Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zawsze można zamówić wersję 2,5 GT o mocy 260 koników. A co do diesla to 150 km z 2.0 to moim zdaniem optymalna moc. Auto większe, przez co nieco cięższe, co wiąże się ze minimalnie słabszymi osiągami. Nie ma co narzekać, póki co nie widzę konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nie zle ale i nie super dobrze bo osiagi sa zblizone do konkurencji ale o to ze rok w rok wychodza auta o slabszych osiagach.

Musisz sobie zadać pytanie co rozumiesz przez pojęcie "osiągi".

Jak juz odpowiesz tzn zdecydujesz się na coś to proszę podziel się z nami :mrgreen:

Może wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc. Choc nie ukrywam że może byc cięzko znaleść dla Ciebie dragstera z 3000 konnym silnikiem, który pali na 3,6l etanolu na 100km przy tym bedzie bezpieczny jak Merkava MK IV i jednoczesnie przestronny niczym RMS Queen Mary II, a ponieważ ma ważyć tyle co jeden atom to pewnie kaprysnym chłopcom będą dawali takie gratis :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się Insignią 2,8 V6 4x4 - jak na Opla to rewelacja - dużo miejsca we wnetrzu, olbrzymi bagażnik, automat troche zabiera dynamikę ale dobrze sie prowadzi. :smile:

Na wiadukcie ul Wirażowej/Poleczki pełnym gazem - płużył troche przodzem, a było sucho (- tam jest chyba Haldex 4 generacji?).

Najwiekszy minus - skręt w ulicę i zakręt 90 stopni - słabo wyciągał na drugim biegu (jak na v6 z malutką turbiną - to bardzo duża turbodziura).

Turbina umieszczona, wysoko tuż pod maską bardzo nagrzewa maskę - naklejono dużo foli alu i wnętrze komory - po wyłączeniu silnika - bardzo długo chodzi wentylator wentylujący wnętrze komory silnikowej :shock:

 

 

 

Co do nowego Legacy/OBK

 

Widzę chyba, że trzeba będzie się wybrać do Niemiec i kupić tam wersję 3.6L z zamontowana w niemczech instalacją gazową - bo puki co SIP nie lubi gazu i nie udzielą na nią gwarancji.

 

Dotychczas Niemcy montowali gaz tylko w wersjach wolnossaących i napewno tak zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nie zle ale i nie super dobrze bo osiagi sa zblizone do konkurencji ale o to ze rok w rok wychodza auta o slabszych osiagach.

Musisz sobie zadać pytanie co rozumiesz przez pojęcie "osiągi".

Jak juz odpowiesz tzn zdecydujesz się na coś to proszę podziel się z nami :mrgreen:

Może wtedy będzie nam łatwiej Ci pomóc. Choc nie ukrywam że może byc cięzko znaleść dla Ciebie dragstera z 3000 konnym silnikiem, który pali na 3,6l etanolu na 100km przy tym bedzie bezpieczny jak Merkava MK IV i jednoczesnie przestronny niczym RMS Queen Mary II, a ponieważ ma ważyć tyle co jeden atom to pewnie kaprysnym chłopcom będą dawali takie gratis :mrgreen:

 

A tak ogolnie to dobrze sie czujesz?:)

 

Osiagi czyli przyspieszenie w sekundach do 100km/h i predkosc maksymalna w kilometrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiagi czyli przyspieszenie w sekundach do 100km/h i predkosc maksymalna w kilometrach

Trzeba było tak od razu, ponieważ osiągi to maksymalny zakres ogólu możliwości technicznych urządzenia, wyrażony określoną wielkością fizyczną.

Bierz wersję 2,5GT bedziesz miał SI-Drive aaaa koniecznie zamów cały pakiet http://www.subaru-sti.co.jp/parts/bmbr_ ... alogue.pdf i przestań marudzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna w innych markach miec za mniejsze pieniadze lepsze osiagi niz w subarowych wolnychssakach

 

No pewnie, że tak. Jeżeli bierze się pod uwagę tylko osiągi i jazdę na wprost, a nie np bezpieczeństwo na każdej nawierzchni, stabilność w zakręcie, niski środek ciężkości itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bez awd mozna zyc choc z nim zycie jest o niebo latwiejsze:)

 

Kiedyś też tak myślałem ale od 3 ostatnich lat uważam że bez S-AWD NIE DA SIĘ ŻYĆ !!!

Wyższość AWD nawet na suchej powierzchni w każdym zakręcie jest miażdżąca !!!!

Mówię o stałym napędzie a nie haldexach itp ..

 

Biorąc pod uwagę że nowy Legacy będzie tak duży i komfortowy jak Mondeo, Mazda 6 itp , przez co cięższy to uważam że SUBARU jest wciąż bezkonkurencyjne i to z każdym silnikiem.

Osiągi od 0-100 km sa dla mnie mało istotne , bardziej cenię sobie prowadzenie i prędkość wejścia i wyjścia z zakrętu.

 

Zawsze powtarzam aby docenić Subaru to ... trzeba trochę umieć jeździć a nie tylko przemieszczać się ulicami z punktu A do punktu B i lansować się startem z pod świateł z piskiem !

 

[ Dodano: Sro Wrz 02, 2009 12:29 pm ]

 

 

 

 

Widzę chyba, że trzeba będzie się wybrać do Niemiec i kupić tam wersję 3.6L z zamontowana w niemczech instalacją gazową - bo puki co SIP nie lubi gazu i nie udzielą na nią gwarancji.

 

Dotychczas Niemcy montowali gaz tylko w wersjach wolnossaących i napewno tak zostanie.

 

Maciek, Gazowane były tylko silniki 2,0 i 2,5 i tak zostanie- niestety :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze ja nie chce kupic tego auta ,po drugie wersja GT bedzie droga i tyle. Jak juz pisalismy mozna w innych markach miec za mniejsze pieniadze lepsze osiagi niz w subarowych wolnychssakach

Primo widać żeś malkontent, secundo na dodatek Taki, który jak na coś go nie stac to zaraz to krytykuje :mrgreen:

 

Tak mowimy o jezdzie na wprost,

Czyli że w linii prostej od jakiegoś punktu?

A jak wsiadasz na fotel kierowcy to wiesz co to to okrągłe przed Toba? :mrgreen:

 

 

Hmmmmm musimy sie tutaj odnieść do Rozporządzenia

Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999 r.

w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Muszę Cię jednak zmartwić otóż pojawia się nam tam pojęcie krętości odcinka drogi Zostaje tylko zjechać z drogi publicznej lub zostac krótkodystansowcem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zes dowalil:) NIe jest kwestia czy stac czy nie stac ale o to czy za tak dobre osiagi ( w gazetach US pasali ok 5,1s do 100km/h) koniecznie trzeba placic ponad 50 tys EUR. Powstrzymaj sie moze od nierzeczowych komentarzy na temat mojej osoby kolego bo nie o tym jest temat. Malkontentem nie jestem ale staram sie trzezwo patrzec na sprawe, Subaru to bardzo dobre samochody,zalety AWD sa znane ale poza Subaru i AWD istnieje tez inny calkiem przyzwoity( a czasem nieco lepszy) motoryzacyjny swiat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...