lapcok Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 31.07.2017 o 21:59, gumas_72 napisał: h 17 godzin temu, qbutek napisał: Pasują. Obniży Ci to trochę mocowanie tylnej części wahacza. Podobno auto będzie trochę mniej podsterowne. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-turbo-2-0-ej20-kubly-klatka-ID6zbr2n.html#bbeec8ee7c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Dobry pantofel - "akceptacja żony". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 22 godziny temu, gumas_72 napisał: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-turbo-2-0-ej20-kubly-klatka-ID6zbr2n.html#bbeec8ee7c A to co? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6zaxNR.html Jednak nie wytrzymałeś, co? Przy okazji, nie masz ABSu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 20 minut temu, BartZ napisał: A to co? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6zaxNR.html Jednak nie wytrzymałeś, co? Przy okazji, nie masz ABSu próba była, ale nie wyszła i zostaje do śmierci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 3 godziny temu, BartZ napisał: A to co? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-ID6zaxNR.html Jednak nie wytrzymałeś, co? Przy okazji, nie masz ABSu Nie chce aby powtórzyła się historia jak z GT tylko teraz byłby "po drugiej stronie barykady". Przy okazji cena szybko spada: 8500 => 7555 => 7100. @gumas_72 Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa. Ewentualnie bierz zielonego i swapuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 3 godziny temu, gumas_72 napisał: próba była, ale nie wyszła i zostaje do śmierci E tam, nie wierzę w takie krańcowe deklaracje 10 minut temu, hugo napisał: Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa. Ewentualnie bierz zielonego i swapuj. Dokładnie. Nie poddawaj się. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 15 minut temu, hugo napisał: Nie chce aby powtórzyła się historia jak z GT tylko teraz byłby "po drugiej stronie barykady". Przy okazji cena szybko spada: 8500 => 7555 => 7100. @gumas_72 Wiemy, że chcesz/chciałeś pogonić NA i kupić Oktanowego Zieleniaka więc może nie rezygnuj tak szybko ze sprzedaży. Tylko nie pobij rekordu UAZa. Ewentualnie bierz zielonego i swapuj. bardziej myślałem o BMW w klatce, był nie ma, nie ma tematu stąd spadek ceny szybki był nie kupuje samochodu jak na niego nie mam i nie sprzedam starego ps: co do GT (rozumiem, że do tego pijesz) i mojej przygody gdy wpadłem na "uczciwego człowieka", ja nie ukrywam co w nim jest złe i nadaje się do naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 16 minut temu, gumas_72 napisał: co do GT (rozumiem, że do tego pijesz) i mojej przygody gdy wpadłem na "uczciwego człowieka", ja nie ukrywam co w nim jest złe i nadaje się do naprawy Luz, trochę tylko mnie zdziwiło, że na forum nie dałeś ogłoszenia stąd takie moje rozważania. P.S.Nie piję już 5 lat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 12 minut temu, hugo napisał: Luz, trochę tylko mnie zdziwiło, że na forum nie dałeś ogłoszenia stąd takie moje rozważania. kończąc temat i rozwiewając wszelkie spekulacje: na forum takiego wariata nie znajdę a 20 stron komentarzy w ogłoszeniu, to ostatnia rzecz jakiej to forum potrzebuje 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) 20 godzin temu, hugo napisał: Tylko nie pobij rekordu UAZa. UAZ się sprzedał??? W dniu 5.10.2017 o 09:00, qbutek napisał: No prawie. WL ma mniejsza średnice piduszki i twardszą "gumę", więc jest trochę sztywniejszy. Miejsce wahacza w obu przypadkach jest identyczne. Poszło, mechanior miał opory, bo to inne, bo to niebezpieczne..... Edytowane 10 Października 2017 przez lapcok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 kolejne turbo, tym razem w Belgii: https://www.autoscout24.pl/oferty/subaru-legacy-20-turbo-4wd-benzyna-biały-328889098 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 3 godziny temu, frisco napisał: kolejne turbo, tym razem w Belgii: cenka soczysta.. no i te foto w caly swiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 58 minut temu, bmarcin napisał: cenka soczysta.. no i te foto w caly swiat. Belgia może jak Australia i tam chodzą po suficie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 11 godzin temu, hugo napisał: Ewentualnie bierz zielonego i swapuj. Chwila zaraz, zielony ma się dobrze i lata aż miło, to że napisałem w ogłoszeniu że blachy nie opłaca sie ratować to tylko moje zdanie bo mi by się nie chciało, byłem z nim wczoraj z pilotem na takim szutrowo bagiennym kjsie i było rewelacyjnie, ma zmienione aktualnie zawieszenie na doły i syf więc mozna brać i zimą latać po polach 10 godzin temu, gumas_72 napisał: a 20 stron komentarzy w ogłoszeniu, to ostatnia rzecz jakiej to forum potrzebuje I dlatego mój GT nie będzie wystawiony na forum tylko w sieci, bo wszyscy tylko gadają głupoty a kupca nie ma, taka przykra prawda.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Panowie, gdzie kupujecie nadkola plastikowe do przodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Godzinę temu, lapcok napisał: Panowie, gdzie kupujecie nadkola plastikowe do przodu ? Co prawda nie kupiłem, ale pytałem w ASO z rok temu, to powiedziano mi ok. 150 za sztuke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) Mam kilka sztuk tylko wysyłka problematyczna. Nadkola mam w Węgrowie, woj.maz., spinki możliwe, że też znajdę, jak coś to pw. Edytowane 10 Października 2017 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, hugo napisał: Mam kilka sztuk tylko wysyłka problematyczna. Skąd jesteś ? Biorę komplet. Edytowane 10 Października 2017 przez lapcok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 no właśnie - skąd? poza tym - będę szukał palstikowych trójkątów - nakłądek na tylne boczne szyby. Albo przynajmniej spinek do nich - ktoś-coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 W dniu 2017-09-08 o 13:23, qbutek napisał: Zbierze się 10 chętnych i zacznę produkcję. Ja jestem chętny na wszystkie drzwi + nadkola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Godzinę temu, sigma111 napisał: Ja jestem chętny na wszystkie drzwi + nadkola Drzwi tylne czy przednie? Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie? Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku:Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne.Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia? Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) 29 minut temu, sredniaq napisał: Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku: Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne. Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia? Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pokazano mi tylko jedną metodę i ją stosuje. 1. Wlewam na max płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Wszystkie kurki związane z płynem chłodniczym są otwarte w trakcie. 2. Z wcześniej przygotowanym płynem do dolewania zakręcam wszystkie kurtki z wyjątkiem zbiorniczka wyrównawczego. 3. Odpalam silnik 4. Gdy silnik pociągnie płyn dolewam jego ubytek . 5. Podczas dolewania widać pojawiające się pęcherzyki powietrza. 6. Gdy płynu przestanie ubywać z zbiorniczka i nie ma pęcherzyków zakręcam zbiorniczek i czekam aż się odpalą wiatraki. 7. Jak wiatraki zgasną gaszę silnik. 8. Jak silnik się ostudzi sprawdzam stan płynu w zbiorniczku. Godzinę temu, qbutek napisał: Drzwi tylne czy przednie? Co do tylnych nadkoli to nie jestem pewien czy blacharze chcieliby montować laminat - może ktoś wie? Ogólnie, jak moce produkcyjne wyjdą na prostą po produkcji zamówionych już elementów do przedlifta, to planuję robienie polifta. Przednie i tylne. Jak duża różnica jest pomiędzy każdym z nich w elementach karoserii ? Wiadomo przednie nadkola .... a jak z resztą ? Edytowane 11 Października 2017 przez sigma111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 3 godziny temu, sigma111 napisał: 3 godziny temu, sredniaq napisał: Wracam do nierozwiązanego problemu w turbodziadku: Podczas mojej ostatniej wizyty miałem problemy z temperaturą silnika. Objawy wskazywały na zapowietrzony układ chłodzenia lub termostat. Zapowietrzony chyba nie był, bo problem pojawił się nagle, bez powodu. Postanowiłem więc wymienić termostat. Myślałem że to pomoże, ale znowu temperatura rośnie, z nawiewów leci zimne. Jak poprawnie odpowietrzyć układ, aby jednoznacznie wyeliminować powietrze z układu i tym samym sprawdzić sprawność układu chłodzenia? Jakie inne mogą być powody? Czujnik temperatury? Gdzie go znajdę? UPG? Płyn czysty, żadnego oleju, na korku wlewu oleju też czysto. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pokazano mi tylko jedną metodę i ją stosuje. 1. Wlewam na max płynu do zbiorniczka wyrównawczego. Wszystkie kurki związane z płynem chłodniczym są otwarte w trakcie. 2. Z wcześniej przygotowanym płynem do dolewania zakręcam wszystkie kurtki z wyjątkiem zbiorniczka wyrównawczego. 3. Odpalam silnik 4. Gdy silnik pociągnie płyn dolewam jego ubytek . 5. Podczas dolewania widać pojawiające się pęcherzyki powietrza. 6. Gdy płynu przestanie ubywać z zbiorniczka i nie ma pęcherzyków zakręcam zbiorniczek i czekam aż się odpalą wiatraki. 7. Jak wiatraki zgasną gaszę silnik. 8. Jak silnik się ostudzi sprawdzam stan płynu w zbiorniczku. Jutro będę działał. Zobaczymy jakie będą efekty. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się