczuje zmianę.

sprzęgło jest łagodniejsze, w porównaniu z poprzednią edycją oprogramowania,

a dokładnie, sprawia wrażenie mniej czułego, co ewidentnie wpływa na komfort jazdy w korku,

wcześniej zdarzało mi się, nawet często zadławić silnik... aby do tego nie dopuścić musiałem bardzo pilnować obrotów,

aby ruszając wskazówka obrotomierza wskazywała równo 1000, wtedy ten problem znikał

aktualnie ten kłopotliwy (i zawstydzający) problem mnie nie dotyczy.

 

polecam zatem niezdecydowanym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
ale jeśli ktoś porusza się często w ruchu miejskim, z pewnością szybko odczuje zmianę.

sprzęgło jest łagodniejsze, w porównaniu z poprzednią edycją oprogramowania

 

To wszystko prawda... Niestety podczas którejś obowiązkowej wizyty serwisowej nie dopilnowałem i wgrali mi to kastrujące oprogramowanie.

 

Wydawałoby się że w serwisach Subaru powinni pracować nieco inteligentniejsi ludzie i chociażby zapytać czy klient sobie tego życzy - ale jest jak wszędzie - zrobić tak by z zewnątrz nie było widać, wmówić klientowi że jeździ najlepszym autem pod słońcem i wziąć kasę.

 

W efekcie wymiany autem faktycznie jeździ się nieco łatwiej, ale i straciło część swojego sportowego charakteru: teraz przyzwoity moment pojawia się od około 2,5 tys. obrotów, stąd by pociągnąć nie najlżejszego przecież Forka - trzeba kręcić silnik na 3-4 tys, a przy 5 tys. odcina paliwo - więc słabo to wygląda, mamy do dyspozycji tylko około 2tys. obrotów...

Coś czuję że wraz z końcem gwarancji skończą się moje wizyty w "autoryzowanych" serwisach - na szczęście są takie które nie robią masówki i naprawdę lubią grzebać się w tych autach. Żadnych power-boxów na ślepo zakładać nie warto: trzeba to zrobić dobrze, na hamowni, dokładnie kontrolując charakterystyki - bo każdy silnik jest jednak nieco inny. Na szczęście są i takie serwisy - o których SIP wolałoby zapomnieć, ale z drugiej strony, wgrywając wykastrowane oprogramowanie - samo napędza im klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawałoby się że w serwisach Subaru powinni pracować nieco inteligentniejsi ludzie i chociażby zapytać czy klient sobie tego życzy - ale jest jak wszędzie - zrobić tak by z zewnątrz nie było widać, wmówić klientowi że jeździ najlepszym autem pod słońcem i wziąć kasę.

na pocieszenie mogę tylko dodać, że ja mam w obu naszych autach z SBD wymienione oprogramowanie i....

...każdy i tak jeździ zupełnie inaczej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś ma juz jakieś doświadczenie z podnoszeniem mocy w SBD? Po czterech latach eksploatacji już mi trochę za wolno :wink:

Możecie kogoś polecić co robi to z głową i się na tym zna?

wysłałem Ci na PW - oni też robią inną bardzo fajną rzecz, a mianowicie wyłączają ten beznadziejny DPF :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...