cypis Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 moze nie dzis ale przez 1,5tyg od kiedy skladalem auto po dzwonku ale w sumie... -Tarcze klocki i zaciski z GT -Nowe okladziny tył (ferrodo) -Gruntowny remont tylniego zawieszenia (tuleje wachaczy, poduszki amorów itp) -Przy okazji zrobilem po poprzednim partaczu malowanie boku (całego ) nie trzeba było ale jakos tak wyszlo ze ladniej -Zawitały "nowe" felgi 16cali z GT(po lifcie) ktore zostały wypiaskowane i przemalowane na gunmetalic (dokladnie z palety nowego nissana GT-R) -Dzis została wyprana tapicerka -Na dowidzenia spala mi brama z gararzu na dach ale tak czy owak ktos robil partacko zaprawki na okolo szybra to sie malnie dach i tylni spojlerek bo troche wypłowiał Koniec końców mój GL bedzie chyba najbardziej przepłaconym GL na tym forum heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Koniec końców mój GL bedzie chyba najbardziej przepłaconym GL na tym forum heheheh :twisted: oj chyba nie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 cypis napisał/a: Koniec końców mój GL bedzie chyba najbardziej przepłaconym GL na tym forum heheheh :twisted: oj chyba nie :razz: ja też znam jednego GLa, który został "przepłacony" [ Dodano: Pon Paź 26, 2009 5:15 pm ] żeby nie było kompletnie ot....ręczny wrócił do saxo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No ja dzisiaj zakupiłem nowe zimówki coby się za mocno nie ślizgało moje negro na śliskim :razz: Dyzio_d, a po zamontowaniu, można zostawić oryginalny mieszek i gałkę przy tym ustrojstwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 DNL kumpel ma jednego przeplaconego saxo ps VTS piekne auto daje wg mnie wiecej frajdy niz GT co by nie bylo OT dzis nowe buty zimowe zapodane dunlop winter sport M3 195/60/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dyzio_d, a po zamontowaniu, można zostawić oryginalny mieszek i gałkę przy tym ustrojstwie? Tak ja zostawiłem, bo ten tłok z STI-aja trochę taki jakby pretensjonalny... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 VTS piekne auto daje wg mnie wiecej frajdy niz GT mówisz pewnie o 16v na dobrym zawiasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 sorry za ot DNL 16v 145ps na B12 i r888 z kubłami w środku:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dyzio_d, da radę coś takiego zamontować bez podnoszenia auta? To znaczy tak tylko grzebiąc w środku. Na prawdę zajęło to 15 minut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dyzio_d, da radę coś takiego zamontować bez podnoszenia auta? To znaczy tak tylko grzebiąc w środku. Na prawdę zajęło to 15 minut? Zdejmujesz mieszek z plastikiem tym dookoła mieszka, odkręcasz gałkę, odkręcasz jedną śrubę, wyjmujesz stary drążek, wyjmujesz z niego plastikową tulejkę, dopasowujesz do nowej, potrzeba założyć po obu bokach parę pasujących podkładek bo na SS jest za krótka, wkładasz dolną kulkę na miejsce montujesz śrubę z podkładkami, skręcasz, zakładasz mieszek z gałką zakręcasz, gotowe. Wszystko siedząc wygodnie w samochodzie:wink: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwibel Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Hehe fajny temat zacząłem reanimacje zakupionego auta. Wczoraj kompletny rozrząd wymieniony za mega dobrą cene Poprzedni właściciel przejeździł 100tyś bez wymiany :neutral: Po południu naprawiłem czujnik światła wstecznego i założyłem sprężyne do lewarka(wreszcie sztywny bez viagry :grin: ) Kolejny etap to wydech i zimówki. A i dzisiaj zaczeli mi w firmie dorabiac nowe zębatki do szybru bo jak jade to gwizda jak czajnik na herbatę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinH Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 w końcu przyjechały do mnie nowe zimówki, ale jeszcze ich nie zamontowałem. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Suba ! Wyczyściłem podstawę pod czujnik spalania stukowego bo znowu zaczynał świecić check engine :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Gruntowne mycie z woskiem z automatu po dokładnym pozbyciu się liści i błota za pomocą szmatki zajeło to zaledwie 30min ale ludzie oczekujący w kolejce do myjni (BP na Fildorfa) zdążyli zawiązać sojusz skierowany przeciwko mojemu czystemu autku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 W końcu wywaliłem stożek i założyłem ori obudowę filtra, którą to musiałem najpierw naprawić, bo sprzedawca zapomniał powiedzieć, że zaczepy są połamane Już nie ma ssssssssss psssss... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Dzisiaj zalałem silniczek Motulem (zobaczymy co to, to jest warte :razz: ), wymieniłem filtr oleju i filtr powietrza i zalałem dyfry i skrzynie Shell'em. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jak tak człowiek poczyta, to sama robota przy tym Subaru jest Wejdzie ktoś świeży, i od razu kupi Forda czy innego Citroena ( ) zamiast Subaraka :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apacz Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Ponieważ przebieg wynosi już prawie 30 tys. km. zaprowadziłem dziś autko do serwisu na odpowiedni przegląd. Oprócz standardowej wymiany filtrów i oleju silnikowego zleciłem wymianę oleju w skrzyni i dyfrze, a co tam niech zna moje dobre serce :smile: . Silnik zalałem na zimę Motulem 300V Power 5W40. Skrzynia i dyfer otrzymały Motul Gear 300 75W90. Po kontroli generalnie bez uwag... no może oprócz jednej: - wydech naprawdę głośny Po zabiegu oboje czujemy się dobrze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Mam straszne wyrzuty sumienia. Pozostawiłem swoją Jolkę w Bystrej. Wiem ma tam dobrą opiekę ale mimo wszystko nie nocuje w domu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 zalozylem kapcie zimowe ( dzieki p@dre ) w koncu daje rade na glebokim blocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Puść linka do tego shorta bo też o nim dużo dobrego słyszałem http://moto.allegro.pl/item784022054_sh ... _wawa.html Dzięki Przyjadę do Ciebie zamontować [ Dodano: Czw Paź 29, 2009 7:24 pm ] Zamontowałem jedną zapinkę na maskę (od drugiej zgubiłem śrubki ) i zamontowałem jeden nowy chlapacz Sparco (popsułem nitownice i reszty już nie było jak;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Byłem na hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dyzio_d no i jakoś nie widze wklejonego wykresu :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dyzio_d no i jakoś nie widze wklejonego wykresu :razz: :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127218 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_Jr Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127218 wybaczcie.... jestem wyje...chany dzis po pracy i zapomnialem o jego autorskim watku... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się