Jump to content

eden

Użytkownik
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About eden

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Dolnyslask(w&sw)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chociaz mi sie wydaje, ze zakup GT-ka "w przyszlosci", za "uzbierana kase" (a wiec raczej nie jako auto na weekendy, tylko na co dzien) to juz troche ryzykowny zakup. "W przyszlosci" to beda juz naprawde stare wozy i utrzymanie bedzie juz swoje kosztowac, posiadanie takiego samochodu jako daily drivera zdaje sie byc nieco upierdliwa sprawa jak kto woli :cool: ja używam auta cały rok praktycznie codziennie i nie uważam tego za upierdliwą sprawę :roll: a koszty utrzymania jak się nie jeździ z butem wciśnietym w podłoge na każdej prostej to jest podobne co takiego GL :cool:
  2. też odradzam N/A jak coś to zbierać kasę i kupić w przyszłości już gieteka :razz:
  3. Hm, trzeba by się zastanowić nad kilkoma sprawami: 1. Test SI miał miejsce jakieś 10 lat temu. Zarówno producenci hamulców, jak i opon dołożyli od tego czasu starań, żeby poprawić swoje produkty. 2. Trzeba by się zastanowić, skąd wzięto wyniki, podane na cytowanej przez Ciebie stronie 3. Nie jestem pewien, czy GT'k w teście miał 4-ro tłoczkowe zaciski. 4. Nawet rożne typy asfaltu mają różną przyczepność, a już na pewno Jak jeszcze dołożymy do tego5. Zużycie opony, może się okazać, że rozbieżności będą znaczne. W tym teście: http://moto.pl/MotoPL/1,90109,5411350,H ... zenie.html można
  4. nagrody może później :razz: Jeśli jest 38,9 metra i podobny wynik do obecnych aut seryjnych to jak dla mnie dosyć kiepsko - przy założeniu niskiej wagi GT i cztero tłoczkowych zacisków w porównaniu np do takiego Superba który waży 300kg wiecej a hamuje tak samo to trochę wydaje mi się to niezrozumiałe (Na tej stronie http://www.motofakty.pl/artykul/najleps ... waniu.html wynika nawet że ważacy 1600 kg Suberb (droga ham. =36/37m) szybciej hamuje niż moje GT :sad: w co mi się wierzyć nie chce :roll: )
  5. poszikiwalem na forum i na necie ale nie mogę nigdzie znaleść takich danych, czy ktoś ma info jakie są albo namiary gdzieś ile wynosi taka droga homowania w poszczególnych modelach ? :cool:
  6. dzieki za odpowiedź Czytałem kiedyś trochę o tym na forum i niektóre opinie jak pamiętam coś mówiły że jest potrzebny dlatego chciałem się upewnić :smile:
  7. hej zamierzam założyć kompletny wydech (czyli backbox, center pipe, downpipe) do GT99. Czy zaraz po tym musze zrobić remap ? czy mogę trochę jezdzić (z miesiąc) i nie powinno mi się nić stać?
  8. dzieki za opinie - cos mi sie nie chce wierzyć że to sprzęgło :roll: [ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 12:50 pm ] tym bardziej ze dzisiaj sprawdzalem i obroty ida plynnie np na 5 biegu - nie ma takiego przeskoku jak np w tamtym roku gdy sprzeglo mialem juz na ukonczeniu
  9. Hej Z racji tego że posiadam GT99 a ten jak wiadomo jest bez kontroli trackji (jak np ASR w audi) to wiadomo że np w zimie przy mocniejszym dodaniu gazu jak jest ślisko koła nie maja takiej przyczepności i się uślizgują jednak ostatnio jak wróciły normalne warunki jazdy :razz: to zauważyłem że to też sie powtarza - np: sucha i przyczepna droga, temp 15C, bieg 2 i gaz od 2000 do 6500 obrotów i czasami/czesto się zdaży że gdzieś w połowie oborty płynnie idą do góry a koła jakby nie miały przyczepności i potrafią sie uślizgnąć. Nie wiem ale nie przypominam sobie aby tak było w zeszłym roku w
  10. tak czy siak chcialbym wrocic do meritum postu adamus czy da sie rozkrecic zegar?
  11. Moze mam takiego pecha nie wiem Bylem w 4T i oni tez doradzali mi montaz tego w bloku nawet dostarczyli mi gwint pod jaki powinnien byc wykonany czujnik. Co do elektronika to naprawde jest to bardzo kompetenta osoba i zajmuje sie wykonywaniem zegarow i czujnikow. Maly oponik zostal podlaczony do kabla z sygnalem od czujnika i nie chce sie wierzyc zeby przez to zepsul sie zegar
  12. jak kiedys pisalem staralem sie znalesc czujnik tak aby pasował do wejscia w bloku. Gdy w koncu udalo sie to zrobic okazalo sie ze cos jest nie tak zegar pokazywal za duze warstosci zaraz po uruchomieniu auta na wskazniku byla temp 130C Osoba ktora wykonywala mi czujnik doszla do wniosku ze trzeba dolozyc jeszcze opornik przed podlaczeniem sygnalu. Gdy w koncu podlaczylem zegar z tym oponikiem przez 5 minut wskazania byly dobre a pozniej nagle wskazowka opadla do min i juz sie nie rusza. Aby sprawdzic czy to nie wina tego opornika podlaczylem zegar bez niego ale tez juz nie zareagowal a wcze
×
×
  • Create New...