Skocz do zawartości

LU 00001

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    LUBLIN / ŁÓDŹ
  • Auto
    FORESTER 2.0 XC MY10 przebieg: 40tkm

Osiągnięcia LU 00001

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ale jeśli ktoś porusza się często w ruchu miejskim, z pewnością szybko odczuje zmianę. sprzęgło jest łagodniejsze, w porównaniu z poprzednią edycją oprogramowania, a dokładnie, sprawia wrażenie mniej czułego, co ewidentnie wpływa na komfort jazdy w korku, wcześniej zdarzało mi się, nawet często zadławić silnik... aby do tego nie dopuścić musiałem bardzo pilnować obrotów, aby ruszając wskazówka obrotomierza wskazywała równo 1000, wtedy ten problem znikał aktualnie ten kłopotliwy (i zawstydzający) problem mnie nie dotyczy. polecam zatem niezdecydowanym
  2. wracając do meritum czuje się w obowiązku dodać również swoją opinie na temat, tym bardziej, że opinia jest oparta o doświadczenia własne (bo nadejszła wiekopomna chwila) i również dostąpiłem zaszczytu AP-GREJDU SOFTŁERU tak bardzo rozreklamowany oraz znienawidzony (przez część userów) na łamach forum up-grade okazał się chyba być nie taki straszny, jak to sobie wyobrażałem, istotnie, silnik jest mniej drapieżny, łagodniej się rusza na "jedynce", jego praca wydaje się płynniejsza, brakuje typowych szarpnięć, to chyba z pożytkiem dla tych bardziej narwanych operatorów, ogólnie mam wrażenie że taka charakterystyka niewątpliwie wpłynie na żywotność silnika oraz podzespołów, nie mierzyłem jeszcze, czy osiągi również uległy zmianie ..z ciekawości sprawdzę, bo przez łagodne wkręcanie się na obroty, odnoszę wrażenie że ucierpiało delikatnie przyśpieszenie
  3. to prawda, ale całkiem niedawno odkryłem forum, zatem nim pozwolę sobie na kolejną wizje w stylu Antoniego Macierewicza - poczytam, popytam... -- Wt sie 23, 2011 4:56 pm -- dzisiaj odwiedziłem ASO ATZ przy ul.Tuwima w Łodzi i zostało mi zmienione oprogramowanie, niestety nikt mnie nie zapytał o zdanie, zanim procedura zmiany softu została zainicjowana, zmiany (oprócz tych związanych ze zmianą charakterystyki silnika) są zauważalne, wcześniej w sytuacji, która opisywałem powyżej podczas wysprzęglania miał miejsce spadek obrotów, aktualnie objawy ustąpiły, przy wciśnięciu pedału sprzęgła, wskazówka obrotomierza wraca na 0,8 rpm zatem powodów do tego aby silnik gasł - tez raczej nie powinno być ..pojeździmy zobaczymy
  4. dobry wieczór, wszystkich userów wita półtoraroczny właściciel FORESTERA 2.0D lepiej późno - niż wcale. ogólnie ciesze się, że znalazłem to miejsce. obiecuje zaglądać tak często jak czas pozwoli pozdrawiam
  5. LU 00001

    lotos quazar

    pozwoliłem sobie odświeżyć nieco wątek, od niedawna jestem właścicielem FORESTERA 2.0D i mam za sobą 3 wymiany oleju, zastanawia mnie fakt, dlaczego podczas każdego z przeglądów gwarancyjnych (dotychczas odwiedziłem 2 ASO) otrzymuje pytanie od pracownika serwisu w stylu: "Jakim olejem zalewamy silnik? Proponuję Lotos Qazar" Na temat wyboru oleju konkretnego producenta mam swoje zdanie, którym niekoniecznie chciałbym Was zanudzać. Ale mocno zastanawia mnie ten nacisk na produkty firmy Lotos... ???
  6. wygląda na to że jestem niedoinformowany, ale przecież nie wstyd zapytać. w związku z rzekomą akcją serwisową pt. płonące sprzęgła połączone z silnikami dizla taką informacje otrzymałem od pracownika ...jednego z serwisów... w Łodzi /podczas przeglądu gwarancyjnego/ otrzymałem propozycję wymiany oprogramowania na taką która zmiesza moc silnika zatem przekazałem informację która uzyskałem (w wydawało mi) się wiarygodnym miejscu
  7. kilka tygodni temu zaniepokoił mnie podobny objaw, okoliczności: zazwyczaj poranek, tuż po odpaleniu zimnego silnika, oczywiście nigdy nie ruszam tuż po odpaleniu.. z szacunku dla serca pojazdu, wrzucam 1 bieg, delikatnie ruszam objawy: w przedziale obrotów 1.0-1.2 występują niepokojące drgania, zarówno przy włączonej jak i wyłączonej klimatyzacji, są to drgania mające swoje epicentrum w silniku, ostatnio sprawdzałem podobne drgania występują z tym samym zakresie obrotów na biegu jałowym, objawy ustępują po przejechaniu kilkunastu minut, kiedy silnik złapie wyższą temperaturę
  8. hhmmm... byłem za mało precyzyjny w swojej wypowiedzi, chyba dlatego się nie zrozumieliśmy dlatego pozwolę sobie na sprostowanie: jestem przeciwny zmianie softu zmienszającego moc silnika pozostałym softom mówie stanowcze tak
  9. Chciałbym zgłosić identyczny objaw jak w powyższych postach, Silnik gaśnie kilka sekund tuż po całkowitym wysprzęgleniu, w sytuacji kiedy dojeżdżam do ronda lub skrzyżowania, ogólnie kiedy chciałbym dojechać te kilkanaście metrów na "luzie" wskazówka obrotów spada w tym momencie niemalże do zera (dosłownie na chwilkę po czym wraca do 08) albo zostaje już na zerze kiedy silnik gaśnie jest to szczególnie niebezpieczne, kiedy podczas jazdy droga jednojezdniową chciałbym szybko skręcić w lewo (ale wcześniej wysprzęglić i wrzucić drugi bieg) żeby zdążyć przed nadjeżdżającymi samochodami ostatnio właśnie w taki sposób zablokowałem auta jadące z przeciwka, bo właśnie w tym momencie zgasł silnik przyznaje że do serwisu wybieram się w poniedziałek lub wtorek a ja również nie należę do zwolenników wymiany softu, wiec zostałem przy starym oprogramowaniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...