BartZ Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 15 godzin temu, sredniaq napisał: szary (grafitowy?) 2.2 manual za 23k NOK Identyczny jak mój (w stanie wyjściowym oczywiście ). Nawet kołpaki te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Dnia 8.05.2017 o 10:07, sredniaq napisał: Pytałem na forum o 225-45 i chyba@Oktan pisał, że nie wchodzi bez podgięcia kielichu amortyzatora to jest tak że wszystko zależy od felgi, jaka szeroka i jakie ma et, jak masz gwint i zalezy tez jaki to tak samo różne koła wchodzą bądź nie ja latam rajdówką na felgach z sti newage 5x100 z oponami 215/45r17 a czasem na 225/45 jak mam śruby do pochylenia kąta koła z tyłu to przy za dużym stopniu np -2st bez dystansu nie wejdzie takie koło, przy seryjnym nastawie spoko powinno wejść W Classicu mam aktualnie 205/50r16 i speedline 2108 7J z et 50 i jest mega optymalnie, a z 17" najbardziej odpowiada mi opona 215/45, choc jakbym 205/45 też byłaby spoko na daily O felgach i oponach temat rzeka bo zależy jeszcze czy i jak są zakończone nadkola tyle, czy były robione i jak, czy sa na ostro czy nie etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Właśnie - regulacja tyłu ma bardzo sens, w gt założyłem i... muszę się jeszcze tym pobawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Pamięta ktoś jaką mają grubość oryginalne stabilizatory (przód,tył) w turbodziadkach poliftowych? I czy sedan i kombi w tej kwestii się różnią? Wydaje mi się, że oba po 18mm, ale wolę się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 jak nie zapomnę to zmierzę chyba że ktoś mnie ubiegnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 1 godzinę temu, Oktan napisał: jak nie zapomnę to zmierzę chyba że ktoś mnie ubiegnie Nie jest to pilne, ale będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Nie zalega komuś klaksom do kiery Momo z Legacy Turbo? Pilnie szukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 średniakmam klakson ale z logo "qms" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Może kogoś interesują potężne hamulce na przednią oś do Legacy Turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Tommo proponuj na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladyFranek Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Witam, jako że jestem świeżak i laik prośba o pomoc w przekazaniu info jak dołożyć kuce wodnikowi 2.0 >> jaki komp, jakie turbo, jakie parametry, co trzeba poczynić... Moje EJ20 ma 200km w papierach myślałem o mocy 250 do 300km, może ktoś ma jakąś dziuplę i poda koszty takiej rozbudowy, będę wdzięczny za zwrotkę, najlepiej prv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Dnia 12.05.2017 o 19:03, adamski napisał: Pamięta ktoś jaką mają grubość oryginalne stabilizatory (przód,tył) w turbodziadkach poliftowych? I czy sedan i kombi w tej kwestii się różnią? Wydaje mi się, że oba po 18mm, ale wolę się upewnić. Tył na pewno 18, przód prawie na pewno 18 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) 12 godzin temu, Oktan napisał: Tommo proponuj na pw Więcej info w dziale k/s. Edytowane 15 Maja 2017 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Bardzo Was proszę, nie róbmy tu K/S... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Szybkie pytanie do ekspertow Turbodziadkowych - jakie turbo bylo w serii Turbodziadka polifta? Td04, Td05? Inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 5 godzin temu, BartZ napisał: Tył na pewno 18, przód prawie na pewno 18 dzięki 34 minuty temu, bmarcin napisał: Szybkie pytanie do ekspertow Turbodziadkowych - jakie turbo bylo w serii Turbodziadka polifta? Td04, Td05? Inne? Chyba była vf12, ale niech inni zweryfikują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 U mnie vf12 było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Na pewno IHI, ale modelu nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Czy ktoś się orientuje gdzie można dostać kierunki przednie do Legacy I? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Dział K/S. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Dnia 12.05.2017 o 23:09, Bibuł napisał: średniak mam klakson ale z logo "qms" Jak pasuje to biorę Pw. bmarcin napisał: Szybkie pytanie do ekspertow Turbodziadkowych - jakie turbo bylo w serii Turbodziadka polifta? Td04, Td05? Inne?] Edytowane 17 Maja 2017 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, hugo napisał: Dział K/S. Powinieneś dodać jeszcze, "użyj google" albo "na alegro", wtedy byłbyś bardziej zabawny BTW widzieli? Edytowane 15 Maja 2017 przez capricorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) ... Edytowane 15 Maja 2017 przez hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 10 godzin temu, bmarcin napisał: Szybkie pytanie do ekspertow Turbodziadkowych - jakie turbo bylo w serii Turbodziadka polifta? Td04, Td05? Inne? Seria 90'-94' to VF12. Lift/no-Lift Taka jeszcze z kolankiem BTW, późno wstaje ale - przy zdrowym egzemplarzu (mechanicznie) - da się zamknąć licznik (260) U sredniaqa (jeśli nie zmieniał) jest TD04 z imprezy STI JDM z 96/97r. (ostatni rok z kolankiem). Wstaje szybko ale kończy w okolicach 210-220kmh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się