Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, frisco napisał:

No i nie jest to RS tak jak to w opisie napisane.

To tez rzucilo mi sie w oczy, ma ktos dekoder VIN zeby to zweryfikowac? Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM...

 

5 minut temu, gumas_72 napisał:

pewnie wywoławcza bo to promocja by była w tej cenie

W tej cenie juz nie powinno go byc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bmarcin napisał:
33 minuty temu, frisco napisał:

o i nie jest to RS tak jak to w opisie napisane.

To tez rzucilo mi sie w oczy, ma ktos dekoder VIN zeby to zweryfikowac? Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM...

 

Ale RS miał 220 km i 270 nm o reszcie nie mówiąc. Do mnie właśnie ten opis nie trafia, brakuje info na temat auta, ale za to bajer o historii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bmarcin napisał:

Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM...

Ten fragment akurat dotyczy opisu A-grupowego legasia. A sorki, nie zauważyłem, że na początku coś napisali o tej mocy. Musiałby być porobiony, ale nie

wiadomo co pod maską, bo na wodnym icku to ja tego nie widzę.

10 godzin temu, gumas_72 napisał:

pewnie wywoławcza bo to promocja by była w tej cenie

Też odnoszę takie wrażenie.

10 godzin temu, frisco napisał:

No i nie jest to RS

W ogóle wychodziły RS LHD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, BartZ napisał:

No właśnie.

Po prostu turbo i tyle.

 

Już kiedyś toczyła się dyskusja, tu lub w innym wątku, na temat Legacy RS- ogólnie mówiąc temat mocno niszowy!

Nie jest to RS i już!!!  Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo fajny !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, frisco napisał:

Jakiś wysyp przed zimą

Ludzie boja sie ze ruda zje Turbodziada zima :)  

 

Jeszcze w temacie tego nibyRS'a, probowalem uzyskac wiecej info w temacie od sprzedajacego. Na razie oprocz zaproszenia do rejestracji na aukcji, nic wiecej nie przyszlo. Druga sprawa, cena w tej chwili to 2600Eur, po poludniu byla 1700... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to raczej data pierwszej rejestracji. Mój sprowadzany ze Szwajcarii w dowodzie polskim ma datę produkcji 1995 a faktycznie wyprodukowany w 1993. W tym przypadku będzie prawdopodobnie tak samo. Z tego co zrozumiałem to jest możliwość zakupu przez aukcję, a ta cena to raczej z pominięciem aukcji. Według opisu nic tylko brać:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ma ktoś z Was może kompa Z4 do SLT na sprzedaż albo chociaż jakiś numer seryjny czy fote zeby łatwiej tego w internetach szukać? Jak przegladałem ebay to znajduje jakieś kompy Z4 ale one niby od GC wrx czy sti i trochę zgłupiałem, bo myślałem że on dedykowany był do dziada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Z4 faktycznie jest dedykowany do turbo Imprezy, wszystkich modeli 93-96, on chyba był wystrojony z turbiną TD05, ale wiem że ludzie też jeżdżą na TD04 z tym kompem plus wydech przelot. Ogólnie kompy z późniejszych imprez mają inne wtyczki (chyba 4) i nie pasują.

Po 96 już chyba nie było kompów Z4

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Z4 i pasuje do dziada P&P (jeszcze nie zakładałem).

To jest komputer, który był stosowany w wrx 93/96 i uznawany jest za najbardziej odpowiedni do dziada.

Strojony jest fabrycznie na 380cc i TD05H, doładowanie 0,9 BAR, 260KM/7250rpm.

Ale można jeździć na TD04 jak się okazuje ;)

Jako ciekawostkę dodam, że to jest praktycznie to samo co ECU oznaczone jako SC, który był stosowany w STI Ver2 kombi.

Znalazłem info, że SC to tak naprawdę Z4 z inną mapą (robioną przez STI).

Dnia 23.09.2017 o 13:39, Fala napisał:

Dwóch :D

Dokładnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIałem w GT Z4 i TD05 i był taki przeciąg ze głowa mała :)

Z VF12 w Dziadku będzie to samo bo z TD05 to bliźniacze suszarki ;)

Jedyne co można zrobić to lepsza pompa paliwa bo na seryjnej potrafi czasem stuknąć i t słyszalne gołym uchem

aha w tym GT o którym wspomniałem miałem oczywscie przelot H&S 2,5" na szerokim DP i cooler w z WRX newage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Oktan napisał:

VF12 w Dziadku będzie to samo bo z TD05 to bliźniacze suszarki

 

A ja zawsze myślałem że td05 dmucha zdecydowanie mocniej od VF12 i ciągnie do końca. VF12 przy 6k rpm odczuwalnie słabnie. Przelot planuję ale chciałbym zostać przy wodnym IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wodny ic jest spoko, poza tym napisłam że bliźniacze nie identyczne sa te suszarki ;) nie łap mnie za słówka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...