Skocz do zawartości

frisco

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O frisco

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    TurboDziad & TurboSpecB

Ostatnie wizyty

916 wyświetleń profilu
  1. To się zgadza, ale też bardzo często następuje obniżka stawki na ostatnią chwilę, czyli jak szukasz dosłownie od dziś to jest niższa stawka niż jak szukasz OC z terminem rozpoczęcia ochrony za miesiąc. Miałem tak ze dwa razy, w tym w AXA. Nie wykupiłem miesiąc przed, składki rosły w tym czasie o jakieś 50-100 / tydzień, ale w dniu rozpoczęcia polisy cena zeszła do takiej samej jak na m-c przed.
  2. Jakoś mi ta fela nie leży, nie na dziadku.
  3. frisco

    Legacy V 2.0D 150km

    O SBD jest na tym forum na prawdę dużo, ale na pewno jak poczytasz o doświadczeniach innych użytkowników, to nie wyjdzie na to, że nie ma z nim problemów. Od mniej więcej 2014 jest finalnie poprawiona konstrukcja.
  4. Spec ma zawieszenia ewidentnie na asfalt, czytaj dość twarde. Na luźnym podłożu lepiej się pewnie spisze seryjne (bardziej miekkie) zawieszenie - będzie lepiej wybierać nierówności, przez co auto będzie lepiej trzymać. Stąd może mniejsza jego uniwersalność, bo jest to jednak coś za coś. Zależy po prostu po akich drogach jeżdzisz. Proponuje zacząć od grubszego staba do tyłu. Bilstein b6 do tyłu tez ponoć poprawia trakcje. Jesli chodzi o siadnięty tył to zarówno do KYB i do B6 możesz założyć springi Lesjofors - wzmocnione do kombi (twardsze po prostu) - auto wtedy stoi normalnie.
  5. +1 Auto generalnie zjedzone, chyba tylko przednie błotniki w dobrym na zewnątrz stanie, no i ponoć silnik wypluł panewkę. Ponoć, bo jak go oglądałem to nawet nie odpalił, a diagnozę stawiał YACO serwis - a oni mi kiedyś zdiagnozowali już panewką, którą była po prostu postukującym popychaczem po zmianie oleju na milersa. P.S Jakby ktoś go jednak chciał przygarnąć na graty, to ja za wczasu poproszę o antenę ori do radia bo potrzebuje do mojego turbodziada:)
  6. Zależy jaki ten dystans;) Może poniższy link pomoże (co prawda do USDM GT): https://legacygt.com/forums/showthread.php/faq-offsets-sizes-rims-and-tires-gt-xenonk-version-closed-4426.html?s=6361ed6496b441e496a6ebc6721e42e3&
  7. A przy zacisku brembo na przód, tarcze zostają dalej 316mm? Wiadomo z których lat zaciski konkretnie pasują?
  8. frisco

    Legacy I\/ LGT

    @Juras K a nie chcesz się pozbyć tego staba 19mm od h6? Ja bym może przygarnął.
  9. Szkoda że napęd tylko przód. Ale buda wygląda zacnie, szczególnie w tych piniondzach.
  10. kolejny sedan w turbo wypłynął: https://www.mobile.de/pl/Samochod/Subaru-Legacy-Sedan-4WD-Turbo-16V/vhc:car,ms1:23500_10_,frx:1994/pg:vipcar/273421108.html
  11. frisco

    Reflektory USA na EU

    Ale chyba nie w subarakach... Mam legacy US i kierunki pomarańczowe standardowo. Pewnie chodzio o przeciwmgielne tylne, które w US nie jest wymagane.
  12. Ten bordowy już spadł o 2k euro, więc teraz 6,5k. No i ten z San Remo (za 12k euro na auto scout) sprzedał się (pisałem trochę z właścicielem, auto na pewno poszło w dobrej cenie).
  13. frisco

    Reflektory USA na EU

    A te lampy to na pewno symetryczne...? To że na rynek USA to nic nie znaczy. W niektórych modelach były na USA także asymetryczne, choćby w Legacy IV polift. Nie wiem jak w innych modelach, ale ja mam w Legacy oryginalne amerykańskie lampy które swięcą tak jak u nas powinny (pomijając markery;) Przeróbki dokonuje sie przez wymiane soczewek na europejskie, ale proponuję upewnić się najpierw czy faktycznie tego potrzebujesz.
  14. W Legacy GT spec B (czyli USA) mam lusterko samościemniające i do tego z kompasem Tylko ono jest inaczej montowane jakby co, i do tego ma wiązkę. Na ibeju jest tego trochę plus jakieś akcesoryjne.
  15. Trytytki to jedno, ale te ranty wyklepane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...