Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, bmarcin napisał:

Czy to forumowy sprzet? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-turbo-by-colin-mcrae-ID6zl52Z.html

Ktos zna wiecej szczegolow ale chyba nie bylo czegos takiego jak SLT Colin Mcrae..... 

Trochę z ceną pojechał.. wiem ile mozna dać za ładnego SLT więc zastanawiam się gdzie w tym ukryta jest platyna i diamenty że tyle kosztuje? :P

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.11.2017 o 23:25, qbutek napisał:

Pod kierownicą, a konkretnie pod dolną osłoną deski rozdzielczej po stronie kierowcy.

Zielone?

Muszę chyba je wydobyć z wiązki, bo wystają same wtyczki i za chiny nie da rady ich połączyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, sredniaq napisał:

Zielone?

Jedne są zielone, a drugie czarne.

Nigdy nie pamiętam, które łączyłem, żeby wymigiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czarne pojedyncze, kabel czarny z czerwonym paskiem bodajże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Oktan napisał:

czarne pojedyncze, kabel czarny z czerwonym paskiem bodajże

Nie ma czarnych, są zielone. Szukać dalej, czy w różnych wersjach występowały różne wtyczki? Ktoś wie, pomoże?

 

Zastanawia mnie jedna sprawa: przy odpalaniu auta słychać przelewający się płyn, pewnie z nagrzewnicy. Co to oznacza? Zapowietrzony układ? Uszkodzona nagrzewnica? Dywan pod gumowymi wycieraczkami suchy, czasem mam wrażenie, że czuję płyn chłodniczy w kabinie. Sprawdziłem stan płynu w chłodnicy i jest pełno. W tym plastikowym (wyrównawczym?) ponad stan. Grzeje ciepłe, chociaż nie jestem pewien, czy nie powinno dmuchać cieplejsze. Temperatura w normie, chociaż wskazówka nie leży idealnie poziomo, a dosłownie o kilka stopni pochylona w dół. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam tez czasem zabulgocze, nie robiłbym z tego afery, wtyczki czarne są na bank, tyle że moga być podpięte wyżej, tez kiedyś u jednego dziada szukałem i nie 'było' więc zdjąłem dół deski po stronie kierowcy i w gąszczu kabli je wyszukałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Oktan napisał:

wtyczki czarne są na bank, tyle że moga być podpięte wyżej, tez kiedyś u jednego dziada szukałem i nie 'było' więc zdjąłem dół deski po stronie kierowcy i w gąszczu kabli je wyszukałem ;)

Miałem ściągniętą całą osłonę nad kolanami plus osłonę kolumny kierowniczej, a dla lepszej pozycji wyjściowej wyjęty fotel i innych tam nie widziałem. Ale niedługo operacja powrotna, montaż fotela i kiery, to jeszcze raz będę szukał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja je znalazłem na wysokości stacyjki głębiej we wiązce przypięte tyrytytką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
8 godzin temu, BartZ napisał:

Słuchajcie druhy, w turbodziadku czujnik prędkości w skrzyni jest taki sam jak w imprezie? Ma ktoś może pożyczyć takowy? 

Prędkościomierz mi skacze i przestaje pokazywać powyżej 60kmh. 

raczej zegary padają, zobacz czy masz plastikowy 3 pin czy metalowy na dwa kable

Edytowane przez Oktan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, gumas_72 napisał:

jeszcze raz zapytam: czy to normalne, że tylko jeden wiatrak z dwóch działa?

a grzeje Ci się przez to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, gumas_72 napisał:

nie temperatura jest OK

no i po co sobie głowę pierdołami zaprzątasz :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, BartZ napisał:

Gdzie te piny? 

przy samy czujniku w skrzyni, jest albo z dwoma przewodami metalowy albo z trzema plastikowy z wtyczką

Edytowane przez Oktan
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2017 o 00:00, Oktan napisał:

wtyczki czarne są na bank, tyle że moga być podpięte wyżej, tez kiedyś u jednego dziada szukałem i nie 'było' więc zdjąłem dół deski po stronie kierowcy i w gąszczu kabli je wyszukałem ;)

Znalazłem i faktycznie są. Czarne, były prawie przy stacyjce. Zielone podobno służą do kasowania błędów. Błędy wymrugane. Dwa długie i jeden krótki, czyli 21 wg. tej tabelkiCoolant temperature sensor or circuit ? Ten czujnik to jest pod kolektorem? Na początek spróbujemy podmienić na ten ze starego silnika, zobaczymy jakie to przyniesie efekty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sredniaq napisał:

Ten czujnik to jest pod kolektorem?

czujniki masz dwa o ile pamietam, jednopinowy do wskaźnika a dwupinowy do kompa i o ten tu chodzi, jest w tej magistrali pod kolektorem, w ssaku nawet jest tam znosny dostęp.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Oktan napisał:

czujniki masz dwa o ile pamietam, jednopinowy do wskaźnika a dwupinowy do kompa i o ten tu chodzi, jest w tej magistrali pod kolektorem, w ssaku nawet jest tam znosny dostęp.

Znaleziony, wymieniony. Jutro będę wiedział, na ile pomogło. CHECK zgasł. Dostęp faktycznie ok, obyło się bez ściągania kolektora i innych kombinacji. Nasadka długa 19mm z przedłużką załatwiły sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sredniaq napisał:

Znaleziony, wymieniony. Jutro będę wiedział, na ile pomogło. CHECK zgasł. Dostęp faktycznie ok, obyło się bez ściągania kolektora i innych kombinacji. Nasadka długa 19mm z przedłużką załatwiły sprawę.

to dawaj pomuka :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...