Hubeeert Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 S3 nie ma w dieslu ;-) A3 Sport 2.0 TDI 170KM quattro Recommended On The Road Price (ROTR) The 'Recommended On The Road' retail price includes: delivery charge, half tank of fuel and number plates at £565.00 (inc. VAT), first registration fee at £55.00 and Road Fund License. Actual Road Fund License varies depending on model. RRP 21,865.00 GBP ROTR Price: 22,605.00 GBP Equipment: 0.00 GBP Skonfiguruj swoje Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Hehe, pewnie większość zna ale co tam - ten test jest niezły (i występuje 4MOTION) - wspominałem o nim wczesniej pisząc o trakcji na rolkach: All Wheel Drives Are Not created equal to jest tendencyjny test ktory ma wykazac przewage subaru.' Skoro jest tam Legacy to czemu nie ma A4 Quattro :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 tylko zobacz jak w podpisie wyglada twoje auto.Ok moze i bez turbo ale za wyjatkiem wlotu na masce wyglada tak jak wrx czy sti ma nadmuchane blotniki jest agresywne i odzwierciedla charakter maki a dodatku jest barzo praktyczne. Zgadzam się i za to tak je lubię :cool: Niestety zadnej z tych cech nie da sie przypisac lanoswi No niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Kuba, bo ciezko szpere do Nubiry wsadzic. W WTCC Nubira jakos jezdzi. To Chevy jest, z Nubira juz niewiele wspolnego ma. Nubira wiecej z Vectra (A i miala wspolnego. Z Chevroletem to ma tyle wspolnego ze ma znaczek na grilu i kasa idzie do tej samej skarbonki. Pozatym to jest byle Daewoo http://www.gm.com/europe/brands/chevrol ... a-lacetti/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 To sie zwie w niektorych krajach Nubira III, ale mechanicznie rozni sie z tego co wiem bardzo. Ze nie wspomne, ze i tak ma wiecej z Nubira wspolnego, niz to, co w WTCC jezdzi z Chevym Lacetti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim_one Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 to jest tendencyjny test ktory ma wykazac przewage subaru.'Skoro jest tam Legacy to czemu nie ma A4 Quattro :wink: Tego to nie wiem... jest Pasek 4Motion. A tak swoją drogą to nigdzie, nie trafiłem na jakiś łopatologiczny test porównujący Subaru i Audi w 4x4. Odnoszę wrażenie, że obie firmy unikają jak ognia jeśli chodzi o bezpośrednią konfrontację napędów. Zawsze Audi kontra reszta (bez Subaru) lub Subaru konra cała reszta (bez Audi). Jedyne co mi przychodzi do głowy, że oba napdędy są bardzo dobrze dopracowane i nie byłoby jednogłośnego zwycięzcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 nieprawda. Byl test OBK MY 07 2,5 MT (najleprze co Subaru ma do zoferowania ) w Autobild Allrad. Bylo Q7, X3, Lex 400 RX, Navara, Hyundai santafe w tescie na smiegu. Wynik byl taki 1 - OBK 2 - BMW X3 3 - Hyundai Santafe 4 - Q7 reszta niewazne. Podsumowanie jast takie jaka jest fizyka. Wygrywa najlzejsze auto z bardzo wywazonym napedem. Q7 mial leprze pszyspieszenie ale swoja masa kapitulowal. BMW po wylaczaniu DSC czy jak to zwal stawal sie nieprzewidywalny i niebezpieczny link ale po niemiecku http://www.subaru.de/fileadmin/download ... 1.2007.pdf Z tego co wiem to torsen z niektywnym dyfrem nie prowadzi sie tak "lekko" jak S-AWD ale dojechac tez sie da :wink: Byl tez test gdzie STI 08 z EVO X na spolke zmiazdzyli na gorskiej osniezonej serpentynie Porsche 4 S, R8 no ale to wszysko byly auta na ladna pogode a nie na snieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Q7 to nie jest prawdziwe quattro. To rozwiązanie przypomina patent z BMW. Napęd nie jest symetryczny jak w prawdziwym quattro. Napęd na przód trafia osobnym walem po prawej stronie, a przednie półosie są asymetryczne. Prawdziwe quattro poradziłby sobie na śniegu znacznie lepiej. To dziwne, że wzięli Q7 to tego testu. Chyba nie bardzo znali się na napędach... napęd audi Q7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Trochę Ścierką zalatuje to Q7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuja Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ...To dziwne, że wzięli Q7 to tego testu. Chyba nie bardzo znali się na napędach... No niestety pewnie nie mieli co od Audi przetestować. Q5 jeszcze nie było, A6 tam nie do końca pasuje. Zostało im Q7, które też nijak się ma do swoich rywali. Wystarczy popatrzeć na wagę: OBK - 1545kg X3 - 1860kg Santa Fe - 1950kg Navara - 2045kg RX - 2060kg Sorento - 2140kg Q7 - 2420kg No i długość całkowitą (mm, dane - samar): X3 - 4569 Sorento - 4570 Santa Fe - 4675 OBK - 4730 RX - 4755 Q7 - 5086 Navara - 5134 Rozumiem, że OBK i Q7 zostały tutaj użyte, ponieważ nie było odpowiedników w tej klasie, a chodziło raczej o test napędu. Natomiast nie rozumiem co tu robi X3 2.0d. Za krótki, za lekki, KM też ma najmniej. Może takie X5 3.0d (waży 2150kg i ma 4854mm)?. Albo chociaż X3 3.0d? A tak swoją drogą to nigdzie, nie trafiłem na jakiś łopatologiczny test porównujący Subaru i Audi w 4x4. Z tego co czytałem tutaj na forum, to Audi stosuje różne rozwiązania w swoim Quattro. Pewnie dlatego nie chcą takiego testu Ale nawet jeśli by się zgodzili, to które modele dobrać do takiego porównania? Tak patrze na samar i wychodzi mi, że najbliżej jest: 1) A4 2.0TDi 140KM lub 170KM Quattro vs. Legacy 2.0D 150KM Oprócz tego w grę wchodziły by jeszcze: 2) A3 Sportback 2.0TDi 170KM Quattro vs. Impreza 2.0D 150KM 3) A4 Allroad 2.0TDi 170KM Quattro vs. OBK 2.0D 150KM 4) A4 2.0TFSI 211KM Quattro vs. Legacy 3.0 245KM Starałem się znaleźć pary o podobnych wymiarach, wadze, KM i 0-100. Niestety samar nie zawsze ma prawidłowe dane, więc nie będę ich tutaj wszystkich przytaczał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Co do audi Q7 jak na masę tego auta, w kopnym piachu radzi sobie zaskakująco dobrze. Dopóki nie staniemy. Wersja 3.6 V6 idzie po wydmach porównywalnie do OBK 2.5. Tyle, że czuć lekką ociężałość i rzeczywiście trochę bardziej wysiłku trzeba włożyć w jazdę, ale tak jak mówię radzi sobie przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Tego to nie wiem... jest Pasek 4Motion. A tak swoją drogą to nigdzie, nie trafiłem na jakiś łopatologiczny test porównujący Subaru i Audi w 4x4. Odnoszę wrażenie, że obie firmy unikają jak ognia jeśli chodzi o bezpośrednią konfrontację napędów. Zawsze Audi kontra reszta (bez Subaru) lub Subaru konra cała reszta (bez Audi). Jedyne co mi przychodzi do głowy, że oba napdędy są bardzo dobrze dopracowane i nie byłoby jednogłośnego zwycięzcy. haubi65, no ale co to za test w ktorym OBK jest porownywane z Q7 :roll: Odnoszę wrażenie, że obie firmy unikają jak ognia jeśli chodzi o bezpośrednią konfrontację napędów. Zawsze Audi kontra reszta (bez Subaru) lub Subaru konra cała reszta (bez Audi). Jedyne co mi przychodzi do głowy, że oba napdędy są bardzo dobrze dopracowane i nie byłoby jednogłośnego zwycięzcy. no wlasnie zastanawiajace a nawet nie wiem czy wiecie ale Audi A4 w modelu B7 mialo cos co idealnie sie nadawalo do porownania. A4 DTM edition VS WRX ¨ Moc ta sama symetryczny naped czego wiecej chciec.I oba sa skierowane do tego samego odbiorcy ob tez maja swoje supre sportowe odpowiedniki STI i RS4 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 http://www.caranddriver.com/reviews/com ... rison_test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 http://www.caranddriver.com/reviews/comparison_test/sedans/bmw_330xi_vs_subaru_impreza_wrx_audi_s4_comparison_test i jeszcze to jest jeszcze jeden gdzieś z czasami przejazdów, sporo aut. Nawet jakaś tabelka fajna porównawcza, ale nie mogę teraz znaleźć. udalo sie znalesc tutaj link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 a czy ktos z forum jezdzi imprezą D :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 a czy ktos z forum jezdzi imprezą D Codziennie robię kilkanaście kilometrów Imprezą 2.0D RA oraz RS - więc mogę napisać, że jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a czy ktos z forum jezdzi imprezą D Codziennie robię kilkanaście kilometrów Imprezą 2.0D RA oraz RS - więc mogę napisać, że jeżdżę i jak wrażenia w stosunku do benzyny 2,0 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 i jak wrażenia w stosunku do benzyny 2,0 W bezpośrednim porównaniu z dieslem benzynowa dwójka po prostu nie idzie Trzeba się odzwyczaić od dużego momentu obrotowego przy niskich obrotach. Benzynówka ma ładniejszy dźwięk, a diesel potrafi się zadusić na dwójce przy 1000 obr. Na dzień dzisiejszy, z tych dwóch silników, wybrałbym diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 W bezpośrednim porównaniu z dieslem benzynowa dwójka po prostu nie idzie Trzeba się odzwyczaić od dużego momentu obrotowego przy niskich obrotach. Benzynówka ma ładniejszy dźwięk, a diesel potrafi się zadusić na dwójce przy 1000 obr. Mateoos porównujesz diesla do GL czy do benzyny lanosa :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Porównuję Lanosa 2.0D do Lanosa 2.0 benzynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czakos Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 jak wrażenia w stosunku do benzyny 2,0 Więcej o porównaniu 2,0 D do wersji benzynowych tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... &start=250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Spojrzalem sobie tak ogólnie na ceny. Forester diesel choć drogi,nie zabił mnie. Ale najtańszy Lanos 1,5 - 77tys ? STI 220 000 tys . Powiem tylko - wartościowe auta. I tyle.Kto to kupuje ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Porównuję Lanosa 2.0D do Lanosa 2.0 benzynka. ale ich nawet nie ma co porownywac bo 150 konna N/A a 150 konny diesel to dwa rozne auta.Jedyne podobienstwo to buda i moc silnika. D ma prawie dwa racy tyle Nm i do setki moze bez rewelacji ale jak jak juz ruszy bedzie sprawial wiecej frajdy i bedzie szybszym autem. STI 220 000 tys . Powiem tylko - wartościowe auta. I tyle.Kto to kupuje ? tez nie wiem o S3 nawet nie wspomne bo sportback kosztuje 140 tys wic to nie za bardzo w tej chwili bezposredni konkurent ale za 240 tys mozan miec juz Audi S4 ktore tez kulawe nie jest :roll: no wiem wiem ale to EURO PS ciekawe tylko dlaczego Mitsubishi Motors Polnad jest w stanie utrzymac cene X tek na poziomie 160 tys :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Porównuję Lanosa 2.0D do Lanosa 2.0 benzynka. ale ich nawet nie ma co porownywac bo 150 konna N/A a 150 konny diesel to dwa rozne auta.Jedyne podobienstwo to buda i moc silnika. D ma prawie dwa racy tyle Nm i do setki moze bez rewelacji ale jak jak juz ruszy bedzie sprawial wiecej frajdy i bedzie szybszym autem. STI 220 000 tys . Powiem tylko - wartościowe auta. I tyle.Kto to kupuje ? tez nie wiem o S3 nawet nie wspomne bo sportback kosztuje 140 tys wic to nie za bardzo w tej chwili bezposredni konkurent ale za 240 tys mozan miec juz Audi S4 ktore tez kulawe nie jest :roll: no wiem wiem ale to EURO PS ciekawe tylko dlaczego Mitsubishi Motors Polnad jest w stanie utrzymac cene X tek na poziomie 160 tys :roll: ..pewnie kupili duze € po 3,3 cena za ralliarta na poziomie 120 kzl tez jest przyjemna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 No i sltalo sie przejechalem sie Legacy 2.0D i musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.Wnetrze bardzo fajne fajnie spasowane materialy prawie jak u mnie w A4 a w wersji top takiej jak stala w salonie ze skora i innymi bajerami juz na prawde bardzo przyjemnie.Nadwozie z grafitowymi felgami i kolorem bialymperlowym wyglada zjawiskowo.Jedyne co to wola bym 6 biegow zamiast 5 go wydaje mi sie ze dzieki 6 tce moje 140 km audi TDI jest bardziej dynamiczne.I najlepsze zaoferowali mi ja za 108 tys a werja top aka jak stala w salnie za 144.Uwazam ze to bardzo doba cna jak za to auto :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się