Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

zużywa się szybciej jak odpalasz bardzo zimny i nie rozgrzewasz do końca. plus kiepski olej. W innym przypadku nie będzie stresu.

no to u mnie raczej nie ma problemu, bo minimalna trasa to 35 km, a silnik dogrzewany grzałeczką :lol: (nie mylić z gorzałeczką :P )

olej to oczywiście Motul :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Xanadu, konsultowałeś montaż grzałki z dealerem?

Mi nie jednoznacznie,ale dali do zrozumienia,że w razie problemów,gwarancja out "

 

 

Wydaje mi się, że musieliby udowodnić, że montaż grzałki miał wpływ na ewentualnie jakąś awarię , a to chyba mało prawdopodobne. No chyba, że ktoś zapomniałby wlać płyn po montażu.

Ja się nie pytałem, tylko zamontowałem.Poza tym można zawsze wyjąć i wkręcić korek na swoje miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jaja doslownie...

mam grzalke kupianą... na stronie defy byl warsztat polecany przez nich w moim miescie

dzwonie... macie doswiadczenie w montazu grzalek defy? - NIE MONTOWALISMY JESZCZE ALE MAMY W OFERCIE.

a zamontujecie? - W JAKIM AUCIE?

subaru. - Aaaaaa TO NIE! :roll:

dziekuje do widzenia!

 

szczerze mowiac jak mi powiedzial ze nie montowalismy to juz od razu odpuscilem, ale dla zasady pociagnałem temat..

 

wiec zostal serwis OLSZTYN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż jest bardzo prosty , tylko trochę utrudnione dojście. Należy tylko zdjąć osłonę silnika od dołu, spuścić płyn, wykręcić korek ( pokazane miejsce na zdjęciu w instrukcji) i w to miejsce wkręcić grzałkę.

Gniazdko kabla zamontowałem na środkowym plastiku pod tablicą rejestracyjną ( praktycznie nie widoczne a dostęp wygodny). Każdy mechanik powinien sobie dać z tym radę tylko może trzeba będzie poświęcić stary klucz i go wygiąć - do dokręcenia grzałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdze teraz passatem 2 TDI blucostam i sprawdzilem kiedy zaczyna leciec cieple powietrze z nawiawu i powiem szczerze nie widze roznicy mniej wiecej na tym samy skrzyzowaniu przed wjazdem na Autobahne :D

no w -30 nie testowalem bo u nas max -7 .... i bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzynka 5 zlotyszy + 20l/100 no nie mow ze twoj to ekonomia

 

Ale tu gdzie mieszkam benka jest tansza od ropki :mrgreen::P I nie ma problemu z ogrzewaniem :wink:

 

 

 

przed chwila pisales ze jeździsz przy -30 a teraz ze nie ma problemu z ogrzewanie.

Proponuje zajac glos na innym temacie ale nie w temacie zimna w OTB 2,0d skoro masz 3,6R

Jak zwykle najlepiej wiedza ci co maja albo VW, albo nie ten model albo Jeep 2,7 crd.

Czemu zabieracie glos jak albo nie macie OTB 2,0 d 2010 albo jeszcze nie mieliscie okazji jezdzic w ,-15 st

 

to jest watek

 

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.

 

Forum sluzy do wymiany pogladow w tym wypadku dot. 2,0 d 2010

 

Moje argumenty tak jak Tommo sie skonczyly,

 

bajo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

prawidłowo działający termostat otwiera się (włącza duży obieg) w temp.ok. 82...88 stopni C.Pełne otwarcie jest przy 95.

Wystarczy sprawdzić czy jeden z przewodów idący do chłodnicy (ten co wchodzi w dolną część chłodnicy),nie nagrzewa się przed uzyskaniem tejże temp. przez silnik.Fajnie się to sprawdza termometrem na podczerwień,szczególnie jak jest utrudniony dostęp.

A powiedz jak to robisz w czasie jazdy?

 

-- Cz gru 16, 2010 6:44 pm --

 

benzynka 5 zlotyszy + 20l/100 no nie mow ze twoj to ekonomia

 

Ale tu gdzie mieszkam benka jest tansza od ropki :mrgreen::P I nie ma problemu z ogrzewaniem :wink:

 

20 litrow na setke? :?: :?:

 

-- Cz gru 16, 2010 6:46 pm --

 

o kondycje silnika,który nie dogrzany zużywa się znacznie szybciej.

co to znaczy? o ile szybciej?

 

 

Pisalem o testach Volvo..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila pisales ze jeździsz przy -30 a teraz ze nie ma problemu z ogrzewanie.

No i pokaz mi teraz gdzie ja tak napisalem :roll:

Czytaj ze zrozumieniam :wink:

 

Cytowalem kolege, ktory sie tu wypowiadal i jezdzi OBK dieslem... :wink:

 

Co za roznica czym ja jezdze - uwazam za niedorzecznosc wkladac jakis filc do nowego samochodu za spora kase i tyle :wink:

To musi byc jakas usterka techniczna - niewierze ze to ma tak byc...

 

Mialem w zyciu wlasnych 12 aut i to roznych marek - zrobilem nimi lacznie grubo ponad 2 mln km - nie liczac aut sluzbowych i niespotkalem sie z czyms takim aby jadac juz rozgrzanym samochodem nagle przestalo leciec cieple powietrze bez wyraznej usterki technicznej... :mrgreen:

 

Dla mnie mozesz sobie naprawiac auto za pomoca drutu i dykty - twoj samochod :lol:

 

-- Cz gru 16, 2010 9:56 pm --

 

20 litrow na setke?

 

 

A niech pali i 25... Co za roznica :?:

 

Niektorzy juz tak maja, ze musza sie cieszyc jak ktos ma gorzej w ich mniemaniu :mrgreen:

 

Moj obecny diesel pali mi w Londynie 18/100 km ropy i tez jest good :P

 

-- Cz gru 16, 2010 10:03 pm --

 

to jeszcze się pochwal,ile płacisz za ubezpieczenie

 

 

mam 4 znizki - 600 funtow na rok - full comprehensive, a co?

 

Nawet w Polsce od pojemnosci 2,2L stawki sie zrownuja jesli chodzi o OC a AC to i tak od wartosci i grupy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam za niedorzecznosc wkladac jakis filc do nowego samochodu za spora kase i tyle :wink:

tak samo wymieniać syfniaste głośniki,wgrywać downgragowy program,zmieniać denne geolandery...

niespotkalem sie z czyms takim aby jadac juz rozgrzanym samochodem nagle przestalo leciec cieple powietrze bez wyraznej usterki technicznej... :mrgreen:

nikt o takiej sytuacji nie pisał więc:

Czytaj ze zrozumieniam :wink:

 

Niektorzy juz tak maja, ze musza sie cieszyc jak ktos ma gorzej w ich mniemaniu :mrgreen:

 

to przypomnę Ci kto pierszy zaczął się cieszyć:

Dobrze ze kupilem 3,6 bene coraz bardziej jestem przekonany o slusznosci wyboru :wink: Tymbardziej ze ropka drozeje, oj drozeje - hehehe... :wink:

 

Nawet w Polsce od pojemnosci 2,2L stawki sie zrownuja jesli chodzi o OC a AC to i tak od wartosci i grupy...

 

diesel ma dwa litry....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesel ma dwa litry....

 

200 pln mniej :wink:

 

-- Pt gru 17, 2010 10:25 am --

 

nikt o takiej sytuacji nie pisał więc:

 

 

Jak to nie :roll: Kilka postow wczesniej pisal ktos ze jadac z predkosciami powyzej 100 km/h rece mu marzna na kierze...

Jesli to chodzi o to, ze ten silnik sie po prostu wolno rozgrzewa, ale jak juz sie rozgrzeje to trzyma temperature i jest juz cieplo w srodku - to ok, zwracam honor - masz racje ze trza sobie jakos pomoc... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja to bym sie chcial dowiedziec troche detali od tych co tak strasznie marzna w Outbacku?

Na poczatek, jaka byla poprzednia maszyna i czy w niej bylo komfortowo przy -20C.

 

Pytam, bo cos mi sie wydaje ze zwyczajnie komus sen o Outbacu sie nie spelnia i dlatego te problemy.

No, jesli naprawde termostat jest sprawny i nie mamy doczynienia z cudem techniki podobnym do piecykow firmy

Junkers. (Firma Junkers osiagnela technologie dajaca sprawnosc ponad 100%)

 

Pragne tez przypomniec o paru sprawach szalenie istotnych przy podrozowaniu samochodem zima.

Jazada bez okryc wierzchnich bo ogrzewanie dobrze dziala konczy sie tragicznie w czasie wypadku.

 

Kiedy utkniesz w zaspie i grzejesz silnik czekajac na pomoc, pamietaj o odgarnianiu sniegu z okolic wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrej klasy piec kondensacyjny ma sprawność 108% ponieważ wylotowe spaliny dogrzewają wodę w obiegu pieca.

nie tylko Junkers robi takie cuda.

 

wracając do tematu samochodowego prowadzenie samochodu nago może być bardzo przyjemnie. :mrgreen:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos oszukal fizyke....? Sprawnosc ponad 100% - niemozliwe do osiagniecia, gra slow marketingowcow. Ale to OT.

No wedlug mnie grzanie w outbacku jest kiepskie w porownaniu z moja stara i mala Ibiza. I to pod wzgledem ogrzewania kabiny, lusterek i szyb. No ale ja to sobie tlumacze 'kubatura' auta. Ogrzewanie foteli to mialem wczesniej w Skodzie Favorit i dzialalo tam calkiem przyzwoicie, w OBK tez na to ostatnie nie narzekam.

 

-- Pt gru 17, 2010 8:59 pm --

 

Wszyscy tak krytykuja te seryjne gumy, a ja sobie postanowilem pierwsza zime na nich przechulac i nie narzekam. No na poczatku zdziwilem sie dwa razy jak mi chcial na rondzie tylem do przodu pojechac, ale to raczej moj brak wprawy niz wina auta/opon. Teraz juz smigam jak burza i doceniam to co kupilem. Sprzeglo ani razu nie zasmierdzialo, a autko juz kilka razy przecieralo szlak sasiadom z rana przy zawianych polnych drogach (30-50 cm sniegu)...... A najwiekszy banan pojawil sie na gebie jak podjezdzalem pod oblodzona gorke na ktorej utknelo w poprzek kilka aut, a ja sobie poboczem prosciutko podjechalem przy delikatnym 'pyrkaniu' kontroli trakcji. Wprawdzie zadko mi sie w przeszlosci zdarzalo miec zimowe problemy, ale teraz to wogole nie wiem, ze takowe moga istniec. Momentami irytuje sie zachowawczym zachowaniem innych, ale szybko do mnie dociera, ze nie kazdy moze sobie pozwolic na taka beztroske w zimowych warunkach. Od taki troche dzieciak ze mnie.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrej klasy piec kondensacyjny ma sprawność 108% ponieważ wylotowe spaliny dogrzewają wodę w obiegu pieca.

nie tylko Junkers robi takie cuda.

 

wracając do tematu samochodowego prowadzenie samochodu nago może być bardzo przyjemnie. :mrgreen:

 

pzdr.

 

Sprawnosc 108% ????? masz racje nazywajac to cudami. A ze cudow nie ma..........

Czyli masz nadwyzke energetyczna 8%? :?:

Otrzymujesz o 8% wiecej energii niz wlozyles :?:

 

Nago prowadzi sie tak samo jak w ubraniu.... :oops:

Ale polecam przecwiczenie sceny/scen z filmu znikajacy punkt, tego pierwszego :mrgreen:

 

-- Pt gru 17, 2010 10:06 pm --

 

Ktos oszukal fizyke....? Sprawnosc ponad 100% - niemozliwe do osiagniecia, gra slow marketingowcow. Ale to OT.

Ja to nazywam nieco mocniej. Robienie wody z muzgu klientom.

 

Opony? A to ciekawe.

W usiech Outbacki sprzedaja na Continentalach.

Wszyscy strasznie na nie psiocza i co w kase zasobniejszy natychmiast wymienia na Yokohame.

Sa wariaci co na Goodyeary..........

 

A tu jest odwrotnie.... Nie rozumiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...