Skocz do zawartości

mlb

Użytkownik
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    gdzieś obok Wwy
  • Auto
    Forek XT MY16, Forek S-Turbo MY02, Impreza 1.6 MY96

Osiągnięcia mlb

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. To wszystko prawda... Niestety podczas którejś obowiązkowej wizyty serwisowej nie dopilnowałem i wgrali mi to kastrujące oprogramowanie. Wydawałoby się że w serwisach Subaru powinni pracować nieco inteligentniejsi ludzie i chociażby zapytać czy klient sobie tego życzy - ale jest jak wszędzie - zrobić tak by z zewnątrz nie było widać, wmówić klientowi że jeździ najlepszym autem pod słońcem i wziąć kasę. W efekcie wymiany autem faktycznie jeździ się nieco łatwiej, ale i straciło część swojego sportowego charakteru: teraz przyzwoity moment pojawia się od około 2,5 tys. obrotów, stąd by pociągnąć nie najlżejszego przecież Forka - trzeba kręcić silnik na 3-4 tys, a przy 5 tys. odcina paliwo - więc słabo to wygląda, mamy do dyspozycji tylko około 2tys. obrotów... Coś czuję że wraz z końcem gwarancji skończą się moje wizyty w "autoryzowanych" serwisach - na szczęście są takie które nie robią masówki i naprawdę lubią grzebać się w tych autach. Żadnych power-boxów na ślepo zakładać nie warto: trzeba to zrobić dobrze, na hamowni, dokładnie kontrolując charakterystyki - bo każdy silnik jest jednak nieco inny. Na szczęście są i takie serwisy - o których SIP wolałoby zapomnieć, ale z drugiej strony, wgrywając wykastrowane oprogramowanie - samo napędza im klientów.
  2. Na to wygląda :wink: Są w tym zainstalowane mapy całej Europy, dość dokładne. Automatyczne planowanie trasy nie jest tak dobre jak w TomTom, ale da się przeżyć.
  3. Polecam rozwiązania multimedialne Kenwooda (mam takie, zamontowane od razu przez dealera). Nawigacja+DVD+ ekran dotykowy+Bluetooth+kamera cofania i coś tam jeszcze. Jakość dźwięku dość dobra bez wymiany głośników, trzeba trochę poszperać w ustawieniach i dobrze dostroić (opóźnienia, charakterystyka itp. - tak jak w przyzwoitym kinie domowym). Generalnie mój Forek powyżej 90km/h staje się niezbyt audiofilski, ale jeżdżąc po mieście gra to dobrze, czysto i przestrzennie, również nie odczuwam potrzeby instalacji subwoofera. Wadą jest oczywiście cena, kosztuje to kilka tys. dodatkowo. Ale muszę przyznać że jazda Forkiem nie musi być na siłę wzbogacana muzyką - i bez tego pojawiają się emocje
  4. Witam, mam podobny przebieg ale nie zauważyłem takiego zachowania. Jak używasz sprzęgła przy ruszaniu - miękko i bez gazu, czy raczej bardziej twardo i z lekkim gazem? -- 10 maja 2011, o 19:20 -- No i czy masz stare oprogramowanie, czy nowe.
  5. Dzięki za obszerną odpowiedź - olej jak i koszt wymiany faktycznie nie zabija, można sobie pozwolić na częstsze odświeżenie smarowidła.
  6. Czyli wg tego co piszesz - przy DPF i konieczniości używania C2/C3 - należałoby olej wymieniać częściej? Czy raczej stosować lepsze/wytrzymalsze oleje o większym stopniu ochrony? Przy ostatniej wymianie wlałem olej XF Longlife C2 5w30 (Millers, ACEA C2, A5/B5, API SM/CF) i silnik bardzo sympatycznie pracuje. Jestem ciekaw Twojej opinii.. :roll: Tu jest trochę więcej informacji (mającej niestety wydźwięk dość marketingowy): http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/mille ... glife-5w30
  7. Raczej kierownik wymaga doszkolenia 8) Ludzie kupują dość ciężkie samochody z napędem na cztery koła zupełnie nie rozumiejąc konsekwencji takiej decyzji - a później niosą się lamenty że aż się FHI zlitowało i wypuścili oskalpowane oprogramowanie, pewnie płacząc z żalu nad swoim dziełem. Przyznam że mi też trochę czasu zajęło żeby się z nowym sprzęgłem oswoić i zrozumieć charakterystykę tego auta, ale teraz jeździ mi się bardzo dobrze, a przy ostatniej wizycie serwisowej wyraźnie zaznaczyłem aby NIE wykonywać żadnej aktualizacji oprogramowania - i skrupulatnie tego pilnowałem Silnik od dołu ciągnie jak rasowa 3-litrowa V6, mruczy przyjaźnie - i tak ma pozostać! Co prawda operacja 0-1-2 wymaga trochę wprawy, ale po opanowaniu tej sztuki reszta jest czystą przyjemnością. Wyrazy współczucia dla oskalpowanych
  8. mlb

    Ile na rezerwie

    To w Forku 2.0D jest taka kontrolka? :shock: No popatrz pan...
  9. wlyszkow, przyznaj, używasz motula?... Co do samego testu to nie wskazał na jednoznacznego faworyta więc nie widzę związku -- 14 sty 2011, o 00:56 -- A swoją drogą wyniki są poniekąd logiczne - bo firmy albo inwestują w reklamę albo w technologię, cudów nie ma. Jeździsz Subaru, powinieneś wiedzieć :wink:
  10. Motul tu, motul tam... a zerknijcie sobie na ten test: http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf Mobil1, wlewanego do naszych diesli domyślnie przez polskie serwisy subaru litościwie pominę...
  11. mlb

    diesel 170 KM

    A co to za gazeta? Szukałem jakiejś wiarygodnej wzmianki w sieci i oprócz chiptuningów niewiele się dowiedziałem..
  12. mlb

    ZLOT PLEJAD AD 2010

    wicie rozumicie... a na takie Plejady... to dieslem... i to na gwarancji... da się?
  13. Ulala... korek.... brzmi złowrogo... no w ostateczności jedną rurę możecie nim zatkać... Toż to diesel przecież Chyba mój Forek wyczuł co się święci, bo dzisiaj pomykał nadzwyczaj rączo, jakby przed czymś uciekał
  14. To pewnie dlatego nikt do mnie nie macha Godlikowe świnki od 3 miesięcy wożę w plecaku, ciągle a to brak czasu, a to auto brudne... chyba czas się zmusić. Czas najwyższy.
  15. ta choroba nie tylko postępuje, ale zdecydowanie jest zaraźliwa Historia własna, absolutnie prawdziwa: moja żona zrobiła prawo jazdy niedawno, rok temu, w wieku 33lat, ale gdy mieliśmy Avensis - nie jeździła tym autem. Bała się, nie chciała, mówiła że za duże, wolała autobusem/metrem itp. Myślę obie... no tak... raczej beznadziejny przypadek. Wstyd, no ale skoro ma to pozostać w rodzinie to niech już będzie... :| Ostatnio nasza sytuacja się nieco zmieniła, wyprowadzka poza miasto, potrzebne są dwa samochody. Ja, świeży posiadacz Forka ropochoda pomyślałem sobie... nie ma rady - albo teraz albo nigdy. Kupiłem 14-letnią dość zadbaną klasyczną Imprezę 1.6 i oznajmiłem małżonce: to jest auto do nauki. Nieduże, przeciętna moc, dość bezpieczne ( ), w sam raz na zaśnieżone drogi. I wiecie co się stało po 2 miesiącach...? Żona teraz suszy mi głowę jak tu zwiększyć moc tej Imprezy i ciągle narzeka że ci nasi polscy kierowcy to straszne ślamazary... a dźwięk innego boksera na drodze rozpoznaje oczywiście bezbłędnie Dzieci też to dotknęło: nasza 10-letnia córka uwielbia jazdę Imprezą (na tylnym siedzeniu oczywiście)... Za to młodszy syn - Foresterem (na szczęście jakieś wsparcie pozostało... :wink: ) tym oto zrządzeniem losu w świńskim biznesie ugrzązłem... i dobrze mi w tym bagienku 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...