Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

Mam porównanie Legacy i OBK, na korzyść Legaca. Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskim. Pewnie też za kilka lat będzie wyglądał jak większy Passat.

A co do Legaca to nie śliniłbym sie za bardzo na jakieś super wersje, bo pewnie i tak będą dostępne tylko w Japonii, tak jak ostatnia wersja STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskim
znaczy że jak już będą miał ramki to nie będzie Ci robić znaczenia czy będziesz jechał Legacem czy autobusem :razz: :shock:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te bez ramkowe cacka maja swój urok. To był jeden z gadgetów które czyniły te samochody odmiennymi. A teraz to już będzie wszystko jedno czym jeździsz, rownie dobrze można dojeżdzać do pracy autobusem miejskim
znaczy że jak już będą miał ramki to nie będzie Ci robić znaczenia czy będziesz jechał Legacem czy autobusem :razz: :shock:

 

:mrgreen:

 

Myślałem o tym że samochody przestają się różnić od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkość Camry ? Na pewno straci wiele na zwinności. Mogliby go co najwyżej poszerzyć. Do tego obrzydliwe wnętrze z Tribeci, a obecny legacy ma takie fajne... Szyb bez ramek tez nie będzie. Dla mnie wygląda to wszystko bardzo źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich obu subarynach było/jest dość głośno, ale w OBK efekt potęgują dwa szyberdachy, co przy dużych prędkościach do spółki z rykiem :razz: silnika staje się dość nieprzyjemne. Do 120kmh jest ok
To mój ojciec ma albo jakiegoś dziwnego OBk, albo ja jestem głuchy, że wydaje mi się że jest tak cicho. Ale w Foresterze słyszę, więc chyba ze słuchem nie jest tak źle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich obu subarynach było/jest dość głośno, ale w OBK efekt potęgują dwa szyberdachy, co przy dużych prędkościach do spółki z rykiem silnika staje się dość nieprzyjemne. Do 120kmh jest ok.

 

W nowszej budzie takiego problemu już nie ma. Też mam podwójny szyber dach, a w samochodzie do 200km/h (oczywiście w D ;-)) jest bardzo przyjemnie.

 

Pozdrawiam,

mc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się ekscytujemy nowym legacy, a ja - mówiąc szczerze - w kontekście kryzysu i naturalnego przejścia do tanich i oszczędnych marek zastanawiam się nad tym, czy marka subaru ten kryzys przetrwa i czy w ogóle będzie nam dane cieszyć się kolejnymi modelami legacy i nie tylko... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebezpieczenstwo istnieje. Ale ja ludze sie tym ze Subaru mialo zawsze wiernych kientow i ostatnio buduja wcale nie za drogie i oszczedne diesle :razz: . W niemczech w tym roku +15%, w europie +50% gdy wszyscy polecieli na gebe. Ale rok 2009 bedzie decydujacy. Szkoda mi by bylo no i musialbym jezdzic moim OBK jeszcze jakies 35 lat co daje 20tkm x 35 = 750 000 km (jak wczesniej nie przerdzewieje i beda czesci zamienne no Problem) ja slubowalem Subaru wiernosc :cool: i inne marki mnie nie interesuja. Teraz dali mi sluzbowa c-klasse cobym sobie w Boze Narodzenie pojezdzil po niemczech sluzbowo :evil: co mnie jeszcze bardziej w moim przekonaniu utwierdzilo (takie male gowno i takie drogie :evil: ) w kazdym zakrecie zawija dupa i jakas lampka mi mryga po 100 km pupa mnie boli, pali 10L (180 Kompressor 140ps) jak moj OBK z napedem na 4 kola i 165 ps. Jedynie co lepsze to ze nic nie stuka i jest dobrze wykonczony ale sam w sobie to Auto dla dzadkow. Nö no way

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się ekscytujemy nowym legacy, a ja - mówiąc szczerze - w kontekście kryzysu i naturalnego przejścia do tanich i oszczędnych marek zastanawiam się nad tym, czy marka subaru ten kryzys przetrwa i czy w ogóle będzie nam dane cieszyć się kolejnymi modelami legacy i nie tylko... :roll:

To kawiory powinny teraz przerzucić się z topienia pieniędzy w turbodziadki :mrgreen: na kupowanie nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek. Jakoś trzeba to FHI wspierać... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowych salonowych Imprez 1.5R jako bazy do przeróbek.

 

a na co można przerobić 1.5 :?: :shock:

Na podwórkową odśnieżarkę też można.

 

... lub ultra kosiarkę :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 10:41 am ]

A tak w ogóle przy okazji tematu to czy prawdą jest, że nowe Legacy będzie pierwszym wspólnym projektem FHI i TMC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na co można przerobić 1.5 :?: :shock:

Na przykład można dojeżdżać spod domu do klimatyzowanego garażu z eskadrą antycznych legacy turbo. :mrgreen:

 

+ kilka Imprez: GT, WRX, Type R, Type RA, 22B, kilka New Age'ów.... i nie musiałbym dojeżdżac, spałbym w tym garażu :):mrgreen:

 

 

...z resztą.... co za róznica, w garażu mam tylko poczciwe GT, a już prawie tam sypiam... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...