Gość Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Pewnie pierwsza rejstracja;) No i nie jest to RS tak jak to w opisie napisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Godzinę temu, bmarcin napisał: Nie bardzo lapie temat - czy cena podana to do zaplaty czy wywolawcza? (pisza ze auto sprzedaje sie przed dom aukcyjny). Rocznik 1996? RSy wychodzily po 94r? pewnie wywoławcza bo to promocja by była w tej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 21 minut temu, frisco napisał: No i nie jest to RS tak jak to w opisie napisane. To tez rzucilo mi sie w oczy, ma ktos dekoder VIN zeby to zweryfikowac? Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM... 5 minut temu, gumas_72 napisał: pewnie wywoławcza bo to promocja by była w tej cenie W tej cenie juz nie powinno go byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 10 minut temu, bmarcin napisał: 33 minuty temu, frisco napisał: o i nie jest to RS tak jak to w opisie napisane. To tez rzucilo mi sie w oczy, ma ktos dekoder VIN zeby to zweryfikowac? Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM... Ale RS miał 220 km i 270 nm o reszcie nie mówiąc. Do mnie właśnie ten opis nie trafia, brakuje info na temat auta, ale za to bajer o historii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy4ever Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 VIN: JF1BC5DL0BG064626 Body Model: BC5DL8D Model Code: B10 Model Change: 9212 Main Option Code: MT Color Code: 22 Trim Code: 20 Body: S Train: 4WD Engine: EJ20 Grade: Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 10 godzin temu, bmarcin napisał: Opis jest dosc przekonywujacy - Moc 290KM... Ten fragment akurat dotyczy opisu A-grupowego legasia. A sorki, nie zauważyłem, że na początku coś napisali o tej mocy. Musiałby być porobiony, ale nie wiadomo co pod maską, bo na wodnym icku to ja tego nie widzę. 10 godzin temu, gumas_72 napisał: pewnie wywoławcza bo to promocja by była w tej cenie Też odnoszę takie wrażenie. 10 godzin temu, frisco napisał: No i nie jest to RS W ogóle wychodziły RS LHD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) 2 godziny temu, BartZ napisał: 12 godzin temu, frisco napisał: No i nie jest to RS W ogóle wychodziły RS LHD RS ztcw tylko RHD. Edytowane 21 Września 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 16 minut temu, frisco napisał: RS ztcw tylko RHD. No właśnie. Po prostu turbo i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 57 minut temu, BartZ napisał: No właśnie. Po prostu turbo i tyle. Już kiedyś toczyła się dyskusja, tu lub w innym wątku, na temat Legacy RS- ogólnie mówiąc temat mocno niszowy! Nie jest to RS i już!!! Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo fajny !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 i kolejne turbo: https://www.autoscout24.pl/oferty/subaru-legacy-20-turbo-awd-benzyna-szary-327483022 Jakiś wysyp przed zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 2 godziny temu, frisco napisał: Jakiś wysyp przed zimą Ludzie boja sie ze ruda zje Turbodziada zima Jeszcze w temacie tego nibyRS'a, probowalem uzyskac wiecej info w temacie od sprzedajacego. Na razie oprocz zaproszenia do rejestracji na aukcji, nic wiecej nie przyszlo. Druga sprawa, cena w tej chwili to 2600Eur, po poludniu byla 1700... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 2 godziny temu, frisco napisał: i kolejne turbo: https://www.autoscout24.pl/oferty/subaru-legacy-20-turbo-awd-benzyna-szary-327483022 Jakiś wysyp przed zimą. ale styrany życiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 17 godzin temu, gumas_72 napisał: ale styrany życiem Trzymam swojego, bo coś czuję, że za parę lat będzie okazem kolekcjonerskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bibuł Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Tak to raczej data pierwszej rejestracji. Mój sprowadzany ze Szwajcarii w dowodzie polskim ma datę produkcji 1995 a faktycznie wyprodukowany w 1993. W tym przypadku będzie prawdopodobnie tak samo. Z tego co zrozumiałem to jest możliwość zakupu przez aukcję, a ta cena to raczej z pominięciem aukcji. Według opisu nic tylko brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Ktoś zainteresowany grzałką bloku silnika DEFA? Mam jedną lub 2 sztuki w zapasie, które właściwie nie będą mi potrzebne, bo do moich dwóch dziadków już mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 20 godzin temu, BartZ napisał: Trzymam swojego, bo coś czuję, że za parę lat będzie okazem kolekcjonerskim to ile ty ich masz tych Legasiów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 23 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2017 Dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Panowie, ma ktoś z Was może kompa Z4 do SLT na sprzedaż albo chociaż jakiś numer seryjny czy fote zeby łatwiej tego w internetach szukać? Jak przegladałem ebay to znajduje jakieś kompy Z4 ale one niby od GC wrx czy sti i trochę zgłupiałem, bo myślałem że on dedykowany był do dziada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Ten Z4 faktycznie jest dedykowany do turbo Imprezy, wszystkich modeli 93-96, on chyba był wystrojony z turbiną TD05, ale wiem że ludzie też jeżdżą na TD04 z tym kompem plus wydech przelot. Ogólnie kompy z późniejszych imprez mają inne wtyczki (chyba 4) i nie pasują. Po 96 już chyba nie było kompów Z4 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dziekuję za info:) A z wtyczkami jest chyba na odwrót, znaczy Z4 ma 4 a późniejsze ECU mają 3. Numer częsci 22611AC121 jesli dobrze szukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Ja mam Z4 i pasuje do dziada P&P (jeszcze nie zakładałem). To jest komputer, który był stosowany w wrx 93/96 i uznawany jest za najbardziej odpowiedni do dziada. Strojony jest fabrycznie na 380cc i TD05H, doładowanie 0,9 BAR, 260KM/7250rpm. Ale można jeździć na TD04 jak się okazuje Jako ciekawostkę dodam, że to jest praktycznie to samo co ECU oznaczone jako SC, który był stosowany w STI Ver2 kombi. Znalazłem info, że SC to tak naprawdę Z4 z inną mapą (robioną przez STI). Dnia 23.09.2017 o 13:39, Fala napisał: Dwóch Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 13 godzin temu, frisco napisał: A z wtyczkami jest chyba na odwrót, znaczy Z4 ma 4 a późniejsze ECU mają 3. Numer częsci 22611AC121 jesli dobrze szukam. Możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 MIałem w GT Z4 i TD05 i był taki przeciąg ze głowa mała Z VF12 w Dziadku będzie to samo bo z TD05 to bliźniacze suszarki Jedyne co można zrobić to lepsza pompa paliwa bo na seryjnej potrafi czasem stuknąć i t słyszalne gołym uchem aha w tym GT o którym wspomniałem miałem oczywscie przelot H&S 2,5" na szerokim DP i cooler w z WRX newage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 35 minut temu, Oktan napisał: VF12 w Dziadku będzie to samo bo z TD05 to bliźniacze suszarki A ja zawsze myślałem że td05 dmucha zdecydowanie mocniej od VF12 i ciągnie do końca. VF12 przy 6k rpm odczuwalnie słabnie. Przelot planuję ale chciałbym zostać przy wodnym IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 wodny ic jest spoko, poza tym napisłam że bliźniacze nie identyczne sa te suszarki nie łap mnie za słówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się