Skocz do zawartości

rally5

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Niepołomice
  • Auto
    Subaru Legacy Turbo

Ostatnie wizyty

209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rally5

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Chyba bym znalazł taki pas brązowy.
  2. Tak się składa że to moje auto niestety musi zmienić właściciela... opis jest zgodny z stanem auta - nie czaruję że jest to rarytas (mogę dodać że dwa przednie amory także nowe - Monroe). Rdzy na klapie nie ma - to jest liść jesienny. Do samochodu dokładam komplet drzwi w miarę dobrym stanie i przednie błotniki w średnim stanie ale do uratowania. A zdjęcie liścia w załączniku
  3. Mam coś takiego jak by co - 4.111 otwarty.
  4. Dziękuję! Wyszedłem na totalnego laika... Ale w kwestii elektroniki niestety orłem nie jestem ... To do kompletu - nieco uszkodzona naklejka z ECU ... I ostatnie pytanie - co sprawdzić, jeśli na zaworze powietrza biegu jałowego nie ma napięcia? Z trzech błędów pozostał tylko nr 24 - czyli ten właśnie... Z góry dzięki za info.
  5. Wydawało mi się że wszystko jest oryginalne - jakoś nie zwróciłem na to uwagi - to mój pierwszy turbodziadek... ECU jest pod przednim fotelem pasażera? Jeśli tak to jaki powinien mieć symbol żeby sprawdzić czy oryginał?
  6. Legacy turbo kombi 1993 r. ... Jakoś do tej pory nie zwróciłem na to uwagi. Zacząłem analizować kody błędów i zauważyłem że takiego elementu nie widzę na dostępnych w necie zdjęciach silnika... i zgłupiałem.
  7. Witam, podpowie mi ktoś znający się na rzeczy co to jest? Tak na marginesie szukam też oryginalnego uppipe do turbodziada...
  8. Wiem że takie rzeczy to rarytasy... Też kilka okazji przegapiłem. Co do fotek to na razie nie ma czym się chwalić... Wizualnie obraz nędzy i rozpaczy - tak był zaniedbany. Jak się go uda uruchomić i nieco wyczyścić to wrzucę fotki jak najbardziej I jeszcze z wczorajszych obserwacji okazało się że chłodnica intercoolera cała pogięta więc też szukam jak ktoś coś.
  9. Dzięki za info - rocznik 93, a do specjalisty się wybieram - to co umiałem to zrobiłem ale silnika raczej nie tykam... Chciałem dojechać na kołach ale w tej sytuacji pewnie będzie laweta...
  10. Jako nowicjusz w temacie turbodziadka mam pytanie - mój egzemplarz jeszcze nie dojechał do mechanika po zakupie a wcześniej kilka lat stał w trawie... Przy zakupie odpalony i wszystko w miarę działało (jeden brak pod maską o którym za chwilę). Wybierałem się do warsztatu ale chciałem wcześniej nim chwilę pojeździć i po kilku kilometrach silnik zaczął pracować nierówno na biegu jałowym i zapalił się "check". Z kodów błędów wyczytałem 24 - zawór regulacji powietrza biegu jałowego, 35 - cewka zaworu pochłaniacza par paliwa, 44 - cewka zaworu upustowego turbo. Nie do końca wiem gdzie się te elementy na 100% znajdują, poza tym brakuje bączka plastikowego który łączy pochłaniacz par paliwa z małym króćcem umiejscowionym na dolocie za filtrem powietrza i jest uszkodzona rura łącząca turbo z intercoolerem - ktoś to kleił jakąś masą plastyczną... Gdyby ktoś miał na sprzedaż te dwa elementy chętnie kupię. Poszukuję też maski(może być bez plastikowego wlotu powietrza bo mam), zderzaka przedniego z halogenami i tylnego (kombi). Z góry dziękuję za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...