Jacky X Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Taki teks na wp o Subaru.Nigdy mi się nie wydawało aby to były pancerne konstrukcje ale żeby tak ? http://wiadomosci.wp.pl/gid,10679506,ti ... leria.html Boczne uderzenia są newralgiczne dla każdej konstrukcji. Dziwne,że taki tekst się pojawił.A dodakowo jest to RHD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Subaru zmasakrowane przy... 50 km/h..............................przy takim uderzeniu każde auto by tak wyglądało, a niektóre być może jeszcze gorzej, a autor artykułu jadąc inną marką auta i mając takiego samego dzwona nie miałby okazji opisać swoich smutnych doswiadczeń :sad: , wydaje mi się, że na taki artykuł ,,reklamowy" Subaru powinno szybko i stanowczo zareagować i poprosić o opinię fachowców, no i domagać się sprostowania :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raga Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Jeśli wleciał przy 50 km/h idealnie bokiem w mały, ale solidny słupek to coś podobnego mogło się zdarzyć - tylko, że ten kolega zapomniał napisać, że pewnie ma jakiegoś trupa pospawanego... BO PRZY 50 KM/H NIE DZIEJĄ SIĘ TAKIE CUDA, ŻE PÓŁ SAMOCHODU NIE MA... buźka Link to comment Share on other sites More sharing options...
maco Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 wiekszość crash testów jest robiona przy 50km/h wiec mogło sie tak zrobić przy uderzeniu z taka predkościa ( prędkość w momencie uderzenia ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario4x4 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 właśnie chciałem ten sam link wkleić... ale tak troche to mi sie nie wydaje zeby auto nie skladane z dwóch albo i więcej tak się rozpadlo, przecież nawet tylny słupek jest rozerwany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tps Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 maska wygląda jakby już była malowana i to kiepsko (lakier odszedł od podkładu) ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
haubi65 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Odchodzacy lakier oznaką źle zrobionej blacharki lub ewentualnie powodem dzwona.....ciekawe....jak widać, nowi Forumowicze wnoszą nowe, trzeźwe ( :!:... ) spojrzenie i świerzość na stęchłe Forum....myślałem przez ostatnie 47lat, że to lakiernik kładzie lakier, a nie blacharz....jednak całe życie człowiek się uczy...a sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały, nawet w UK, więc stawiam pod znakiem zapytania twierdzenie o 50kmh, może to po prostu były mph... :grin: Poza tym auto nie musi być zespawane z dwóch czy trzech, żeby sie przy niefortunnym dzwonie rozlecieć, w necie grasują zdjęcia prawie nowego Audi Kombi, chyba A6 czy A4, rozerwanego na skos po zgrzewach na dwie części, a obok stoi nietkniety kierowca...Wszystko zależy od szczęścia i okoliczności wypadku, a nie od tego czy był jakiś błotnik wymieniany, czy nie i czy robił to ASO czy Pan Kazio w szopie, bo tak naprawdę to te dwa sposoby naprawy mogą się różnić jedynie ceną a niekoniecznie jakością. Pozdrawiam i życzę żeby w Nowym, 2009roku nikomu się podobne zdarzenia nie przytrafiały :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 (...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...) a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Halo, halo, mein Freund, man schreibt - pancerna auf polnisch gruss, E [ Dodano: Pon Gru 29, 2008 9:23 am ] (...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...) a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: czyli jakiś składak, bo fotele są na pewno od 98-99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
haubi65 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 dziekuje za poprawke. Ale jak juz po niemiecku to richtig halo piszemy - Hallo (das Hallo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Nie było złośliwie, tylko żartobliwie, nie złość się. A to moje ,,halo" było po angielsku... no i Gruss z dużej :grin: bo to rzeczownik chiba.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted December 29, 2008 Author Share Posted December 29, 2008 Dlaczego serwisy trąbią o tym :shock: . Banalny wypadek , podejrzanie niska prędkość. A stożek wystaje spod maski ... Subaru diesel jest nagrodą w konkursie 4 skoczni - brawo . To na plus. Dyrektorze - chyba trzeba zająć się tym newsem bo jest on conajmniej dziwny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll: Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ale tak jak kolega wyzej slusznie zauwazyl, konstrukcja tego auta pochodzi sprzed 15 lat, do tego szyby bez ramek i ten cieniutki slupek. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Jakiś kretyn w Anglii rozbił starego WRX'a a dzieci neostarady w polsce się podniecają :roll: Czyżby sezon ogórkowy :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiszpan25 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Polecam zapoznanie się z efektami bocznego dzwonu z przeszkoda typu słup według NCAP. Jakoś nawet nowe często 5 gwiazdkowe konstrukcje nie są w stanie oprzeć się energii przykładanej niemal "punktowo" a co dopiero mówic o konstrukcji z przed niemal 10 lat... Tutaj np dla Golfa VI http://uk.youtube.com/watch?v=Gix7ymymhTo Głębokość "wejścia" słupa jakos mocno nie odbiega w obu przypadkach. Poza tym ślady na tylnim słupku tej Imprezy jakos dziwnie przypominaja mi ślady po cięciu nożycami przez ratowników... PZDR! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Ogórkowy, ogórkowy. Poza tym stare prawidło mówi, że każdy kto miał wypadek właśnie w tym momencie jechał 50 km/h (mimo iż na co dzień jeździ 150). Poza tym 50 to już wbrew pozorom dość dużo. Ale, że przy takiej prędkości wpadł w poślizg, obróciło go i wjechał w słup, to intrygujące Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 ...Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ... Na angielskich serwisach jest 50 mil na godzinę Tak fuksiarz ten kierowca bo słupek trafił słupek auta, 10 cm bliżej środka drzwi i by słupek spotkał się z wajchą od biegów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal K Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll:dzięki temu będzie z tym tak jak z kotem WRC i Kenem EDIT: przy okazji, z czego wynika, że trudniej dobrze naprawić auto po uderzeniu w tył niż przód? (przeczytałem na forum, dokładnie chodziło o impreze i jej trakcje ale nie moge odszukać tego wątku w kupie/sprzedam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Dzwony z przeszkodami typu drzewo czy słupek zawsze sa gorsze od zwyklych czyli kiedy udrerza odksztalcalna przeszkoda - w podpisie z moje linka na zdjeciach z Lap Race widac na przykld 2 subaraki jak wydzwonily - starszy zostal pogiety w srodku a nowszy nie. Zatem widac tez roznice konstrukcji. A ponizej kilka wypadkow z drzewem przy wiekszej predkosci niz 50 - BMW 5 - nowsza konstrukcja i tez nie ma szans i dla porownania AUDI 80 - starsza konstrukcja i tyl Audi Wiec nie wiem czemu wp robi newsa :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
radix99 Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Taki teks na wp o Subaru.Nigdy mi się nie wydawało aby to były pancerne konstrukcje ale żeby tak ?http://wiadomosci.wp.pl/gid,10679506,ti ... leria.html Obrazek Boczne uderzenia są newralgiczne dla każdej konstrukcji. Dziwne,że taki tekst się pojawił.A dodakowo jest to RHD. rzetelność dziennikarska nie zna granic :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
remlus Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 rzetelność dziennikarska nie zna granic :cool: Rzetelnie napisał to za co mu zapłacili. Uczciwy gościu i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bzyk Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Na Youtobe jest masa filmików z crash testami Subaru, większość amerykanskich Ten jest ciekawy http://uk.youtube.com/watch?v=YAVP4hLn1 ... re=related Ja również nie wierzę że koleś jechał 50 km/h. Ale co innego mógł powiedzieć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Ale co innego mógł powiedzieć ? że jechał 51 :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eden Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 50 to subaru wyposażone w turbo ma jak rusza spod swiatel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now