Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś myślałem o sciągnięciu z Japonii. Musisz doliczyć w kolejności 10%, 3,1% a potem VAT 23% W przyblżeniu wychodzi plus 40%. (Każda wartość narastająco, znaczy 3,1% dodajesz do kwoty już powiekszonej o 10%.). Za transport dolicz około 1k usd, ale są jeszcze opłaty na miejscu za załadunek pewnie i jakieś pośrednictwo. Ja bym się zdał na jedna z firm którą to robi zawodowo, jest ich teraz w PL naprawde duzo. Przynajmniej niż kupisz w ciemno, albo nie całkiem w ciemno bo ktoś to auto dla ciebie obejrzy. Jak bedziesz chciał go rejstrować to zostaje chyba tylko przekładka bo RHD jesli się nie mylę mozna tylko z UE rejstrować.  No chyba że transport do UK i tam pierwsza rejstracja i potem dopiero PL, ale tu nie mam pojęcia jak by to wygladało. Na pewno sporo zachodu.

 

Zakładam że z Japonii będzie łatwiej coś ściągnąć niż z AU czy NZ, choćby w związku z popularnoscia procederu exportu aut z tego rynku. Ozi i kiwi tez przecieś siągają właśnie z JPN. Dodatkowo, RS na rynki AU i NZ nie róznił się tak bardzo jak RS na Japonie. One były w zasadzie bliższe naszym SLT, czy japońskiemu GT niż JDM RS.

 

Pytanie czy w ogóle znajdziesz RS w Japonii za normalne pieniądze. Nawet GT od paru lat bardzo mocno drożeją. Te które widziałem na przestrzeni ostatniego roku oscylowaly około 8 - 10k usd, może da się taniej ale ja aż tak się nie zagłębiałem i nie szukałem na pewno

 

Ten już wisi dość długo. Pojawił się najpierw za połowę tej ceny a po kilku dniach chyba go ktoś inny wystawił w 2 x wyższej:)

 

https://www.tradecarview.com/used_car/subaru/legacy/20201394/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@frisco dzieki za wyprowadzenie z bledu.... czyli w skrocie tanio nie bedzie skoro na dzien dobry idze min +40%. Z drugiej strony, taniej juz bylo w tym przypadku.

Poszperalem troche po necie i wyglada na to ze tych aut po prostu nie ma "od reki". Nie mowie juz o RS, ale o wersji Turbo tez.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bmarcin, te ceny które ja obserwuje w JPN raczej "podpowiadają" aby dziada szukać w Europie. Z JPN dalej mozna wiele aut ściągnąć okazyjnie, ale dziad do nich już nie należy. Zresztą, różnice miedzy europejskimi SLT a RS JDM nie są kolosalne. Są pewne smaczki w tych autach i na pewno oryginalny RS będzie rósł lepiej na wartości.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, bmarcin napisał:

wyglada na to ze tych aut po prostu nie ma

Dokładnie tak. Nie bardzo wiem z czego wynika zainteresowanie tymi autami w ostatnim czasie, ale

jest ich coraz mniej, o S1 już nie wspominając, a ich ceny zaczynają być, delikatnie mówiąc, zastanawiające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, BartZ napisał:

jest ich coraz mniej,

Po czesci, wynika pewnie to z faktu, ze sa to ponad 20letnie sprzety i dopada je naturalna selekcja i ruda. A skoro jest ich coraz mniej cena rosnie.....  Chyba trzeba sie na EVO 6 przerzucic... :D 

 

A na powaznie jak wygrzebie ktos cos w sieci w temacie sprzedazy RS'a  wrzucajcie pliz do watku. 

Edytowane przez bmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bmarcin napisał:

Po czesci, wynika pewnie to z faktu, ze sa to ponad 20letnie sprzety i dopada je naturalna selekcja i ruda. A skoro jest ich coraz mniej cena rosnie.....  Chyba trzeba sie na EVO 6 przerzucic... :D 

 

A na powaznie jak wygrzebie ktos cos w sieci w temacie sprzedazy RS'a  wrzucajcie pliz do watku. 

EVO to dopiero potrafi być zgnite :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bmarcin napisał:

A na powaznie jak wygrzebie ktos cos w sieci w temacie sprzedazy RS'a  wrzucajcie pliz do watku. 

 

 

http://m.tutti.ch/saint-gall/vehicules/voitures/offres/subaru-legacy-turbo-1992_17134632.htm

 

http://m.tutti.ch/tessin-fr/vehicules/voitures/offres/subaru-legacy-turbo-limo_17276372.htm

 

http://m.tutti.ch/lucerne/vehicules/voitures/offres/legacy-turbo_17452792.htm

 

 

Jak ktoś coś - sprowadzam różne :D z CH, PW albo t. pińcet jeden 584 598 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bmarcin napisał:

A na powaznie to co sie dzieje w starszych EVO?

strasznie ich mało

znajomek zbiera od I do X i ma wszystkie, ani jednego nie kupił w PL

co pojechał w PL to wracał w trybie szybkim

ps:

ciekawe gdzie są te EVO które były sprzedawane na firmy  z kratką jako ciężarowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.09.2017 o 20:59, bmarcin napisał:

Po czesci, wynika pewnie to z faktu, ze sa to ponad 20letnie sprzety i dopada je naturalna selekcja i ruda.

Bez dwóch zdań :(

 

Dnia 28.09.2017 o 20:59, bmarcin napisał:

A skoro jest ich coraz mniej cena rosnie....

I oby ten trend się utrzymywał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak zwykle nie mając nic mądrego do powiedzenia wrzucam filmik z naszego ostatniego rajdu. :)

Mój syn po obejrzeniu filmu podsumował go słowami "dobrze że jechałeś Tato ostrożnie" i to chyba najlepsze podsumowanie tempa naszej jazdy a zarazem tytuł do filmu. :biglol:

https://www.youtube.com/watch?v=laCtTKvR7Ys

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojtas. napisał:

ja jak zwykle nie mając nic mądrego do powiedzenia wrzucam filmik z naszego ostatniego rajdu. :)

Mój syn po obejrzeniu filmu podsumował go słowami "dobrze że jechałeś Tato ostrożnie" i to chyba najlepsze podsumowanie tempa naszej jazdy a zarazem tytuł do filmu. :biglol:

https://www.youtube.com/watch?v=laCtTKvR7Ys

 

 

Widziałem już. Czasami wolniej znaczy szybciej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, BartZ napisał:

Widziałem już. Czasami wolniej znaczy szybciej ;)

no nie inaczej, ależ to idzie i ten pomruk

pierwszy murek - prawie prawie;), za drugim razem ten sam murek i nie było już problemu

plus miejsce gdzie ludzie wywali ( lewy ze skarpa, kadet i fiesta walą w nią zdrowo) oraz drugi zakręt nagrywany (prawy z belami siana, czerwony lancer zakończył tam żywot) Ty wojtas przejechałeś bez szwanku

ps:

jaka lokata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, BartZ napisał:

Widziałem już. Czasami wolniej znaczy szybciej ;)

Mam tego świadomość że czasami trzeba zwolnić żeby było dobrze,ale tu chyba ta strategia wyszła na całym rajdzie. :biglol:

Co do lokaty to 6 w generalce i 5 w klasie i jakby na to popatrzeć to może i nie jest źle,ale patrząc na  straty czasowe to już wygląda gorzej,ale mam świadomość ,że po dwuletniej przerwie cudów nie ma i wszystkiego trzeba się uczyć prawie na nowo. 

Najważniejsze ,że jest radość z jazdy!:yahoo:

 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wojtas. napisał:

ale mam świadomość ,że po dwuletniej przerwie cudów nie ma i wszystkiego trzeba się uczyć prawie na nowo. 

 

Wojtas już nie bądź taki skromny :) Ja po wypadku a miesiąc później stracie lewej nogi na 3 m-ce bez mała, która nadal nie działa w pełni nie zamierzam uczyć się od nowa jeździć, chociaż pewne rzeczy się po takich zdarzeniach zmieniają nieodwarcalnie, i tylko my którzy to przeszliśmy rozumiemy o co chodzi, niemniej fura gwizda więc wyciskaj z niej soki sterem ;)

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była ostatnio rozmowa (str 66) o tulejach do przedniego wahacza, czy potwierdzacie że te z forka SF pasują plug&play ?

http://allegro.pl/tuleja-wahacza-japanparts-subaru-forester-sf-i6970655365.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Oktan napisał:

 

Wojtas już nie bądź taki skromny :) Ja po wypadku a miesiąc później stracie lewej nogi na 3 m-ce bez mała, która nadal nie działa w pełni nie zamierzam uczyć się od nowa jeździć, chociaż pewne rzeczy się po takich zdarzeniach zmieniają nieodwarcalnie, i tylko my którzy to przeszliśmy rozumiemy o co chodzi, niemniej fura gwizda więc wyciskaj z niej soki sterem ;)

Miałeś jakiegoś dzwona?? :unsure:

 

Co do nauki to nie mówię ,że jest całkowite dno. Najbardziej widać u mnie chaos w samochodzie i brak płynności  którą już prawie osiągnąłem przed wypadkiem.

Co do psychiki po dzwonie to prawda ,że pewne rzeczy się zmieniają> Maras z MTS-u też mi mówił że będę "mądrzejszy" od tych którzy maja to jeszcze przed sobą,chociaż nikomu tego nie życzę zarówno ze względów zdrowotnych i ekonomicznych. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lapcok napisał:

Była ostatnio rozmowa (str 66) o tulejach do przedniego wahacza, czy potwierdzacie że te z forka SF pasują plug&play ?

 

Pasują.

Obniży Ci to trochę mocowanie tylnej części wahacza.

Podobno auto będzie trochę mniej podsterowne.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, w 100% zastepuje przepłacany ALK whiteline :)

4 godziny temu, wojtas. napisał:

Miałeś jakiegoś dzwona?? :unsure:

Niestety i gdyby wtedy to było Subaru nie byłbym tu z Wami dzisiaj.. Ale już mineło troche czasu więc prawie nie pamietam, a przynajmniej tak sobie wmawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Oktan napisał:

Potwierdzam, w 100% zastepuje przepłacany ALK whiteline :)

No prawie.

WL ma mniejsza średnice piduszki i twardszą "gumę", więc jest trochę sztywniejszy.

Miejsce wahacza w obu przypadkach jest identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...