Lisek Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Niby nie zle ale i nie super dobrze bo osiagi sa zblizone do konkurencji ale o to ze rok w rok wychodza auta o slabszych osiagach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 zawsze można zamówić wersję 2,5 GT o mocy 260 koników. A co do diesla to 150 km z 2.0 to moim zdaniem optymalna moc. Auto większe, przez co nieco cięższe, co wiąże się ze minimalnie słabszymi osiągami. Nie ma co narzekać, póki co nie widzę konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Tylko nie kazdy chce i moze placic za auto +-50 tys EUR:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 póki co nie widzę konkurencji. Chyba żartujesz.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 mk napisał/a: póki co nie widzę konkurencji. Chyba żartujesz.... :wink: Co możesz ciekawego w tym przedziale cenowym polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Accord, Avensis. Ceny podobne, jakościa serwisu biją SIP na głowę. Do tego mozliwośc azkupu automatu. Niewiele drożej Pajero IV ze wszystkimi ekstrasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Niby nie zle ale i nie super dobrze bo osiagi sa zblizone do konkurencji ale o to ze rok w rok wychodza auta o slabszych osiagach. Musisz sobie zadać pytanie co rozumiesz przez pojęcie "osiągi". Jak juz odpowiesz tzn zdecydujesz się na coś to proszę podziel się z nami Może wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc. Choc nie ukrywam że może byc cięzko znaleść dla Ciebie dragstera z 3000 konnym silnikiem, który pali na 3,6l etanolu na 100km przy tym bedzie bezpieczny jak Merkava MK IV i jednoczesnie przestronny niczym RMS Queen Mary II, a ponieważ ma ważyć tyle co jeden atom to pewnie kaprysnym chłopcom będą dawali takie gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Accord, Avensis.Ceny podobne, jakościa serwisu biją SIP na głowę. Do tego mozliwośc azkupu automatu. Niewiele drożej Pajero IV ze wszystkimi ekstrasami tylko auta nie te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 A gdzie masz np. w pasku permanentny napęd na tyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 FUKS napisał/a: Accord, Avensis. Chyba żartujesz... poza tym to ośki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 poza tym to ośki. insignia 2.0t 4x4 podobno daje rade :razz: a cenowo pewnie bedzie korzystniej... ale faktem jest ze w tej klasie ciezko coz znależć cos wiecej w podobnej cenie z 4x4 (pasek 4motion bedzie juz pewnie za drogi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gotti1940 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Może Insignia nie ma 4x4 jak Subaru, ale trzeba przyznać, że wersja OPC będzie miała cenę podobną do Legacy 2.5GT i stanie się jednym z głównych rywali. Przypominam, że Insignia ma mieć 325KM :???: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Przejechałem się Insignią 2,8 V6 4x4 - jak na Opla to rewelacja - dużo miejsca we wnetrzu, olbrzymi bagażnik, automat troche zabiera dynamikę ale dobrze sie prowadzi. :smile: Na wiadukcie ul Wirażowej/Poleczki pełnym gazem - płużył troche przodzem, a było sucho (- tam jest chyba Haldex 4 generacji?). Najwiekszy minus - skręt w ulicę i zakręt 90 stopni - słabo wyciągał na drugim biegu (jak na v6 z malutką turbiną - to bardzo duża turbodziura). Turbina umieszczona, wysoko tuż pod maską bardzo nagrzewa maskę - naklejono dużo foli alu i wnętrze komory - po wyłączeniu silnika - bardzo długo chodzi wentylator wentylujący wnętrze komory silnikowej :shock: Co do nowego Legacy/OBK Widzę chyba, że trzeba będzie się wybrać do Niemiec i kupić tam wersję 3.6L z zamontowana w niemczech instalacją gazową - bo puki co SIP nie lubi gazu i nie udzielą na nią gwarancji. Dotychczas Niemcy montowali gaz tylko w wersjach wolnossaących i napewno tak zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Niby nie zle ale i nie super dobrze bo osiagi sa zblizone do konkurencji ale o to ze rok w rok wychodza auta o slabszych osiagach. Musisz sobie zadać pytanie co rozumiesz przez pojęcie "osiągi". Jak juz odpowiesz tzn zdecydujesz się na coś to proszę podziel się z nami Może wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc. Choc nie ukrywam że może byc cięzko znaleść dla Ciebie dragstera z 3000 konnym silnikiem, który pali na 3,6l etanolu na 100km przy tym bedzie bezpieczny jak Merkava MK IV i jednoczesnie przestronny niczym RMS Queen Mary II, a ponieważ ma ważyć tyle co jeden atom to pewnie kaprysnym chłopcom będą dawali takie gratis A tak ogolnie to dobrze sie czujesz? Osiagi czyli przyspieszenie w sekundach do 100km/h i predkosc maksymalna w kilometrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Pierwsze wrażenia z jazdy nowym legacy, tym razem po polsku http://moto.pl/MotoPL/1,88389,6984960,Subaru_Legacy_i_Outback___pierwsze_wrazenia.html :roll: No ale piszą, że ma być jakiś fajny diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Osiagi czyli przyspieszenie w sekundach do 100km/h i predkosc maksymalna w kilometrach Trzeba było tak od razu, ponieważ osiągi to maksymalny zakres ogólu możliwości technicznych urządzenia, wyrażony określoną wielkością fizyczną. Bierz wersję 2,5GT bedziesz miał SI-Drive aaaa koniecznie zamów cały pakiet http://www.subaru-sti.co.jp/parts/bmbr_ ... alogue.pdf i przestań marudzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Po pierwsze ja nie chce kupic tego auta ,po drugie wersja GT bedzie droga i tyle.Jak juz pisalismy mozna w innych markach miec za mniejsze pieniadze lepsze osiagi niz w subarowych wolnychssakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 mozna w innych markach miec za mniejsze pieniadze lepsze osiagi niz w subarowych wolnychssakach No pewnie, że tak. Jeżeli bierze się pod uwagę tylko osiągi i jazdę na wprost, a nie np bezpieczeństwo na każdej nawierzchni, stabilność w zakręcie, niski środek ciężkości itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Tak mowimy o jezdzie na wprost, wyzszosc awd nad fwd jest jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 mowimy o jezdzie na wprost tylko, że mało jest dróg tylko na wprost. wyzszosc awd nad fwd jest jasna cieszę się, że się zgadzamy. Dlatego nie widzę konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ale bez awd mozna zyc choc z nim zycie jest o niebo latwiejsze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 mogę się zgodzić. ale też dlatego wybieram awd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Ale bez awd mozna zyc choc z nim zycie jest o niebo latwiejsze:) Kiedyś też tak myślałem ale od 3 ostatnich lat uważam że bez S-AWD NIE DA SIĘ ŻYĆ !!! Wyższość AWD nawet na suchej powierzchni w każdym zakręcie jest miażdżąca !!!! Mówię o stałym napędzie a nie haldexach itp .. Biorąc pod uwagę że nowy Legacy będzie tak duży i komfortowy jak Mondeo, Mazda 6 itp , przez co cięższy to uważam że SUBARU jest wciąż bezkonkurencyjne i to z każdym silnikiem. Osiągi od 0-100 km sa dla mnie mało istotne , bardziej cenię sobie prowadzenie i prędkość wejścia i wyjścia z zakrętu. Zawsze powtarzam aby docenić Subaru to ... trzeba trochę umieć jeździć a nie tylko przemieszczać się ulicami z punktu A do punktu B i lansować się startem z pod świateł z piskiem ! [ Dodano: Sro Wrz 02, 2009 12:29 pm ] Widzę chyba, że trzeba będzie się wybrać do Niemiec i kupić tam wersję 3.6L z zamontowana w niemczech instalacją gazową - bo puki co SIP nie lubi gazu i nie udzielą na nią gwarancji. Dotychczas Niemcy montowali gaz tylko w wersjach wolnossaących i napewno tak zostanie. Maciek, Gazowane były tylko silniki 2,0 i 2,5 i tak zostanie- niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Po pierwsze ja nie chce kupic tego auta ,po drugie wersja GT bedzie droga i tyle. Jak juz pisalismy mozna w innych markach miec za mniejsze pieniadze lepsze osiagi niz w subarowych wolnychssakach Primo widać żeś malkontent, secundo na dodatek Taki, który jak na coś go nie stac to zaraz to krytykuje Tak mowimy o jezdzie na wprost, Czyli że w linii prostej od jakiegoś punktu? A jak wsiadasz na fotel kierowcy to wiesz co to to okrągłe przed Toba? Hmmmmm musimy sie tutaj odnieść do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Muszę Cię jednak zmartwić otóż pojawia się nam tam pojęcie krętości odcinka drogi Zostaje tylko zjechać z drogi publicznej lub zostac krótkodystansowcem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 To zes dowalil:) NIe jest kwestia czy stac czy nie stac ale o to czy za tak dobre osiagi ( w gazetach US pasali ok 5,1s do 100km/h) koniecznie trzeba placic ponad 50 tys EUR. Powstrzymaj sie moze od nierzeczowych komentarzy na temat mojej osoby kolego bo nie o tym jest temat. Malkontentem nie jestem ale staram sie trzezwo patrzec na sprawe, Subaru to bardzo dobre samochody,zalety AWD sa znane ale poza Subaru i AWD istnieje tez inny calkiem przyzwoity( a czasem nieco lepszy) motoryzacyjny swiat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się