Oktan Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Ja zalewam i czekam aż zejdzie aż do skutku, termostat ma mały zaworek wi tamtędy się odpowietrza, jeśli wszystkie przewody i przelewy sa drożne to tak właśnie jest najpewniej, potem odpalam z otwartym korkiem i jak nieco zaciągnie pompa w pracę dolewam i zamykam, po nagrzaniu i otwarciu termostatu gaszę i czekam aż cisnienie zejdzie z układu jeśli się zrobi bo ni zawsze jest, wówczas odkręcam korek i sprawdzam stan, jak wszustko gra uzupełniam na max zbiorniczek przelewowy i tyle Ale jak tracisz ogrzewanie to albo masz któreś odpowietrzenie/przelew zapchane, i zostaje bańka powietrza lub masz upg bo mogła z wiekiem przegnić szmaciana uszczelka bo raczej metalowych nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 4 godziny temu, sigma111 napisał: Przednie i tylne. Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika. 4 godziny temu, sigma111 napisał: Przednie i tylne. Drzwi są identyczne. Tylne są już prawie gotowe. Przednie będę robił w drugiej kolejności. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika - pokrywą bagażnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku:Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne.Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia? Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk U mnie były podobne objawy. Zimne powietrze z nawiewów nie duży wzrost temperatury. W układzie chłodzenia nie było śladów oleju. Skończyło się wymianą UPG. Spróbowałbym sprawdzenia ciśnienia w układzie chłodzenia, powinno „wskazać” czy to UPG.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 9 godzin temu, Oktan napisał: lub masz upg bo mogła z wiekiem przegnić szmaciana uszczelka bo raczej metalowych nie masz No niestety może tak być. Uszczelka mogła puścić "na zewnątrz" i masła wtedy nie będzie. Spróbuj jeszcze z odpowietrzeniem, jak nie pomoże to chyba będziesz musiał rozebrać motor, ale to nie koniec świata, to tylko upg Turbodziadki niestety lubią przysmażyć uszczelę Przy okazji mam do Was pytanie, a właściwie prośbę: czy moglibyście opisać/wymienić tutaj wszelkie możliwe mody w zawieszeniu dziadka? Amory, wahacze, tuleje, mocowania, staby, no co Wam przyjdzie do głowy, ale byle było sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 No niestety może tak być. Uszczelka mogła puścić "na zewnątrz" i masła wtedy nie będzie. Spróbuj jeszcze z odpowietrzeniem, jak nie pomoże to chyba będziesz musiał rozebrać motor, ale to nie koniec świata, to tylko upg Turbodziadki niestety lubią przysmażyć uszczelę Przy okazji mam do Was pytanie, a właściwie prośbę: czy moglibyście opisać/wymienić tutaj wszelkie możliwe mody w zawieszeniu dziadka? Amory, wahacze, tuleje, mocowania, staby, no co Wam przyjdzie do głowy, ale byle było sprawdzone Wahacze mam Alu z imprezy Trzeba też wymienić łączniki stabilizatora na inne, bo zwykle nie pasują. Staby będą WH Co do upg. To nie jest koniec świata, ale wierzchołek góry lodowej. Jak już silnik wyjedzie z komory, to trzeba by zajrzeć, jak wyglada dół Dzisiaj będę działał z odpowietrzaniem układu, zobaczymy co z tego wyniknie... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 sredniaq - głowica była planowana i uszczelka wymieniana jakieś 10 lat temu - pewnie w okolicach 220-250.000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Godzinę temu, Fala napisał: sredniaq - głowica była planowana i uszczelka wymieniana jakieś 10 lat temu - pewnie w okolicach 220-250.000km. Pamiętam z teczki z papierami, że coś z głowicami było robione. Obie strony, czy tylko jedna, pamiętasz może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Stawiam, że obie bo wymiana jednej to grzech i wstyd. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 1 godzinę temu, sredniaq napisał: Wahacze mam Alu z imprezy Trzeba też wymienić łączniki stabilizatora na inne, bo zwykle nie pasują. Staby będą WH Rozumiem, że GC turbo. P&P? Łączniki też z imprezy? Sworzeń wahacza też ten sam, w sensie z impry? WH czy WL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Tak, z gc turbo. Łączniki do Alu wahaczy. Staby Whiteline. Jak sprowadzę je do pl, będzie montaż. O takie: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 56 minut temu, sredniaq napisał: Pamiętam z teczki z papierami, że coś z głowicami było robione. Obie strony, czy tylko jedna, pamiętasz może? Obie, obie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Obie, obie. Zajefajnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 tył - stab z GC + wahacze z GC + podgięta podłoga (ale ponoć w niektorych wersjach nie trzeba zmieniac wahaczy bo już umożliwiają montaż łączników staba przód - zamiast łączników Whiteline'a za worek siana łączniki z Audi A4 (chyba 1-generacji) za grosze - parametry podobne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 25 minut temu, STIFF napisał: podgięta podłoga ( Ja mam WL 24 mm, ale zamówiłem podgięcie go do podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Czyli póki co: 1. Wahacze przód alu z imprezy GC, @sredniaq rozumiem, że one podchodzą P&P? 2. przednie łączniki staba z imprezy GC (zakładam, że sworzeń wahacza jest również imprezowy, ale nie wiem też czy różni się od dziadowego) 3. przednie łączniki staba - zamiast Whiteline'a za worek siana łączniki z Audi A4 (chyba 1-generacji) za grosze - parametry podobne. 4. tył - stab z GC + wahacze z GC + podgięta podłoga lub wycięta, ale jeżeli ktoś nie chce robić ani tego ani tego, to czy jest jeszcze jakaś inna opcja na tył? 5. staby (P+T) Whiteline robi dedykowane do dziada (czyli tył bez rżnięcia ) w grubościach 20, 22 i 24mm, regulowane, koszt ok. 1000zł/szt. 6. stab przedni GT'kowy (to takie niecałe 20mm ) pasuje P&P (tylny stab najgrubszy seryjny z dziada to 18mm [ja w 2.2 miałem 16mm]) 7. amory (P + T) chyba wszystkie od GC (jak coś to poprawcie), najpopularniejszy model to IMHO KYB AGX 8. sprężyny - wiadomo, że H&R dedykowane do dziada, ale imprezowe również, czyli coś na kształt eibach pro-kit, inne? 9. tuleje przedniego wahacza pasują z forka SF (poza dedykowanymi Whiteline), obniżają trochę mocowanie tylnej części wahacza, podobno auto ma być trochę mniej podsterowne 16 godzin temu, qbutek napisał: Drzwi są identyczne. Przedlift od polifta różni się: - zderzakami, - błotnikami przednimi - pokrywą silnika (i kurnikiem) - pokrywą bagażnika. I ku pamięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 9 minut temu, BartZ napisał: 1. Wahacze przód alu z imprezy GC, @sredniaq rozumiem, że one podchodzą P&P? Porównywałem ze stalowym zwykłym i wymiary mają identyczne. PS: Mam taki zestaw do sprzedania, bo ja zamówiłem do obu aut regulowane. Na unibolach do rajdówki i na poduszkach do cywila. 11 minut temu, BartZ napisał: 2. przednie łączniki staba z imprezy GC (zakładam, że sworzeń wahacza jest również imprezowy, ale nie wiem też czy różni się od dziadowego) Montowałem piasty z WRXa do dziadowego sworznia i wszystko pasowało. 12 minut temu, BartZ napisał: 4. tył - stab z GC + wahacze z GC + podgięta podłoga lub wycięta, ale jeżeli ktoś nie chce robić ani tego ani tego, to czy jest jeszcze jakaś inna opcja na tył? Ja do blaszanych wahaczy założyłem stab WL+ łączniki dobrane chyba z jakiegoś starego nissana. Działało. 14 minut temu, BartZ napisał: 5. staby (P+T) Whiteline robi dedykowane do dziada (czyli tył bez rżnięcia ) w grubościach 20, 22 i 24mm, regulowane, koszt ok. 1000zł/szt. Można tak, ale ja zamówiłem wygięcie staba z Imprezy pod dziada tam gdzie klatkę mi robią. 14 minut temu, BartZ napisał: 6. stab przedni GT'kowy (to takie niecałe 20mm ) pasuje P&P (tylny stab najgrubszy seryjny z dziada to 18mm [ja w 2.2 miałem 16mm] Tego OEM to mam kolekcję, bo szedłem po kolei - 12-->14-->16 i wreszcie 18. Potem wsadziłem 22 i to była już bajka. Bardziej boję się o mocowania do budy, ale ... zamówiłem solidne na wzór WL robione w PL. Zgubiłeś punkt 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 52 minuty temu, BartZ napisał: 8. amory (P + T) chyba wszystkie od GC (jak coś to poprawcie), najpopularniejszy model to IMHO KYB AGX ja wrzucałem komplet (amor + sprężyna) ze Speca.C z Japonii. Siedzi troche niżej i tył na oponie 205/16/55 przy granicznych przechylch obcierał o rant błotnika. Ranty zostały zaklepane i działa elegancko. Przy wlaściwej oponie czyli z profilem 50 było to samo więc nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Godzinę temu, qbutek napisał: 1. Porównywałem ze stalowym zwykłym i wymiary mają identyczne. PS: Mam taki zestaw do sprzedania, bo ja zamówiłem do obu aut regulowane. Na unibolach do rajdówki i na poduszkach do cywila. 2. Montowałem piasty z WRXa do dziadowego sworznia i wszystko pasowało. 4. Ja do blaszanych wahaczy założyłem stab WL+ łączniki dobrane chyba z jakiegoś starego nissana. Działało. 5. Można tak, ale ja zamówiłem wygięcie staba z Imprezy pod dziada tam gdzie klatkę mi robią. 6. Tego OEM to mam kolekcję, bo szedłem po kolei - 12-->14-->16 i wreszcie 18. Potem wsadziłem 22 i to była już bajka. Bardziej boję się o mocowania do budy, ale ... zamówiłem solidne na wzór WL robione w PL. No i gitara. Dzięki za wyjaśnienie Godzinę temu, qbutek napisał: Zgubiłeś punkt 7 Faktycznie 46 minut temu, STIFF napisał: ja wrzucałem komplet (amor + sprężyna) ze Speca.C Czyli wszystko jasne, dzięki Coś jeszcze panowie z zawiechą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 11 minut temu, BartZ napisał: Coś jeszcze panowie z zawiechą? To: lub to: Na tym zdjęciu widać jeszcze mocowanie ze stabem chyba 16 mm. Potem, jak założyłem 22 lub 24 mm WL, to zostawiłem wahacze. Ten łacznik o którym pisałem miał grubszy trzpień dolny i trochę rozwierciłem wahacz. Góra była z tego co pamiętam tak samo zbudowana. Ale pewny nie jestem na 100%. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 21 godzin temu, sigma111 napisał: Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne. Uszczelka na głowicy - i nie mów do mnie prorok później. Są takie pompki do badania zawartości CO2 w płynie chłodniczym, każdy warsztat ma, podjedź zapytaj, sprawdź. Jak będzie CO2 - patrz wyżej. Układ się sam odpowietrza jak jest full płynu w wyrównawczym. 21 minut temu, qbutek napisał: 46 minut temu, BartZ napisał: Coś jeszcze panowie z zawiechą? To: A mnie korci gwint.... co prawda zmniejsza użytkowość codzienną, ale dodaje tyle piękna że cały czas mi się śni po nocach haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) 4 godziny temu, lapcok napisał: Uszczelka na głowicy - i nie mów do mnie prorok później. Są takie pompki do badania zawartości CO2 w płynie chłodniczym, każdy warsztat ma, podjedź zapytaj, sprawdź. Jak będzie CO2 - patrz wyżej. Układ się sam odpowietrza jak jest full płynu w wyrównawczym. A mnie korci gwint.... co prawda zmniejsza użytkowość codzienną, ale dodaje tyle piękna że cały czas mi się śni po nocach haha Cześć lapcok ... sam nie wiem co komentujesz z wypowiedzi której nie napisałem Edytowane 12 Października 2017 przez sigma111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 4 minuty temu, sigma111 napisał: nie napisałem Bo to ja i BartZ. moze nie widzisz całej wiadomości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Teraz z innej bajki :) .. wtryski 440cc do Legaca turbo I ej20... side feed phase 2 powoli stają się realnością bez adapterów i za normalne $$$... 2 minuty temu, qbutek napisał: Bo to ja i BartZ. moze nie widzisz całej wiadomości. Pewnie nie widziałem ;) .. albo nie widzę .... tak czy inaczej temat nie istnieje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 qbutek,Dobrze zrozumiałem ze masz alu wahacze na sprzedaż?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 11 godzin temu, BartZ napisał: WH czy WL? Whitelinie Reszta w moim wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się