Jump to content

frisco

Użytkownik
  • Content Count

    605
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

150 Wspaniały

About frisco

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy GT spec.B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ogólnie, przyzwoita marka, choć różne opinie chodzą na temat obecnej trwałości. Jak zwykle - zależy jak trafisz. Polecam wymianę mocowań amorów tak czy inaczej. Wzmocnione springi to model Lesjofors 4288331.
  2. @lutek34, próbuję komuś pomóc i nasunąć potencjalne rozwiązanie. Napisałem, że mocowania być może są inne, bo faktycznie mają inny numer części (i przynajmniej na tym polega ich inność) i proponuję sprawdzić właśnie po numerach części OEM, żeby się upewnić, czy są zastępowalne przez wersję EU i aby mieć pewność, że to nie w mocowaniach leży problem doboru amora i sprężyny. To dobra wiadomość dla założyciela wątku. Wychodzi na to, że mocowania US mają inny numer części 20370AG00A, ale są takie same jak wersja EU o numerze 20370AG000.
  3. Nie ma sprawy. Na parts.subaru.com jest trochę to lepiej opisane jakby co.
  4. Jest pod Legacy: http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b13/
  5. Jeżdżę amerykańcem, swoje przeszedłem w temacie. I oczywiście że budy się różnią, co nie znaczy że są całkiem inne i nic nie pasuje - tego nie napisałem. W zasadzie zdecydowaną większość części mechanicznych pewnie można zastosować zamiennie. Wg. źródeł internetowych mocowania tylnych amorów w Legacy US są inne niż w EU, ale wystarczy posprawdzać po numerach czy są zastępowalne przez wersję EU i tyle. Tak samo z zamiennikami. Nie zdziwiłbym się gdyby amor od EU bez problemu pasował, ale tak jak napisałem - być może mocowania trzeba wymienić.
  6. Nie lepiej poszukać po numerze części? Np. na opposedforces.com możesz sprawdzić. Wtedy nie będzie wątpliwości.
  7. Mocowania amorów mogą być inne. Jak kupisz mocowania do europejskiej wersji to powinieneś bez problemu zamontować amor od wersji europejskiej - kayaba, sachs czy co tam sobie wybierzesz. Jak masz LPG albo jeździsz załadowany to polecam od razu założyć sprężyny wzmacniane do kombi 2.0 firmy Lesjofors - tył nie będzie siadał pod obciążeniem.
  8. Sprawdzony (i drogi) jest choćby nie-ASO (Poznań). Na ich stronie masz ceny podane dla h6. We Wrocławiu nie znam nikogo, ale w sumie nigdy nie szukałem. User @Bartosz-B polecał kogoś do map ostatnio, ale nie pamiętam o kogo chodziło (poza tym że gość z Barbados:)
  9. Dzięki! No bez jaj, o nich nie słyszałem jeszcze haha:)
  10. Nie mam pojęcia co @Danko miał na myśli, ale dla większości osób FMIC = front-mounted intercooler. Znaczy coś czego w ez30 nie ma, chyba ze wstawiasz turbo, bo normalnie jakiś tam IC w turbo zwykle jest. Chyba że to jakiś magiczny skrót, którego jeszcze nie znam:) Jak wywalisz środkowy to już trzeba będzie mapę zrobić raczej. Z tego co kiedyś czytałem to więcej da wymiana kolektorów wydechowych niż wymiana centra, no ale znowu jest kwestia mapy, znaczy $$$. Zastanów się może jaki masz budżet na te mody, bo to nie stare Legacy Turbo, że można wydech wymieniać do woli a k
  11. Polmostrow (polska firma) miała coś w ofercie do 3.0, i raczej z niższej półki cenowej. Można też zrobić na zmówienie. Ja mam od hubanka (procustom pl) tłumik w Legacy Turbo i fajnie gada, nie meczy w trasie. Kosztował jak mnie pamięć nie myli coś około 750. Masz jeszcze MG motorsport i El-tec z popularnych opcji na zamówienie.
  12. Jakoś od 2010 można czujniki ciśnienia całkowite wyłączyć w kompie;) ASO na pewno może to ogarnąć, nie wiem jak niezależne serwisy.
  13. Te numery są opisane jako "sub-frame assembly (rear)". Diagramy nie zawsze są super czytelne. No i tuleja nie kosztowałaby $300 - $500. https://partsouq.com/en/search/all?q=20152AG040
×
×
  • Create New...