Jump to content

BladyFranek

Nowy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About BladyFranek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy I kąbi turbo wszczep

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety, może na szrotach albo u kolegów trzeba szukać ori, ja przy przekładce nie dałem rady złożyć kompletu, wszystko poprzepalane..
  2. Zapewne wiecie, WRX 215/45/17 wchodzi i nie drze, tak sobie pomalowałem
  3. Bodaj T3 8mm średnica, ja kupowałem żaróweczki za 1 zł na WGE, ale tak jak mówisz nie świecą jak oryginał. Są one w Led na aliexpress
  4. Hej. Ja mam zamontowane pasujące z Wrx’a 2001 ale niestety RHD. Czy macie wiedzę nt. Przełożenia/ bezpiecznego przerobienia podstaw siedzeń RHD aby regulacja była jak EU/LHD? Bo teraz jest tak, ze ja siedze wyżej a pasażer ma regulacje gdzieś kiedyś o takim modzie czytałem ale nie mogę namierzyć speca
  5. @Oktan na razie na wsi się zaszyłem, napisałem Ci na Prv dzięki za info i w kontakcie. A i jeszcze pytanko do wszystkich Check wypala mi błąd 22 - stukowy. Czy p&p mogę kręcić czujnik od 2.0 non turbo do turbaka ?
  6. jakbyś tam się tam w pobliżu krzątał i by Ci się chciało wydłubać spinki do atrapy, szczególnie te 3 dolne - to się odwdzięczę Brakuje mi środkowej dolnej i jednej z bocznych i atrapa dyndoli sobie trochę ...
  7. To już do działu foresterów można linkować, korodo wirus opanowany..
  8. Przy przekładce zaglądałem w DP i był bez kata. Jakie jego okrucieństwo miałeś na myśli ? Chętnie bym podjechał byś zajrzał w mojego pseudoturbodziada byśmy coś może uradzili na jakiś mały uppower, Pozdro
  9. @Oktan dzięki za info, zaślepiłem i może coś tam jest lepiej, widziałem już na fotkach ten zaworek w turbo, chyba nawet w tym kombi turbo co się próbuje sprzedać
  10. @Adi660r daj namiar tego szrota, mam nadzieje ze stoi w Warszawie bym coś z niego wyrwał
  11. Hej. Fotki poniżej. Zagladałem i wydaje się wszystko na miejscu w sensie „Connected”... Z tego co pamietam przy przekładce pochłaniacz oparów w non turbo był inny w sensie mial dwie rurki na szczycie a ten z turbo ma 3 i na pewno wylotowa dolna szła w prawa podłużnice (jak piszecie ale nie wiem czy ło te rurkie chodzi :/(
  12. Witam wszystkich, zerknijcie pod swoje maski, problem po przełożeniu silnika turbo to brak pamięci jak było u dawcy .. Przed wejściem wężyka do selenoid valve mieliśmy trójnik ale zostało nam jedno nie zaślepione wyjście z tego trójnika , no i i przy jeździe doładowanie było 0,5 bar. Po zlikwidowaniu tego trójnika zegar pokazuje 0,7 i autko się ożywiło. Na manualach nie bardzo rozumiem czy jest czy nie ma tego trójnika przed samym sv, prośba o pomoc jak powinno być, może jakieś połączenie nam wcięło ... Załączam fotki z i bez trójnika, pozdro
  13. Spoko. Całość materiałów, do poduszki http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/
  14. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/1990-1994/1990 Legacy Parts Catalog.pdf Chyba nie, od strony 271 masz specyfikacje, mówią ze w turbo był inny no spare parts ale praktycznie Ci nie potwierdzę.
  15. A jak mam odwrotna sytuacje, buda 176 tkm a licznik zaparkowany silnikiem w komplecie z turba 256 to tez banditen terroristenn jestem? ?
×
×
  • Create New...