Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopy, poradźcie proszę w banalnej sprawie, natomiast;

co łączy te plastikowe osłony (górną z dolną) w klapie bagażnika w kombi? Dziury w plastikach są w klapie (metalu) nie ma, a te plastiki dochodzą płasko do metalu, więc pewnie jakaś plaska spinka a takowej nie kojarzę ?:unsure: 

Zdjęcie tego czegoś mile widziane.

WP_20171206_15_49_41_Pro.jpg

Edytowane przez adamski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako nowicjusz w temacie turbodziadka mam pytanie - mój egzemplarz jeszcze nie dojechał do mechanika po zakupie a wcześniej kilka lat stał w trawie... Przy zakupie odpalony i wszystko w miarę działało (jeden brak pod maską o którym za chwilę). Wybierałem się do warsztatu ale chciałem wcześniej nim chwilę pojeździć i po kilku kilometrach silnik zaczął pracować nierówno na biegu jałowym i zapalił się "check". Z kodów błędów wyczytałem 24 - zawór regulacji powietrza biegu jałowego, 35 - cewka zaworu pochłaniacza par paliwa, 44 - cewka zaworu upustowego turbo. Nie do końca wiem gdzie się te elementy na 100% znajdują, poza tym brakuje bączka plastikowego który łączy pochłaniacz par paliwa z małym króćcem umiejscowionym na dolocie za filtrem powietrza i jest uszkodzona rura łącząca turbo z intercoolerem - ktoś to kleił jakąś masą plastyczną... Gdyby ktoś miał na sprzedaż te dwa elementy chętnie kupię. Poszukuję też maski(może być bez plastikowego wlotu powietrza bo mam), zderzaka przedniego z halogenami i tylnego (kombi). Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku masz Legacy?

 

Rurę najlepiej kupić OEM.

 

Jednak, po takim postoju, radziłbym Ci pojechać do subarowego specjalisty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, qbutek napisał:

Z którego roku masz Legacy?

 

Rurę najlepiej kupić OEM.

 

Jednak, po takim postoju, radziłbym Ci pojechać do subarowego specjalisty.

Dzięki za info - rocznik 93, a do specjalisty się wybieram - to co umiałem to zrobiłem ale silnika raczej nie tykam... Chciałem dojechać na kołach ale w tej sytuacji pewnie będzie laweta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, rally5 napisał:

Jako nowicjusz w temacie turbodziadka mam pytanie - mój egzemplarz jeszcze nie dojechał do mechanika po zakupie a wcześniej kilka lat stał w trawie... Przy zakupie odpalony i wszystko w miarę działało (jeden brak pod maską o którym za chwilę). Wybierałem się do warsztatu ale chciałem wcześniej nim chwilę pojeździć i po kilku kilometrach silnik zaczął pracować nierówno na biegu jałowym i zapalił się "check". Z kodów błędów wyczytałem 24 - zawór regulacji powietrza biegu jałowego, 35 - cewka zaworu pochłaniacza par paliwa, 44 - cewka zaworu upustowego turbo. Nie do końca wiem gdzie się te elementy na 100% znajdują, poza tym brakuje bączka plastikowego który łączy pochłaniacz par paliwa z małym króćcem umiejscowionym na dolocie za filtrem powietrza i jest uszkodzona rura łącząca turbo z intercoolerem - ktoś to kleił jakąś masą plastyczną... Gdyby ktoś miał na sprzedaż te dwa elementy chętnie kupię. Poszukuję też maski(może być bez plastikowego wlotu powietrza bo mam), zderzaka przedniego z halogenami i tylnego (kombi). Z góry dziękuję za pomoc!

Witamy.

Pochwal się fotami :)

Kupienie zderzaka turbo z halogenami to nie lada wyzwanie. Jakiś czas temu miałem taki "w koszyku" z innymi gratami w niezłej cenie ale z racji braku miejsca odpuściłem. Do teraz pluję subie w brodę...

Tylni jest chyba taki sam jak w wolnym ssaku, tylko w turbo są seryjnie fajne dokładki, których brak kłuje w oczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, sredniaq napisał:

Witamy.

Pochwal się fotami :)

Kupienie zderzaka turbo z halogenami to nie lada wyzwanie. Jakiś czas temu miałem taki "w koszyku" z innymi gratami w niezłej cenie ale z racji braku miejsca odpuściłem. Do teraz pluję subie w brodę...

Tylni jest chyba taki sam jak w wolnym ssaku, tylko w turbo są seryjnie fajne dokładki, których brak kłuje w oczy...

Wiem że takie rzeczy to rarytasy... Też kilka okazji przegapiłem. Co do fotek to na razie nie ma czym się chwalić... Wizualnie obraz nędzy i rozpaczy - tak był zaniedbany. Jak się go uda uruchomić i nieco wyczyścić to wrzucę fotki jak najbardziej :)  I jeszcze z wczorajszych obserwacji okazało się że chłodnica intercoolera cała pogięta :( więc też szukam jak ktoś coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, rally5 napisał:

I jeszcze z wczorajszych obserwacji okazało się że chłodnica intercoolera cała pogięta

 

rally5, oktan dużo gratów wyprzedawał do dziada tu na forum. Poszukaj w dziale sprzedam/części, może akurat ma wolną chłodnicę IC i co tam jeszcze potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chojny napisał:

Co to za motyw w Legacy ze kierownica nie trzyma Górnego położenia? Jest regulacja a jakby coś było uszkodzone i kierownik spada na pozycje dolną. 

Chojny masz dwie dźwignie, z lewej bardziej do podnoszenia kierownicy aby ułatwic wysiadanie,a ponizej masz gdzieś regulacyjną, też sie kiedyś głowiłem ale to było w sumie takie banalne ;)

W dniu 12.12.2017 o 19:44, frisco napisał:

 

rally5, oktan dużo gratów wyprzedawał do dziada tu na forum. Poszukaj w dziale sprzedam/części, może akurat ma wolną chłodnicę IC i co tam jeszcze potrzebujesz.

mam taką chłodnicę na zbyciu jakby co, ale lepiej zrobic customową ciut większą, poprawia to wydajność coolera ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Oktan napisał:

Chojny masz dwie dźwignie, z lewej bardziej do podnoszenia kierownicy aby ułatwic wysiadanie,a ponizej masz gdzieś regulacyjną, też sie kiedyś głowiłem ale to było w sumie takie banalne ;)

Dokładnie tak.

To jest super opcja do rajdówek.

Mam dwie takie kolumny i za nic ich nie oddam:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, chojny napisał:

:huh: jaja sobie robicie... jak następnym razem będę miał okazje jechać to muszę to dokładniej obadać, myślałem że jest coś zepsute ;)

Ja też :biglol:

Na środku kolumny pod kierownicą jest mała dźwigienka, ledwo ją widać, i to ona służy do regulacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, BartZ napisał:

Ja też :biglol:

Na środku kolumny pod kierownicą jest mała dźwigienka, ledwo ją widać, i to ona służy do regulacji ;)

 

Spece od Subaru kurde... od siedmiu boleści chyba :thumbup:

 

Skodami jeździć jak się nie potrafią ogarnąć z porządną technologią :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza tura ratowania dziada za mną - ogarnięta góra blacharki - ranty szyb, półka, nowa szyba. Teraz pora się wziąć za nadkola i tu pytanie, które już się wiele razy przewijało ale za każdym razem kończyło się wielkim niczym więc zadam je jeszcze raz.

Jak naprawić błotniki tylne - że reparaturek nie ma to wiem ale czy od czegoś podejdą czy zostaje tylko zdolny blacharz - metaloplastyk? Jakie są wasze doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, STIFF napisał:

Jak naprawić błotniki tylne - że reparaturek nie ma to wiem ale czy od czegoś podejdą czy zostaje tylko zdolny blacharz - metaloplastyk? Jakie są wasze doświadczenia?

 

Działa właśnie taki jeden specjalista i coś będziemy więcej wiedzieć w niedzielę ;)

 

Dam znać jak będą pozytywne wieści ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wam! 

 

Mam turbodziada od maja i postanowiłem w końcu do Was zawitać ;)

 

Fajnie się tym jeździ dopóki się nie psuje :P

 

Planuje powoli doprowadzać mój egzemplarz do porządku.... Niestety blok silnika nieoryginalny bo od gt. Za to plus jest taki że przy kastracji miał zrobione uszczelki to może upg w najbliższej przyszłości nie zrobię :D

 

Jako ciekawostkę powiem że jest to turbodziadek w lpg na wytryskach hana niebieskie i parowniku staga 250 - jak kupiłem to na start wymieniłem instalację. 

A obecnie czekam aż belka wróci z ocynku - no i będzie w końcu robiony tył na poliuretanach. Do tego skrzynka od gt98 już w nowszej wersji bo niestety w oryginalnej pokruszelem zęby na jedynce. A i bym zapomniał - konieczna konieczność czyli swap cewek na wrx. 

IMG_20170812_122904.jpg

IMG_20170812_122856.jpg

Edytowane przez Michał Guz
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą rozmawialiście tu jakiś czas temu o IC, kojarzycie może czy pompę da się zregenerować? Moja już trochę hałasuje i boje się że zaraz przestanie działać (układ jest odpowietrzony) jedną już wymieniałem, teraz bym był raczej bardziej skłonny ją zreperować i odnowić, da się? No i Chłodnice mam dość w kiepskim stanie - jest szczelna ale ponad połowa chłodnicy jest mocno pogięta i zatkana, po ile można dostać używkę albo customa?

 

 

Wesołych świat :D

Edytowane przez Michał Guz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Michał Guz napisał:

ak swoją drogą rozmawialiście tu jakiś czas temu o IC, kojarzycie może czy pompę da się zregenerować? Moja już trochę hałasuje i boje się że zaraz przestanie działać (układ jest odpowietrzony) jedną już wymieniałem, teraz bym był raczej bardziej skłonny ją zreperować i odnowić, da się? No i Chłodnice mam dość w kiepskim stanie - jest szczelna ale ponad połowa chłodnicy jest mocno pogięta i zatkana, po ile można dostać używkę albo customa?

 

Pompę IC próbowałem regenerować we Wrocławiu, ale goście sie poddali (best zabielski) - nie że się nie da, po prostu wyszłoby bardzo drogo. Nowa pompa IC chyba coś koło półtora tysiaka w ASO, nie pamiętam dokładnie. Szukaj używki, ktoś na pewno będzie miał - ja też kupiłem przez  forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...