Skocz do zawartości

Crash test


Jacky X

Rekomendowane odpowiedzi

kogii, no to jeśli taki ktoś odwróci się od marki to znaczy, że nigdy nie powinien byc ku niej zwrócony, bo zwykły głomb*. Niech jeździ skodami, daciami czy innymi kiami.

 

* bo jak nazwać inaczej kogoś kto wyrabia sobie zdanie na podstawie newsów z wp czy innych śmietnikowych źródeł informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja bym się tam ciemnym ludem, który na podstawie takich artykułów wyrabia sobie zdanie "subaru jest gówniane" głowy nie zawracał. :neutral:

 

Hmm jak zawsze się pisanką odpuszcza bo strach że mogą się zemścić i obsmarować przy innej okazji. Tak stali się świętymi krowami... . Niestety na ich inteligencje, fachowość i rzetelność nigdy nie można było liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kogii, no to jeśli taki ktoś odwróci się od marki to znaczy, że nigdy nie powinien byc ku niej zwrócony, bo zwykły głomb*. Niech jeździ skodami, daciami czy innymi kiami.

 

* bo jak nazwać inaczej kogoś kto wyrabia sobie zdanie na podstawie newsów z wp czy innych śmietnikowych źródeł informacji

nie twierdze, ze nie masz racji :razz:

ale spojrz na to z tej strony: ja na przyklad nie mam zielonego pojecia o drukarkach komputerowych - wiec wystarczy, ze przeczytam gdzies info, ze np. lexmarki pluja atramentem po calym pomieszczeniu i juz zostaje zasiane ziarno niepewnosci - w sklepie bede patrzyl na wszystko ze znaczkiem 'lexmark' co najmniej podejrzliwie...

i o to mi wlasnie biegalo...

podobno nie ma zlej reklamy, 'nie wazne jak, wazne ze mowia'

ale wrzucenie takie newsa na glowna strone portalu internetowego, to przegiecie (celowo nie pisze szanowanego portalu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saab zdobyl wraz z Legacy Award top safty pick w 2007. Volvo buduje rowniez bardzo bezbieczne auta ale wlasnie kombinacja niskiego srodka ciezkosci i symetrycznego ukladu napedu powoduje ze subaru jest bardzo trudno wyprowadzic z rownowagi (co oczywiscie nie jest niemozliwe).

No i przy zderzeniu czolowym boxer ma te zalete ze nie wpada do kabiny tylko nurkuje pod nia.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=UlaI1gtv1 ... -fresh+div

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak zawsze się pisanką odpuszcza bo strach że mogą się zemścić i obsmarować przy innej okazji. Tak stali się świętymi krowami... . Niestety na ich inteligencje, fachowość i rzetelność nigdy nie można było liczyć.

Niestety to prawda. Szukanie sensjacji za wszelką ceną dotknęło i mnie kiedyś prawie bezpośrednio. Gazetowemu durniowi, który wymyślił wtedy stek bzdur do dzisiaj mam ochote solodnie obić pysk. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trza mówić, że taki efekt, to wynik doskonałego rozłożenia mas :grin: Gdyby było inaczej, auto by się obróciło. Takie rozłożenie mas powoduje doskonałe prowadzenie auta, a do tego ono służy, a nie do zawijania się dookoła słupów... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale spojrz na to z tej strony: ja na przyklad nie mam zielonego pojecia o drukarkach komputerowych - wiec wystarczy, ze przeczytam gdzies info, ze np. lexmarki pluja atramentem po calym pomieszczeniu i juz zostaje zasiane ziarno niepewnosci - w sklepie bede patrzyl na wszystko ze znaczkiem 'lexmark' co najmniej podejrzliwie...

i o to mi wlasnie biegalo...

podobno nie ma zlej reklamy, 'nie wazne jak, wazne ze mowia'

ale wrzucenie takie newsa na glowna strone portalu internetowego, to przegiecie (celowo nie pisze szanowanego portalu)

No i dlatego informację należy czerpać z obiektywnych, rzetelnych i sprawdzonych źródeł.

Mam kolegę, który pisze "recenzje" sprzętu komputerowego dla jednego z "czołowych" portali o takiej własnie tematyce. Wysyłają mu jakieś urządzenie albo podzespół a on ma umieścić na stronie jego test. Ostatnio dostał rzutnik, bardzo drogi zresztą. Gość ma zero pojęcia o czymkolwiek związanym z tematyką: optyce, elektronice, sofcie etc. ale recenzję napisał całkiem opasłą. Ile w niej było bzdur, półprawd i niedomówień to tylko on wie. I teraz pytanie - jak ktoś szuka rzutnika i czyta taką recenzję to skąd ma wiedzieć, że to kupa? :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiek ma znaczenie, prędkość ma znaczenie wszystko ma znaczenie :razz:

Ale zauważcie historię NCAP - prędkość zderzenia czołowego z przeszkodą odkształcalną (czyli tak jak napisała Dyrekcja) na przestrzeni dziejów stale rosła, powoli, stopniowo ale jednak rosła od bodajrze 40 km/h do obecnych 60 z groszem. Ważne jest to, że przeszkoda jest odkształcalna ergo pochłania część energii. Prędkość przy zderzeniu bocznym z takim np. betonowym słupem od lampy jest w testach NCAP dużo mniejsza - dlaczego? Bo żaden producent nie dostał by 5 gwiazdek i szlag by trafił cały marketing. Jak zaczną progi i środkowe słupki robić z litego żeliwa to podniosą prędkość w teście do 60 też :mrgreen:

Być może ten koleś miał faktycznie 50 km/h na zegarze, a może mil, ale żyje i prawdopodobnie ma się dobrze, dlaczego? Bo jechał subaru asshole...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze myślałem, że o stopniu bezpieczeństwa danego auta decyduje ochrona pasażerów, a nie wygląd po wypadku. Skoro koleś ma się stosunkowo dobrze po crashu przy tak wysokiej prędkości (bo jak już tu wielokrotnie zauważono, 50kmh przy uderzeniu bocznym od strony poszkodowanego jest prędkością znaczną, przy której nie testuje się nawet współczesnych konstrukcji), to skąd jego zdziwienie?

Za przykład niech posłuży tu auto "znanego" z forum Babrocha. Jego GT wyglądało jakby pociąg po nim przejechał, a jednak 4 ludzi, o ile dobrze pamiętam, z wypadku wyszło w nienajgorszym stanie. I jakoś nikt nie miał pretensji, że się auto zdefasonowało.

Uwielbiam takie artykuły. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość przy zderzeniu bocznym z takim np. betonowym słupem od lampy jest w testach NCAP dużo mniejsza - dlaczego? Bo żaden producent nie dostał by 5 gwiazdek i szlag by trafił cały marketing. Jak zaczną progi i środkowe słupki robić z litego żeliwa to podniosą prędkość w teście do 60 też :mrgreen:

W USA właśnie planują podnieść wymagania właśnie dlatego by wszyscy nie dostawali 5 gwiazdek bo to nie ma sensu.

 

[ Dodano: Wto Gru 30, 2008 9:59 am ]

Mocna felga :shock:

Mówisz?

pic017.jpg

50 mph to jakieś 80 kmh,a zniszczenia nie wyglądaja tak strasznie.

Tu jest to samo drzewko pod innym kątem.

pic021.jpg

Ale demolka to się odbyła z przodu o masywny słup betonowy.

pic014.jpg

Ale niestety mało bezpieczne to Subaru bo bok mnie bolał co najmniej parę dni po tym. :twisted:

A tak swoją droga,śliczne auto musiało być przed wypadkiem.

Zwykły WRX, 100% stock tylko felgi inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre pismaki to dość specyficzna grupa wymyślaczy, przekręcaczy i twórców własnej interpretacji faktów, oglądałem ostatnio w TVN24 relację z wykolejenia się pociągu, to był pokaz jak z normalnego wypadku można rozduchać aferę na cały dzień i zapchać czas antenowy... :grin: pan reporter pyta panią poszkodowaną: a ile było osób w przedziale....a czy ci ludzie krzyczeli czy milczeli podczas wypadku...a co działo sie z bagażami podróżujących....i tak dalej, z godzinę, a czy to ważne??? kogo to??? czy to należy do rzetelnej relacji z wypadku??? bicie piany przez fantastę, mającego płacone chyba od minuty, bo na pewno nie od fachowości i sensownych reportaży... :lol: tak samo z tym dzwonem Subaru, nieważny sens, ważna wierszówka.... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Zondy to jakieś kijowe robiom.

 

http://www.autokrata.pl/ogien/5349/trag ... obczycach/

 

Ściema ;)

Ta Zonda w Polsce to pewnie nawet nigdy nie była :P

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7216554

Samochod znajduje sie w Gloucester (Anglia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Chciałbym, by moja opowieść stała się przestrogą dla kierowców, którzy myślą, że poduszki powietrzne albo elektroniczne układy w samochodach ich uratują - pisze Przemek."

 

w GTku (Turbo2000) cala masa elektronicznych ukladow bezpieczenstwa, bocznych poduszek powietrznych i kurtyn...ehhh... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co śmieszne to to jak bardzo są potrzebne. W moim jest już VDC czy coś tam i kontrolka mimo zimy i śniegu prawie się nigdy nie zapala (a auto czasem się ślizga a VDC nie ingeruje). Jest to na tyle mało upierdliwe, że nawet mi się nie chce tego za każdym razem wyłączać jak w innych autach. Jak dla mnie strata czasu i nakładów na ten VDC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...