wania Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 (edytowane) 32 minuty temu, Oktan napisał: A z innej beczki zapytam was koledzy i koleżancy, czy Turbodziadki z tym motorem 2.2 sohc miały zawsze zamkniety blok? jakie tam turbo siedziało, też VF12? i ile to miało kuca? Czy takie cos w stanie przyzwoitym można gdzieś trafić o ile w ogóle? Ciekawi mnie taka sytuacja EJ22T, miały zamknięty blok i 163 koni pod machą, podobno bez IC. Na temat turbo nic nie wiem, nigdy nie dociekałam do takich informacji. Sama się chętnie dowiem, jeśli ktoś dysponuje taką wiedzą Myślę, że przyzwoitą sztukę znajdziesz tam, gdzie były wpuszczane - US. Edytowane 5 Listopada 2017 przez wania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 (edytowane) Szybkie przeszukanie legacycentral chyba wskazuje na vf11 w ej22t, które tylko w usdm wystepowalo: https://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=42440 poza tym - o ile zamknięty blok - tak, to brak natrysku oliwy na tłok w powyższym setupie (brak kanalików) Edytowane 6 Listopada 2017 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 tutaj cala lista pod jednym linkiem http://artperformance.fr/3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 W dniu 3.11.2017 o 21:21, gumas_72 napisał: po wstawieniu 2,2 i wymiany wydechu w połowie drogi z Zielonej Góry (wracałem do Warszawy), włożyłem sobie słuchawki do uszu i puściłem muzykę nigdy tego nie robię ale hałas w środku był nie do wytrzymania Pussy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 1 minutę temu, BartZ napisał: Pussy Dziękuje tym samym za info o EJ22T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 10 godzin temu, bmarcin napisał: tutaj cala lista pod jednym linkiem http://artperformance.fr/3.html No to już wiem jakie turbo szukać w przyszłości ... VF22 na muszli P20 ... tak na marginesie P20 można zamontować również w VF12 (oryginał w dziadach) z tego można również sporo krzesać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donnie Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi kwestia wyciszenia wnętrza jest o tyle delikatna, że wrażliwość na dźwięk jest bardzo subiektywną cechą dlatego pytanie sformułuję inaczej - czy ma ktoś z was bezpośrednie porównanie skuteczności wyciszenia wnętrza w jakimkolwiek Legacy I z późniejszymi modelami ze szczególnym uwzględnieniem Legacy IV (ewentualnie III)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 7 minut temu, Donnie napisał: wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi kwestia wyciszenia wnętrza jest o tyle delikatna, że wrażliwość na dźwięk jest bardzo subiektywną cechą dlatego pytanie sformułuję inaczej - czy ma ktoś z was bezpośrednie porównanie skuteczności wyciszenia wnętrza w jakimkolwiek Legacy I z późniejszymi modelami ze szczególnym uwzględnieniem Legacy IV (ewentualnie III)? Osobiście swoim Legacy turbo robię czasami 700 km dziennie lub więcej i nie ma traumy ... wydech robiony na zamówienie kiedyś (poprzedni właściciel) .. 3 cale przejście na 2,5 ... jest bulgot a powyżej 4 tyś obrotów zaczyna się darcie wydechu czy coś w tym rodzaju 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donnie Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 czy wyciszałeś dodatkowo budę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 4 minuty temu, Donnie napisał: czy wyciszałeś dodatkowo budę? nie ... plus jest tak, i że jednocześnie słyszę jak się wkręca turbo i bulgot raz mocniejszy a raz słabszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 13 godzin temu, sigma111 napisał: 4 tyś obrotów zaczyna się darcie wydechu czy coś w tym rodzaju Ta, słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Panowie, legacy turbo ma fabryczny immobilizer? Odswieżam OC i tak się zastanawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 W dniu 2017-11-07 o 09:24, BartZ napisał: Ta, słyszałem Ta ... słyszałeś ??? 14 minut temu, frisco napisał: Panowie, legacy turbo ma fabryczny immobilizer? Odswieżam OC i tak się zastanawiam... Raczej nie ma ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Nie ma na pewno, Subaru od 1997r jak dobrze pamietam wprowadziło immo, w usa było więcej aut bez immo do późniejszego okresu niz w eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 14 godzin temu, sigma111 napisał: Ta ... słyszałeś ??? No jasne. Onegdaj w stolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 W dniu 11/8/2017 o 19:07, sigma111 napisał: Raczej nie ma ... 23 godziny temu, Oktan napisał: Nie ma na pewno Dziękuje za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Prośba o pomoc. Jaka skrzynia biegów siedzi w moim turbodziadku? oznaczenie na tabliczce znamionowej TY752VN1AA. Poszukując w necie ,na przykład tu: http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru Transmission Chart takiej skrzyni nie ma. Macie jakąś wiedzę tajemną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Bibuł, TY752VN1AA były montowane w turbo w standardzie. Te zestawienia nie obejmuja wszystkich skrzyń, zawsze w nich czegoś tam brakuje. W manualu masz rozpiskę przełożeń poszczególnych biegów etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 frisco, dzięki, poszperam.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Właśnie wyrzuciłem karteczkę z rozpiską biegów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 I - 3,545 II - 1,947 III - 1,366 IV - 0,972 V - 0,780 dyfer 3,545 Tu wrzucałem porównanie do skrzyni z RS, którą sprzedaje Oktan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Dzięki BartZ, dzięki frisco. Ogłoszenie Oktana widziałem najkrótsza to ta 4.444 jak się domyślam. Jeździ ktoś może na takiej. Motorek już mam troszkę pomodzony, czas na skrzynkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 41 minut temu, Bibuł napisał: najkrótsza to ta 4.444 jak się domyślam. niekoniecznie, niektóre 4.11 finalnie były krótsze od 4.44, wszystko zalezy jeszcze od przełożeń poszczególnych biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Szybkie pytanie: gdzie znajdują się kostki serwisowe do wymrugania błędów? Pojawił się CEL w czerwonym i muszę sprawdzić ocb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 3 godziny temu, sredniaq napisał: Szybkie pytanie: gdzie znajdują się kostki serwisowe do wymrugania błędów? Pojawił się CEL w czerwonym i muszę sprawdzić ocb. Pod kierownicą, a konkretnie pod dolną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy. Tam łączysz dwie wtyczki, zapłon i wymruga. Możesz mieć dwa zestawy wtyczek męskiej i żeńskiej. Jeden wymruga błędy, a drug nie wiem. Na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się