Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Mi też się podoba :)

Od czego się robią te "korniki" ?

Moja teoria: felgi przed lakierowaniem są toczone diamentem po całej płaskiej powierzchni co daje ładny efekt wizualny, mieni się kolorami w słońcu, tak jak felgi BMW M. Tyle tylko, że lakier na felgach Subaru nie bardzo chcę się tak przygotowanej powierzchni trzymać i kamyszek aby zrobić dziurkę, potem pod lakier dostaję się woda, sól, chemia na myjni i to wszystko zachodzi w reakcję z czystym aluminium które przez toczenie jest podatne bardziej na korozję a niżeli gładkie. Zobaczymy po zimie jak to będzie wyglądać, tymczasem nawoskuje je fk1000. Niech chociaż trochę to chroni.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem dwutloczki na tył do forka i nowe tarcze. Dodatkowo przedmuchałem szczęki ręcznego i oczyściłem ze rdzy osłonę przeciw błotną czy kurzem. I oczywiście zakonserwowałem ją .

 

Miałeś z tyłu wcześniej jedno-tłoczek tak? Gdzie kupiłeś taki ładny zacisk? Regenerowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z tylu był jednotłok. Z przodu dwutlok. Wszystko mam na sprzedaż . Co do zacisków kupiłem w NL w good prajsie. W przednich wymieniłem uszczelniacze i gumki a w tylnich tylko uszczelniacze . Wcześniej wyczyściłem odtłuscilem i pomalowałem podkładem, potem czerwony matip . Jak wyschło naklejki od kolegi z forum i bezbarwny.

post-23404-0-81373300-1479490448_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z tylu był jednotłok. Z przodu dwutlok. Wszystko mam na sprzedaż . Co do zacisków kupiłem w NL w good prajsie. W przednich wymieniłem uszczelniacze i gumki a w tylnich tylko uszczelniacze . Wcześniej wyczyściłem odtłuscilem i pomalowałem podkładem, potem czerwony matip . Jak wyschło naklejki od kolegi z forum i bezbarwny.

 

Szacun :o

 

Sprawdzałeś już jak hamuje? :D

 

Ile wyniosła Cię taka operacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło mnie : zakup zacisków przód i tył razem z przednimi tarczami o przebiegu około 700 kilometrów ( jak deklarował sprzedający ) i klockami na przód tez z takim przebiegiem ( klocki pagid ) 250 euro. Lakiery uszczelniacze jakies może 200 zł .Hamuje fajnie , przynajmniej przód , bo tył zrobił dopiero 100 km i się dobrze nie ułożył . Wiec zobaczę za jakiś czas. Przód delikatnie piszczy przy hamowaniu do tylu.

post-23404-0-17411500-1479492794_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem tymczasowe lusterko kierowcy po tym, jak jakieś bydlę-nie-człowiek urwało. Akcja urwania była celowa, bo nawet po uderzeniu lusterko składa się nie wyrywa. Na szczęście Zacisze jest bogate w złote rączki okołosamochodowe i Pan sklejacz tworzyw sztucznych już naprawia. Trochę świszczy przez otwory w drzwiach, ale widoczność daje radę, a za jazdę bez lusterka zasadniczy policjant zabrałby dowód rejestracyjny, pominąwszy kwestię bezpieczeństwa jazdy. Koszt modyfikacji zł 4,60 - taśma McGyver i 2 śruby piątki oraz walający się od lat uchwyt do mocowania czegoś. Radość z moda bezcenna.

 

 

 

out.php?i=1147510_lusterko.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...