Oktan Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 ja często słucham co inni mówią, analizuję ale to co ja piszę testowałem na sobie, a wolno nie jeżdzę i ponoć potrafię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 6 minut temu, Oktan napisał: ja często słucham co inni mówią, analizuję ale to co ja piszę testowałem na sobie, a wolno nie jeżdzę i ponoć potrafię I o takie właśnie opinie chodzi! A nie opinie, że ktoś słyszał, że kolega kolegi słyszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Pamiętacie "bo Marcin powiedział że jego tata powiedział..." sorry BladeRunner nie piję do Ciebie akurat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 A w sumie to może bym się napił 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 2 godziny temu, Oktan napisał: wiadomo można lac np tego mega drogiego castrola Nie stosowałem, od razu mówię, ale podobno jest mega mocny, mega drogi i mega agresywny dla układu hamulcowego... Na RBF nie narzekam, ale nie mówię nie innym rozwiązaniom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dnia 12.07.2017 o 11:51, lapcok napisał: sam zacisk jest przykręcony tylko jedną śrubą pływającą ale z drugiej strony jest na bolcu wystającym z jarzma, tak że odekręcam śrubę i mogę od razu dźwignąć zacisk. macie takie u siebie ? Dokładnie tak ma seryjny hamulec, przynajmniej taki widziałem jak rozbieraliśmy heble u kolegi Moje na 4tłoka wymieniał Carfit, więc nie widziałem Obecnie mam zalany płyn ATE, myślę, że do cywilnej jazdy mi w zupełności wystarczy i nawet kilka ostrzejszych jazd go nie wykończy. 14 godzin temu, BartZ napisał: co do RBF660 było już na Forum 13 godzin temu, Oktan napisał: gumowy pedał i słaba skuteczność hamowania, jakby ciągle był zapowietrzony 13 godzin temu, BladeRunner napisał: Potwierdzam - ja między innymi tak miałem. Gdzieś właśnie trafiłem na dyskusję nt tego płynu i dlatego stwierdziłem, że zwykły ale świeży będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Wracając do RBFa, to jest płyn, który jest bardzo higroskopijny i powinno się dość często wymieniać część tego płynu. Na zasadzie spuszczenia pewnej ilości z zacisków i dolania świeżego. Ja tak robiłem i problemów nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Dnia 12.07.2017 o 11:51, lapcok napisał: 4tłok plug&play ? czy trzeba adpter ? Tak ponawiam bo chyba pytanie gdzieś uciekło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 24 minuty temu, BartZ napisał: Wracając do RBFa, to jest płyn, który jest bardzo higroskopijny i powinno się dość często wymieniać część tego płynu. Na zasadzie spuszczenia pewnej ilości z zacisków i dolania świeżego. Ja tak robiłem i problemów nie miałem. Wszystko prawda... Tylko wymieniając kompletnie co najmniej raz w roku na nowy, wyżej wspomniane obawy nie powinny mieć miejsca. A mówiliśmy o takich sytuacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 1 godzinę temu, BladeRunner napisał: Wszystko prawda... Tylko wymieniając kompletnie co najmniej raz w roku na nowy, wyżej wspomniane obawy nie powinny mieć miejsca. A mówiliśmy o takich sytuacjach I ja tak uważam, ale przed zalaniem go ostrzeżono mnie, że takie uzupełnianie należy robić np. po każdej pojeżdżawce. Ogólnie dość często... Nie chciałbym się wdawać w dyskusję o tym płynie, tym bardziej że absolutnie wam wierzę, natomiast jeszcze, póki co, nie doświadczyłem tych problemów, o których piszecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 1 godzinę temu, lapcok napisał: Tak ponawiam bo chyba pytanie gdzieś uciekło Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 1 godzinę temu, adamski napisał: Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował. Potwierdzam, gdyż dokładnie tak mam to rozwiązane 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 U mnie problem z RBF był zaraz po wymianie więc 0km oesowych, goofno i tyle od jakiegoś czasu, a nie powiem dużo 'motuli' stosowałem.. szacunek do marki Motul straciłem 5-6 lat temu i nie stosuję obecnie, chyba że właściciel wyraźnie sobie tego zyczy wtedy nie oponuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 Wrzuciłem w "Znalezione na allegro etc...". Ale tu - koniecznie https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-oldtimer?vehid=4982446 ...koniecznie też ...a na fotele - będziesz w oczekiwaniu kupującego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 8 godzin temu, Fala napisał: Wrzuciłem w "Znalezione na allegro etc...". Ale tu - koniecznie https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-oldtimer?vehid=4982446 ...koniecznie też ...a na fotele - będziesz w oczekiwaniu kupującego 1. Polift (dyskwalifikacja ) 2. okropne fele 3. jeszcze okropniejsze stołki 4. Preis CHF 22'222.- ale dobrze wróży na przyszłość 5. Oklejenie jest niepełne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 29 minut temu, BartZ napisał: Preis CHF 22'222.- Ciekawe, czy znajdzie się jakiś szwajcarski banan i kupi, utargowawszy 2000 ...skoro tych kilka, które wisiały w zeszłym roku po 8-10.000ChF już nie wisi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 4 godziny temu, Fala napisał: Ciekawe, czy znajdzie się jakiś szwajcarski banan i kupi, utargowawszy 2000 ...skoro tych kilka, które wisiały w zeszłym roku po 8-10.000ChF już nie wisi... Mają też lanosa sti w ofercie za 17.500. Może zamienię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) 22000CHF !! a niech mnie, ale tupet Dnia 14.07.2017 o 09:47, adamski napisał: Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował. Dzięki. POLIURETAN - macie w zawieszeniu ? Aktualnie przymierzam się do: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/subaru-impreza-legacy-forester-tuleje-wahaczy-tylnych-poprzecznych-8szt.html Warto ? Lepsze to niż guma ? Miałem kedyś w forku, ale nie na wahaczach poprzecznych. Zastanawiam się też nad poliuretanem do kołyski. ? Edytowane 18 Lipca 2017 przez lapcok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 7 godzin temu, lapcok napisał: 22000CHF !! a niech mnie, ale tupet czyli po Polsku 22000PLN, tak mniej wiecej mozna to porownac :). Problem tylko taki ze w PL jest to prawie x4.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Jeśli kiedyś wpadnę na głupi pomysł sprzedaży swojego, to w Polsce nawet nie będę wystawiał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 18.07.2017 o 22:27, bmarcin napisał: czyli po Polsku 22000PLN, Mój, odpicowany, nawet za tyle nie chciał się sprzedać... @BartZ - mam podobne przemyślenia. Edytowane 20 Lipca 2017 przez lapcok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Dnia 18.07.2017 o 14:46, lapcok napisał: POLIURETAN - macie w zawieszeniu Nie w dziadku ale w GT macie - wszystkie elementy zawieszenia, już nie pamiętam ale 20-kilka sztuk. Tak powinno być. Pamiętam w T-dziadku miałem chyba z przodu i anty-lifty - i była to meeeega zmiana na plus. Sredniaq - one jeszcze tam są czy juz wymieniłeś? Bo ja wsadzałem je w okolicach 2006r... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Przypominam że jako anty-lift działa element z Forka SF / SG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 1 minutę temu, BladeRunner napisał: Przypominam że jako anty-lift działa element z Forka SF / SG Sprecyzuj proszę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Kompletna tuleja wahacza z forka jest na tyle masywna i większa niż z Dziada i Imprezy GC.Zakładając ją masz efekt anty-lift jak Whiteline przy kilkukrotnie niższych kosztach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się