Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Oktan napisał:

A z innej beczki zapytam was koledzy i koleżancy, czy Turbodziadki z tym motorem 2.2 sohc miały zawsze zamkniety blok? jakie tam turbo siedziało, też VF12? i ile to miało kuca? Czy takie cos w stanie przyzwoitym można gdzieś trafić o ile w ogóle? Ciekawi mnie taka sytuacja :)

EJ22T, miały zamknięty blok i 163 koni pod machą, podobno bez IC. Na temat turbo nic nie wiem,  nigdy nie dociekałam do takich informacji. Sama się chętnie dowiem,  jeśli ktoś dysponuje taką wiedzą :) Myślę, że przyzwoitą sztukę znajdziesz tam,  gdzie były wpuszczane - US. 

Edytowane przez wania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie przeszukanie legacycentral chyba wskazuje na vf11 w ej22t, które tylko w usdm wystepowalo:

https://bbs.legacycentral.org/viewtopic.php?t=42440

 

poza tym - o ile zamknięty blok - tak, to brak natrysku oliwy na tłok w powyższym setupie (brak kanalików)

 

 

wp_ss_20171106_0001.png

wp_ss_20171106_0002.png

wp_ss_20171106_0003.png

wp_ss_20171106_0004.png

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2017 o 21:21, gumas_72 napisał:

po wstawieniu 2,2 i wymiany wydechu w połowie drogi z Zielonej Góry (wracałem do Warszawy), włożyłem sobie słuchawki do uszu i puściłem muzykę

nigdy tego nie robię ale hałas w środku był nie do wytrzymania;)

Pussy :twisted:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BartZ napisał:

Pussy :twisted:

:biglol:

Dziękuje tym samym za info o EJ22T ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bmarcin napisał:

tutaj cala lista pod jednym linkiem 

http://artperformance.fr/3.html

 

No to już wiem jakie turbo szukać w przyszłości ... VF22 na muszli P20 ... :) tak na marginesie P20 można zamontować również w VF12 (oryginał w dziadach) z tego można również sporo krzesać ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi

kwestia wyciszenia wnętrza jest o tyle delikatna, że wrażliwość na dźwięk jest bardzo subiektywną cechą 

dlatego pytanie sformułuję inaczej - czy ma ktoś z was bezpośrednie porównanie skuteczności wyciszenia wnętrza w jakimkolwiek Legacy I z późniejszymi modelami ze szczególnym uwzględnieniem Legacy IV (ewentualnie III)?

    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Donnie napisał:

wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi

kwestia wyciszenia wnętrza jest o tyle delikatna, że wrażliwość na dźwięk jest bardzo subiektywną cechą 

dlatego pytanie sformułuję inaczej - czy ma ktoś z was bezpośrednie porównanie skuteczności wyciszenia wnętrza w jakimkolwiek Legacy I z późniejszymi modelami ze szczególnym uwzględnieniem Legacy IV (ewentualnie III)?

    

 

Osobiście swoim Legacy turbo  robię czasami 700 km dziennie lub więcej i nie ma traumy ... wydech robiony na zamówienie kiedyś (poprzedni właściciel) .. 3 cale przejście na 2,5 ... jest bulgot a powyżej 4 tyś obrotów zaczyna się darcie wydechu czy coś w tym rodzaju ;)

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎11‎-‎07 o 09:24, BartZ napisał:

Ta, słyszałem ;)

Ta ... słyszałeś ??? ;)

14 minut temu, frisco napisał:

Panowie, legacy turbo ma fabryczny immobilizer?

 

Odswieżam OC i tak się zastanawiam...

Raczej nie ma ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na pewno, Subaru od 1997r jak dobrze pamietam wprowadziło immo, w usa było więcej aut bez immo do późniejszego okresu niz w eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prośba o pomoc. Jaka skrzynia biegów siedzi w moim turbodziadku? oznaczenie na tabliczce znamionowej TY752VN1AA. Poszukując w necie ,na przykład tu: http://www.gearhack.com/myink/ViewPage.php?file=docs/Subaru Transmission Chart

takiej skrzyni nie ma. Macie jakąś wiedzę tajemną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bibuł, TY752VN1AA były montowane w turbo w standardzie. Te zestawienia nie obejmuja wszystkich skrzyń, zawsze w nich czegoś tam brakuje. W manualu masz rozpiskę przełożeń poszczególnych biegów etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Bibuł napisał:

najkrótsza to ta 4.444 jak się domyślam.

niekoniecznie, niektóre 4.11 finalnie były krótsze od 4.44, wszystko zalezy jeszcze od przełożeń poszczególnych biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sredniaq napisał:

Szybkie pytanie: gdzie znajdują się kostki serwisowe do wymrugania błędów? Pojawił się CEL w czerwonym i muszę sprawdzić ocb.

Pod kierownicą, a konkretnie pod dolną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy.

Tam łączysz dwie wtyczki, zapłon i wymruga.

Możesz mieć dwa zestawy wtyczek męskiej i żeńskiej. Jeden wymruga błędy, a drug  nie wiem. Na pewno nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...