sredniaq Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dnia 31.07.2017 o 22:58, Oktan napisał: Z TD05 będzie wydajniej A o co chodzi z tym oznaczeniem 16G albo 20G przy turbo? Leży sobie do kupienia nówka TD05 20G i tak się zastanawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 srednaq koło kompresji jest większe w 20g ta ze zdjęcia Ci nie wejdzie bo jest wlot nowszego typu, musisz mieć z kolankiem do góry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 9 minut temu, Oktan napisał: srednaq koło kompresji jest większe w 20g ta ze zdjęcia Ci nie wejdzie bo jest wlot nowszego typu, musisz mieć z kolankiem do góry Dzięki Orientuje się ktoś, jakie są numery OEM spinek i kołków do zamocowania dokładek progów do turbodziadka? I ewentualnie czy takie same spinki idą do dolnej listwy tylnego zderzaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Panowie, będę wdzięczny za małą poradę;) Mam problem z pompą wodnego intercoolera - jak tylko przekręcę kluczyk o 1 stopień (kontrolki włączone, motor wyłączony), słyszę jak zaczyna pracować pompa intercoolera. Praca pompy jest ciągła. W poprzednim SLT słyszałem ja tylko przez około 2 sek, po czym była wyłączona (pewnie tylko do momentu uruchomienia silnika, ale tak czy inaczej nie było jej słychać dłużej niż te 2 sek). Pytanie, czy to jest normalny objaw uszkodzonej pompy IC? Wydaje mi się, że gdyby pompa była uszkodzona, to by w ogóle nie pracowała, a ta moja pracuje, tyle ze cały czas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 http://rallycarsforsale.net/ads/subaru-legacy-historic/ takie cuda na węgrzech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Gdyby komuś coś trzeba było do dmuchanego nietoperza zapraszam do komentowania w wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dnia 30.07.2017 o 20:36, sredniaq napisał: Dwa pytania mam do mądrzejszych: ... 2. drugie pytanie jest bardziej rozwojowe: gdybym chciał zrobić remont silnika, to co warto zmienić, poprawić, dodać lub usunąć, żeby fajnie jeździło i poprawić trochę seryjne osiągi? W planach jest przelot Np.: zmień głowice na takie z Type RA, bo..., albo załóż kolektor z czegoś tam, najsensowniejsza turbo to xxxx, bo... Wsadź IC z STI GC, bo jego montaż jest najmniej problemowy, a auto będzie lepiej oddychać. Wiem, że można wsadzić żółte wtryski 440cc, na pewno nie zaszkodzą Obecne turbo to chyba TD04, reszta chyba seria. A może po prostu wsadzić jakiś fajny silnik z JDM'a, gdzie wszystko jest już poskładane i nie ma co kombinować? Lepiej otworzyć silnik zanim padnie, czy dopiero po fakcie? Wszystkie dywagacje miłe widziane. Zależy mi raczej na długiej i bezawaryjnej eksploatacji niż pierdylion koni, ale chciałbym więcej niż seria Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No to pojechałeś z tym drugim pytaniem Tak, możesz zmienić głowice na wrx/sti 93-96. Mają lepsze przepływy i są w zw. z tym wydajniejsze. Chyba też mniejszy problem z cewkami. Ale weź je dostań... Poza tym jak już rozbierzesz motor, to każda głowica, jaka by nie była, do inspekcji, co oznacza, poza obowiązkowym planowaniem, sprawdzenie szczelności, zaworów, gniazd, wymiana uszczelniaczy, etc. No pełna odbudowa. Jak otworzysz blok, to (ale to jest tylko moje postrzeganie zagadnienia) składanie go po tylu latach bez szlifu jest bez sensu. Na bank gładzie tulei będą nosiły oznaki zużycia, tłoki zresztą również. No i robi Ci się pełna odbudowa (może poza wałem i korbami). Najłatwiej, zdecydowanie, jest wsadzić Z4 z TD05 i jeździć, aż... klęknie motor Z4 jeździł z wtryskami 380, więc nie musisz ich wymieniać. Nie mam pewności co do wymiany IC. Słyszałem, że do Z4 musi być powietrzny, ale dałbym se niemal rękę uciąć, że widziałem to też z wodnym. Kupowanie motoru z jdm'ów nie ma sensu jeśli Twój działa. Na seryjnym kompie też nic Ci to nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 6 godzin temu, BartZ napisał: Tak, możesz zmienić głowice na wrx/sti 93-96. Mają lepsze przepływy i są w zw. z tym wydajniejsze. Chyba też mniejszy problem z cewkami. Ale weź je dostań... Już moja w tym głowa, czasem trafiają się takie fanty tutaj w Norge 6 godzin temu, BartZ napisał: jak już rozbierzesz motor, to każda głowica, jaka by nie była, do inspekcji, co oznacza, poza obowiązkowym planowaniem, sprawdzenie szczelności, zaworów, gniazd, wymiana uszczelniaczy, etc. No pełna odbudowa No nie inaczej, na pół gwizdka nie ma sensu. Raczej właśnie zastanawiam się, jakie wybrać do nowego motoru. 6 godzin temu, BartZ napisał: Jak otworzysz blok, to (ale to jest tylko moje postrzeganie zagadnienia) składanie go po tylu latach bez szlifu jest bez sensu. Na bank gładzie tulei będą nosiły oznaki zużycia, tłoki zresztą również. No i robi Ci się pełna odbudowa (może poza wałem i korbami). Jak reanimować, to tak, żeby było porządnie i na długo, a nie "po łebkach" 6 godzin temu, BartZ napisał: Słyszałem, że do Z4 musi być powietrzny, ale dałbym se niemal rękę uciąć, że widziałem to też z wodnym. No to jest temat do wybadania. Wydech przy tym przelot, rozumiem? Czy można jeździć na serii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak naprawdę wydech nie ma tu nic do rzeczy. Oczywiście luźniejszy będzie lepszy, ale wtedy dobrze byłoby przyjrzeć się mapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 1 minutę temu, BartZ napisał: Tak naprawdę wydech nie ma tu nic do rzeczy. Oczywiście luźniejszy będzie lepszy, ale wtedy dobrze byłoby przyjrzeć się mapie W turbodziadku wydech a w sumie usuniecie kata ma duże znaczenie, ponieważ pękająca ciepła muszla w VF12 często spowodowana jest starym przytkanym katalizatorem stare kompy dobrze znosiły uwolnienie spalin i oglądanie mapy nie ma sensu Najlepsze rozwiazanie to albo seryjne turbo( co rzadko jest w dobrym stanie) albo TD05 + przelot + Z4 i wtedy jest zabawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 50 minut temu, Oktan napisał: i oglądanie mapy nie ma sensu No co Ty! W subaru zmieniasz ET i trzeba mapę robić A tak poważniej, zasugerowałem to tylko ze względów powiedzmy bezpieczeństwa Ja pewnie bym se darował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 5 minut temu, BartZ napisał: No co Ty! W subaru zmieniasz ET i trzeba mapę robić ale wtopa, zapomniałem a serio to przynajmniej pomiary afr przy każdej przeróbce lepiej robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 59 minut temu, Oktan napisał: a serio to przynajmniej pomiary afr przy każdej przeróbce lepiej robić Oczywiście. Generalnie to chyba nie ma ważniejszego parametru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Panowie, Tak się zastanawiam... Ci z Was którzy jeżdżą na 17" - macie opony tzw. wzmacniane, czy standardowe? Planowałem kupić toyo proxesy (215/45) i widzę, żę wzmacniane są tańsze. Podobno przy wzmacnianych oponach trzeba również jeżdzić z wyższym ciśnieniem - nie bedzie to za twarde na codzień? Dziur u nas nie brakuje, a auto jednak na codzień... I tak przy okazji - do wodnego IC lejecie zwykły dobry płyn do chłodnic, czy tam powinienem wlać jakiś specjalny? Gdzieś to widziałem niedawno w manualu, ale na złość nie mogę teraz odszukać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Kiedyś usłyszałem od fachowca, że zalewa się płynem chłodniczym i chyba tym jest u mnie zalane...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Kto chętny? https://www.motorsportauctions.com/category/324/Group-A-and-Group-N/listings/39448/Subaru-Legacy-Group-A.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Każdego dnia bije się z myślami czy budować rajdówkę czy "odtwarzać" fabrykę bo 40 000 EUR nie mamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 16 godzin temu, Bibuł napisał: Każdego dnia bije się z myślami czy budować rajdówkę czy "odtwarzać" fabrykę bo 40 000 EUR nie mam Zaczynasz budowę i nie masz... a na 80% przed metą, wydając właśnie kasę, której teoretycznie nie miałeś, łapiesz się za głowę i myślisz "mogłem kupić gotowca, takie piękne na internecie"... auto dalej w proszku a Ty szukasz kasy po skarpetach. Życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dnia 26.08.2017 o 23:02, legacy4ever napisał: Kto chętny? https://www.motorsportauctions.com/category/324/Group-A-and-Group-N/listings/39448/Subaru-Legacy-Group-A.html Trochę znam tych ludzi 19 minut temu, chojny napisał: Zaczynasz budowę i nie masz... a na 80% przed metą, wydając właśnie kasę, której teoretycznie nie miałeś, łapiesz się za głowę i myślisz "mogłem kupić gotowca, takie piękne na internecie"... auto dalej w proszku a Ty szukasz kasy po skarpetach. Życie. A i tak wszyscy idą tą samą drogą. No może prawie wszyscy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Teraz, BartZ napisał: A i tak wszyscy idą tą samą drogą. No może prawie wszyscy Powariowali na tym necie, sam zrobię po taniości... 2 lata później... "Halo, Dzierżoniów?... Ja z taką nietypową sprawą...." 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Słuchajcie, czy pompy wspomagania między NA a turbo różnią się czymś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Nie miałem od ssaka w rękach luzem ale nie sądzę aby byla różnica Swoją drogą mój Classic Turbo Gacek poszedł w nowe ręce, niech służy dzielnie i cieszy oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 5 godzin temu, Oktan napisał: Swoją drogą mój Classic Turbo Gacek poszedł w nowe ręce, niech służy dzielnie i cieszy oko Oktan, szybko poszło:) Z ciekawości - zostaje w PL, czy pojechał zagranicę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 2 godziny temu, frisco napisał: Oktan, szybko poszło:) Z ciekawości - zostaje w PL, czy pojechał zagranicę? Zostaje w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Nie ma ktoś do odsprzedania prędkościomierza (licznik) do legacy turbo? Edytowane 2 Września 2017 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się