Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 31.07.2017 o 21:59, gumas_72 napisał:

h

17 godzin temu, qbutek napisał:

 

Pasują.

Obniży Ci to trochę mocowanie tylnej części wahacza.

Podobno auto będzie trochę mniej podsterowne.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, gumas_72 napisał:

A to co?

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6zaxNR.html

 

Jednak nie wytrzymałeś, co? :biglol:

Przy okazji, nie masz ABSu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartZ napisał:

A to co?

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6zaxNR.html

 

Jednak nie wytrzymałeś, co? :biglol:

Przy okazji, nie masz ABSu :P

Nie chce aby powtórzyła się historia jak z GT tylko teraz byłby "po drugiej stronie barykady".:D

Przy okazji cena szybko spada: 8500 => 7555 => 7100.

@gumas_72

Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa.:biglol:

Ewentualnie bierz zielonego i swapuj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, gumas_72 napisał:

próba była, ale nie wyszła i zostaje do śmierci

E tam, nie wierzę w takie krańcowe deklaracje :twisted:

 

10 minut temu, hugo napisał:

Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa.:biglol:

Ewentualnie bierz zielonego i swapuj.

Dokładnie. Nie poddawaj się.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, hugo napisał:

Nie chce aby powtórzyła się historia jak z GT tylko teraz byłby "po drugiej stronie barykady".:D

Przy okazji cena szybko spada: 8500 => 7555 => 7100.

@gumas_72

Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa.:biglol:

Ewentualnie bierz zielonego i swapuj.

 

 

bardziej myślałem o BMW w klatce, był nie ma, nie ma tematu stąd spadek ceny szybki był

nie kupuje samochodu jak na niego nie mam i nie sprzedam starego

ps:

co do GT (rozumiem, że do tego pijesz) i mojej przygody gdy wpadłem na "uczciwego człowieka",  ja nie ukrywam co w nim jest złe i nadaje się do naprawy:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, gumas_72 napisał:

co do GT (rozumiem, że do tego pijesz) i mojej przygody gdy wpadłem na "uczciwego człowieka",  ja nie ukrywam co w nim jest złe i nadaje się do naprawy:P

Luz, trochę tylko mnie zdziwiło, że na forum nie dałeś ogłoszenia stąd takie moje rozważania.

P.S.Nie piję już 5 lat.:biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, hugo napisał:

Luz, trochę tylko mnie zdziwiło, że na forum nie dałeś ogłoszenia stąd takie moje rozważania.

 

kończąc temat i rozwiewając wszelkie spekulacje:  na forum takiego wariata nie znajdę;) a 20 stron komentarzy w ogłoszeniu, to ostatnia rzecz jakiej to forum potrzebuje

 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, hugo napisał:
Tylko nie pobij rekordu UAZa.:biglol:

UAZ się sprzedał???

W dniu 5.10.2017 o 09:00, qbutek napisał:
No prawie.

WL ma mniejsza średnice piduszki i twardszą "gumę", więc jest trochę sztywniejszy.

Miejsce wahacza w obu przypadkach jest identyczne.

Poszło, mechanior miał opory, bo to inne, bo to niebezpieczne.....  

 

 

 

 

 

98957ea9741a95c680f13290f106bbce.jpg

Edytowane przez lapcok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, hugo napisał:

Ewentualnie bierz zielonego i swapuj.

Chwila zaraz, zielony ma się dobrze i lata aż miło, to że napisałem w ogłoszeniu że blachy nie opłaca sie ratować to tylko moje zdanie bo mi by się nie chciało,  byłem z nim wczoraj z pilotem na takim szutrowo bagiennym kjsie i było rewelacyjnie, ma zmienione aktualnie zawieszenie na doły i syf więc mozna brać i zimą latać po polach :D

10 godzin temu, gumas_72 napisał:

a 20 stron komentarzy w ogłoszeniu, to ostatnia rzecz jakiej to forum potrzebuje

I dlatego mój GT nie będzie wystawiony na forum tylko w sieci, bo wszyscy tylko gadają głupoty a kupca nie ma, taka przykra prawda..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, hugo napisał:

Mam kilka sztuk tylko wysyłka problematyczna. 

Skąd jesteś ? Biorę komplet.

Edytowane przez lapcok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sigma111 napisał:

Ja jestem chętny na wszystkie drzwi + nadkola

Drzwi tylne czy przednie?

 

Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie?

 

 

Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku:
Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne.
Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia?
Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sredniaq napisał:

Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku:
Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne.
Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia?
Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pokazano mi tylko jedną metodę i ją stosuje.

 

1. Wlewam na max płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Wszystkie kurki związane z płynem chłodniczym są otwarte w trakcie.

2. Z wcześniej przygotowanym płynem do dolewania zakręcam wszystkie kurtki z wyjątkiem zbiorniczka wyrównawczego.

3. Odpalam silnik

4. Gdy silnik pociągnie płyn dolewam jego ubytek .

5. Podczas dolewania widać pojawiające się pęcherzyki powietrza.

6. Gdy płynu przestanie ubywać z zbiorniczka i nie ma pęcherzyków zakręcam zbiorniczek i czekam aż się odpalą wiatraki.

7. Jak wiatraki zgasną gaszę silnik.

8. Jak silnik się ostudzi sprawdzam stan płynu w zbiorniczku.

Godzinę temu, qbutek napisał:

Drzwi tylne czy przednie?

 

Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie?

 

 

Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta.

Przednie i tylne.

Jak duża różnica jest pomiędzy każdym z nich w elementach karoserii ? Wiadomo przednie nadkola .... a jak z resztą ?

Edytowane przez sigma111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sigma111 napisał:

 

3 godziny temu, sredniaq napisał:

Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku:
Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne.
Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia?
Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pokazano mi tylko jedną metodę i ją stosuje.

 

1. Wlewam na max płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Wszystkie kurki związane z płynem chłodniczym są otwarte w trakcie.

2. Z wcześniej przygotowanym płynem do dolewania zakręcam wszystkie kurtki z wyjątkiem zbiorniczka wyrównawczego.

3. Odpalam silnik

4. Gdy silnik pociągnie płyn dolewam jego ubytek .

5. Podczas dolewania widać pojawiające się pęcherzyki powietrza.

6. Gdy płynu przestanie ubywać z zbiorniczka i nie ma pęcherzyków zakręcam zbiorniczek i czekam aż się odpalą wiatraki.

7. Jak wiatraki zgasną gaszę silnik.

8. Jak silnik się ostudzi sprawdzam stan płynu w zbiorniczku.

 

Jutro będę działał. Zobaczymy jakie będą efekty. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...