Jump to content

frisco

Użytkownik
  • Content Count

    469
  • Joined

  • Last visited

About frisco

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli zamierzasz autem jeszcze długo jeździć - zrobiłbym remont w porządnym warsztacie, będziesz wiedział co masz. Jak to auto na chwile to nie ma sensu - szukałbym używki, bo finansowo to się nie zwróci.
  2. US 4gen LGT oraz LGT spec B = 15mm EU 4gen H6 specB = 19mm Czy pasuje to nie wiem....
  3. Ważniejsze to nie mieszać różnych typów - minerał z syntetykiem. Te dwa motule razem się nie pogryzą. Po prostu będziesz miał coś pomiędzy - np 4w40 i trochę inne właściwości ale oba oleje są bardzo dobre. W każdym swoim aucie zawsze trzymam stan możliwie na maksa.
  4. Fakt, artykuł skupia się na EJ20, ale pomijając wersje specjalne jak s209, to chyba los EJ'a jest przesądzony... Na razie jak czytam o serii FA i FB to wychodzi na to, że te piece też maja swoje bolączki. Nie mało jak na subaru z kilkoma upgrejdami, ale 209 amatorów wersji specjalnych STI na całe USA na pewno sie znajdzie:)
  5. A tymczasem Subaru szykuje na pożegnanie całej serii EJ, wersje WRX STI z najlepsiejszym motorem 2.0: http://japanesenostalgiccar.com/subaru-impreza-wrx-sti-ej20-final-edition/
  6. Zależy jak na to patrzeć;) Może jest coraz lepsze w sensie lepsze jakościowo, cichsze albo lepiej spasowane, ale wyobraź sobie to wnętrze za 10-15 lat. Wykończenie "piano black" albo inne na połysk czego w dzisiejszych subaru nie brakuje, tablety zamiast konsoli centralnej etc. Mi się nie chce wierzyć, że to się dobrze zestarzeje. O aktualizacjach softu, kamerach, radarach, czujnikach etc już nawet nie wspominając:/ Ja jak porównuję auta z przełomu lat 80/90tych to jestem dalej pod wrażeniem jak dobre wnętrze subaru zaprojektowało dla dziada. Po 30 latach od projektu dalej wygląda atrakcyjnie i przede wszystkim nie przeszkadza w jeździe, czego trudno upatrywać w wielu bardziej współczesnych autach.
  7. Tu jest wątek na temat 3.0. Jest co przewertować;)
  8. A Tak a propos JDM jeszcze, tu ciekawy wynalazek, isuzu Aska czyli w sumie Legacy is Isuzu. https://www.goo-net-exchange.com/usedcars/ISUZU/ASKA/700060119230180306001/index.html
  9. Dla mnie to najładniejsza oem kiera z 1gen, dużo ładniejsza niż Momo cobra z RS'a. Choć w niektórych RS te czteroramienne też były montowane, ale z trochę inna części środkową (przy klaksonie widać różnicę):
  10. @adamski tempomat masz podpięty? BTW, Ładna kiera JDM GT;)
  11. Ramke usdm na radio etc można jeszcze kupić w USA nową za kilkanaście $$ (kupowałem dosłownie kilka miesięcy temu). Uchwytów na napoje szukaj na eBay - nowych już w ASO nie ma ale jest dużo używek za ok $10-15. Wiadomo, trzeba dorzucić kilka groszy na przesyłkę ale przy tych cenach to nie wiem czy jest sens coś modzić i niszczyć oryginalną ramkę.
  12. Ja swojego szykowałem na zabezpieczenie podwozia, ale niestety dogadany dawno temu blacharz miał wypadek i na razie auta nie weźmie, także szukam dalej kogoś do zrobienia tego jeszcze przed zimą. Poza tym fele zimowe odmalowałem w końcu, za to letnie będę miał chyba do prostowania U mnie też niedługo olej do zmiany, a przebieg dobił 95 tyś mil. Fota z ostatniego weekendu:)
  13. Temat jest, nawet na ten samej stronie
  14. Mieszanka. Amerykance 2.5T mają mape która ma oszczędzać paliwo, więc nawet pod pełnym butem auto zalewa dość ubogo i czuć zawahania przy przyspieszaniu. Kiedyś się w to wczytywałem na legacygt.com to wyszlo na to, że w mapach na USA Subaru używa pewnych funkcji które na EU i JP są wyłączone. Stąd też wyższa temperatura pracy pod obciążeniem, której tłoki z odlewu nie lubią. Przy normalnej jeździe nie jest to odczuwalne, dopiero przy mocnym przyspieszaniu.
×
×
  • Create New...