Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Fala napisał:

Sredniaq - one jeszcze tam są czy juz wymieniłeś? Bo ja wsadzałem je w okolicach 2006r...

Zawias nie wykazuje oznak zużycia, sztywno i twardo, nic nie skrzypi, więc ja tego nie dotykałem B)

 

A te anty-lifty to jak działają?  Co one konkretnie zmieniają/poprawiają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sredniaq napisał:

Zawias nie wykazuje oznak zużycia, sztywno i twardo, nic nie skrzypi, więc ja tego nie dotykałem B)

 

A te anty-lifty to jak działają?  Co one konkretnie zmieniają/poprawiają?

Zmieniają trochę kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (tak zwany kąt stabilizacyjny).

Podobno mniej podsterowne auto się robi.

W kombiaku wsadzam zestaw z Forestera.

W sedanie zestaw WL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...à propos pod-/nadsterowności: legaś jest i tak zaje-fajny, bo długi - dużo czasu na reakcję - dużo więcej niż w gieteku

 

a anty-lifty (jak nazwa wskazuje) usztywniają samochód wpionie.

...musi się mniej podsterowne robić. Choć trochę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, qbutek napisał:

W kombiaku wsadzam zestaw z Forestera.

W sedanie zestaw WL.

Przyłoż jeden do drugiego, nie różnią sie niczym poza kolorem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Oktan napisał:

Przyłoż jeden do drugiego, nie różnią sie niczym poza kolorem :D

Nie wiem co to by dało, jak i tak potrzebuję do obu aut ;)
Ale wychodzi na to, że do sedana wpadną unibole:D

 

Nie zgodzę się, że niczym się nie różnią. WL ma mniejszą średnicę gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, qbutek napisał:

Nie zgodzę się, że niczym się nie różnią. WL ma mniejszą średnicę gumy.

No będzie sie o szczegóły czepiał :) ale punkty mocowań i osadzeń w tej samej linii, a unibole brzmią ciekawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Oktan napisał:

No będzie sie o szczegóły czepiał :) ale punkty mocowań i osadzeń w tej samej linii,

Tak, tak.

 

5 minut temu, Oktan napisał:

nibole brzmią ciekawie

Tak, ale tylko do auta do zabawy. Na co dzień to się nie nadaje. No i warto mieć już do nich budę wzmocnioną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.07.2017 o 11:22, BladeRunner napisał:

Kompletna tuleja wahacza z forka jest na tyle masywna i większa niż z Dziada i Imprezy GC.
Zakładając ją masz efekt anty-lift jak Whiteline przy kilkukrotnie niższych kosztach

 

Która ?

24470501.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masywniejsza.

jest po prostu po montażu niżej osadzona, dalej od budy w kierunku ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością  regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne.  Następny krok to kąt pochylenia z przodu

 

Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bibuł napisał:

W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością  regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne.  Następny krok to kąt pochylenia z przodu

 miałes pod legacy czy ciąłeś podłogę?? bo z imprezy nie pasuje p&p

 

 

 

Swoją droga wybieram się na JapFest swoim TD Classic'iem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bibuł napisał:

Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? 

Widziałem gdzieś wpasowany halogen z Legacy II gen, zaraz poszukam fotkę.

halogen_leg2_w_dziadku_2.jpghalogen_leg2_w_dziadku_3.jpg

 

9 godzin temu, Bibuł napisał:

zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością  regulacji twardości ( ma trzy ustawienia )

Jaki gruby? Dedykowany do dziadków, czy coś modziłeś? Wrzucisz foto tego staba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Bibuł napisał:

W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością  regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne.  Następny krok to kąt pochylenia z przodu

 

Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? 

 

 

 

 

Ponoć pasuje z TRIBECA, i da się wymienić po ciemku B) tyle że przód - i tak się zastanawiam: utwardzając przód zwiększamy podsterowność przy miększym OEMowym tyle?

 

Edytowane przez lapcok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ktos szukał halo do Turbo Gacka to będę coś zapewne miał jak poszukam :)

15 minut temu, frisco napisał:

dokładnie taki jest pod gacora

 

 

jak nie mam podłogi bagażnika w rajdowym wiec z imprezy siadł aż miło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytania odnośnie staba to jest to 22 mm dedykowany go turbodziadka. Nie trzeba nic modzić. Leży tak:

20170608_184118.jpg

4 godziny temu, lapcok napisał:

 

 

 

 

Ponoć pasuje z TRIBECA, i da się wymienić po ciemku B) tyle że przód - i tak się zastanawiam: utwardzając przód zwiększamy podsterowność przy miększym OEMowym tyle?J

 

 

 

Jak utwardzisz przód to będzie jeszcze bardziej podsterowny.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytania odnośnie staba to jest to 22 mm dedykowany go turbodziadka. Nie trzeba nic modzić. Leży tak:
20170608_184118.thumb.jpg.77c2fb073f45893576326864477496fe.jpg
 
 
Jak utwardzisz przód to będzie jeszcze bardziej podsterowny.

Ładnie.
Łączniki masz dedykowane czy to ghetto style z passata/audi?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.07.2017 o 09:47, adamski napisał:

Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował.

 

Wróce jeszcze na chwile do tematu upgrejdu hebli.

 

Przód - zacisk 4-tłok podchodzi P&P, ale czy tarcze trzeba wymienić na 294, czy mozna zostać przy 277 (takie były chyba fabryczne?). Przy wymianie na 294 - czy jest zauważalna róznica w porównaniu do 277?

 

Tył - potrzebne adaptery do 2-tłoczka. Pytanie czy przy wymianie zacisku na 4-tłok z przodu + tarcza 294, z tyłu trzeba również wymienić zaciski oraz tarczę na większą, czy tam moge zostawić ori zestaw 1-tłok + ori tarcza 266, ewentualnie ori zacisk + wieksza tarcza (ale jaka o ile w ogóle to podejdzie?). Czy wymiana na 2tłok z tyłu daję odczuwalną poprawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, frisco napisał:

 

Wróce jeszcze na chwile do tematu upgrejdu hebli.

 

Przód - zacisk 4-tłok podchodzi P&P, ale czy tarcze trzeba wymienić na 294, czy mozna zostać przy 277 (takie były chyba fabryczne?). Przy wymianie na 294 - czy jest zauważalna róznica w porównaniu do 277?

 

Tył - potrzebne adaptery do 2-tłoczka. Pytanie czy przy wymianie zacisku na 4-tłok z przodu + tarcza 294, z tyłu trzeba również wymienić zaciski oraz tarczę na większą, czy tam moge zostawić ori zestaw 1-tłok + ori tarcza 266, ewentualnie ori zacisk + wieksza tarcza (ale jaka o ile w ogóle to podejdzie?). Czy wymiana na 2tłok z tyłu daję odczuwalną poprawę?

 

Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem).

Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok.

Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto.

Ja chciałem mieć i mam ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adamski napisał:

 

Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem).

Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok.

Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto.

Ja chciałem mieć i mam ;)

 

 

adamski, dzieki za info:) Przód raczej wymienię, nad tyłem jeszcze pomyslę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...