MBO Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mam porównanie Legacy i OBK, na korzyść Legaca. Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskim. Pewnie też za kilka lat będzie wyglądał jak większy Passat. A co do Legaca to nie śliniłbym sie za bardzo na jakieś super wersje, bo pewnie i tak będą dostępne tylko w Japonii, tak jak ostatnia wersja STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskimznaczy że jak już będą miał ramki to nie będzie Ci robić znaczenia czy będziesz jechał Legacem czy autobusem :razz: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 A jak zrobią autobus bez ramek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 A jak zrobią autobus bez ramek? Chyba Subaru :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 25 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2008 Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskimznaczy że jak już będą miał ramki to nie będzie Ci robić znaczenia czy będziesz jechał Legacem czy autobusem :razz: :shock: Myślałem o tym że samochody przestają się różnić od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wielkość Camry ? Na pewno straci wiele na zwinności. Mogliby go co najwyżej poszerzyć. Do tego obrzydliwe wnętrze z Tribeci, a obecny legacy ma takie fajne... Szyb bez ramek tez nie będzie. Dla mnie wygląda to wszystko bardzo źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Nowy silnik dla Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 suba! jest ciekawy, ale jak będzie z ramkami w drzwiach to już mniej mi się podoba.Dla mnie najładniejsze Subaru to Impreza do 2000 r i Legacy 3, dlatego zmiany subarek powinny być TYLKO kosmetyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Poczekajmy jeszcze z opiniami. Jeszcze wiele może się zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MBO Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No to chyba mam powody żeby szanować moje autko, bo następne będzie juz tylko gorsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 W moich obu subarynach było/jest dość głośno, ale w OBK efekt potęgują dwa szyberdachy, co przy dużych prędkościach do spółki z rykiem :razz: silnika staje się dość nieprzyjemne. Do 120kmh jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 W moich obu subarynach było/jest dość głośno, ale w OBK efekt potęgują dwa szyberdachy, co przy dużych prędkościach do spółki z rykiem :razz: silnika staje się dość nieprzyjemne. Do 120kmh jest okTo mój ojciec ma albo jakiegoś dziwnego OBk, albo ja jestem głuchy, że wydaje mi się że jest tak cicho. Ale w Foresterze słyszę, więc chyba ze słuchem nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 W moich obu subarynach było/jest dość głośno, ale w OBK efekt potęgują dwa szyberdachy, co przy dużych prędkościach do spółki z rykiem silnika staje się dość nieprzyjemne. Do 120kmh jest ok. W nowszej budzie takiego problemu już nie ma. Też mam podwójny szyber dach, a w samochodzie do 200km/h (oczywiście w D ;-)) jest bardzo przyjemnie. Pozdrawiam, mc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Tak się ekscytujemy nowym legacy, a ja - mówiąc szczerze - w kontekście kryzysu i naturalnego przejścia do tanich i oszczędnych marek zastanawiam się nad tym, czy marka subaru ten kryzys przetrwa i czy w ogóle będzie nam dane cieszyć się kolejnymi modelami legacy i nie tylko... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 niebezpieczenstwo istnieje. Ale ja ludze sie tym ze Subaru mialo zawsze wiernych kientow i ostatnio buduja wcale nie za drogie i oszczedne diesle :razz: . W niemczech w tym roku +15%, w europie +50% gdy wszyscy polecieli na gebe. Ale rok 2009 bedzie decydujacy. Szkoda mi by bylo no i musialbym jezdzic moim OBK jeszcze jakies 35 lat co daje 20tkm x 35 = 750 000 km (jak wczesniej nie przerdzewieje i beda czesci zamienne no Problem) ja slubowalem Subaru wiernosc :cool: i inne marki mnie nie interesuja. Teraz dali mi sluzbowa c-klasse cobym sobie w Boze Narodzenie pojezdzil po niemczech sluzbowo co mnie jeszcze bardziej w moim przekonaniu utwierdzilo (takie male gowno i takie drogie ) w kazdym zakrecie zawija dupa i jakas lampka mi mryga po 100 km pupa mnie boli, pali 10L (180 Kompressor 140ps) jak moj OBK z napedem na 4 kola i 165 ps. Jedynie co lepsze to ze nic nie stuka i jest dobrze wykonczony ale sam w sobie to Auto dla dzadkow. Nö no way Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Tak się ekscytujemy nowym legacy, a ja - mówiąc szczerze - w kontekście kryzysu i naturalnego przejścia do tanich i oszczędnych marek zastanawiam się nad tym, czy marka subaru ten kryzys przetrwa i czy w ogóle będzie nam dane cieszyć się kolejnymi modelami legacy i nie tylko... :roll: To kawiory powinny teraz przerzucić się z topienia pieniędzy w turbodziadki na kupowanie nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek. Jakoś trzeba to FHI wspierać... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek. a na co można przerobić 1.5 :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Na wszystko, a najłatwiej na Lanosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 a na co można przerobić 1.5 :?: :shock: Na przykład można dojeżdżać spod domu do klimatyzowanego garażu z eskadrą antycznych legacy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek. a na co można przerobić 1.5 :?: :shock: Na podwórkową odśnieżarkę też można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek. a na co można przerobić 1.5 :?: :shock: Na podwórkową odśnieżarkę też można. ... lub ultra kosiarkę [ Dodano: Wto Sty 06, 2009 10:41 am ] A tak w ogóle przy okazji tematu to czy prawdą jest, że nowe Legacy będzie pierwszym wspólnym projektem FHI i TMC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Playstation: wiecej zdjec tutaj: http://www.worldcarfans.com/9090111.019 ... s-revealed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 What Makes Subaru, Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 http://bp-misc.subaru.com/sub/misc/legacyconcept/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K1_Czarny Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 a na co można przerobić 1.5 :?: :shock: Na przykład można dojeżdżać spod domu do klimatyzowanego garażu z eskadrą antycznych legacy turbo. + kilka Imprez: GT, WRX, Type R, Type RA, 22B, kilka New Age'ów.... i nie musiałbym dojeżdżac, spałbym w tym garażu ...z resztą.... co za róznica, w garażu mam tylko poczciwe GT, a już prawie tam sypiam... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się