Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

Scooby

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Lista (aktualizowana w miare naplywajacych potwierdzen):

1. GTA3

2. Madja ("Panna GTA3" :wink: )

3. Wielkopolanin

4. Mr. Why

5. Monika

6. Potas

7. BaRy

8. Scooby

 

Termin:

Sobota 23.04

Godzina 20:00

Miejsce: Klub Alibi (ul. Taylora)

 

alibi.jpg

 

 

 

Wiekszosc z was, wielkopolan, juz wie o co chodzi, bo dostala na PW info.

W zwiazku z tym, ze wykazaliscie chec spotkania to z powodu wrodzonego lenistwa postanowilem zalozyc ten temat zamiast pisac do wszystkich na PW z dalszymi szczegolami.

 

Ale najpierw dla niewtajemniczonych wklejam tekst PW, ktory rozjasni o co chodzi:

 

Witam,

 

W zwiazku ze zblizajacymi sie nieuchronnie Plejadami postanowilismy z BaRym zebrac wielkopolska brac forumowa w celu przedyskutowania tematu.

 

Teraz tak:

1) jesli planujesz w udzial w Plejadach to czytaj dalej,

2) jesli nie planujesz udzialu w Plejadach ale chcesz sie spotkac przy piwku i pogadac to czytaj dalej,

3) nie planujesz jechac na Plejady i nie chcesz sie spotkac - nie czytaj dalej :wink: .

 

Kiedy?

Proponujemy najblizsza sobote tj. 23.04

Ewentualnie jeszcze czwartek 21.04 ale z wiadomych wzgledow podejrzewam, ze wiekszosci nie bedzie pasowalo.

 

Gdzie?

Praktycznie obojetnie. Jestesmy otwarci na propozycje. Byle by sie dalo spokojnie porozmawiac i zasmakowac czegos z oferty Kompanii Piwowarskiej :wink: .

Jesli bedzie cieplo to warto rozwazyc ogrodki na Starym Rynku.

 

Cel:

1) integracja

2) obgadanie Plejad, dobranie sie w grupki w celu redukcji kosztow zwiazanych glownie jakby nie patrzec z benzyna

3) pogaduchy Subarowe, bo jak lepiej spedzic wieczor jak nie przy piwie w gronie Subaro-maniakow :)

 

Jesli masz propozycje co do: terminu, miejsca, celu lub zmiany ogolnej koncepcji to prosze o info.

 

Jesli nie masz zadnych propozycji to nie pozostaje Ci nic innego jak przeslac do mnie odpowiedz potwierdzajaca chec wziecia udzialu w spotkaniu.

 

Dodam jeszcze tylko, ze mam nadzieje, ze uda sie nam podtrzymac to co zapoczatkowal Kakolewem IntakWRX i bedziemy sie wkrotce mogli pochwalic na forum tym, ze nie tylko Subarowe Krakusy i Warszawa sie trzymaja razem ale i w Poznaniu potrafimy sie zebrac do kupy i wspolnie dzielic pasje do Jedynej Slusznej Marki :wink:

 

I tym optymistycznym akcentem koncze czekajac na Twoja odpowiedz.

 

Pozdrawiam

 

 

Mam nadzieje, ze ten temat przeczyta wiecej osob niz zdolalem poinformowac na PW, powiekszajac tym samym liczbe uczestnikow.

 

Jesli ktos ma ochote zabrac ze soba swoja druga polowe to oczywiscie zapraszamy i chetnie przyczynimy sie do szerzenia Subarowego bakcyla wsrod plci pieknej.

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

Spoty 2011

 

04.10.2011 Parking Plaza

 

041020111760.th.jpg041020111761.th.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tey no! ja to sie z gipsem dopiero doczlapie na jakies 2 dni do Poznania, cos kole 28.04... ale łajzy!!! inwalide wykluczacie... dobra... zapamietam sobie :roll:

 

a teraz konkurs na tlumaczenie:

 

W antrejce na ryczce

Stały pyry w tytce

Przyszła niuda, spucła pyry

A w wymborku myła giry

 

Pozdrawiam

Szymon vel Pumex

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tey no! ja to sie z gipsem dopiero doczlapie na jakies 2 dni do Poznania, cos kole 28.04... ale łajzy!!! inwalide wykluczacie... dobra... zapamietam sobie :roll:

:? :(

Hmm... wiesz jakby tak nagle sie okazalo, ze wszystkim pasuje bardziej w przyszlym tygodniu, to jesli o mnie chodzi to mozna cos pokombinowac :roll: .

 

Z drugiej strony jak juz bedziesz to mozna zrobic replaya, chocby juz samochodowego a nie piwnego...

 

a teraz konkurs na tlumaczenie:

 

W antrejce na ryczce

Stały pyry w tytce

Przyszła niuda, spucła pyry

A w wymborku myła giry

W ganku na stołku

Leza ziemniaki w siatce

................................. :roll: :?: :oops:

A w wiadrze myla nogi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

oj oj Scooby... nie bierz sie za tlumaczenie jak nie potrafisz... :lol:

czekam dalej na wlasciwa wersje :) moze znajdzie sie jakis "Stary Marych" :)

Pozdraffka

Szymon

PS a co do spotkania - numer masz - wiec sie zdzwonimy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
oj oj Scooby... nie bierz sie za tlumaczenie jak nie potrafisz... :lol:

PS a co do spotkania - numer masz - wiec sie zdzwonimy :)

 

No mozna tez powiedziec:

W przedpokoju na taborecie

stoją kartofle w torbie

 

Ale co to jest niuda to nie mam pojecia :roll:

 

Nie ma to jak samemu robic OT we wlasnym topicu :wink:

 

 

PS A co do spotkania to na pewno sie odezwe i sie jakos zjedziemy/zejdziemy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tlumaczac na inszy jezyk :lol:

 

W przedpokoju na stołku

Stały ziemniaki w papierowej torebce

Przyszła świnia, zjadła ziemniaki

A w wiadrze myła nogi

 

ale przyznasz,ze to jakos dziwnie brzmi... :lol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hehe, jako genetyczny wildzianin na przymusowej emigracji w kongresówce - będę z Wami duchem... (duch oczywiście będzie w galowej pikelhaubie pradziadka!) ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja z Grażą będę w Poznaniu 23.04.2005 :) ale nie wiem gdzie będzie to spotkanie :)

Nie będę mieć dostępu do Netu wiec info proszę sms-em :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tey no! ja to sie z gipsem dopiero doczlapie na jakies 2 dni do Poznania, cos kole 28.04... ale łajzy!!! inwalide wykluczacie... dobra... zapamietam sobie :roll:

 

 

 

Jeszcze w gipsie siedzisz?! Motyla noga! Ile mozna? Kiedy Cie uwolnia z tej skarpety, tey?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze w gipsie siedzisz?! Motyla noga! Ile mozna? Kiedy Cie uwolnia z tej skarpety, tey?

 

hehe... jak widzisz Michal zafundowalem sobie dluuuuugi urlop :wink: Na szczescie juz mam krotki i lekki gips, wiec jest w miare OK. A maja to zdjac 10.05 - a wtedy sie okaze co dalej.

Pozdraffka

Szymon

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
. A maja to zdjac 10.05 - a wtedy sie okaze co dalej.

Pozdraffka

Szymon

wtedy to zostanie Ci niewiele czasu na trening przed zlotem :wink:

no chyba że Krebelka przejmie ster.. 8) Tylko jak ty będziesz czytał mape po wieczorku inauguracyjnym :mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja przybędę, ale nie wcześniej niż koło godz 21-22. Siostra moja kończy ćwierć wieku i będę z tej okazji w domu, ale musze przyjechać do poznania w sobote, bo w niedziele rano jade głęboko w niemcy, a w związku z wyjazdem będę bardzo skromnie piwkował.

 

Moja propozycja miejsca spotkania to "Piwnica 21" na Wielkiej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
w niedziele rano jade , a w związku z wyjazdem będę bardzo skromnie piwkował.

 

Mam ten sam problem :evil:

 

Ale damy rade :wink: (na plejadach sobie odrobimy :twisted: )

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
. A maja to zdjac 10.05 - a wtedy sie okaze co dalej.

Pozdraffka

Szymon

wtedy to zostanie Ci niewiele czasu na trening przed zlotem :wink:

no chyba że Krebelka przejmie ster.. 8) Tylko jak ty będziesz czytał mape po wieczorku inauguracyjnym :mrgreen:

 

Monika... trenuje caly czas... Tyskim :lol: poza tym moge jezdzic z tylu - spodobalo mi sie "Prezesowanie" :lol:

Pozdraffka

Szymon

 

P.S. a bratnim pyrom zycze udanego piffkowania :) wypijcie za tych co daleko :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ale musze przyjechać do poznania w sobote, bo w niedziele rano jade głęboko w niemcy, a w związku z wyjazdem będę bardzo skromnie piwkował.

 

Moja propozycja miejsca spotkania to "Piwnica 21" na Wielkiej.

 

Co tak wszyscy do tych niemiec ciągną, ja też jadę ale dopiero wieczorem . :)

W moim przypadku szykuje się częściowa zdrada jedynej słusznej marki, bo mam zamiar kupic autko do taplania w błocie.

 

A tą Piwnice dzisiaj ze Scoobim obadamy, chociaż jak polecasz to musi być Si, pewnie masz tam rabat na bronki. :wink:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A tą Piwnice dzisiaj ze Scoobim obadamy, chociaż jak polecasz to musi być Si, pewnie masz tam rabat na bronki. :wink:

Obadamy, obadamy. 8)

 

Zaktualizowalem juz mojego pierwszego posta o te informacje ale

gdyby ktos nie doczytal to na chwile obecna ustawiamy sie w:

Sobota 23.04

Godzina 20:00

Stary Rynek

 

 

Potas mam nadzieje, ze nie zapomnisz wziac aparatu ze soba i uwiecznisz to historyczne spotkanie 8) :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Si! Aparatu nie zapomnę 4 siuur. Ale rabatów niestety nie mam :(

Rozumiem, że sprawdzicie również programy na sobotni wieczór w poszczególnych knajpkach, bo tak sobie pomyslałem, że w Piwnicy to moze być jakiś dziwny koncert z wejsciówkami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiara, co by drasnąć sobie po ździebku, to rozumiem, ze dryndami przyjeżdżamy? Szczególnie, że w soboty to szkiełów dużo. Gdzie - to już dla mnie ganc pomada, ale byle za bardzo ćmikowo może nie było. No ale nie bryncze, szrajbnijcie dokładniej co i jak, może się przyrechlam, chociaż nie wiem czy to byndzie takie ajnfach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wiara, co by drasnąć sobie po ździebku, to rozumiem, ze dryndami przyjeżdżamy? Szczególnie, że w soboty to szkiełów dużo. Gdzie - to już dla mnie ganc pomada, ale byle za bardzo ćmikowo może nie było. No ale nie bryncze, szrajbnijcie dokładniej co i jak, może się przyrechlam, chociaż nie wiem czy to byndzie takie ajnfach.

Łe tej! Monika przyjezdzaj! Wiary bedzie wuchta wiec bedzie z kim wydudlac berbeluche albo browar - co kto woli no i poblubrać w miłym gronie. Wiec wiadomo, ze raczej bimbami jedziemy. Jakby sie ćmikowo za bardzo zrobilo to sie cug zrobi i okno jak szeroko otworzy.

Daj znac jak juz na zycher bedzie wiadomo czy przyjezdzasz!

I wez katane jakby co, bo ostatnio cos sie zimne wieczory zrobily znowu.

 

A dzisiaj wieczorem damy info co do miejsca, bo godzina juz jest na 20 ustalona.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Łe tej! Monika przyjezdzaj! Wiary bedzie wuchta wiec bedzie z kim wydudlac berbeluche albo browar - co kto woli no i poblubrać w miłym gronie. Wiec wiadomo, ze raczej bimbami jedziemy. Jakby sie ćmikowo za bardzo zrobilo to sie cug zrobi i okno jak szeroko otworzy.

Daj znac jak juz na zycher bedzie wiadomo czy przyjezdzasz!

I wez katane jakby co, bo ostatnio cos sie zimne wieczory zrobily znowu.

 

Lepiej bym tego nie ujął ....

))))))))))))))))) :D ((((((((((((((((((((

Podpisuję się obiema rękami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zrobilismy rekonesans po miescie z BaRym. I oto efekty:

 

1) pozdrowienia dla spotkanych przy Starym Rynku Imprezy GT kombi i czarnego Forysia.

 

2) wybralismy miejsce

 

Proponujemy klub Alibi na ulicy Taylora.

Od 20 wstep platny 5zł (tak wiec podejrzewam, ze jako prawdziwi poznaniacy wszyscy stawia sie dokladnie o 19:59 :wink: ).

 

Mamy zajete miejsce z dala od czesci rozrywkowo-tanecznej zeby bylo mozna w miare spokojnie porozmawiac. W miare, bo chyba nie ma zadnego miejsca o godz. 20 w sobote gdzie byloby pusto i cicho. Ale tam powinno byc w miare dobrze.

Jesli ktos chce przyjechac samochodem to mozna zaparkowac na ulicy lub wjechac przez brame praktycznie pod sam lokal.

 

Roznorodnosc trunkow jest, toaleta bezplatna, parkiecik jest, wiec chyba nie bedzie zle, kazdy cos dla siebie znajdzie :wink: :D .

 

Gdyby ktos mial jakies mocne argumenty przeciw to mamy jedno miejsce w odwodzie..."potasowe" miejsce :wink: .

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×