Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

ja często słucham co inni mówią, analizuję ale to co ja piszę testowałem na sobie, a wolno nie jeżdzę i ponoć potrafię:biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Oktan napisał:

ja często słucham co inni mówią, analizuję ale to co ja piszę testowałem na sobie, a wolno nie jeżdzę i ponoć potrafię:biglol:

I o takie właśnie opinie chodzi! A nie opinie, że ktoś słyszał, że kolega kolegi słyszał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętacie "bo Marcin powiedział że jego tata powiedział...":biglol:

sorry BladeRunner nie piję do Ciebie akurat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oktan napisał:

wiadomo można lac np tego mega drogiego castrola

Nie stosowałem, od razu mówię, ale podobno jest mega mocny, mega drogi i mega agresywny dla układu hamulcowego...

 

Na RBF nie narzekam, ale nie mówię nie innym rozwiązaniom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2017 o 11:51, lapcok napisał:

sam zacisk jest przykręcony tylko jedną śrubą pływającą ale z drugiej strony jest na bolcu wystającym z jarzma, tak że odekręcam śrubę i mogę od razu dźwignąć zacisk. macie takie u siebie ?

Dokładnie tak ma seryjny hamulec, przynajmniej taki widziałem jak rozbieraliśmy heble u kolegi :) Moje na 4tłoka wymieniał Carfit, więc nie widziałem :P 

Obecnie mam zalany płyn ATE, myślę, że do cywilnej jazdy mi w zupełności wystarczy i nawet kilka ostrzejszych jazd go nie wykończy.

14 godzin temu, BartZ napisał:

co do RBF660 było już na Forum

 

13 godzin temu, Oktan napisał:

gumowy pedał i słaba skuteczność hamowania, jakby ciągle był zapowietrzony

 

13 godzin temu, BladeRunner napisał:

Potwierdzam - ja między innymi tak miałem.

Gdzieś właśnie trafiłem na dyskusję nt tego płynu i dlatego stwierdziłem, że zwykły ale świeży będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do RBFa, to jest płyn, który jest bardzo higroskopijny i powinno się dość często wymieniać część tego płynu.

Na zasadzie spuszczenia pewnej ilości z zacisków i dolania świeżego. Ja tak robiłem i problemów nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2017 o 11:51, lapcok napisał:

4tłok plug&play ? czy trzeba adpter ?

 

Tak ponawiam bo chyba pytanie gdzieś uciekło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, BartZ napisał:

Wracając do RBFa, to jest płyn, który jest bardzo higroskopijny i powinno się dość często wymieniać część tego płynu.

Na zasadzie spuszczenia pewnej ilości z zacisków i dolania świeżego. Ja tak robiłem i problemów nie miałem.

Wszystko prawda... Tylko wymieniając kompletnie co najmniej raz w roku na nowy, wyżej wspomniane obawy nie powinny mieć miejsca.

 

A mówiliśmy o takich sytuacjach ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BladeRunner napisał:

Wszystko prawda... Tylko wymieniając kompletnie co najmniej raz w roku na nowy, wyżej wspomniane obawy nie powinny mieć miejsca.

 

A mówiliśmy o takich sytuacjach ;) 

I ja tak uważam, ale przed zalaniem go ostrzeżono mnie, że takie uzupełnianie należy robić np. po każdej pojeżdżawce. Ogólnie dość często...

Nie chciałbym się wdawać w dyskusję o tym płynie, tym bardziej że absolutnie wam wierzę, natomiast jeszcze, póki co,

nie doświadczyłem tych problemów, o których piszecie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem z RBF był zaraz po wymianie więc 0km oesowych, goofno i tyle od jakiegoś czasu, a nie powiem dużo 'motuli' stosowałem..

szacunek do marki Motul straciłem 5-6 lat temu i nie stosuję obecnie, chyba że właściciel wyraźnie sobie tego zyczy wtedy nie oponuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem w "Znalezione na allegro etc...". Ale tu - koniecznie :D

https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-oldtimer?vehid=4982446

...koniecznie też 

...a na fotele - będziesz w oczekiwaniu kupującego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Fala napisał:

Wrzuciłem w "Znalezione na allegro etc...". Ale tu - koniecznie :D

https://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-oldtimer?vehid=4982446

...koniecznie też 

...a na fotele - będziesz w oczekiwaniu kupującego :P

1. Polift (dyskwalifikacja :mrgreen: )

2. okropne fele

3. jeszcze okropniejsze stołki

4. Preis CHF 22'222.- ale dobrze wróży na przyszłość :twisted:

5. Oklejenie jest niepełne 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, BartZ napisał:

Preis CHF 22'222.-

 

 Ciekawe, czy znajdzie się jakiś szwajcarski banan i kupi, utargowawszy 2000 :)

...skoro tych kilka, które wisiały w zeszłym roku po 8-10.000ChF już nie wisi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Fala napisał:

 

 Ciekawe, czy znajdzie się jakiś szwajcarski banan i kupi, utargowawszy 2000 :)

...skoro tych kilka, które wisiały w zeszłym roku po 8-10.000ChF już nie wisi...

Mają też lanosa sti w ofercie za 17.500. Może zamienię? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22000CHF !! a niech mnie, ale tupet :)

Dnia 14.07.2017 o 09:47, adamski napisał:

Tak. Przód wymieniasz P&P na 4tłok. Adapter potrzebny na 2tłok tył, gdybyś się na takowego zdecydował.

 Dzięki.

 

 

POLIURETAN - macie w zawieszeniu ? Aktualnie przymierzam się do: http://poliuretany.olkusz.pl/pl/subaru-impreza-legacy-forester-tuleje-wahaczy-tylnych-poprzecznych-8szt.html

 

Warto ? Lepsze to niż guma ? Miałem kedyś w forku, ale nie na wahaczach poprzecznych. Zastanawiam się też nad poliuretanem do kołyski. ?

Edytowane przez lapcok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.07.2017 o 22:27, bmarcin napisał:

czyli po Polsku 22000PLN,

Mój, odpicowany,  nawet za tyle nie chciał się sprzedać...

 

@BartZ - mam podobne przemyślenia.

Edytowane przez lapcok
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.07.2017 o 14:46, lapcok napisał:

POLIURETAN - macie w zawieszeniu

Nie w dziadku ale w GT macie - wszystkie elementy zawieszenia, już nie pamiętam ale 20-kilka sztuk. Tak powinno być.

Pamiętam w T-dziadku miałem chyba z przodu i anty-lifty - i była to meeeega zmiana na plus.

Sredniaq - one jeszcze tam są czy juz wymieniłeś? Bo ja wsadzałem je w okolicach 2006r...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BladeRunner napisał:

Przypominam że jako anty-lift działa element z Forka SF / SG emoji6.png

Sprecyzuj proszę.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...