BartZ Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 1 godzinę temu, lapcok napisał: mam podobne przemyślenia. Mówię zupełnie poważnie. Oczywiście póki co, nie wchodzi to w rachubę, ale różnie to bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 11 godzin temu, Fala napisał: Sredniaq - one jeszcze tam są czy juz wymieniłeś? Bo ja wsadzałem je w okolicach 2006r... Zawias nie wykazuje oznak zużycia, sztywno i twardo, nic nie skrzypi, więc ja tego nie dotykałem A te anty-lifty to jak działają? Co one konkretnie zmieniają/poprawiają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 7 minut temu, sredniaq napisał: Zawias nie wykazuje oznak zużycia, sztywno i twardo, nic nie skrzypi, więc ja tego nie dotykałem A te anty-lifty to jak działają? Co one konkretnie zmieniają/poprawiają? Zmieniają trochę kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (tak zwany kąt stabilizacyjny). Podobno mniej podsterowne auto się robi. W kombiaku wsadzam zestaw z Forestera. W sedanie zestaw WL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 ...à propos pod-/nadsterowności: legaś jest i tak zaje-fajny, bo długi - dużo czasu na reakcję - dużo więcej niż w gieteku a anty-lifty (jak nazwa wskazuje) usztywniają samochód wpionie. ...musi się mniej podsterowne robić. Choć trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 11 godzin temu, qbutek napisał: W kombiaku wsadzam zestaw z Forestera. W sedanie zestaw WL. Przyłoż jeden do drugiego, nie różnią sie niczym poza kolorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 1 minutę temu, Oktan napisał: Przyłoż jeden do drugiego, nie różnią sie niczym poza kolorem Nie wiem co to by dało, jak i tak potrzebuję do obu aut Ale wychodzi na to, że do sedana wpadną unibole:D Nie zgodzę się, że niczym się nie różnią. WL ma mniejszą średnicę gumy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 1 minutę temu, qbutek napisał: Nie zgodzę się, że niczym się nie różnią. WL ma mniejszą średnicę gumy. No będzie sie o szczegóły czepiał ale punkty mocowań i osadzeń w tej samej linii, a unibole brzmią ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 21 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2017 5 minut temu, Oktan napisał: No będzie sie o szczegóły czepiał ale punkty mocowań i osadzeń w tej samej linii, Tak, tak. 5 minut temu, Oktan napisał: nibole brzmią ciekawie Tak, ale tylko do auta do zabawy. Na co dzień to się nie nadaje. No i warto mieć już do nich budę wzmocnioną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Dnia 20.07.2017 o 11:22, BladeRunner napisał: Kompletna tuleja wahacza z forka jest na tyle masywna i większa niż z Dziada i Imprezy GC. Zakładając ją masz efekt anty-lift jak Whiteline przy kilkukrotnie niższych kosztach Która ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Z przodu nie z tyłu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Nie masywniejsza. jest po prostu po montażu niżej osadzona, dalej od budy w kierunku ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 1 minutę temu, qbutek napisał: Nie masywniejsza. jest po prostu po montażu niżej osadzona, dalej od budy w kierunku ziemi. a po wsadzeniu do niej poliuretanów fajniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne. Następny krok to kąt pochylenia z przodu Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 8 godzin temu, Bibuł napisał: W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne. Następny krok to kąt pochylenia z przodu miałes pod legacy czy ciąłeś podłogę?? bo z imprezy nie pasuje p&p Swoją droga wybieram się na JapFest swoim TD Classic'iem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 8 godzin temu, Bibuł napisał: Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? Widziałem gdzieś wpasowany halogen z Legacy II gen, zaraz poszukam fotkę. 9 godzin temu, Bibuł napisał: zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ) Jaki gruby? Dedykowany do dziadków, czy coś modziłeś? Wrzucisz foto tego staba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) 16 godzin temu, Bibuł napisał: W temacie zawiasowym, zamontowałem w turbodziadku tylny stabilizator whitline z możliwością regulacji twardości ( ma trzy ustawienia ), bardzo fajna zmiana w prowadzeniu auta, stało się mniej podsterowne. Następny krok to kąt pochylenia z przodu Mam pytanie z zakresu pasujących części od innych modeli. Halogen w zderzaku turbodziadkowy da się zastąpić na przykład tym z Legacy następnych generacji? Ponoć pasuje z TRIBECA, i da się wymienić po ciemku tyle że przód - i tak się zastanawiam: utwardzając przód zwiększamy podsterowność przy miększym OEMowym tyle? Edytowane 28 Lipca 2017 przez lapcok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 7 godzin temu, sredniaq napisał: Jaki gruby? Z tego co pamiętam to min. to 22mm. Jest dedykowany do dziadka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 taki? https://whitelineperformance.com/subaru-legacy-liberty-rear-sway-bar-22mm-xx-heavy-duty-blade-adjustable-bsr19xxz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 jakby ktos szukał halo do Turbo Gacka to będę coś zapewne miał jak poszukam 15 minut temu, frisco napisał: taki? https://whitelineperformance.com/subaru-legacy-liberty-rear-sway-bar-22mm-xx-heavy-duty-blade-adjustable-bsr19xxz dokładnie taki jest pod gacora jak nie mam podłogi bagażnika w rajdowym wiec z imprezy siadł aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Odpowiadając na pytania odnośnie staba to jest to 22 mm dedykowany go turbodziadka. Nie trzeba nic modzić. Leży tak: 4 godziny temu, lapcok napisał: Ponoć pasuje z TRIBECA, i da się wymienić po ciemku tyle że przód - i tak się zastanawiam: utwardzając przód zwiększamy podsterowność przy miększym OEMowym tyle?J Jak utwardzisz przód to będzie jeszcze bardziej podsterowny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Odpowiadając na pytania odnośnie staba to jest to 22 mm dedykowany go turbodziadka. Nie trzeba nic modzić. Leży tak: Jak utwardzisz przód to będzie jeszcze bardziej podsterowny. Ładnie.Łączniki masz dedykowane czy to ghetto style z passata/audi? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Za ładnie dziekuje Dedykowane.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Dnia 14.07.2017 o 09:47, adamski napisał: Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował. Wróce jeszcze na chwile do tematu upgrejdu hebli. Przód - zacisk 4-tłok podchodzi P&P, ale czy tarcze trzeba wymienić na 294, czy mozna zostać przy 277 (takie były chyba fabryczne?). Przy wymianie na 294 - czy jest zauważalna róznica w porównaniu do 277? Tył - potrzebne adaptery do 2-tłoczka. Pytanie czy przy wymianie zacisku na 4-tłok z przodu + tarcza 294, z tyłu trzeba również wymienić zaciski oraz tarczę na większą, czy tam moge zostawić ori zestaw 1-tłok + ori tarcza 266, ewentualnie ori zacisk + wieksza tarcza (ale jaka o ile w ogóle to podejdzie?). Czy wymiana na 2tłok z tyłu daję odczuwalną poprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 39 minut temu, frisco napisał: Wróce jeszcze na chwile do tematu upgrejdu hebli. Przód - zacisk 4-tłok podchodzi P&P, ale czy tarcze trzeba wymienić na 294, czy mozna zostać przy 277 (takie były chyba fabryczne?). Przy wymianie na 294 - czy jest zauważalna róznica w porównaniu do 277? Tył - potrzebne adaptery do 2-tłoczka. Pytanie czy przy wymianie zacisku na 4-tłok z przodu + tarcza 294, z tyłu trzeba również wymienić zaciski oraz tarczę na większą, czy tam moge zostawić ori zestaw 1-tłok + ori tarcza 266, ewentualnie ori zacisk + wieksza tarcza (ale jaka o ile w ogóle to podejdzie?). Czy wymiana na 2tłok z tyłu daję odczuwalną poprawę? Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem). Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok. Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto. Ja chciałem mieć i mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 1 godzinę temu, adamski napisał: Tarcze przód też trzeba wymienić na 294 (290 bo też o takich słyszałem). Tył można zostawić oryginalny z TD jeśli nie potrzebujesz wymieniać na 2tłok. Co do różnicy w hamowaniu, co użytkownik to opinia, ale więcej jest na plus. Wcześniej ktoś swoje wrażenia już opisywał odnośnie odczuwalnej różnice, więc może Ci odpowie czy warto. Ja chciałem mieć i mam adamski, dzieki za info:) Przód raczej wymienię, nad tyłem jeszcze pomyslę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się