Jump to content

frisco

Użytkownik
  • Content Count

    418
  • Joined

  • Last visited

About frisco

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy GT spec.B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nieźle;) 20% samym wydechem. Bo to chyba nie whp?
  2. W japońskich sedanach Subaru to standard od dawna. Tu np. W GT 1 gen:
  3. frisco

    SVX Alcyone

    Gratki! Ładnie wyglada;)
  4. A nie chodziło Ci o AU przypadkiem...?
  5. frisco

    SVX Alcyone

    @Herbert - znaczy przygarnąłeś go? Połączenie alcantara + skóra na stołkach po prostu wymiata:)
  6. Ale w US to chyba nie było mcintosha... Zresztą ja mam USDM'a i jedyne suby na jakie trafiłem są właśnie montowane pod stołkiem, w tym samym miejscu co cd-rom nawigacji. Nie widziałem też żadnego US z wstawionym mcintoshem, który by wyglądał na fabryczny dedykowany do tego modelu - czyli z takim samym ułożeniem głównych przycisków (z odwróconym z RHD to widziałem na fotach nieraz, ale to się nie liczy bo to swapy z JDM;). A w JDM to wiadomo, zawsze musi być trochę inaczej - tak dla zasady haha
  7. W Legacy IV jest pod stołkiem kierownika. W każdym razie ten fabryczny sub.
  8. frisco

    SVX Alcyone

    Stoi na giełdzie klasyków dalej.
  9. Nie ma związku. Filtr oczyszcza powietrze, nic więcej. W 1gen Legacy też nie było filtra kabinowego.
  10. https://www.subaru.pl/docs/accessories/08MY_LegacyOutback_Accessory.pdf C8110AG010, C8110SA010 Na szybko widze je za ok 60 usd w USA. Ładne, nowe, różowiaste kropki i napis i w ogóle;) https://www.subarupartsamerica.com/partlocator/index.cfm?action=AccessoryCatalog&siteid=216122&catalogid=6214&categoryid=178008&startrow=21
  11. Tak, lejso 4288331 to te wzmocnione. One dodają trochę sztywności z tyłu i moje subiektywne odczucie jest takie ze mocno usztywniają auto na łukach, ale może mi się wydaje. Może ja za wolno jezdże haha. Ja je miałem bez LPG i byłem zadowolony.
  12. Ja bym zapytał mechanika. On je oglądał, to i pewnie powie co i jak. W ogóle te bilsteiny jakoś tak mocno rdzewiają. U mnie wyglądały gorzej, niż bym oczekiwał jak na 12 letnie auto. Im szybciej zamówisz to tym szybciej dostaniesz;) Ale, jeśli nie zależy Ci na obniżeniu auta, to po prostu zostawiłbym stare z przodu, ale wymieniłbym tył (na wzmocnione lesjoforsy np.) bo ori springi i tak masz pewnie padnięte i auto będzie z tyłu na nich siedziało, wiec trochę szkoda zachodu z amorami. Wysyłka z nenguna w moim przypadku (springi) to było coś koło 80 eur fedexem, ale korzystałem wczesniej z EMS (China Post) i Japan Post i w każdym przypadku miałem przesyłkę w ciągu ok tygodnia od nadania w JP. Raz mi tyko przesyłka utknęła gdzieś na śląsku przez tydzień czy dwa. A z mocowaniami to chyba różnie jest. Ja bym zostawił decyzje mechanikowi. W moim specu tylne wymieniłem bo się naczytałem ze się zużywają tak samo jak sprężyny i "ubijają" przez co potęgują efekt siadania tyłu, ale przednie zostawiłem stare.
×
×
  • Create New...