Jump to content

frisco

Użytkownik
  • Content Count

    450
  • Joined

  • Last visited

About frisco

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy GT spec.B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Temat jest, nawet na ten samej stronie
  2. Mieszanka. Amerykance 2.5T mają mape która ma oszczędzać paliwo, więc nawet pod pełnym butem auto zalewa dość ubogo i czuć zawahania przy przyspieszaniu. Kiedyś się w to wczytywałem na legacygt.com to wyszlo na to, że w mapach na USA Subaru używa pewnych funkcji które na EU i JP są wyłączone. Stąd też wyższa temperatura pracy pod obciążeniem, której tłoki z odlewu nie lubią. Przy normalnej jeździe nie jest to odczuwalne, dopiero przy mocnym przyspieszaniu.
  3. Panewki to raczej domena 2.0 niż 2.5 UPG - profilaktycznie możesz wstawić większą chodnicę, te fabryczne potrafią być jakieś takie małe (w każdym razie w legacy, forka nie miałem). Tłoki - wymiana na kute załatwia temat, albo profilaktycznie mapa (szczególnie jeśli auto z rynku amerykańskiego)
  4. W moim jest fabrycznie alu z przodu i z tyłu. Polift MY2008.
  5. Oraz wersja na USA - GT spec.B
  6. Pięknie brzmi ta szósteczka:)
  7. Z przodu jest zamontowany roll center/bump steer correction kit whiteline (KCA313), do tyłu włożony stab 20mm WL. Łączników nie zmieniałem.
  8. @Herostrates Myślę że można by założyć prześwit na poziomie ok 14cm. Od kilku miesięcy faktycznie jeżdżę na zestawie różowych springów STI + B6. Teoretycznie te springi obniżają o 15mm - tyle że wersje japońskie, które jednak fabrycznie stoją trochę inaczej niż EU/US. W moim przypadku (GT spec.B, nie H6) przód poszedł w dół o ponad 30mm, tył własnie o 15mm.
  9. Lesjoforsy wzmocnione są tylko na tył. Są odczuwalnie twardsze od tyłu OEM, dlatego nie siadają i po załadowaniu auta, tył stoi bardzo ładnie, nie jest opadły. Spec ma większy prześwit niż 3.0R - ma inny zawias i większe koła, więc nie siedzi niżej od zwykłej H6.
  10. Mi bez problemu ASO (Wrocław) podaje ceny gratów wg numerów z tym że jeśli auto jest np. z USA tak jak w moim wypadku to często nie ma ceny w systemie i trzeba czekać na jej ustalenie. Czasem opłaca się poczekać, czasem nie - nie ma reguły.
  11. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F173879065440
  12. To jest konkretnie model LS4288331.
  13. Czyżby szykowanie na classic spota w Wieruszowie? Czekam na relację i foty:)
×
×
  • Create New...