Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Dzień Dobry Wszystkim!

 

Od kilnastu dobrych dni czytam w wolnej chwili forum Subaru. I wiele sobie "rozjaśniłem", gdy zaczynałem byłem zainteresowany Foresterem 2.0D, jednak w miarę upływu czasu i dużo większej znajomości innych modeli, moje zaintersowanie przesunęło się w kierunku Outbacka. Co jest za pewne wynkiem wczytania się w Wasze wpisy (aktulanie jestem gdzieś na 50 stronie, jesień 2011) oraz wizyty w warszawskim salonie.

 

Ponieważ do decyzji dojrzałem więc postanowiłem się ujawnić/przywitać ;).

 

Mam nadzieję do lata 2013 znaleźć własnego OBK 2.0D, więc gdybyście słyszeli o dobrym ezgemplażu z lat 2009/2011, to proszę o informację.

 

pozdrawiam

M.

Edytowane przez mik99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry Wszystkim!

 

Od kilnastu dobrych dni czytam w wolnej chwili forum Subaru. I wiele sobie "rozjaśniłem", gdy zaczynałem byłem zainteresowany Foresterem 2.0D, jednak w miarę upływu czasu i dużo większej znajomości innych modeli, moje zaintersowanie przesunęło się w kierunku Outbacka. Co jest za pewne wynkiem wczytania się w Wasze wpisy (aktulanie jestem gdzieś na 50 stronie, jesień 2011) oraz wizyty w warszawskim salonie.

 

Ponieważ do decyzji dojrzałem więc postanowiłem się ujawnić/przywitać ;).

 

Mam nadzieję do lata 2013 znaleźć własnego OBK 2.0D, więc gdybyście słyszeli o dobrym ezgemplażu z lat 2009/2011, to proszę o informację.

 

pozdrawiam

M.

Hej:)

Poszukaj moim skromnym zdaniem egzemplarza demo 2012, styczeń/luty większość dealerów wystawia demówki.

A z innej beczki, to właśnie stuknęło mi 10.500km przebiegu, OTB Diesel 2012, kupiony w czerwcu zeszłego roku,

w związku z tym:

-jak na razie nie dostrzegam w moim egzemplarzu żadnych problemów poruszanych w tym wątku (odpukać w niemalowane:)

-sprzęgło ok:) w sensie obsługi trochę specyficzne ale to pewnie wrażenie subiektywne po przesiadce z Forestera benzyny

-DPF, może za wcześnie o tym pisać ale mimo jazdy gł. miasto żadna lampka nie sygnalizuje problemów

-wymiana oleju na Millers 5W30 C3 po 4tys. km, po 9tys. km dolewka 300-400 ml

-Webasto nie instalowałem, parkuję pod domem i daje radę, dogrzewa się po 4-5km przy -10stopniach na zewnątrz

-brak poszarpywania z rana przy ruszaniu

-spalanie 7,4 miasto, 6,0-6,2 l/100km przy prędkości przelotowej 100-120km/h

-po zatankowaniu na Orlenie, BP, Shell, Statoil, pozostałem przy paliwie Statoil, subiektywnie silnik pracuje najciszej i równomiernie

-brak falowania obrotów w niskim ich zakresie

Reszta wyjdzie w praniu, choć mam nadzieję że nie...

Poza drobiazgami typu aluminiowe listwy kokpitu bardzo delikatne i wrażliwe na zarysowania, krótki dywanik po stronie kierowcy powodujący,że śnieg spada na wykładzinę podłogi powodując jej namakanie, jest to auto skrojone na mój wzrost i oczekiwania :)

Marek

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Matrix,

 

jednak planuję zakup wiosną raczej i raczej nikłe szanse na skorzystanie w tej opcji, a nawiasem mówiąc, gdybym dziś startował to w salonie przed świętami na Outbacka 2.0D w konfiguracji Active z okenm dachowym w szarej perle z Nokianami extra bez żadnych negocjacji uzyskałem 124'300pln, a oferta post demo jest na poziomie 122'000 do 126'000 w zależności do salonu wersji wyposażenia... genaralnie szkoda, bo już bym na narty nawet teraz pojechał.

Edytowane przez mik99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Matrix,

 

jednak planuję zakup wiosną raczej i raczej nikłe szanse na skorzystanie w tej opcji, a nawiasem mówiąc, gdybym dziś startował to w salonie przed świętami na Outbacka 2.0D w konfiguracji Active z okenm dachowym w szarej perle z Nokianami extra bez żadnych negocjacji uzyskałem 124'300pln, a oferta post demo jest na poziomie 122'000 do 126'000 w zależności do salonu wersji wyposażenia... genaralnie szkoda, bo już bym na narty nawet teraz pojechał.

Ok :) wiosną modele demo OTB będą jeszcze tańsze, ja bym raczej tak celował, czasem warto ponegocjować, może z ceny dużo nie zjadą ale coś w gratisach dodadzą. I masz gwarancję. Ja czekałem i wałkowałem temat pół roku ale... będzie Pan zadowolony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Matrix,

 

jednak planuję zakup wiosną raczej i raczej nikłe szanse na skorzystanie w tej opcji, a nawiasem mówiąc, gdybym dziś startował to w salonie przed świętami na Outbacka 2.0D w konfiguracji Active z okenm dachowym w szarej perle z Nokianami extra bez żadnych negocjacji uzyskałem 124'300pln, a oferta post demo jest na poziomie 122'000 do 126'000 w zależności do salonu wersji wyposażenia... genaralnie szkoda, bo już bym na narty nawet teraz pojechał.

Ok :) wiosną modele demo OTB będą jeszcze tańsze, ja bym raczej tak celował, czasem warto ponegocjować, może z ceny dużo nie zjadą ale coś w gratisach dodadzą. I masz gwarancję. Ja czekałem i wałkowałem temat pół roku ale... będzie Pan zadowolony ;)

 

Dobrze, więc podziel się, proszę informacją: co i za ile pozyskałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Matrix,

 

jednak planuję zakup wiosną raczej i raczej nikłe szanse na skorzystanie w tej opcji, a nawiasem mówiąc, gdybym dziś startował to w salonie przed świętami na Outbacka 2.0D w konfiguracji Active z okenm dachowym w szarej perle z Nokianami extra bez żadnych negocjacji uzyskałem 124'300pln, a oferta post demo jest na poziomie 122'000 do 126'000 w zależności do salonu wersji wyposażenia... genaralnie szkoda, bo już bym na narty nawet teraz pojechał.

Ok :) wiosną modele demo OTB będą jeszcze tańsze, ja bym raczej tak celował, czasem warto ponegocjować, może z ceny dużo nie zjadą ale coś w gratisach dodadzą. I masz gwarancję. Ja czekałem i wałkowałem temat pół roku ale... będzie Pan zadowolony ;)

 

Dobrze, więc podziel się, proszę informacją: co i za ile pozyskałeś?

W przypadku Outbacka to był rabat, ale wcześniej przy foresterze dostałem dodatkowo dywaniki welurowe, autoalarm z montażem, komplet kół na zimę (fele Tomassona + Nokiany) oraz hak z montażem obydwa samochody jednak brałem jako nowe w salonie.

Edytowane przez martrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze moje własne spostrzeżenia dla osób rozważających nabycie obecnego modelu Outbacka w dieslu. Jeżdżę moim od połowy 2010 roku. Byłem niedawno na przeglądzie po 45kkm. Nic się nie dzieje. Nie dolewałem oleju, sprzęgło nie daje objawów nadmiernego zużycia, wtryski są czyste, DPF zapełniony w 1%. Około 80% przebiegu to dynamiczna jazda miejska. Pewnie dlatego wymieniono mi przednie klocki, ale podejrzewam, że Outbackom jeżdżącym głównie w trasie mogłyby posłużyć dużo dłużej. Wcześniej padły przednie żarówki i przetarła się nakładka na pedał gazu. W sumie niewiele. Z uwagi na sposób użytkowania postanowiłem zmieniać olej co 7500kkm (głównie AFL) Tankowałem na różnych stacjach, ale najczęściej na rodzimych sieciówkach. Przeważnie dolewałem dodatek do diesla.

 

Jeśli chodzi o adaptacje do sprzęgła to przebiegła dość szybko, bo nowiutkim samochodem udaliśmy się w góry, gdzie po dwóch przypaleniach przy ruszaniu pod górę wyczaiłem o co chodzi. Wbrew stereotypom w tym zakresie, moja żona załapała od razu, bazując jedynie na moich doświadczeniach.

 

Oczywiście mam pewne zastrzeżenia do trwałości stalowego i srebrnego koloru na wewnętrznych plastikach i dużo większe do systemu audio (zwłaszcza "głośników", których nie zdzierżyłem i modułu radiowego w jednostce centralnej), no ale to pewnie kwestia indywidualnej oceny. Outback to bardzo uniwersalny samochód. Świetnie sprawdza się jako auto rodzinne i rekreacyjne, a w razie potrzeby może też być substytutem terenówki, limuzyny lub dostawczaka. Polecam.

Edytowane przez rosomak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaka dawka pozytywnych wrażeń jest dobrą odmianą w odniesieniu do treści, jakie czytam na innych wątkach tego forum.

 

Ja tam się cieszę, że nie czytałem forum za dużo przed kupnem OBK-a -- jeszcze bym się zniechęcił ;) ;)

A poważniej to każdy szuka w samochodach czegoś innego, w moim odczuciu autorzy we wspomnianych przez Ciebie "innych wątkach" (zwłaszcza http://www.forum.sub...-reszta-swiata/ i ostatnie strony http://www.forum.sub...00km-400nm-cvt/) szukają tylko/głównie emocji (z przyspieszenia, trzymania w zakręcie, liczby koni pod nogą itp.).

 

Ja też bym chciał kierować się tylko emocjami, ale dlatego że nie mam 2 lub więcej aut, to od auta potrzebuję czegoś więcej/innego, tj.

  1. prześwit większy niż standardowy -- czasm lubię wjechać gdzieś gdzie prowadzi tylko kiepska szutrowa droga (np. "ukryte" winnice we Włoszech :) ) albo zaśnieżona więcej niż standardowo
  2. napęd 4x4 -- przed zakupem myślałem że potrzebuję 4x4 (i to niekoniecznie SAWD) tylko przy wyjazdach na narty, do tych "winnic", do których droga szutrowa jest dodatkowo stroma, no i w razie awaryjnej sytuacji na śliskiej nawierzchni. Ale jak już mam SAWD na co dzień, to ma swoje zalety także w mieście, np. przyspieszanie w ciasnym zakręcie z FWD nie było takie fajne (zwłaszcza na ślimaku pod górę) i uwaga, uwaga.. ułatwia wtaczanie się na krawężniki :D
  3. dużo przestrzeni w środku (także z tyłu) i duży bagażnik -- nie wyobrazam sobie przesiadki do auta "o klasę wyżej", ale z mniejszą ilością miejsca w środku a tak to niestety wyglądało w większości aut jakimi się przejechałem (np. jakże przyjemna dla oka Mazda CX-5 czy wydawałoby się ogromny Outlander mają sporo mniej miejsca w środku niż moje poprzednie auto). OBK/Legacy wypadają tu bardzo dobrze.
  4. satysfakcjonującego komfortu podróży przy prędkościach autostradowych -- tutaj Misiek Outlander ze swoimi lusterkami-wiatrołapami odpada w przedbiegach :)
  5. wystarczającej dynamiki -- to jest bardzo subiektywne, koniecznie trzeba się samemu przejechać kandydatami
  6. jakichśtam dupereli z wyposażenia, które się przydają
  7. ceny, która nie jest w kosmosie -- żegnajcie marki premium :)

Bazując na powyższych plus oczywiście emocje (od dawna chciałem jeździć Subaru) wyszło, że OBK to idealne auto dla mnie. :)

Po kalkulacjach ekonomicznych wyszło, że jak OBK to diesel, chociaż trochę szkoda mi było automatu (tak, wiem że niedługo będą diesle z CVT :P )

 

Powodzenia w wyborze auta i pamiętaj, że to Ty będziesz nim jeździł -- powinno pasować Tobie, a nie koleżankom/kolegom z forum :mrgreen:

 

-Serwer

Edytowane przez serweryn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaka dawka pozytywnych wrażeń jest dobrą odmianą w odniesieniu do treści, jakie czytam na innych wątkach tego forum.

 

Na negatywne opinie trzeba patrzeć z dystansem (i w drugą stronę oczywiście też) ;) Każde, bez wyjątku, auto ma swoje zalety i wady - rzecz w tym aby dobrać odpowiednią "mieszankę" dla siebie. Ja z Outbacka jestem bardzo zadowolony - to fantastyczne auto, które sprawia olbrzymią frajdę z jazdy ;)

 

Jeżeli chodzi o wersję wyposażenia to optymalna jest Active (najlepiej z dachem). Co prawda nie ma w niej skórzanej tapicerki, ale to nie problem - fotele można obszyć skórą, wygląda to nawet lepiej niż fabrycznie i możesz dobrać sobie kolor jaki chcesz np. czerwony :P Jak dobrze ponegocjujesz to dealer zaoferuje Ci obszycie gratis. Jedyny potencjalny minus to brak nawigacji, ale poza tym nowe radio, które jest montowane w Trend/Active daje radę - ma obsługę mp3, kolorowy ekran, kamerę cofania, Bluetooth, złacze USB itd. Strata nie jest przy tym taka duża bo fabryczna nawigacja czterech liter nie urywa (choć nie jest też taka beznadziejna jak możesz przeczytać w niektórych wątkach). W każdym bądź razie zawsze jeżeli odczuwałbyś brak navi zawsze możesz posiłkować się smartfonem, albo wymienić fabryczne radio na dedykowaną, alternatywną navi (koszt około 3000 zł).

 

Kolor to rzecz gustu, choć dla mnie osobiście z palety proponowanej przez Subaru w Outbacku odpowiada tylko Graphite Grey, z tego co widzę po innych Outbackach poruszających się po na naszych drogach, nie jestem w tych preferencjach odosobniony ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolorowy ekran i kamera cofania w rocznikach MY09 - MY11 była dostępna tylko w najwyższej wersji Comfort Navi.

Złącze USB jest w nowych wersjach ? Jesteś pewien? W specyfikacji tego nie ma. Obszycie foteli skórą w OBK kosztuje ok. 7.000 złotych i wątpię żeby znalazł się diler, który zaproponuje to gratis do nowego fabrycznie auta.Może do demo... Sieć dilerska w SIP jest bardzo "zdyscyplinowana" i trzyma ceny więc na rabaty rzędu XX % był nie liczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jaki masz poziom wyposażenia?

Mój był kupiony za granicą jako wersja UA, czyli po naszemu comfort bez szyberdachu. Różnice między wersjami są w sumie nieduże.

2. Na który kolor się zdecydowałeś?

Myślałem o grafitowym albo srebrnym, ale ostatecznie wybrałem szałwiowy (sage green), mieszankę zieleni i z niebieskim i srebrnym. Taki mogłem mieć od ręki i koniec końców jestem bardzo zadowolony. Kolor to kwestia gustu, więc najlepiej zobacz co jeździ po ulicach i stoi w salonach. Możesz też poszukać zdjęć w sieci, np. w ogłoszeniach sprzedaży. Zresztą własny samochód ogląda się głównie od środka. Czytając ten wątek odniosłem wrażenie, że na odpryski lakieru częściej skarżą się posiadacze Outbacków z lakierem perłowym niż metalicznym, ale czy to tylko przypadek czy prawidłowość, nie wiem.

Generalnie polecam przeczytanie tego wątku, ponieważ piszą tu osoby, które rzeczywiście jeżdżą Outbackami. Pomoże to w podjęciu świadomej decyzji odnośnie zakupu. Będziesz wiedział co może Ci się przytrafić, ale pamiętaj, że równie dobrze możesz nie mieć z samochodem żadnych problemów, tak jak piszący te słowa i iluś innych użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolorowy ekran i kamera cofania w rocznikach MY09 - MY11 była dostępna tylko w najwyższej wersji Comfort Navi.

Złącze USB jest w nowych wersjach ? Jesteś pewien? W specyfikacji tego nie ma. Obszycie foteli skórą w OBK kosztuje ok. 7.000 złotych i wątpię żeby znalazł się diler, który zaproponuje to gratis do nowego fabrycznie auta.Może do demo...

 

Zgadza się, ale zdaje się, że zeszliśmy z roczników 2009-2011 do bieżącej oferty i aut demo ;) Co do USB to jestem pewien - faktycznie nie jest to wyraźnie odnotowane w cenniku, ale tak jest, że paradoksalnie właśnie w niższych specyfikacjach (Trend, Active) to złącze jest dostępne w standardzie, a w wyższych trzeba dokładać media huba za miliard pieniędzy...

 

Koszt obszycia skórą zależy od firmą z którą współpracuje lokalny dealer. Zdaje się, że tylko w przypadku XV teoretycznie powinno to być robione w łódzkim Tapcar, w przypadku innych modeli dealerzy mają chyba wolną rękę. W każdym bądź razie w praktyce tak jest. Z tego co pamiętam we Wrocławiu koszt obszycia wynosił bodaj 5.500 zł, ale głowy nie dam. Co do gratisów to oczywiście łatwo nie jest, ale też wcale nie jest tak, że dealerzy są tacy nieugięci - zresztą przy cenie nominalnej za Active z dachem na poziomie 146 tys. (wg aktualnego kursu), koszt skóry to niespełna 4%. Poza tym mik99 pisał, że przed Świętami bez żadnych negocjacji dostał cenę 124 tys. za Active z dachem + zimówki.

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że przed Świętami bez żadnych negocjacji dostał cenę 124 tys. za Active z dachem + zimówki.

 

można przypuszczać , że to likwidacja firmy ?..albo demo z przebiegiem bo......sprzedaje taniej niz kupuje :rolleyes:

 

tylko w Polsce takie cuda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Rosomak,

dziękuję za informację zwrotną:

 

1. Jaki masz poziom wyposażenia?

Mój był kupiony za granicą jako wersja UA, czyli po naszemu comfort bez szyberdachu. Różnice między wersjami są w sumie nieduże.

 

ok. rozumiem.

 

2. Na który kolor się zdecydowałeś?

Myślałem o grafitowym albo srebrnym, ale ostatecznie wybrałem szałwiowy (sage green), mieszankę zieleni i z niebieskim i srebrnym. Taki mogłem mieć od ręki i koniec końców jestem bardzo zadowolony. Kolor to kwestia gustu, więc najlepiej zobacz co jeździ po ulicach i stoi w salonach. Możesz też poszukać zdjęć w sieci, np. w ogłoszeniach sprzedaży. Zresztą własny samochód ogląda się głównie od środka. Czytając ten wątek odniosłem wrażenie, że na odpryski lakieru częściej skarżą się posiadacze Outbacków z lakierem perłowym niż metalicznym, ale czy to tylko przypadek czy prawidłowość, nie wiem.

Generalnie polecam przeczytanie tego wątku, ponieważ piszą tu osoby, które rzeczywiście jeżdżą Outbackami. Pomoże to w podjęciu świadomej decyzji odnośnie zakupu. Będziesz wiedział co może Ci się przytrafić, ale pamiętaj, że równie dobrze możesz nie mieć z samochodem żadnych problemów, tak jak piszący te słowa i iluś innych użytkowników.

 

Mnie również podoba się Outback w graficie jest ciemny i mam nadzieję, że nie rysuje się tak bardzo jak czarny " crystal blak", czy "galaxy blue". Pewnie, że kolorem się nie jeździ, ale lubię gdy auto jest czyste, a przynajmiej na takie wygląda . Praktycznie było by szukać srebrnego i beżowego. Jednak najbardziej efektownie wyglądać musi w "camelia red"...nie widziałem na żywo, tyle co zdjęcia.

 

Wątek faktycznie obfituje w wiele emocji niepotrzebnych, ale też cennych informacji.

Powoli dochodzę do końca...

 

M.

 

 

2. Dobry Wieczór Panie Andrzeju, Krogulec, Adam12

 

cenę, jaką podałem spisałem z oferty jaką uzyskałem w salonie przed świętami.

Dziś chcąc upewnić się, bo zasialiście niepokój, po sprawdzeniu u źrodła:

  • SUBARU OUTBACK w wersji Active (bez okna) za 124'300 zł brutto, ale NOWY (czyt. nie używany).+ opony zimowe marki NOKIAN extra gwarantowane, odbiór nawet w styczniu rok prod. 2012.

Tak to wygłada, niestety ja używanego szukam.

 

 

3. Serwer

 

Ja tam się cieszę, że nie czytałem forum za dużo przed kupnem OBK-a -- jeszcze bym się zniechęcił ;) ;)

A poważniej to każdy szuka w samochodach czegoś innego..

 

U mnie zaczeło się od Forestera, jednak postanowiłem bliżej przyjrzeć też innym modelom, bo forester może być przyciasny dla rodziny 2+3... Zaczynałem czytać, potem się wciągnąłem, ale nie żałuję, bo jestem świadomy.

 

Ja też bym chciał kierować się tylko emocjami, ale dlatego że nie mam 2 lub więcej aut, to od auta potrzebuję czegoś więcej/innego, tj.

  • prześwit większy niż standardowy -- czasm lubię wjechać gdzieś gdzie prowadzi tylko kiepska szutrowa droga (np. "ukryte" winnice we Włoszech :) ) albo zaśnieżona więcej niż standardowo
  • napęd 4x4 -- przed zakupem myślałem że potrzebuję 4x4 (i to niekoniecznie SAWD) tylko przy wyjazdach na narty, do tych "winnic", do których droga szutrowa jest dodatkowo stroma, no i w razie awaryjnej sytuacji na śliskiej nawierzchni. Ale jak już mam SAWD na co dzień, to ma swoje zalety także w mieście, np. przyspieszanie w ciasnym zakręcie z FWD nie było takie fajne (zwłaszcza na ślimaku pod górę) i uwaga, uwaga.. ułatwia wtaczanie się na krawężniki :D
  • dużo przestrzeni w środku (także z tyłu) i duży bagażnik -- nie wyobrazam sobie przesiadki do auta "o klasę wyżej", ale z mniejszą ilością miejsca w środku a tak to niestety wyglądało w większości aut jakimi się przejechałem (np. jakże przyjemna dla oka Mazda CX-5 czy wydawałoby się ogromny Outlander mają sporo mniej miejsca w środku niż moje poprzednie auto). OBK/Legacy wypadają tu bardzo dobrze.
  • satysfakcjonującego komfortu podróży przy prędkościach autostradowych -- tutaj Misiek Outlander ze swoimi lusterkami-wiatrołapami odpada w przedbiegach :)
  • wystarczającej dynamiki -- to jest bardzo subiektywne, koniecznie trzeba się samemu przejechać kandydatami
  • jakichśtam dupereli z wyposażenia, które się przydają
  • ceny, która nie jest w kosmosie -- żegnajcie marki premium :)

Bazując na powyższych plus oczywiście emocje (od dawna chciałem jeździć Subaru) wyszło, że OBK to idealne auto dla mnie. :)

Po kalkulacjach ekonomicznych wyszło, że jak OBK to diesel, chociaż trochę szkoda mi było automatu (tak, wiem że niedługo będą diesle z CVT :P )

 

Powodzenia w wyborze auta i pamiętaj, że to Ty będziesz nim jeździł -- powinno pasować Tobie, a nie koleżankom/kolegom z forum :mrgreen:

 

-Serwer

 

Zgadzam się w pełni.

 

DZIĘKUJĘ

Edytowane przez mik99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) .

 

można przypuszczać , że to likwidacja firmy ?..albo demo z przebiegiem bo......sprzedaje taniej niz kupuje

A może jakiś broker spoza SIP ?

 

po sprawdzeniu u źrodła: SUBARU OUTBACK w wersji Active (bez okna)

 

Może nie jest to najważniejsze ale z tego co mi wiadomo "Activ bez okna" to nie jest żaden Activ tylko niższa wersja (przynajmniej jeszcze w zeszłym roku) określana RA (jesli dobrze zapamiętałem).

 

Activ to Activ, czyli zawsze z oknem B) , a przynajmniej tak było kiedy ja kupowałem swojego Outbacka.

Ja bez okna bym nie kupił, bo lubię ten wynalazek zdecydowanie bardziej od klimy - właśnie dlatego musiał być (droższy o ponad 1000 EUR od RA) Activ.

 

Pozdrawiam :) . Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć OUTBACK,

 

mam cennik przed sobą, w poziomie Active "stoi" cena z oknem i bez (tańsza o 1000 euro), SERIO. Wcześniej tj. wyżej jest wersja Trend.

 

M.

 

Czyli widać, że zmieniły się poziomy wyposażenia poszczególnych wersji pomiędzy kompletacją dla MY'11 i MY'12.

W takm razie może tylko uzupełniająco dodam, że kiedy kupowałem swojego Activa, to od wersji Comfort dziliła mnie skóra i pamięć fotela kierowcy.

 

Pozdrówka, Piotr

 

PS: Też mam cennik - w wersji papierowej - zostawiłem sobie na pamiątkę zakupu OBK :P ... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć OUTBACK,

 

mam cennik przed sobą, w poziomie Active "stoi" cena z oknem i bez (tańsza o 1000 euro), SERIO. Wcześniej tj. wyżej jest wersja Trend.

 

M.

 

Czyli widać, że zmieniły się poziomy wyposażenia poszczególnych wersji pomiędzy kompletacją dla MY'11 i MY'12.

W takm razie może tylko uzupełniająco dodam, że kiedy kupowałem swojego Activa, to od wersji Comfort dziliła mnie skóra i pamięć fotela kierowcy.

 

Pozdrówka, Piotr

 

PS: Też mam cennik - w wersji papierowej - zostawiłem sobie na pamiątkę zakupu OBK :P ... .

Hmmm... Ja też mam ACTIVE, MY10 (zakup XI'2010) , z dziurą w dachu, i o ile pamiętam to wersji ACTIVE bez tej dziury nie było (przynajmniej wtedy) :) Była niższa wersja bez tego luksusu, a od wyższej dzieliły mnie skóra, pamięć fotela i NAVI.

A jako że bez tych dodatków da się żyć (a wręcz mam wrażenie że wydatek na fabryczną NAVI byłby jednym z mniej sensownych jakie w życiu popełniłem) to nie żałuję decyzji.

Edytowane przez MForbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...